Tis me gelukt.... zie je... ik kan wel WAT zelfquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]Thx. Ben er nu zelf een aan het verwijderen (die wel erg klein was uitgevallen) en er een paar bij aan het gooien. Dat lukt me nog wel
Hee, ga weer eens hulpeloos doen!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]Thx. Ben er nu zelf een aan het verwijderen (die wel erg klein was uitgevallen) en er een paar bij aan het gooien. Dat lukt me nog wel
Oww??? Dus zelfvoorzienend en functionerend zie je me liever niet? nou, lekker danquote:
Je moet wel voldoen aan vooroordelen he.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oww??? Dus zelfvoorzienend en functionerend zie je me liever niet? nou, lekker dan![]()
Poeh!!! Ben heus niet zo´n hulpeloos vrouwtje hoor
Ik laat het lekker een vent doen.quote:(je moet verder niet zien HOE ik een boekenplank ophang... en dat ie midden in de nacht van de muur komt zeilen maakt ook al niet uit.... als een vent het aanbied roep ik meestal nog : Neu.... kan ik zelf wel)
Yeah, right.... Als ik alleen een kind kan opvoeden dan kan ik best wel een kastje in elkaar timmeren. Ben wel klein maar wel heel dapper.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet wel voldoen aan vooroordelen he.
Ik wel. Met een heleboel volume in gevloek en getier waarbij iedereen het huis uitrent. Echt!!! GRRRROAAAAHHHHHAARRRR!!!! Net een echte leeuw.quote:[..]
Ik laat het lekker een vent doen.Mijn laatste IKEA-project heeft ook een rampzalig einde gekend, dus daar blijf ik verre van, ik ga er in ieder geval niet in mijn eentje mee aan de gang.
stapelbed van 't hekquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
IKEA-project
En dat vooroordeel..... Dat was nou precies de reden dat ik een tijd geleden mijn haar heel kort knipte. Was het zo moe om voor hulpeloos klein vrouwtje aangezien te worden dat ik dacht... rats... alles eraf. En ja hoor... opeens werd ik wel voor vol aangezien. Nu vind ik het wel weer welletjes en laat ik het weer groeien. Ik heb mijn punt gemaaktquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
vooroordelen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
vooroordelen...
tsssss,
Toen Robbie in het ziekenhuis lag....
ik op mijn kniën in de keuken, volledig onder het smeer met een decoupeerzaag in mijn handen, vers gestuckte muur, verse tegelwand en overal stof en zaagsel... een pas gelegd vloertje onder mijn knietjes (laminaat). Níemand in huis verder...
Komen er een stelletje lummels de keuken bezorgen.
Kijken om zich heen.... zien niemand ( behalve mij op mijn kniën met een zaag in mijn handen compleet onder het zaagsel )
"maar wie is hier bezig dan? "
![]()
![]()
Bij het kind wat je hebt gaat het misschien wel op ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yeah, right.... Als ik alleen een kind kan opvoeden dan kan ik best wel een kastje in elkaar timmeren. Ben wel klein maar wel heel dapper.![]()
Dat valt wel mee, ik word niet snel boos of chagrijnig als zoiets niet lukt.. Chagrijnig zijn doe ik bij voorkeur als er geen reden voor is.quote:Ik wel. Met een heleboel volume in gevloek en getier waarbij iedereen het huis uitrent. Echt!!! GRRRROAAAAHHHHHAARRRR!!!! Net een echte leeuw.
Jezus, dat is wel heel erg, dat zie je toch.quote:
Van mij mogen ze me als hulpeloos klein vrouwtje zien.. Ik weet zelf wel in welke situaties dat wel en niet opgaat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat vooroordeel..... Dat was nou precies de reden dat ik een tijd geleden mijn haar heel kort knipte. Was het zo moe om voor hulpeloos klein vrouwtje aangezien te worden dat ik dacht... rats... alles eraf. En ja hoor... opeens werd ik wel voor vol aangezien. Nu vind ik het wel weer welletjes en laat ik het weer groeien. Ik heb mijn punt gemaakt![]()
Zo ben ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:45 schreef Mirage het volgende:
goeiemorgen
Fijne dag allemaal !
@Alicey, de volgende die die vraag stet leg je neer, kunnen ze weer opnieuw in de wacht gaan staan. (doorverbinden ? Ja hoor... tuut tuut tuut )
Trammelant schoppen? Waarom dat?quote:en tot later !
Ik mot weer ffe trammelant gaan schoppen op de 2e schooldag van mijn kiddo.
![]()
![]()
Tegen wie en over wat heb je het nu?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:46 schreef Mirage het volgende:
hahaha, ik ken het wel... een beetje dan... het taaltje![]()
Kan ik hieruit afleiden dat de eerste dag wat minder geslaagd was?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:45 schreef Mirage het volgende:
goeiemorgen
Fijne dag allemaal !
@Alicey, de volgende die die vraag stet leg je neer, kunnen ze weer opnieuw in de wacht gaan staan. (doorverbinden ? Ja hoor... tuut tuut tuut )
en tot later !
Ik mot weer ffe trammelant gaan schoppen op de 2e schooldag van mijn kiddo.
![]()
![]()
En hoe komt dat, denk je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij het kind wat je hebt gaat het misschien wel op ja.
Ik ben gewoon best explosiefquote:[..]
Dat valt wel mee, ik word niet snel boos of chagrijnig als zoiets niet lukt.. Chagrijnig zijn doe ik bij voorkeur als er geen reden voor is.
Hij zal het vast wel van een van zijn ouders, bijvoorbeeld zijn moeder, hebben.quote:
Bij mij ligt dat er aan, ik ben erg vreemd op dat gebied. Boos of geirriteerd ben ik doorgaans niet snel, en heb ik ook een allergie voor. Andere emoties kunnen soms uren duren voordat ze weg zijn..quote:Ik ben gewoon best explosiefIs ook weer snel over, dat wel.
Ben er alweer lang genoeg om weer terug het bed in te willen gaanquote:
Ik denk dat het ook te maken heeft met uitputtingsverschijnselen van de afgelopen tijd. Ik heb mezelf liggen uitputten maar dat was nodig. Het verloop van mijn leven loopt zoals het loopt en niet anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:37 schreef Mirage het volgende:
Dromenvanger, misschien voel jij je wel zo moe omdat je zo veel red bull drinkt.
Je drinkt red bull zodat je doro kan gaan wanneer je lichaam eigenlijk wil rusten/stoppen/minder snel wil gaan.
Je gaat zo aan je lichaam voorbij denk ik.
Zodra de red bull uit je lichaam is voel je de signalen van je lichaam.
quote:* Now talking in #truth
<coz> mûgge
<Mirage>
* Mirage is now known as Mirage|afk
<Mirage|afk> sorry, moet er vandoor
[snip --> oversight]
<Oversight> pottedikkie....
<Oversight> kunnen we een keertje oewehoeren zonder klikken....
<Oversight> zittie niet op te letten....
<Oversight>
* Oversight is now known as Mirage
* Mirage has quit IRC (Quit: ChatZilla 0.9.61 [Mozilla rv:1.7.6/20050319])
<coz> oops ..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:05 schreef RSH11 het volgende:
Beetje laat... maar goedenmorgen!
izzcomingquote:
Doe je dat anders zo weinig, doe je dat op andere tijden, deed je het op een vreemde manier?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
izzcoming![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EW komt net de keuken binnen, kijkt me verbaasd aan en zegt: Ben je nou aan het afwassen?![]()
Het is in mijn "huishouden" een zeer zeldzame aanblikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doe je dat anders zo weinig, doe je dat op andere tijden, deed je het op een vreemde manier?
Oh, dat blijkt dan met zo'n reactie ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is in mijn "huishouden" een zeer zeldzame aanblik
Een afwasmachine die de load niet aankan.quote:Andere dingen... okay. Maar afwassen en ramen zemen....![]()
is altijd al zo geweest. Doe het ook bijna nooit dus. Heb een afwasmachine (die deze keer de load niet aankon) en ramen zemen..... nou ja.....![]()
Hij kan niet tegelijk met de wasmachine draaien. Er is maar een aansluiting die ook nog eens zo geplaatst is dat je er onmogelijk een dubbele van kunt maken zonder eerst de hele muur open te breken en een hele nieuwe aansluiting te leggen. De woningvereniging zal het niet doen. Dus als ik dat wil dan moet ik het zelf doen en betalen. Laat maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, dat blijkt dan met zo'n reactie ja.
[..]
Een afwasmachine die de load niet aankan.
Waarom eigenlijk een afwasmachine terwijl je er geen aansluiting voor hebt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij kan niet tegelijk met de wasmachine draaien. Er is maar een aansluiting die ook nog eens zo geplaatst is dat je er onmogelijk een dubbele van kunt maken zonder eerst de hele muur open te breken en een hele nieuwe aansluiting te leggen. De woningvereniging zal het niet doen. Dus als ik dat wil dan moet ik het zelf doen en betalen. Laat maar.![]()
De wasmachine was dringender maar de was wil met dit weer niet echt goed drogen. Duurt eeuwen voor alles gedaan is dus. Dan spaart de afwas op en ik doe em niet. Vandaar die load dus.
Met een boormachine, pluggen en het schroeven zou het moeten lukken. Het zou iets zijn wat zelfs ik misschien zou kunnen.quote:En nu ga ik een nieuw boekenplankje halen
Ik probeerde de ouwe met spijkers op te hangen. Die hing ook wel een tijdje. Maar toen kwam ie midden in de nacht met een rotklap naar beneden. En toen wassie kapot. Nu heb ik eindelijk een boormachine weten te bemachtigen en ga ik een nieuwe plank halen. Tis zo lastig.... stapels boeken op de tafel
Op mijn vorige adres was er wel een aansluiting en ik wilde het ding echt niet weg doen. Bovendien is de ruimte er wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk een afwasmachine terwijl je er geen aansluiting voor hebt?
[..]
Met een boormachine, pluggen en het schroeven zou het moeten lukken. Het zou iets zijn wat zelfs ik misschien zou kunnen.
ik lees het wel als ik terug benquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op mijn vorige adres was er wel een aansluiting en ik wilde het ding echt niet weg doen. Bovendien is de ruimte er wel.
Boekenplanken zijn er. En dan nu de klus
Op zo'n manier.. Hmm, ja lastig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op mijn vorige adres was er wel een aansluiting en ik wilde het ding echt niet weg doen. Bovendien is de ruimte er wel.
Laat je even weten hoe het ging?quote:Boekenplanken zijn er. En dan nu de klus
Ik post daar dus echt niet meer, ik schaam me dood.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:27 schreef coz het volgende:
en als het niet zo goed gaat
Fok! Doet Het Zelf
dat heb ik met ONZquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik post daar dus echt niet meer, ik schaam me dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |