en als je gewoon replied?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef Mirage het volgende:
die krijg ik wel....
pot ver drie jan en jaap ook nog dubbeltjes
blijkbaar werkt dat ook niet, want dan had je nu namelijk gepost "hé ik heb wel je replie gekregen !! "quote:
heb je net een van mijn andere mailadressen gemaild. es zien of dat werkt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
blijkbaar werkt dat ook niet, want dan had je nu namelijk gepost "hé ik heb wel je replie gekregen !! "
dat is namelijk het 1e dat ik heb gedaan... replieen
instellingen van je fotoboek (profiel wijzigen)quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Instellingen?? Bedoel je opties? Of de instellingen van mijn profiel?
Daar was ik wel aan het zoeken maar kon niks vinden om het in te schakelen.
Is ook beter, een goede band met mijn vaderquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:07 schreef Mirage het volgende:
Dromenvanger, ik ben blij voor je dat het goed tussen jou en je vader gaat.
Die Carpe Diem is inderdaad lekker om te drinken.
Ik heb het af en toe ook in huis, maar dat is meer omdat de cola en sinas me (meestal) gestolen kan worden. Ik koop het bij Bas v.d. Heijden, het is dus niet AH gebonden.
[afbeelding]
Je zit vast niet op een "moeder"preek te wachten, dus die slik ik in, maar je kan je er vast wel wat bij voorstellen denk ik ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is ook beter, een goede band met mijn vader
Ik heb van alles door elkaar gedronkenRed Bull, Carpe Diem alle 3 de soorten, bier en nicotine plus medicatie.
En morgen moet ik bloed afstaan ter controle
Plus hartfilm laten maken
Ik heb soms het idee dat mijn lichaam andere vormen aanneemt. Er klopt niets meer van vergeleken met vroeger. Het is allemaal anders geworden.
Jawel hoor.... je bestaat. Mijn yahoo negeert je niet. Hij ziet je, ontvangt je en replied. Of kan je die reply nu niet ontvangen....... you´ve got mailquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:45 schreef Mirage het volgende:
ik besta gewoon niet !
"the Others"
ik zie jullie wel maar jullie mij niehiet......
mijn wereldje...
hoe leg ik dit aan mijn kindjes uit !
klikquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:45 schreef Mirage het volgende:
ik besta gewoon niet !
"the Others"
ik zie jullie wel maar jullie mij niehiet......
mijn wereldje...
hoe leg ik dit aan mijn kindjes uit !
Dat had ik ook al bedacht en ook al gedaan. In de eerste instantie al.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:57 schreef coz het volgende:
[..]
instellingen van je fotoboek (profiel wijzigen)
deze instelling zo zetten
Slotje: Nee (Een slotje betekent dat er NIET op je profiel gereageerd kan worden.)
quote:Slotje
Deze user heeft aangegeven dat reageren niet mogelijk is. Klik hier om terug te gaan.
De band met mijn moeder was altijd goed te noemenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je zit vast niet op een "moeder"preek te wachten, dus die slik ik in, maar je kan je er vast wel wat bij voorstellen denk ik ?
Knut@fok.nl is de man van het fotoboek (klik gaat naar fotoboek)quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat had ik ook al bedacht en ook al gedaan. In de eerste instantie al.
Jaaaahhhh....Coooowl.... hij doet utquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:46 schreef coz het volgende:
ik heb een FiPo in je boekje gezet nokwanda![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben bijna van de alcohol af mensen...jaja....er zijn vervangende middelen gekomen
Alcohol is niets vergeleken met wat ik nu drink
Hoewel een glas bier ook niet slecht is. Maar het is zo dat ik geen grote hoeveelheden meer hoef te drinken om me lekker te voelen.
ik sta met twee maten van me in de kroeg zaterdagquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
klint goed, géén alcohol !
wat drink je nu ?
Krijg jij mijn mails ook al niet ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
klint goed, géén alcohol !
wat drink je nu ?
Dit zou iets zijn wat mijn vent ook voor elkaar zou krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:24 schreef coz het volgende:
ik wordt gek hier ... paar dagen geleden virus scanner geinstalleerd .. (ben ict-er dan mag datwel na een jaar zonder
) anyway vandaag gereboot .. kon compleet niets meer
geen internet, geen email ..alles dicht .. ja zoooo krijg je inderdaad geen virussen![]()
beetje gepiel toen deed ie het weer maar toch uiteindelijk net prog verwijderd , en nu kan ik nog steeds niet bij mijn telefoon (lees als externe schijf via active sync) en ik kan het zo snel niet vinden![]()
quote:
Tis me gelukt.... zie je... ik kan wel WAT zelfquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]Thx. Ben er nu zelf een aan het verwijderen (die wel erg klein was uitgevallen) en er een paar bij aan het gooien. Dat lukt me nog wel
Hee, ga weer eens hulpeloos doen!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]Thx. Ben er nu zelf een aan het verwijderen (die wel erg klein was uitgevallen) en er een paar bij aan het gooien. Dat lukt me nog wel
Oww??? Dus zelfvoorzienend en functionerend zie je me liever niet? nou, lekker danquote:
Je moet wel voldoen aan vooroordelen he.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oww??? Dus zelfvoorzienend en functionerend zie je me liever niet? nou, lekker dan![]()
Poeh!!! Ben heus niet zo´n hulpeloos vrouwtje hoor
Ik laat het lekker een vent doen.quote:(je moet verder niet zien HOE ik een boekenplank ophang... en dat ie midden in de nacht van de muur komt zeilen maakt ook al niet uit.... als een vent het aanbied roep ik meestal nog : Neu.... kan ik zelf wel)
Yeah, right.... Als ik alleen een kind kan opvoeden dan kan ik best wel een kastje in elkaar timmeren. Ben wel klein maar wel heel dapper.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet wel voldoen aan vooroordelen he.
Ik wel. Met een heleboel volume in gevloek en getier waarbij iedereen het huis uitrent. Echt!!! GRRRROAAAAHHHHHAARRRR!!!! Net een echte leeuw.quote:[..]
Ik laat het lekker een vent doen.Mijn laatste IKEA-project heeft ook een rampzalig einde gekend, dus daar blijf ik verre van, ik ga er in ieder geval niet in mijn eentje mee aan de gang.
stapelbed van 't hekquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
IKEA-project
En dat vooroordeel..... Dat was nou precies de reden dat ik een tijd geleden mijn haar heel kort knipte. Was het zo moe om voor hulpeloos klein vrouwtje aangezien te worden dat ik dacht... rats... alles eraf. En ja hoor... opeens werd ik wel voor vol aangezien. Nu vind ik het wel weer welletjes en laat ik het weer groeien. Ik heb mijn punt gemaaktquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
vooroordelen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
vooroordelen...
tsssss,
Toen Robbie in het ziekenhuis lag....
ik op mijn kniën in de keuken, volledig onder het smeer met een decoupeerzaag in mijn handen, vers gestuckte muur, verse tegelwand en overal stof en zaagsel... een pas gelegd vloertje onder mijn knietjes (laminaat). Níemand in huis verder...
Komen er een stelletje lummels de keuken bezorgen.
Kijken om zich heen.... zien niemand ( behalve mij op mijn kniën met een zaag in mijn handen compleet onder het zaagsel )
"maar wie is hier bezig dan? "
![]()
![]()
Bij het kind wat je hebt gaat het misschien wel op ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yeah, right.... Als ik alleen een kind kan opvoeden dan kan ik best wel een kastje in elkaar timmeren. Ben wel klein maar wel heel dapper.![]()
Dat valt wel mee, ik word niet snel boos of chagrijnig als zoiets niet lukt.. Chagrijnig zijn doe ik bij voorkeur als er geen reden voor is.quote:Ik wel. Met een heleboel volume in gevloek en getier waarbij iedereen het huis uitrent. Echt!!! GRRRROAAAAHHHHHAARRRR!!!! Net een echte leeuw.
Jezus, dat is wel heel erg, dat zie je toch.quote:
Van mij mogen ze me als hulpeloos klein vrouwtje zien.. Ik weet zelf wel in welke situaties dat wel en niet opgaat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat vooroordeel..... Dat was nou precies de reden dat ik een tijd geleden mijn haar heel kort knipte. Was het zo moe om voor hulpeloos klein vrouwtje aangezien te worden dat ik dacht... rats... alles eraf. En ja hoor... opeens werd ik wel voor vol aangezien. Nu vind ik het wel weer welletjes en laat ik het weer groeien. Ik heb mijn punt gemaakt![]()
Zo ben ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:45 schreef Mirage het volgende:
goeiemorgen
Fijne dag allemaal !
@Alicey, de volgende die die vraag stet leg je neer, kunnen ze weer opnieuw in de wacht gaan staan. (doorverbinden ? Ja hoor... tuut tuut tuut )
Trammelant schoppen? Waarom dat?quote:en tot later !
Ik mot weer ffe trammelant gaan schoppen op de 2e schooldag van mijn kiddo.
![]()
![]()
Tegen wie en over wat heb je het nu?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:46 schreef Mirage het volgende:
hahaha, ik ken het wel... een beetje dan... het taaltje![]()
Kan ik hieruit afleiden dat de eerste dag wat minder geslaagd was?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:45 schreef Mirage het volgende:
goeiemorgen
Fijne dag allemaal !
@Alicey, de volgende die die vraag stet leg je neer, kunnen ze weer opnieuw in de wacht gaan staan. (doorverbinden ? Ja hoor... tuut tuut tuut )
en tot later !
Ik mot weer ffe trammelant gaan schoppen op de 2e schooldag van mijn kiddo.
![]()
![]()
En hoe komt dat, denk je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij het kind wat je hebt gaat het misschien wel op ja.
Ik ben gewoon best explosiefquote:[..]
Dat valt wel mee, ik word niet snel boos of chagrijnig als zoiets niet lukt.. Chagrijnig zijn doe ik bij voorkeur als er geen reden voor is.
Hij zal het vast wel van een van zijn ouders, bijvoorbeeld zijn moeder, hebben.quote:
Bij mij ligt dat er aan, ik ben erg vreemd op dat gebied. Boos of geirriteerd ben ik doorgaans niet snel, en heb ik ook een allergie voor. Andere emoties kunnen soms uren duren voordat ze weg zijn..quote:Ik ben gewoon best explosiefIs ook weer snel over, dat wel.
Ben er alweer lang genoeg om weer terug het bed in te willen gaanquote:
Ik denk dat het ook te maken heeft met uitputtingsverschijnselen van de afgelopen tijd. Ik heb mezelf liggen uitputten maar dat was nodig. Het verloop van mijn leven loopt zoals het loopt en niet anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:37 schreef Mirage het volgende:
Dromenvanger, misschien voel jij je wel zo moe omdat je zo veel red bull drinkt.
Je drinkt red bull zodat je doro kan gaan wanneer je lichaam eigenlijk wil rusten/stoppen/minder snel wil gaan.
Je gaat zo aan je lichaam voorbij denk ik.
Zodra de red bull uit je lichaam is voel je de signalen van je lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |