tja....quote:
en ik maar denken dat ik een topic mistequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
he??? die link gaat ook naar dit topic??
Sorry, ik kon het niet latenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maar dat andere topic kan ik niet vinden...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, met hier bedoel je dat andere topicquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja goed, hoe dan ook, hier verder
Dat nadeel heb ik dus vooral bij binnen concertfotografie. Waar het licht meestal niet echt fijn is. Voor buiten fotografie zou ik dan wel met de 2.0 kunnen werken?? Want ik heb al een 75-300 F4-5,6 UltraSonic lens van Canon. Dan zou ik die externder niet nodig hoeven hebben>??quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi he
HMaster, Briggy heeft de 1.4-extender en dat vind ik best relaxed werken. Het wordt dan een 280mm F4 en dat is nog voldoende lichtsterk om lekker in de dierentuin bezig te zijn. Een 2x maakt de boel gelijk zo groot met zoveel lichtverlies.
Ik ben inderdaad zeer tevreden over de 70-200 met 1.4...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi he
HMaster, Briggy heeft de 1.4-extender en dat vind ik best relaxed werken. Het wordt dan een 280mm F4 en dat is nog voldoende lichtsterk om lekker in de dierentuin bezig te zijn. Een 2x maakt de boel gelijk zo groot met zoveel lichtverlies.
N'aaf Briggyquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zeer tevreden over de 70-200 met 1.4...
Kheb eventueel wel voorbeeldfoto's van de combi![]()
Ooooh... een goedenavond allemaal trouwens
Dank jequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:38 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ik vind de foto's van Flash met een 300 en 2x ook erg goed meevallen.
IN principe wel jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef HMaster-II het volgende:
Het is dus wel te doen om de 2x erbij te kopen, maar het is meer voor buiten gebruik ? Als ik het zo concludeer
Neem jij nog een pilskequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN principe wel jaals je licht ZAT hebt is het goed te doen
licht ZAT zeg ik je
Aangezien ik op ISO 200 nog zwaar overbelichte foto's had met een F5.0 denk ik dat ik daarvoor geen probleem ga maken..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN principe wel jaals je licht ZAT hebt is het goed te doen
licht ZAT zeg ik je
Bier is op ?????????????quote:
jaa joh moet morgen nog werkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:01 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Bier is op ?????????????
Hee Flits !
in een loopgraaf zeker?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
hee foto ik hoor dat we binnenkort weer met een of andere afschuwelijke blonde heks bier gaan drinken?
Sjonge wat worden we bangquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
in een loopgraaf zeker?
Jammer dat ik ws niek kan.....anders had ik het e.e.a. vastgelegd als chantage middel voor het nageslacht 14.gif
Rij jij of rij ik ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
hee foto ik hoor dat we binnenkort weer met een of andere afschuwelijke blonde heks bier gaan drinken?
jaquote:
Dat schiet al aardig op danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:53 schreef Re het volgende:
[..]
janog 1793
![]()
dat krijg je als er een haar of zooi of stof of andere troep ineens op je sensor zit
* Re expert is swabben isquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:56 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat schiet al aardig op dan![]()
Hou op over stof op sensor, krijg er regelmatig nachtmerries van![]()
Ben vorige keer in gevecht geweest met een stel sensorswabs, maar echt schoon heb ik um niet gekregen![]()
oww dat valt wel mee,quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:01 schreef Briggy het volgende:
Kdeed een 300D die was in 1 keer schoon, maar de mijne wilde niet.
Kheb nu nog een dikke vlek links aan de zijkant, en nog een paar kleintjes die je pas bij diafragma 16-22 alleen ziet.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:24 schreef Re het volgende:
zit nu een stofje op die bij 2.8 al flink loopt te etteren, morgen maar weer schoonmaken voor de 10de keer
Goedemorgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 06:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Je kan dat ding van jou beter in de wasmachine donderen Re
Prachtigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:34 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!
Ik ben gisteren naar het vuurwerkfestival in Scheveningen geweest, en ben ook ff langs beelden aan zee gelopen.
En dat was show twee, Italië. Die kwamen op het bijster originele idee om vuurwerk in zee te gooien. Dat was wel cool.
Yep weet ik Flash, maar dat hij zijn oren niet open heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:31 schreef Dr_Flash het volgende:
tering zegWat is er precies aan de hand met dat ding?
Enneh ALTIJD de tas DICHT doenMet de gesp op zn minst
trustuhquote:
5 is een lekkere plaatquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jah ik ben nog even vroeg uit men bed gegaan voor foto's schieten, mja dat liep niet echt goed af.
Foto's komen vanmiddag, of kijk hier als je niet kunt wachten
Hey Puckzzzquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:50 schreef Puckzzz het volgende:
Fles
Deze vind ik mooi, maar het liefst zou ik al die mensen uit beeld schoppen
[afbeelding]
eigenlijkzou het net zo moeten gaan als in die reclame, dat iedereen aan de kant gaat omdat jemidden op straat een foto aan het maken bent![]()
Gecondoleerd Puckzzzquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
mijn tante is vannacht overleden, ik hoor het net...
Thnx, het doet me meer dan ik had verwacht. Ik had eigenlijk de laatste jaren door woonafstand enzo niet zoveel contact meer met hun. Maar het was wel zo'n beetje de leukste tante van die kant van de familie...quote:
Oi vrouwke tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
Die beelden zijn gaafquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:34 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!
Ik ben gisteren naar het vuurwerkfestival in Scheveningen geweest, en ben ook ff langs beelden aan zee gelopen.
Jaa! Ik ga als het goed is vanavond weer, en ik hoop voor die tijd nog ff een statiefje te kopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
hee trouwens: ik zie dat dat vuurwerkfestival nog tot en met morgen duurt
gecondoleerdquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
Nu ja, maar misschien vanavond nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:55 schreef Briggy het volgende:
Mooie foto's Toeps, ik zou vanavond naar het vuurwerk gaan met PdeHoog, maar het onweert en regent nu echt vreselijk![]()
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:31 schreef Briggy het volgende:
Als de batterijen nieuw zijn moet je ze altijd eerst opladen.
dank allemaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik mijn vraag moet stellen, maar een heel topic is teveel van het goede, dus lijkt mij dit wel een goede plek.
Ik wil graag mijn zelfgemaakte foto's fotograferen, alleen het resultaat laat te wensen over.
Heeft iemand hier tips voor, bijvoorbeeld wat voor achtergrond, hoe het zit met de flits (anders weerkaatst het gauw in de kralen) e.d.?
Alvast bedankt!
Ik zal het even verbeteren in sieraden. Ik wil sieraden fotograferen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dank allemaal
Sabrina: Foto's fotograferen en reflecterende kralen?ik snap je niet...
owwwwwwquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik zal het even verbeteren in sieraden. Ik wil sieraden fotograferen.
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je nou verhuizen Re, bedoel je dat?
*portemonnee weer terugstoptquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:23 schreef Re het volgende:
[..], net even gekocht in een vlaag van enthousiasme
met mijn uppiequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*portemonnee weer terugstopt![]()
Feli gastmet z'n hoevelen ga je daar wonen?
Oh okeequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:27 schreef Briggy het volgende:Hoi Flash, ik ben aan het koken, waar de rest is weet ik niet...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben net wakker van m'n siësta.
Na het eten ben ik wegquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeKook ze nog Briggy
Ik wacht wel tot na het eten
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Na het eten ben ik weg
Kga met PdeHoog, Steeph en Sander naar het vuurwerk in Scheveningen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel plezierIk ben een beetje half-half van plan om daar morgen met Re heen te gaan
Maak je straks een sjookeestopic?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:43 schreef Briggy het volgende:
Ik hoop dat de zonsondergang een beetje mooi wordt![]()
Ik ga morgen ook waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel plezierIk ben een beetje half-half van plan om daar morgen met Re heen te gaan
Dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:52 schreef Merel het volgende:
Dat vuurwerk is spectaculairder denk ik
Is er nog bier?quote:
Hoe raad je het....quote:
wel hoorquote:
Ik ga maffen,5 uur op morgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel hoorstuk of 5
en een fles rosee
bejje in de buurt?
Heel goed, alles gaat z'n gangetje weer!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:14 schreef stil het volgende:
hey Subhuman [afbeelding]
Hoe is het in Enschede
Nog een paar nachtjes werken en dan vakantie , dus het kan niet beterquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:21 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Heel goed, alles gaat z'n gangetje weer!
En hoe is het met jou?
dan hoop ik er wel in te liggen inmiddelsquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
mwah, valt nog mee. Ik moet om half vijf op.
pfffquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Als ik om kwart over vijf naar het werk fiets dan zie ik idd her en der een raam verlicht, vraag ik me altijd af of die persoon al of nog wakker is
mwoaaaa ik heb geen tankstation in de buurtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
meeste tankstations hebben wel grolsch hoor![]()
dan wat ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoaaaa ik heb geen tankstation in de buurt
Nog wel een fles rose though
Maar als ik die opmaak dan eh...![]()
dan gaat het ECHT mis.quote:
spannende dingen in het verschiet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:31 schreef _evenstar_ het volgende:
moet volgende week toch wat conversatie materiaal hebbenre voor volgende week regel je met Armani/darkmanta maar moet jij nog iets weten over wat ik aan kleding draag e.d. of wat ( zonder dat armani het krijgt te weten uiteraard
) laat ff wat weten dan mail ik je van de week
is goed we gaan contact hebben enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:31 schreef _evenstar_ het volgende:
moet volgende week toch wat conversatie materiaal hebbenre voor volgende week regel je met Armani/darkmanta maar moet jij nog iets weten over wat ik aan kleding draag e.d. of wat ( zonder dat armani het krijgt te weten uiteraard
) laat ff wat weten dan mail ik je van de week
bruiloft en een lieve re die foto's komt maken volgende week even oefenenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
spannende dingen in het verschiet?
dat oefenen hebben jij en je toekomstige hubby al succesvol afgerondquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:38 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
bruiloft en een lieve re die foto's komt maken volgende week even oefenen
jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:37 schreef Re het volgende:
[..]
is goed we gaan contact hebben enzo... spannend he
dat hoeven we niet meer te oefenen neequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat oefenen hebben jij en je toekomstige hubby al succesvol afgerond
op je linkje geklikt jafeli
Maar Re gaat het vastleggen? Leuk!!
Oeh Fles, laat die Rose nog maar ff dichtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Heuj ik laat me niet djonke voeruh voor julie senzaadsiezugt jah
tssK niet eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
biertje.. oh nee rozeetje dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
jei ben zoown jalourz vrauwmenschquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh Fles, laat die Rose nog maar ff dicht
pffffffff Ik tiep nog recht en heb lekker meer bier dan jij in huisquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jei ben zoown jalourz vrauwmensch
die wille allemaal mein drank leegzuipuh
zatlappe zijn jullie wijfuh
ALLEMAAL
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jei ben zoown jalourz vrauwmensch
die wille allemaal mein drank leegzuipuh
zatlappe zijn jullie wijfuh
ALLEMAAL
Jonghuh ik kan nnoch piriema over eene regte lijn lopequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
pffffffff Ik tiep nog recht en heb lekker meer bier dan jij in huis![]()
En een fles Rose zo PUH!!!![]()
aallus met lang haar zijn jaloerze wijfuhquote:
zei de homo met zijn crewcutquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aallus met lang haar zijn jaloerze wijfuh
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aallus met lang haar zijn jaloerze wijfuh
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]je heb het er maar moeilijk mee he
![]()
U loopt op zeer dun ijs, mevrouw!quote:
welke van de twee slaat op jou dan? ik gok op de crewcut aangezien ik weet dat je een vrouw hebtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
U loopt op zeer dun ijs, mevrouw!![]()
eaux nou ben IK ineenz de homo??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke van de twee slaat op jou dan? ik gok op de crewcut aangezien ik weet dat je een vrouw hebt![]()
Correct. Waarmee ik maar even wil aangeven dat het één niet automagies het ander betekent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke van de twee slaat op jou dan? ik gok op de crewcut aangezien ik weet dat je een vrouw hebt![]()
Jaaaa Foto's van Briggyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:39 schreef Briggy het volgende:
* Briggy is ook weer thuis
Het vuurwerk was top en het weer gelukkig ook... kga nu eerst mijn foto's kijken.
Jij ging slapen! ksssssst!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eaux nou ben IK ineenz de homo??
Jullie wijfe zein alluhmaal hutzellufde![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:46 schreef RonaldV het volgende:
Crewcuts zijn OK, olé-oléé!
[afbeelding]
En jij op slag weer nuchterquote:
Kut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O je bedoelt dat je het geloofde??
Heeft het één dan niets met het andere te maken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
naah ik ga slapen dus
Net nou het eindelijk weer lekker vlot wordt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:59 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Heeft het één dan niets met het andere te maken?![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:46 schreef RonaldV het volgende:
Crewcuts zijn OK, olé-oléé!
[afbeelding]
Hij is lang, dus zal wel De Hoog heten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]hij blijft leuk !!
maarreh ik ben nog maar op 1 meeting geweest, dus ik ken niet alle mensen van gezicht hier. Wie is die meneer? Ik dacht dat het PdH was
Dat doet ze met opzetquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:17 schreef Briggy het volgende:
Trusten Sub
Mijn foto's zijn mooi geworden, ik ben tevreden![]()
Kga nu eerst ff slapen, morgen tijd zat om te bewerken
hij is vroeg he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:34 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je bent helemaal nog niet gaan slapen sub![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:34 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je bent helemaal nog niet gaan slapen sub![]()
Ja, woensdag, dan word ik oud!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hij is vroeg he?
Zal hij oud worden?
waar komt deze lege post vandaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hij is vroeg he?
Zou hij oud worden?
Ik begin ook oud te worden en merk er niets vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hij is vroeg he?
Zal hij oud worden?
Ik voel me zwaar beledigdquote:
Wat Offy zegt!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:44 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is het streefgetal woensdag Sub??
hij sliep kennelijk al voordat hij het laatste teken had ingetieptquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:48 schreef Subhuman het volgende:
Weltrusten lieve FOTmensjes!
Mij nu niet meer wakker maken, okee?![]()
[/sub
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hij sliep kennelijk al voordat hij het laatste teken had ingetiept
en gauw corrigeren he Sub? Foei
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Pssst, Sub ... je bent er nog steeds
laatmaar ik snap het alquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:52 schreef Puckzzz het volgende:
Doet Fok nou raar of doe ik iets verkeerd?
de eerste regel heb ik zonder subs gedaan, maar die is ook klein, en de tweede regel staat [sub] voor
Truste Subbiequote:
Ojah, ik ging ook slapenquote:Ja, nu echt!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:00 schreef Offy het volgende:
[..]
Truste Subbie![]()
[..]
Ojah, ik ging ook slapen
Ik ben ook eens weg, maar niet naar bed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:07 schreef Puckzzz het volgende:we zijn de nachtploeg voorbij gestreefd
die is nog bezigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:07 schreef Puckzzz het volgende:we zijn de nachtploeg voorbij gestreefd
weekeinde als in vrijquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
is ook weekenden oploskoffie is gewoon vakantiegevoel
Niet vrij..achossie...werken...hm..lang geleden, en ik hoef nog steeds nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:35 schreef kwiebuske het volgende:
mogge Fot
[..]
weekeinde als in vrij![]()
niet dus
moet lekker werken![]()
![]()
nah zo erg is het nu ook weer niet, maar ben dus niet vrij
Ga jij nou maar gewoon foto's maken, met al die vrijetijd van jequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet vrij..achossie...werken...hm..lang geleden, en ik hoef nog steeds niet
Dit vind ik nou een beetje jammerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]hij blijft leuk !!
maarreh ik ben nog maar op 1 meeting geweest, dus ik ken niet alle mensen van gezicht hier. Wie is die meneer? Ik dacht dat het PdH was
Sowwiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een beetje jammer![]()
![]()
ja ja, trage reactie.....ik heb gisteravond mijn PC niet eens meer opgestart na het vuurwerk
Dat begint om 22.00 uurquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Hoe laat begint dat vuurwerk vanavond in Scheveningen? Misschien dat vriendje en ik er ook heengaan
22:00 China, 23:00 Turkije, 23:30 de grote prijsuitreiking. Zorgmaar dat je er op tijd bentquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Hoe laat begint dat vuurwerk vanavond in Scheveningen? Misschien dat vriendje en ik er ook heengaan
Ow maar ik maak ook foto's hoor, de camera zit zowat aan me verkleefd. Dacht ik gister eens sociaal te doen en níet de hele tijd met camera rond te lopen op de bbq, zijn ze allemaal verontwaardigd...maak jij geen foto's? tja....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon foto's maken, met al die vrijetijd van je
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sowwie
* Puckzzz herrinert zich een zinnetje : Don't assume, it makes an ass out of u and me
Zeker weten? Hier is de lucht nog strak blauwquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:49 schreef pea4fun het volgende:
Mensen, het gaat vanavond regenen hoor...dat vuurwerk wordt helemaal niks
Je rijdt de Utrechtsebaan af. Aan het einde rechtsaf, daarna eerste links (bij de stoplichten) en alsmaar rechtdoor blijven rijden richting Scheveningen-strand. Je ziet vanzelf de parkeerroutequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
Waar moeten we dan parkeren??
Ik ken Scheveningen helemaal niet, Zwarte PadIk ben er 1 keer geweest en toen liepen we lekker over een hele lange boulevard met allemaal tentjes, ik neem aan dat het daar is
ook Uw tijd komt wel weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet vrij..achossie...werken...hm..lang geleden, en ik hoef nog steeds niet
NOG EEN DEPRESSIE EN DAN...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zeker weten? Hier is de lucht nog strak blauw
Nog 2 weken, en na dit weekend wordt het gewoon mooi weerquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow maar ik maak ook foto's hoor, de camera zit zowat aan me verkleefd. Dacht ik gister eens sociaal te doen en níet de hele tijd met camera rond te lopen op de bbq, zijn ze allemaal verontwaardigd...maak jij geen foto's? tja....
Ik had stiekum het cameraatje van mijn moeder wel af en toe gepikt voor de leuke momentenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
netjes
En je hebt niet voor nood een klein handvuurwapen in je handtasje zitten of zo? Zo'n plat hitsig glimmend Exilimmetje of een klein Ixusje of zo?
Toch maar eens naar kijken
Ik zou morgen naar de beekse bergen, voorspellen ze hagel onweer en zware windstotenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
Nope, daar ga ik niet anderhalf uur voor rijden om vervolgens onder een pluutje naar vuurwerk te gaan zitten kijken
Nee nu is het nog lekker, maar vanavond WEER klotequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
Nope, daar ga ik niet anderhalf uur voor rijden om vervolgens onder een pluutje naar vuurwerk te gaan zitten kijken
Had je wel een statief mee dan? En wat voor lens?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zojuist ff door de foto's heen gelopen, maar ik denk dat ik 90% weg kan donderen vanwege te lange sluitertijden en overbelichtheid. Tip voor de vuurwerkgangers vanavond: onderbelicht een stop of 2 en zorg dat de sluitertijd zo laag mogelijk ligt
Jawel, dinsdag wordt het beter, donderdag ga ik naar Maastricht, vrijdag naar België en zondag naar de lekmeet...het wordt dan gewoon prachtig weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nu is het nog lekker, maar vanavond WEER klote
Hoe kan dat toch?? Het lijkt wel of er gewoon geen einde aan komt
Statief mee iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je wel een statief mee dan? En wat voor lens?
Ja ook goeiemiddagquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Statief mee iddDa's een vereiste
En verder alleen mijn A75, omdat ik wat huiverig ben om een rolletje film eraan te besteden
En terecht naar blijkt
50/1.4quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je niet gewoon een lekker 50/1,4 glaasje voor op je SLR? En wat scheelt een rolletje nou helemaal zeg?Ben jij nou een fotograaf?
Ik denk dat dat wel meevalt. In feite maken ze dezelfde foto, maar als ik vervolgens niet kan zien wat ik doe en dus correcties aan kan brengen schiet het natuurlijk ook niet op hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:52 schreef Subhuman het volgende:
Lijkt me juist dat met een rolletje en een goeie spiegelreflex de kans op mooie foto's ook groter wordt dan met een A75.
Maar een A75 komt maar tot f/2.8. Scheelt toch 1 1/3 stop op je film.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat dat wel meevalt. In feite maken ze dezelfde foto, maar als ik vervolgens niet kan zien wat ik doe en dus correcties aan kan brengen schiet het natuurlijk ook niet op heOp deze manier kan ik tenminste nog wat experimenteren
koffie polen stijlquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
is ook weekenden oploskoffie is gewoon vakantiegevoel
Geheimpje: Je rijdt een stuk parallel aan zee, dan ga je richting haven linksaf, weer de eerste links, dan weer links de vuurbaakstraat in. Voila, gratis parkeren! Het is een beetje lastig te vinden, maar het is pal bij de vuurtoren, dus je weet iig waar je zijn moet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
Waar moeten we dan parkeren??
Ik ken Scheveningen helemaal niet, Zwarte PadIk ben er 1 keer geweest en toen liepen we lekker over een hele lange boulevard met allemaal tentjes, ik neem aan dat het daar is
Dat is idd gratisquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Geheimpje: Je rijdt een stuk parallel aan zee, dan ga je richting haven linksaf, weer de eerste links, dan weer links de vuurbaakstraat in. Voila, gratis parkeren! Het is een beetje lastig te vinden, maar het is pal bij de vuurtoren, dus je weet iig waar je zijn moet.
Dat valt best mee hoor, net zo ver lopen als het zwarte pad, wat ten eerste duur is, en ten tweede druk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is idd gratisEn volgens mij nog wat verder van het vuurwerk verwijderd ook
Dus neem een leuke wandeling in de planning op
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:13 schreef Subhuman het volgende:
* Sub gaat wat rolfilm kopen om de te kijken of de oude Agfa boxcamera die hij net gevonden heeft het nog doet!
Het ziet er nog niet echt uit of het vreselijk gaat regenen. Maar ik twijfel ook nog.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of we nou wel of niet naar Scheveningen zullen gaan
Het is hier nog steeds heerlijk, ik denk dat we het erop gaan gokken. We vertrekken gewoon strakjes al en zien wel wat de dag verder brengt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Het ziet er nog niet echt uit of het vreselijk gaat regenen. Maar ik twijfel ook nog.
Het zal wel druk zijn, maar we zouden wat kunnen afspreken natuurlijk. Ik weet sowieso ook nog niks, ik en mijn vrienden hebben ernstige demotivatie vandaag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is hier nog steeds heerlijk, ik denk dat we het erop gaan gokken. We vertrekken gewoon strakjes al en zien wel wat de dag verder brengt.
Is er nog kans dat we elkaar tegen het lijf lopen daar, of zal het daar te druk en groot voor zijn?
Inderdaad. Strandlaken om op te zitten, dikke trui, jas...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:57 schreef N.icka het volgende:
Neem een dikke trui mee , het koelt aan zee altijd zo snel af.
Aan de linkerkant van de pier gaan zitten , je kan er best een stuk vanaf zitten , zeker als je er fotos van wilt maken , dan heb je er ook een stuk van de pier op staanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef Merel het volgende:
Vanaf waar is het vuurwerk het beste te zien dan?
Strand links van de pier idd. Dan zie je ook wat ze in zee gooien en de letters (AD en Haagsche Courant) van vuurwerk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef Merel het volgende:
Vanaf waar is het vuurwerk het beste te zien dan?
jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh wie ging hier ook alweer op vakantie zonder DSLRmet voldoende firepower?
zijn jullie alweer terug?quote:
Is dat niet regel 1? Als je twijfelt, en je hebt eindelijk een beslissing genomen, nooit op die beslissing terugkomen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben besloten om niet te gaan....maar tot nu toe is het hier droog..op een kleine bui na in de middagdus nu hebben we spijt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Is dat niet regel 1? Als je twijfelt, en je hebt eindelijk een beslissing genomen, nooit op die beslissing terugkomen?
nee joh gekkertquote:
dussss Re has all the fun en jij blijft thuis? Hebben jullie wel een beetje leuke foto's kunnen maken nog?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee joh gekkert
Re gaat gewoon uit met zn vrienden, en ik blijf gewoon hier
veel te veel hassle, en veel te weinig kans op mooi weer
Mwoa we hebben een beetje op elkaar geschotenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dussss Re has all the fun en jij blijft thuis? Hebben jullie wel een beetje leuke foto's kunnen maken nog?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Mijn eten is zo klaaren ik heb een fiets besteld vandaag
* PdeHoog gaat vanaf volgende week sportief doen
Ow? ik dacht dat je wel van een leuk avondje stappen hieldquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa we hebben een beetje op elkaar geschotenen wat testshots gemaakt om de sensor te cleanen. Hij had er een halve zandbak op zitten
En macrootjes van een beugeltje grolsch
Ik zal er zo eens naar kijken.
Maar ik ben totaal geen uitgaans=iemand hoor, make no mistakeprima dat hij uitgaat, maar mij niet gezien
Avondje met wat vrienden in de kroeg zitten, best. Maar kom me niet aan met een tent waar gedanst moet worden, dan ben ik wegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow? ik dacht dat je wel van een leuk avondje stappen hield
Het bewijs is daar: je bent gezakt voor homoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Avondje met wat vrienden in de kroeg zitten, best. Maar kom me niet aan met een tent waar gedanst moet worden, dan ben ik weg
Zo ongelukkig ben ik daar ook niet mee hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het bewijs is daar: je bent gezakt voor homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |