abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29599871
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:47 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ow maar ik maak ook foto's hoor, de camera zit zowat aan me verkleefd. Dacht ik gister eens sociaal te doen en níet de hele tijd met camera rond te lopen op de bbq, zijn ze allemaal verontwaardigd...maak jij geen foto's? tja....
netjes En je hebt niet voor nood een klein handvuurwapen in je handtasje zitten of zo? Zo'n plat hitsig glimmend Exilimmetje of een klein Ixusje of zo?

Toch maar eens naar kijken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:59:45 #252
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29599929
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

netjes En je hebt niet voor nood een klein handvuurwapen in je handtasje zitten of zo? Zo'n plat hitsig glimmend Exilimmetje of een klein Ixusje of zo?

Toch maar eens naar kijken
Ik had stiekum het cameraatje van mijn moeder wel af en toe gepikt voor de leuke momenten maar ja, die foto's heeft zij nu
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:03:42 #253
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29600024



Nope, daar ga ik niet anderhalf uur voor rijden om vervolgens onder een pluutje naar vuurwerk te gaan zitten kijken
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:07:16 #254
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29600113
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]


Nope, daar ga ik niet anderhalf uur voor rijden om vervolgens onder een pluutje naar vuurwerk te gaan zitten kijken
Ik zou morgen naar de beekse bergen, voorspellen ze hagel onweer en zware windstoten Nou ja, dan alleen maar 's avonds lekker uit eten

Als ik slim ben ga ik natuurlijk nu ff bloemen kopen nu het nog droog is...maar ik ben te lui..
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:10:29 #255
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29600175
mmmmmmiiiiiiiiiddddddddddaaaaaaaaaaaggggggggg allemaal
Hier is het droog
pi_29600177
Zojuist ff door de foto's heen gelopen, maar ik denk dat ik 90% weg kan donderen vanwege te lange sluitertijden en overbelichtheid. Tip voor de vuurwerkgangers vanavond: onderbelicht een stop of 2 en zorg dat de sluitertijd zo laag mogelijk ligt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_29600373
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]


Nope, daar ga ik niet anderhalf uur voor rijden om vervolgens onder een pluutje naar vuurwerk te gaan zitten kijken
Nee nu is het nog lekker, maar vanavond WEER klote

Hoe kan dat toch?? Het lijkt wel of er gewoon geen einde aan komt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29600420
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zojuist ff door de foto's heen gelopen, maar ik denk dat ik 90% weg kan donderen vanwege te lange sluitertijden en overbelichtheid. Tip voor de vuurwerkgangers vanavond: onderbelicht een stop of 2 en zorg dat de sluitertijd zo laag mogelijk ligt
Had je wel een statief mee dan? En wat voor lens?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:24:48 #259
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29600460
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee nu is het nog lekker, maar vanavond WEER klote

Hoe kan dat toch?? Het lijkt wel of er gewoon geen einde aan komt
Jawel, dinsdag wordt het beter, donderdag ga ik naar Maastricht, vrijdag naar België en zondag naar de lekmeet...het wordt dan gewoon prachtig weer
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:31:41 #260
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29600574
Goeiemorgen mensen!
pi_29600655
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Had je wel een statief mee dan? En wat voor lens?
Statief mee idd Da's een vereiste En verder alleen mijn A75, omdat ik wat huiverig ben om een rolletje film eraan te besteden En terecht naar blijkt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:36:07 #262
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29600661
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:31 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen mensen!
Ja ook goeiemiddag

Ik ga maar eens even bloemetjes halen voordat het mooie weer op is...
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_29600663
Hoi Sub
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_29600680
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Statief mee idd Da's een vereiste En verder alleen mijn A75, omdat ik wat huiverig ben om een rolletje film eraan te besteden En terecht naar blijkt


Kneuterigheid ten top

Heb je niet gewoon een lekker 50/1,4 glaasje voor op je SLR? En wat scheelt een rolletje nou helemaal zeg? Ben jij nou een fotograaf?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:52:12 #265
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29600948
Lijkt me juist dat met een rolletje en een goeie spiegelreflex de kans op mooie foto's ook groter wordt dan met een A75.
pi_29601484
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:

Heb je niet gewoon een lekker 50/1,4 glaasje voor op je SLR? En wat scheelt een rolletje nou helemaal zeg? Ben jij nou een fotograaf?
50/1.4

Wel een 1.8 En ja.....ik had hem mee kunnen nemen, maar dat heb ik niet gedaan Een rolletje kost EUR 6 + een gigantische tijd aan nabewerking en zo en ik moet er toch nog 10 wegbrengen

Enneh wie ging hier ook alweer op vakantie zonder DSLR
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:52 schreef Subhuman het volgende:
Lijkt me juist dat met een rolletje en een goeie spiegelreflex de kans op mooie foto's ook groter wordt dan met een A75.
Ik denk dat dat wel meevalt. In feite maken ze dezelfde foto, maar als ik vervolgens niet kan zien wat ik doe en dus correcties aan kan brengen schiet het natuurlijk ook niet op he Op deze manier kan ik tenminste nog wat experimenteren
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:32:05 #267
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29601607
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat dat wel meevalt. In feite maken ze dezelfde foto, maar als ik vervolgens niet kan zien wat ik doe en dus correcties aan kan brengen schiet het natuurlijk ook niet op he Op deze manier kan ik tenminste nog wat experimenteren
Maar een A75 komt maar tot f/2.8. Scheelt toch 1 1/3 stop op je film.

Ik denk ook dat de kwaliteit van een spiegelreflex een stuk hoger ligt.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:35:09 #268
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29601663
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
is ook weekend en oploskoffie is gewoon vakantiegevoel
koffie polen stijl
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29602066
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
Waar moeten we dan parkeren??

Ik ken Scheveningen helemaal niet, Zwarte Pad Ik ben er 1 keer geweest en toen liepen we lekker over een hele lange boulevard met allemaal tentjes, ik neem aan dat het daar is
Geheimpje: Je rijdt een stuk parallel aan zee, dan ga je richting haven linksaf, weer de eerste links, dan weer links de vuurbaakstraat in. Voila, gratis parkeren! Het is een beetje lastig te vinden, maar het is pal bij de vuurtoren, dus je weet iig waar je zijn moet.

pi_29602815
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:54 schreef Toeps het volgende:

[..]

Geheimpje: Je rijdt een stuk parallel aan zee, dan ga je richting haven linksaf, weer de eerste links, dan weer links de vuurbaakstraat in. Voila, gratis parkeren! Het is een beetje lastig te vinden, maar het is pal bij de vuurtoren, dus je weet iig waar je zijn moet.

Dat is idd gratis En volgens mij nog wat verder van het vuurwerk verwijderd ook Dus neem een leuke wandeling in de planning op
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_29602839
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat is idd gratis En volgens mij nog wat verder van het vuurwerk verwijderd ook Dus neem een leuke wandeling in de planning op
Dat valt best mee hoor, net zo ver lopen als het zwarte pad, wat ten eerste duur is, en ten tweede druk.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:13:59 #272
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29603482
* Sub gaat wat rolfilm kopen om de te kijken of de oude Agfa boxcamera die hij net gevonden heeft het nog doet!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:39:54 #273
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29604102
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:13 schreef Subhuman het volgende:
* Sub gaat wat rolfilm kopen om de te kijken of de oude Agfa boxcamera die hij net gevonden heeft het nog doet!


Ik twijfel nog steeds of we nou wel of niet naar Scheveningen zullen gaan
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29604291
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:39 schreef Puckzzz het volgende:

[..]



Ik twijfel nog steeds of we nou wel of niet naar Scheveningen zullen gaan
Het ziet er nog niet echt uit of het vreselijk gaat regenen. Maar ik twijfel ook nog.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:55:41 #275
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29604537
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef Toeps het volgende:

[..]

Het ziet er nog niet echt uit of het vreselijk gaat regenen. Maar ik twijfel ook nog.
Het is hier nog steeds heerlijk, ik denk dat we het erop gaan gokken. We vertrekken gewoon strakjes al en zien wel wat de dag verder brengt.

Is er nog kans dat we elkaar tegen het lijf lopen daar, of zal het daar te druk en groot voor zijn?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:57:55 #276
92279 N.icka
Windforce 11
pi_29604580
Neem een dikke trui mee , het koelt aan zee altijd zo snel af.
pi_29604631
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:55 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Het is hier nog steeds heerlijk, ik denk dat we het erop gaan gokken. We vertrekken gewoon strakjes al en zien wel wat de dag verder brengt.

Is er nog kans dat we elkaar tegen het lijf lopen daar, of zal het daar te druk en groot voor zijn?
Het zal wel druk zijn, maar we zouden wat kunnen afspreken natuurlijk. Ik weet sowieso ook nog niks, ik en mijn vrienden hebben ernstige demotivatie vandaag.
pi_29604644
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:57 schreef N.icka het volgende:
Neem een dikke trui mee , het koelt aan zee altijd zo snel af.
Inderdaad. Strandlaken om op te zitten, dikke trui, jas...
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:06:04 #279
331 Merel
Be here now.
pi_29604779
Vanaf waar is het vuurwerk het beste te zien dan?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:08:39 #280
92279 N.icka
Windforce 11
pi_29604845
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef Merel het volgende:
Vanaf waar is het vuurwerk het beste te zien dan?
Aan de linkerkant van de pier gaan zitten , je kan er best een stuk vanaf zitten , zeker als je er fotos van wilt maken , dan heb je er ook een stuk van de pier op staan
pi_29604972
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef Merel het volgende:
Vanaf waar is het vuurwerk het beste te zien dan?
Strand links van de pier idd. Dan zie je ook wat ze in zee gooien en de letters (AD en Haagsche Courant) van vuurwerk.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:09:11 #282
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29610172
Goh...

Het is niet erg druk hier zeg!
  FOK!Fotograaf zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:15:16 #283
73911 ultra_ivo
pi_29610348
De hele Hollandse afdeling zit in Scheveningen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:18:29 #284
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29610433
Ik ben gisteren al geweest

Het is nog droog in Den Haag, ik hoop voor de vuurwerkgangers dat het zo blijft,
want het wordt wel steeds grijzer
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_29610927
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh wie ging hier ook alweer op vakantie zonder DSLR met voldoende firepower?
ja dat was ik
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:39:01 #286
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29611040
Wij hebben besloten om niet te gaan....maar tot nu toe is het hier droog..op een kleine bui na in de middag dus nu hebben we spijt
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:40:08 #287
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29611077
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja dat was ik
zijn jullie alweer terug?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:40:31 #288
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29611096
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben besloten om niet te gaan....maar tot nu toe is het hier droog..op een kleine bui na in de middag dus nu hebben we spijt
Is dat niet regel 1? Als je twijfelt, en je hebt eindelijk een beslissing genomen, nooit op die beslissing terugkomen?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:42:11 #289
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29611137
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Is dat niet regel 1? Als je twijfelt, en je hebt eindelijk een beslissing genomen, nooit op die beslissing terugkomen?
Ow ik moet je zooooo gelijk geven
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29611151
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

zijn jullie alweer terug?
nee joh gekkert

Re gaat gewoon uit met zn vrienden, en ik blijf gewoon hier

veel te veel hassle, en veel te weinig kans op mooi weer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29611219
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:35 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

koffie polen stijl
Kawa rozpuszczalna
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:49:46 #292
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29611376
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

nee joh gekkert

Re gaat gewoon uit met zn vrienden, en ik blijf gewoon hier

veel te veel hassle, en veel te weinig kans op mooi weer
dussss Re has all the fun en jij blijft thuis? Hebben jullie wel een beetje leuke foto's kunnen maken nog?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29611492
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:49 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dussss Re has all the fun en jij blijft thuis? Hebben jullie wel een beetje leuke foto's kunnen maken nog?
Mwoa we hebben een beetje op elkaar geschoten en wat testshots gemaakt om de sensor te cleanen. Hij had er een halve zandbak op zitten En macrootjes van een beugeltje grolsch Ik zal er zo eens naar kijken.

Maar ik ben totaal geen uitgaans=iemand hoor, make no mistake prima dat hij uitgaat, maar mij niet gezien
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29611576
Hoi

Mijn eten is zo klaar en ik heb een fiets besteld vandaag
* PdeHoog gaat vanaf volgende week sportief doen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:58:26 #295
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29611639
Hoi P.

Hebbie je vuurwerkfoto's al bewerkt
Welke fiets is het geworden?
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:58:44 #296
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29611648
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi

Mijn eten is zo klaar en ik heb een fiets besteld vandaag
* PdeHoog gaat vanaf volgende week sportief doen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:59:01 #297
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29611658
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mwoa we hebben een beetje op elkaar geschoten en wat testshots gemaakt om de sensor te cleanen. Hij had er een halve zandbak op zitten En macrootjes van een beugeltje grolsch Ik zal er zo eens naar kijken.

Maar ik ben totaal geen uitgaans=iemand hoor, make no mistake prima dat hij uitgaat, maar mij niet gezien
Ow? ik dacht dat je wel van een leuk avondje stappen hield
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29611746
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ow? ik dacht dat je wel van een leuk avondje stappen hield
Avondje met wat vrienden in de kroeg zitten, best. Maar kom me niet aan met een tent waar gedanst moet worden, dan ben ik weg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:08:18 #299
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29611932
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Avondje met wat vrienden in de kroeg zitten, best. Maar kom me niet aan met een tent waar gedanst moet worden, dan ben ik weg
Het bewijs is daar: je bent gezakt voor homo
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_29611980
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:08 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Het bewijs is daar: je bent gezakt voor homo
Zo ongelukkig ben ik daar ook niet mee hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')