abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:57:55 #276
92279 N.icka
Windforce 11
pi_29604580
Neem een dikke trui mee , het koelt aan zee altijd zo snel af.
pi_29604631
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:55 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Het is hier nog steeds heerlijk, ik denk dat we het erop gaan gokken. We vertrekken gewoon strakjes al en zien wel wat de dag verder brengt.

Is er nog kans dat we elkaar tegen het lijf lopen daar, of zal het daar te druk en groot voor zijn?
Het zal wel druk zijn, maar we zouden wat kunnen afspreken natuurlijk. Ik weet sowieso ook nog niks, ik en mijn vrienden hebben ernstige demotivatie vandaag.
pi_29604644
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:57 schreef N.icka het volgende:
Neem een dikke trui mee , het koelt aan zee altijd zo snel af.
Inderdaad. Strandlaken om op te zitten, dikke trui, jas...
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:06:04 #279
331 Merel
Be here now.
pi_29604779
Vanaf waar is het vuurwerk het beste te zien dan?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:08:39 #280
92279 N.icka
Windforce 11
pi_29604845
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef Merel het volgende:
Vanaf waar is het vuurwerk het beste te zien dan?
Aan de linkerkant van de pier gaan zitten , je kan er best een stuk vanaf zitten , zeker als je er fotos van wilt maken , dan heb je er ook een stuk van de pier op staan
pi_29604972
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef Merel het volgende:
Vanaf waar is het vuurwerk het beste te zien dan?
Strand links van de pier idd. Dan zie je ook wat ze in zee gooien en de letters (AD en Haagsche Courant) van vuurwerk.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:09:11 #282
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29610172
Goh...

Het is niet erg druk hier zeg!
  FOK!Fotograaf zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:15:16 #283
73911 ultra_ivo
pi_29610348
De hele Hollandse afdeling zit in Scheveningen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:18:29 #284
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29610433
Ik ben gisteren al geweest

Het is nog droog in Den Haag, ik hoop voor de vuurwerkgangers dat het zo blijft,
want het wordt wel steeds grijzer
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_29610927
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh wie ging hier ook alweer op vakantie zonder DSLR met voldoende firepower?
ja dat was ik
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:39:01 #286
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29611040
Wij hebben besloten om niet te gaan....maar tot nu toe is het hier droog..op een kleine bui na in de middag dus nu hebben we spijt
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:40:08 #287
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29611077
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja dat was ik
zijn jullie alweer terug?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:40:31 #288
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29611096
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben besloten om niet te gaan....maar tot nu toe is het hier droog..op een kleine bui na in de middag dus nu hebben we spijt
Is dat niet regel 1? Als je twijfelt, en je hebt eindelijk een beslissing genomen, nooit op die beslissing terugkomen?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:42:11 #289
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29611137
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Is dat niet regel 1? Als je twijfelt, en je hebt eindelijk een beslissing genomen, nooit op die beslissing terugkomen?
Ow ik moet je zooooo gelijk geven
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29611151
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

zijn jullie alweer terug?
nee joh gekkert

Re gaat gewoon uit met zn vrienden, en ik blijf gewoon hier

veel te veel hassle, en veel te weinig kans op mooi weer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29611219
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:35 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

koffie polen stijl
Kawa rozpuszczalna
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:49:46 #292
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29611376
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

nee joh gekkert

Re gaat gewoon uit met zn vrienden, en ik blijf gewoon hier

veel te veel hassle, en veel te weinig kans op mooi weer
dussss Re has all the fun en jij blijft thuis? Hebben jullie wel een beetje leuke foto's kunnen maken nog?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29611492
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:49 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dussss Re has all the fun en jij blijft thuis? Hebben jullie wel een beetje leuke foto's kunnen maken nog?
Mwoa we hebben een beetje op elkaar geschoten en wat testshots gemaakt om de sensor te cleanen. Hij had er een halve zandbak op zitten En macrootjes van een beugeltje grolsch Ik zal er zo eens naar kijken.

Maar ik ben totaal geen uitgaans=iemand hoor, make no mistake prima dat hij uitgaat, maar mij niet gezien
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29611576
Hoi

Mijn eten is zo klaar en ik heb een fiets besteld vandaag
* PdeHoog gaat vanaf volgende week sportief doen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:58:26 #295
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29611639
Hoi P.

Hebbie je vuurwerkfoto's al bewerkt
Welke fiets is het geworden?
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:58:44 #296
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29611648
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi

Mijn eten is zo klaar en ik heb een fiets besteld vandaag
* PdeHoog gaat vanaf volgende week sportief doen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:59:01 #297
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29611658
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mwoa we hebben een beetje op elkaar geschoten en wat testshots gemaakt om de sensor te cleanen. Hij had er een halve zandbak op zitten En macrootjes van een beugeltje grolsch Ik zal er zo eens naar kijken.

Maar ik ben totaal geen uitgaans=iemand hoor, make no mistake prima dat hij uitgaat, maar mij niet gezien
Ow? ik dacht dat je wel van een leuk avondje stappen hield
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29611746
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ow? ik dacht dat je wel van een leuk avondje stappen hield
Avondje met wat vrienden in de kroeg zitten, best. Maar kom me niet aan met een tent waar gedanst moet worden, dan ben ik weg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:08:18 #299
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29611932
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Avondje met wat vrienden in de kroeg zitten, best. Maar kom me niet aan met een tent waar gedanst moet worden, dan ben ik weg
Het bewijs is daar: je bent gezakt voor homo
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_29611980
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:08 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Het bewijs is daar: je bent gezakt voor homo
Zo ongelukkig ben ik daar ook niet mee hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')