abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:39:58 #201
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29594858
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:39 schreef Offy het volgende:

[..]

Ik voel me zwaar beledigd




Hoi Offy!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:41:32 #202
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_29594905
Pfff....Klein jongetje
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:43:04 #203
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29594935
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:41 schreef Offy het volgende:
Pfff....Klein jongetje
Ik bespeur enige frustratie!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:44:31 #204
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29594981
Wat is het streefgetal woensdag Sub??
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:44:34 #205
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_29594984
Wacht maar tot jij 22 bent!

Hoe dan ook, Offy gaat ook slapen

Truste iedereen
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:45:26 #206
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_29595004
Oh, nu heb ik het verklapt
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:45:38 #207
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29595009
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:44 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is het streefgetal woensdag Sub??
Wat Offy zegt!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:46:03 #208
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29595022
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:45 schreef Offy het volgende:
Oh, nu heb ik het verkapt
Mannen maken nooit een probleem van hun leeftijd.
pi_29595031
slaap lekker Offy (klein meisje) en Sub (klein jongetje)
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:47:41 #210
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_29595055
Hahah

Weltrusten oh oude, wijze HGT
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:48:32 #211
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29595072
Weltrusten lieve FOTmensjes!

Mij nu niet meer wakker maken, okee?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:50:54 #212
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29595115
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:48 schreef Subhuman het volgende:
Weltrusten lieve FOTmensjes!

Mij nu niet meer wakker maken, okee? [/sub
hij sliep kennelijk al voordat hij het laatste teken had ingetiept

[sub] en gauw corrigeren he Sub? Foei
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29595122
Pssst, Sub ... je bent er nog steeds
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:52:58 #214
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29595152
Doet Fok nou raar of doe ik iets verkeerd?

de eerste regel heb ik zonder subs gedaan, maar die is ook klein, en de tweede regel staat [sub] voor
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:53:10 #215
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29595157
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:50 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

hij sliep kennelijk al voordat hij het laatste teken had ingetiept

en gauw corrigeren he Sub? Foei


Al mijn posts dienen perfect te zijn!
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Pssst, Sub ... je bent er nog steeds


Laat me toch eens slapen!

  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:54:07 #216
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29595179
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:52 schreef Puckzzz het volgende:
Doet Fok nou raar of doe ik iets verkeerd?

de eerste regel heb ik zonder subs gedaan, maar die is ook klein, en de tweede regel staat [sub] voor
laatmaar ik snap het al
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:54:11 #217
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_29595181
-edit: oh, je was er al
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:57:48 #218
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29595274
Weltrusten allemaal!

Ja, nu echt!
pi_29595326
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:57 schreef Subhuman het volgende:
Weltrusten allemaal!

Ja, nu echt!

Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:00:49 #220
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_29595337
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:57 schreef Subhuman het volgende:
Weltrusten allemaal!
Truste Subbie
quote:
Ja, nu echt!
Ojah, ik ging ook slapen

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_29595348
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 02:00 schreef Offy het volgende:

[..]

Truste Subbie
[..]

Ojah, ik ging ook slapen


Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:07:40 #222
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29595483
we zijn de nachtploeg voorbij gestreefd
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29595625
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 02:07 schreef Puckzzz het volgende:
we zijn de nachtploeg voorbij gestreefd
Ik ben ook eens weg, maar niet naar bed.
* Het-Gele-Teken gaat Brussel een bezoekje brengen.

tot later (misschien)

Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:38:50 #224
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29595989
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 02:07 schreef Puckzzz het volgende:
we zijn de nachtploeg voorbij gestreefd
die is nog bezig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!Fotograaf zaterdag 13 augustus 2005 @ 04:59:39 #225
73911 ultra_ivo
pi_29597318
ochtendploeg meldt
Goeiemorgen allemaal
pi_29597540
goedemorgen Ivo alweer vroeg aan het werk
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_29597592
Moppersmurf is wakker.
pi_29597964
ja goeiemorgen

mijn hoofdje doet een beetje au
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29598197
mwoaa ik ga maar gewoon douchen en een bak Oploskoffie zetten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:31:09 #230
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29598509
oploskoffie...?

morguh, wekker deed het niet geloof ik, maar goed, koffie dus
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_29598653
is ook weekend en oploskoffie is gewoon vakantiegevoel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:25:14 #232
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29599288
Goedemorgen,

Kopje thee en wat te eten...
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_29599433
mogge Fot
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
is ook weekend en oploskoffie is gewoon vakantiegevoel
weekeinde als in vrij
niet dus
moet lekker werken

nah zo erg is het nu ook weer niet, maar ben dus niet vrij
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_29599477
ik ga me vast even wat lekkers klaarmaken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:38:27 #235
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29599488
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:35 schreef kwiebuske het volgende:
mogge Fot
[..]

weekeinde als in vrij
niet dus
moet lekker werken

nah zo erg is het nu ook weer niet, maar ben dus niet vrij
Niet vrij..achossie...werken...hm..lang geleden, en ik hoef nog steeds niet
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_29599508
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:38 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Niet vrij..achossie...werken...hm..lang geleden, en ik hoef nog steeds niet
Ga jij nou maar gewoon foto's maken, met al die vrijetijd van je
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29599605
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:11 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

hij blijft leuk !!

maarreh ik ben nog maar op 1 meeting geweest, dus ik ken niet alle mensen van gezicht hier. Wie is die meneer? Ik dacht dat het PdH was
Dit vind ik nou een beetje jammer
ja ja, trage reactie.....ik heb gisteravond mijn PC niet eens meer opgestart na het vuurwerk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:44:19 #238
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29599619
Mogguh!!

Hoe laat begint dat vuurwerk vanavond in Scheveningen? Misschien dat vriendje en ik er ook heengaan
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:45:36 #239
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29599652
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dit vind ik nou een beetje jammer
ja ja, trage reactie.....ik heb gisteravond mijn PC niet eens meer opgestart na het vuurwerk
Sowwie

* Puckzzz herrinert zich een zinnetje : Don't assume, it makes an ass out of u and me
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29599676
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!

Hoe laat begint dat vuurwerk vanavond in Scheveningen? Misschien dat vriendje en ik er ook heengaan
Dat begint om 22.00 uur Mocht je ernaartoe gaan, zorg dat je er om een uurtje of 8 bent en parkeer NIET in een parkeergarage.....er stonden wat rijen mensen daar Volg de bordjes naar het Zwarte Pad. Da's helemaal achteraan, maar goed te doen verder Gisteren om 21.00 uur waren er nog plekken, maar reken er voor vandaag niet op
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_29599693
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!

Hoe laat begint dat vuurwerk vanavond in Scheveningen? Misschien dat vriendje en ik er ook heengaan
22:00 China, 23:00 Turkije, 23:30 de grote prijsuitreiking. Zorgmaar dat je er op tijd bent
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:47:53 #242
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29599699
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ga jij nou maar gewoon foto's maken, met al die vrijetijd van je
Ow maar ik maak ook foto's hoor, de camera zit zowat aan me verkleefd. Dacht ik gister eens sociaal te doen en níet de hele tijd met camera rond te lopen op de bbq, zijn ze allemaal verontwaardigd...maak jij geen foto's? tja....
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_29599705
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:45 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Sowwie

* Puckzzz herrinert zich een zinnetje : Don't assume, it makes an ass out of u and me


this is me
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:49:26 #244
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29599730
Waar moeten we dan parkeren??

Ik ken Scheveningen helemaal niet, Zwarte Pad Ik ben er 1 keer geweest en toen liepen we lekker over een hele lange boulevard met allemaal tentjes, ik neem aan dat het daar is
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:49:28 #245
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29599731
Mensen, het gaat vanavond regenen hoor...dat vuurwerk wordt helemaal niks
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:51:03 #246
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29599756
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:49 schreef pea4fun het volgende:
Mensen, het gaat vanavond regenen hoor...dat vuurwerk wordt helemaal niks
Zeker weten? Hier is de lucht nog strak blauw
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29599782
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
Waar moeten we dan parkeren??

Ik ken Scheveningen helemaal niet, Zwarte Pad Ik ben er 1 keer geweest en toen liepen we lekker over een hele lange boulevard met allemaal tentjes, ik neem aan dat het daar is
Je rijdt de Utrechtsebaan af. Aan het einde rechtsaf, daarna eerste links (bij de stoplichten) en alsmaar rechtdoor blijven rijden richting Scheveningen-strand. Je ziet vanzelf de parkeerroute

Hou wel rekening met regen, zoals pea al zei Enneh....er is aan het begin van de stad ook een P+R ingericht voor het vuurwerkfestival.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_29599791
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:38 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Niet vrij..achossie...werken...hm..lang geleden, en ik hoef nog steeds niet
ook Uw tijd komt wel weer
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:55:04 #249
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29599832
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:51 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Zeker weten? Hier is de lucht nog strak blauw
NOG EEN DEPRESSIE EN DAN...
Een groot deel van de zaterdag verloopt droog;slechts heel lokaal ontstaat een buitje. Ook is er wat zon. Op de Wadden- eilanden wordt het 18°C, in Limburg 22. Er staat niet veel wind. Later in de middag raakt het bewolkt en vanavond gaat het alweer flink regenen. Morgen vallen talrijke en pittige buien met kans op onweer, hagel en windvlagen. Na het weekeinde gaat het eindelijk de goede kant op. Vanaf dinsdag blijft het droog, komt er meer zon en stijgt het kwik geleidelijk tot zomerse waarden
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:56:34 #250
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29599866
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:53 schreef kwiebuske het volgende:

[..]

ook Uw tijd komt wel weer
Nog 2 weken, en na dit weekend wordt het gewoon mooi weer
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_29599871
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:47 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ow maar ik maak ook foto's hoor, de camera zit zowat aan me verkleefd. Dacht ik gister eens sociaal te doen en níet de hele tijd met camera rond te lopen op de bbq, zijn ze allemaal verontwaardigd...maak jij geen foto's? tja....
netjes En je hebt niet voor nood een klein handvuurwapen in je handtasje zitten of zo? Zo'n plat hitsig glimmend Exilimmetje of een klein Ixusje of zo?

Toch maar eens naar kijken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:59:45 #252
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29599929
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

netjes En je hebt niet voor nood een klein handvuurwapen in je handtasje zitten of zo? Zo'n plat hitsig glimmend Exilimmetje of een klein Ixusje of zo?

Toch maar eens naar kijken
Ik had stiekum het cameraatje van mijn moeder wel af en toe gepikt voor de leuke momenten maar ja, die foto's heeft zij nu
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:03:42 #253
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29600024



Nope, daar ga ik niet anderhalf uur voor rijden om vervolgens onder een pluutje naar vuurwerk te gaan zitten kijken
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:07:16 #254
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29600113
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]


Nope, daar ga ik niet anderhalf uur voor rijden om vervolgens onder een pluutje naar vuurwerk te gaan zitten kijken
Ik zou morgen naar de beekse bergen, voorspellen ze hagel onweer en zware windstoten Nou ja, dan alleen maar 's avonds lekker uit eten

Als ik slim ben ga ik natuurlijk nu ff bloemen kopen nu het nog droog is...maar ik ben te lui..
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:10:29 #255
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29600175
mmmmmmiiiiiiiiiddddddddddaaaaaaaaaaaggggggggg allemaal
Hier is het droog
pi_29600177
Zojuist ff door de foto's heen gelopen, maar ik denk dat ik 90% weg kan donderen vanwege te lange sluitertijden en overbelichtheid. Tip voor de vuurwerkgangers vanavond: onderbelicht een stop of 2 en zorg dat de sluitertijd zo laag mogelijk ligt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_29600373
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]


Nope, daar ga ik niet anderhalf uur voor rijden om vervolgens onder een pluutje naar vuurwerk te gaan zitten kijken
Nee nu is het nog lekker, maar vanavond WEER klote

Hoe kan dat toch?? Het lijkt wel of er gewoon geen einde aan komt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29600420
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zojuist ff door de foto's heen gelopen, maar ik denk dat ik 90% weg kan donderen vanwege te lange sluitertijden en overbelichtheid. Tip voor de vuurwerkgangers vanavond: onderbelicht een stop of 2 en zorg dat de sluitertijd zo laag mogelijk ligt
Had je wel een statief mee dan? En wat voor lens?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:24:48 #259
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29600460
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee nu is het nog lekker, maar vanavond WEER klote

Hoe kan dat toch?? Het lijkt wel of er gewoon geen einde aan komt
Jawel, dinsdag wordt het beter, donderdag ga ik naar Maastricht, vrijdag naar België en zondag naar de lekmeet...het wordt dan gewoon prachtig weer
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:31:41 #260
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29600574
Goeiemorgen mensen!
pi_29600655
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Had je wel een statief mee dan? En wat voor lens?
Statief mee idd Da's een vereiste En verder alleen mijn A75, omdat ik wat huiverig ben om een rolletje film eraan te besteden En terecht naar blijkt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:36:07 #262
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29600661
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:31 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen mensen!
Ja ook goeiemiddag

Ik ga maar eens even bloemetjes halen voordat het mooie weer op is...
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_29600663
Hoi Sub
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_29600680
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Statief mee idd Da's een vereiste En verder alleen mijn A75, omdat ik wat huiverig ben om een rolletje film eraan te besteden En terecht naar blijkt


Kneuterigheid ten top

Heb je niet gewoon een lekker 50/1,4 glaasje voor op je SLR? En wat scheelt een rolletje nou helemaal zeg? Ben jij nou een fotograaf?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:52:12 #265
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29600948
Lijkt me juist dat met een rolletje en een goeie spiegelreflex de kans op mooie foto's ook groter wordt dan met een A75.
pi_29601484
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:

Heb je niet gewoon een lekker 50/1,4 glaasje voor op je SLR? En wat scheelt een rolletje nou helemaal zeg? Ben jij nou een fotograaf?
50/1.4

Wel een 1.8 En ja.....ik had hem mee kunnen nemen, maar dat heb ik niet gedaan Een rolletje kost EUR 6 + een gigantische tijd aan nabewerking en zo en ik moet er toch nog 10 wegbrengen

Enneh wie ging hier ook alweer op vakantie zonder DSLR
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:52 schreef Subhuman het volgende:
Lijkt me juist dat met een rolletje en een goeie spiegelreflex de kans op mooie foto's ook groter wordt dan met een A75.
Ik denk dat dat wel meevalt. In feite maken ze dezelfde foto, maar als ik vervolgens niet kan zien wat ik doe en dus correcties aan kan brengen schiet het natuurlijk ook niet op he Op deze manier kan ik tenminste nog wat experimenteren
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:32:05 #267
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29601607
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat dat wel meevalt. In feite maken ze dezelfde foto, maar als ik vervolgens niet kan zien wat ik doe en dus correcties aan kan brengen schiet het natuurlijk ook niet op he Op deze manier kan ik tenminste nog wat experimenteren
Maar een A75 komt maar tot f/2.8. Scheelt toch 1 1/3 stop op je film.

Ik denk ook dat de kwaliteit van een spiegelreflex een stuk hoger ligt.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:35:09 #268
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29601663
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
is ook weekend en oploskoffie is gewoon vakantiegevoel
koffie polen stijl
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29602066
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
Waar moeten we dan parkeren??

Ik ken Scheveningen helemaal niet, Zwarte Pad Ik ben er 1 keer geweest en toen liepen we lekker over een hele lange boulevard met allemaal tentjes, ik neem aan dat het daar is
Geheimpje: Je rijdt een stuk parallel aan zee, dan ga je richting haven linksaf, weer de eerste links, dan weer links de vuurbaakstraat in. Voila, gratis parkeren! Het is een beetje lastig te vinden, maar het is pal bij de vuurtoren, dus je weet iig waar je zijn moet.

pi_29602815
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:54 schreef Toeps het volgende:

[..]

Geheimpje: Je rijdt een stuk parallel aan zee, dan ga je richting haven linksaf, weer de eerste links, dan weer links de vuurbaakstraat in. Voila, gratis parkeren! Het is een beetje lastig te vinden, maar het is pal bij de vuurtoren, dus je weet iig waar je zijn moet.

Dat is idd gratis En volgens mij nog wat verder van het vuurwerk verwijderd ook Dus neem een leuke wandeling in de planning op
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_29602839
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat is idd gratis En volgens mij nog wat verder van het vuurwerk verwijderd ook Dus neem een leuke wandeling in de planning op
Dat valt best mee hoor, net zo ver lopen als het zwarte pad, wat ten eerste duur is, en ten tweede druk.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:13:59 #272
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29603482
* Sub gaat wat rolfilm kopen om de te kijken of de oude Agfa boxcamera die hij net gevonden heeft het nog doet!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:39:54 #273
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29604102
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:13 schreef Subhuman het volgende:
* Sub gaat wat rolfilm kopen om de te kijken of de oude Agfa boxcamera die hij net gevonden heeft het nog doet!


Ik twijfel nog steeds of we nou wel of niet naar Scheveningen zullen gaan
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29604291
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:39 schreef Puckzzz het volgende:

[..]



Ik twijfel nog steeds of we nou wel of niet naar Scheveningen zullen gaan
Het ziet er nog niet echt uit of het vreselijk gaat regenen. Maar ik twijfel ook nog.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:55:41 #275
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29604537
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef Toeps het volgende:

[..]

Het ziet er nog niet echt uit of het vreselijk gaat regenen. Maar ik twijfel ook nog.
Het is hier nog steeds heerlijk, ik denk dat we het erop gaan gokken. We vertrekken gewoon strakjes al en zien wel wat de dag verder brengt.

Is er nog kans dat we elkaar tegen het lijf lopen daar, of zal het daar te druk en groot voor zijn?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:57:55 #276
92279 N.icka
Windforce 11
pi_29604580
Neem een dikke trui mee , het koelt aan zee altijd zo snel af.
pi_29604631
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:55 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Het is hier nog steeds heerlijk, ik denk dat we het erop gaan gokken. We vertrekken gewoon strakjes al en zien wel wat de dag verder brengt.

Is er nog kans dat we elkaar tegen het lijf lopen daar, of zal het daar te druk en groot voor zijn?
Het zal wel druk zijn, maar we zouden wat kunnen afspreken natuurlijk. Ik weet sowieso ook nog niks, ik en mijn vrienden hebben ernstige demotivatie vandaag.
pi_29604644
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:57 schreef N.icka het volgende:
Neem een dikke trui mee , het koelt aan zee altijd zo snel af.
Inderdaad. Strandlaken om op te zitten, dikke trui, jas...
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:06:04 #279
331 Merel
Be here now.
pi_29604779
Vanaf waar is het vuurwerk het beste te zien dan?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:08:39 #280
92279 N.icka
Windforce 11
pi_29604845
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef Merel het volgende:
Vanaf waar is het vuurwerk het beste te zien dan?
Aan de linkerkant van de pier gaan zitten , je kan er best een stuk vanaf zitten , zeker als je er fotos van wilt maken , dan heb je er ook een stuk van de pier op staan
pi_29604972
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef Merel het volgende:
Vanaf waar is het vuurwerk het beste te zien dan?
Strand links van de pier idd. Dan zie je ook wat ze in zee gooien en de letters (AD en Haagsche Courant) van vuurwerk.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:09:11 #282
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29610172
Goh...

Het is niet erg druk hier zeg!
  FOK!Fotograaf zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:15:16 #283
73911 ultra_ivo
pi_29610348
De hele Hollandse afdeling zit in Scheveningen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:18:29 #284
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29610433
Ik ben gisteren al geweest

Het is nog droog in Den Haag, ik hoop voor de vuurwerkgangers dat het zo blijft,
want het wordt wel steeds grijzer
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_29610927
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh wie ging hier ook alweer op vakantie zonder DSLR met voldoende firepower?
ja dat was ik
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:39:01 #286
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29611040
Wij hebben besloten om niet te gaan....maar tot nu toe is het hier droog..op een kleine bui na in de middag dus nu hebben we spijt
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:40:08 #287
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29611077
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja dat was ik
zijn jullie alweer terug?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:40:31 #288
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29611096
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben besloten om niet te gaan....maar tot nu toe is het hier droog..op een kleine bui na in de middag dus nu hebben we spijt
Is dat niet regel 1? Als je twijfelt, en je hebt eindelijk een beslissing genomen, nooit op die beslissing terugkomen?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:42:11 #289
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29611137
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Is dat niet regel 1? Als je twijfelt, en je hebt eindelijk een beslissing genomen, nooit op die beslissing terugkomen?
Ow ik moet je zooooo gelijk geven
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29611151
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

zijn jullie alweer terug?
nee joh gekkert

Re gaat gewoon uit met zn vrienden, en ik blijf gewoon hier

veel te veel hassle, en veel te weinig kans op mooi weer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29611219
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:35 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

koffie polen stijl
Kawa rozpuszczalna
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:49:46 #292
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29611376
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

nee joh gekkert

Re gaat gewoon uit met zn vrienden, en ik blijf gewoon hier

veel te veel hassle, en veel te weinig kans op mooi weer
dussss Re has all the fun en jij blijft thuis? Hebben jullie wel een beetje leuke foto's kunnen maken nog?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29611492
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:49 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dussss Re has all the fun en jij blijft thuis? Hebben jullie wel een beetje leuke foto's kunnen maken nog?
Mwoa we hebben een beetje op elkaar geschoten en wat testshots gemaakt om de sensor te cleanen. Hij had er een halve zandbak op zitten En macrootjes van een beugeltje grolsch Ik zal er zo eens naar kijken.

Maar ik ben totaal geen uitgaans=iemand hoor, make no mistake prima dat hij uitgaat, maar mij niet gezien
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29611576
Hoi

Mijn eten is zo klaar en ik heb een fiets besteld vandaag
* PdeHoog gaat vanaf volgende week sportief doen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:58:26 #295
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29611639
Hoi P.

Hebbie je vuurwerkfoto's al bewerkt
Welke fiets is het geworden?
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:58:44 #296
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29611648
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi

Mijn eten is zo klaar en ik heb een fiets besteld vandaag
* PdeHoog gaat vanaf volgende week sportief doen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:59:01 #297
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29611658
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mwoa we hebben een beetje op elkaar geschoten en wat testshots gemaakt om de sensor te cleanen. Hij had er een halve zandbak op zitten En macrootjes van een beugeltje grolsch Ik zal er zo eens naar kijken.

Maar ik ben totaal geen uitgaans=iemand hoor, make no mistake prima dat hij uitgaat, maar mij niet gezien
Ow? ik dacht dat je wel van een leuk avondje stappen hield
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29611746
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ow? ik dacht dat je wel van een leuk avondje stappen hield
Avondje met wat vrienden in de kroeg zitten, best. Maar kom me niet aan met een tent waar gedanst moet worden, dan ben ik weg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:08:18 #299
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29611932
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Avondje met wat vrienden in de kroeg zitten, best. Maar kom me niet aan met een tent waar gedanst moet worden, dan ben ik weg
Het bewijs is daar: je bent gezakt voor homo
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_29611980
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:08 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Het bewijs is daar: je bent gezakt voor homo
Zo ongelukkig ben ik daar ook niet mee hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')