jaa joh moet morgen nog werkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:01 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Bier is op ?????????????
Hee Flits !
in een loopgraaf zeker?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
hee foto ik hoor dat we binnenkort weer met een of andere afschuwelijke blonde heks bier gaan drinken?
Sjonge wat worden we bangquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
in een loopgraaf zeker?
Jammer dat ik ws niek kan.....anders had ik het e.e.a. vastgelegd als chantage middel voor het nageslacht 14.gif
Rij jij of rij ik ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
hee foto ik hoor dat we binnenkort weer met een of andere afschuwelijke blonde heks bier gaan drinken?
jaquote:
Dat schiet al aardig op danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:53 schreef Re het volgende:
[..]
janog 1793
![]()
dat krijg je als er een haar of zooi of stof of andere troep ineens op je sensor zit
* Re expert is swabben isquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:56 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat schiet al aardig op dan![]()
Hou op over stof op sensor, krijg er regelmatig nachtmerries van![]()
Ben vorige keer in gevecht geweest met een stel sensorswabs, maar echt schoon heb ik um niet gekregen![]()
oww dat valt wel mee,quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:01 schreef Briggy het volgende:
Kdeed een 300D die was in 1 keer schoon, maar de mijne wilde niet.
Kheb nu nog een dikke vlek links aan de zijkant, en nog een paar kleintjes die je pas bij diafragma 16-22 alleen ziet.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:24 schreef Re het volgende:
zit nu een stofje op die bij 2.8 al flink loopt te etteren, morgen maar weer schoonmaken voor de 10de keer
Goedemorgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 06:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Je kan dat ding van jou beter in de wasmachine donderen Re
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |