abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29569843
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:01 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Bier is op ?????????????
Hee Flits !
jaa joh moet morgen nog werken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29569895
hee foto ik hoor dat we binnenkort weer met een of andere afschuwelijke blonde heks bier gaan drinken?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:07:57 #29
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29570012
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
hee foto ik hoor dat we binnenkort weer met een of andere afschuwelijke blonde heks bier gaan drinken?
in een loopgraaf zeker?

Jammer dat ik ws niek kan.....anders had ik het e.e.a. vastgelegd als chantage middel voor het nageslacht 14.gif
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_29570084
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:07 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

in een loopgraaf zeker?

Jammer dat ik ws niek kan.....anders had ik het e.e.a. vastgelegd als chantage middel voor het nageslacht 14.gif
Sjonge wat worden we bang

Wees gerust, ook zonder jouw aanwezigheid zal er meer dan voldoende fotografische firepower aanwezig zijn aan het Front
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29570391
ach, kan mij t ook rotten Ik kan net zo goed gaan slapen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29570453
truste Flash
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_29570469
mazzel HGT Tot morgen weer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29570575
Ja, maar op het werk zal ik het redelijk druk hebben. Daarna is er een afscheidsfeest van een collega (waar ik vroeger een paar projecten mee deed). Het kan zal dus laat worden
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:29:35 #35
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29570621
Het is weekend mensen!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:32:47 #36
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_29570709
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
hee foto ik hoor dat we binnenkort weer met een of andere afschuwelijke blonde heks bier gaan drinken?
Rij jij of rij ik ?
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:59:39 #37
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29572620
hey Fotoloog!

je sig blijft mooi
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:27:31 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29573138
bier op?... echt niet

nog 1800 foto's in te halen en verwerken, ik kom er wel ooit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:29:34 #39
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29573178
1800... dan ben je nog wel ff bezig
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:53:27 #40
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29573640
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:29 schreef Briggy het volgende:
1800... dan ben je nog wel ff bezig
ja nog 1793

dat krijg je als er een haar of zooi of stof of andere troep ineens op je sensor zit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:56:23 #41
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29573697
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:53 schreef Re het volgende:

[..]

ja nog 1793

dat krijg je als er een haar of zooi of stof of andere troep ineens op je sensor zit
Dat schiet al aardig op dan

Hou op over stof op sensor, krijg er regelmatig nachtmerries van
Ben vorige keer in gevecht geweest met een stel sensorswabs, maar echt schoon heb ik um niet gekregen
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:58:56 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29573751
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:56 schreef Briggy het volgende:

[..]

Dat schiet al aardig op dan

Hou op over stof op sensor, krijg er regelmatig nachtmerries van
Ben vorige keer in gevecht geweest met een stel sensorswabs, maar echt schoon heb ik um niet gekregen
* Re expert is swabben is , althans...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:01:58 #43
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29573799
Kdeed een 300D die was in 1 keer schoon, maar de mijne wilde niet.
Kheb nu nog een dikke vlek links aan de zijkant, en nog een paar kleintjes die je pas bij diafragma 16-22 alleen ziet.
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:24:46 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29574191
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 02:01 schreef Briggy het volgende:
Kdeed een 300D die was in 1 keer schoon, maar de mijne wilde niet.
Kheb nu nog een dikke vlek links aan de zijkant, en nog een paar kleintjes die je pas bij diafragma 16-22 alleen ziet.
oww dat valt wel mee,

zit nu een stofje op die bij 2.8 al flink loopt te etteren, morgen maar weer schoonmaken voor de 10de keer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_29575628
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:32 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Rij jij of rij ik ?
nou ik zeker niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29575635
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 02:24 schreef Re het volgende:

zit nu een stofje op die bij 2.8 al flink loopt te etteren, morgen maar weer schoonmaken voor de 10de keer


Je kan dat ding van jou beter in de wasmachine donderen Re
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 06:27:49 #47
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29575665
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 06:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]



Je kan dat ding van jou beter in de wasmachine donderen Re
Goedemorgen jij bent er vroeg bij
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_29575717
Mogguh Briggy ik was wakker geworden van het onweer En toen weer even teruggekropen, maar nu moet ik eecht uit.. helaas
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 07:14:25 #49
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29575733
Verhaal:

Klopt, ik heb niks gezien, wat ik er voor terug kreeg is een beschadigde D70 verdomme!
Mijn maat is mee gegaan want die vroeg het namelijk, ik keek zelf ook even en het zag er idd zeer dreigent uit.
De positie van deze wolken kon ik niet voorspellen, ieder ging zijn eigen kant op :S
Toen we daar waren heb ik even paar foto's geklikt, heb toen mijn D70 even in mijn fototas gedaan.
Toen ging ik even van de heuvel al, had ik meer overzicht op het noorden.
Ik had tegen mijn maat gezegt dat ik even naar onder ging en dat hij de tas NIET weg moest halen.
Blijkbaar had hij het verkeerd verstaan waardoor hij dus de tas pakte, maar die domme lul keek niet of de tas wel dicht zat.
Ik hoorde iets vallen, ik omhoog en tot verbazing zie ik mijn camera op de grond liggen.
Het leek mee te vallen maar 1maal door de zoeker te kijken is er toch degelijk wat aan de hand
Daarnaast heb ik beschadiging aan de body waar ik totaal niet blij mee ben, de 70-300mm lens heeft het wel overleefd, gelukkig dat de 18-70 er niet op zat want dan was het nog erger geweest.
pi_29575767
tering zeg Wat is er precies aan de hand met dat ding?

Enneh ALTIJD de tas DICHT doen Met de gesp op zn minst
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29575778
Maar goed, ik ga ff rennen naar m'n werk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29575782
Goedesmorgens!

Ik ben gisteren naar het vuurwerkfestival in Scheveningen geweest, en ben ook ff langs beelden aan zee gelopen.

















Een mooi fotootje met ISO 400. Je ziet ook ineens dat de vrouw op de voorgrond aan het morphen is.


Ik ga naar het strand en ik neem mee... Een plastic zak op een statief! Nee, de beste man had een veel geylere cam dan ik, een een statief kan ik ook wel gebruiken. Sommige vuurwerkfoto's zijn niet helemaal steady.














Dat was deel 1. Zeer mooi, geen idee welk land.


Effe lekker slapen onder een paal met te veel woordgrapjes.










En dat was show twee, Italië. Die kwamen op het bijster originele idee om vuurwerk in zee te gooien. Dat was wel cool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')