and kotsende....quote:
de wortels waren niet te pruimen en de pruim kon geen wortel schieten in jouw spijsverteringssysteem ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
and kotsende....
sorry, was ffe weg naar de wc![]()
ik heb het lef gehad 2 wortels en een pruim te eten.
alleen de yeti staat nog maar op de wiki ......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:08 schreef Enyalius het volgende:
even 3 threads gemaakt over mysterieuze beesten. eens kijken hoe dat hier op tru aan slaat
don't look at me. not my area of expertice, but i am fascinated by it thoughquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:17 schreef coz het volgende:
[..]
alleen de yeti staat nog maar op de wiki ......
Touw..... Gamma? Btw.....Ik kom nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef Enyalius het volgende:
[..]
wie denk je dat aan de andere kant van de hijglijn zit dan?
nok touw komt ook goed van pas. weet je een goeie zaak? heb nog een paar meter nodig voor een mini meet die ik volgende week zondag heb opgezet. ff wat mensjes vastbinden mwahaha![]()
hmm...met al deze insinuaties herinner ik me opeens dat ik nog wat sexdice zou gaan bestellen
Oooooowwww jaaahhh.... was ik weer ff vergeten. Het monster dat in de GFT-bak verdween als zijnde plaatsvervangend vlees. Uiteindelijk mieter je beschimmelde tepeh ook in de GFT-bakquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:52 schreef Enyalius het volgende:
ja net zoals dat monster dat je kreeg en niks mee deed. pfft niet eens op je nachtkastje gezet toen. cadeau's zijn niet aan jouw besteed
Ach meid tochquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
and kotsende....
sorry, was ffe weg naar de wc![]()
ik heb het lef gehad 2 wortels en een pruim te eten.
ik las bieren , komt zeker door de contextquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
Ik hoor namelijk die kutsupporters hier bleren als er een doelpunt wordt gemaakt.
Dat zullen ze vast ook wel doen, maar dat kan ik hier niet horen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:05 schreef coz het volgende:
[..]
ik las bieren , komt zeker door de context![]()
Je kunt me mailen als je wilt als je ideeen hebtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:51 schreef Enyalius het volgende:
zin om te helpen om de EWO op te zetten? het is een orde die Enyalius on top of the World Order zet
wedden dat alles dan beter zal gaan. ff heel veel opofferingen maken voor het groter goed en iedereen die er op korte termijn last van heeft die houden we onder de duim. grote veranderingen gaan nu eenmaal gepaard met opofferingen en problemen. en mensen moeten niet aan hun zelf en hun eigen voordelen denken maar aan het groter geheel. ik zou een geweldige keizer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |