spannende dingen in het verschiet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:31 schreef _evenstar_ het volgende:
moet volgende week toch wat conversatie materiaal hebbenre voor volgende week regel je met Armani/darkmanta maar moet jij nog iets weten over wat ik aan kleding draag e.d. of wat ( zonder dat armani het krijgt te weten uiteraard
) laat ff wat weten dan mail ik je van de week
is goed we gaan contact hebben enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:31 schreef _evenstar_ het volgende:
moet volgende week toch wat conversatie materiaal hebbenre voor volgende week regel je met Armani/darkmanta maar moet jij nog iets weten over wat ik aan kleding draag e.d. of wat ( zonder dat armani het krijgt te weten uiteraard
) laat ff wat weten dan mail ik je van de week
bruiloft en een lieve re die foto's komt maken volgende week even oefenenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
spannende dingen in het verschiet?
dat oefenen hebben jij en je toekomstige hubby al succesvol afgerondquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:38 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
bruiloft en een lieve re die foto's komt maken volgende week even oefenen
jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:37 schreef Re het volgende:
[..]
is goed we gaan contact hebben enzo... spannend he
dat hoeven we niet meer te oefenen neequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat oefenen hebben jij en je toekomstige hubby al succesvol afgerond
op je linkje geklikt jafeli
Maar Re gaat het vastleggen? Leuk!!
Oeh Fles, laat die Rose nog maar ff dichtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Heuj ik laat me niet djonke voeruh voor julie senzaadsiezugt jah
tssK niet eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
biertje.. oh nee rozeetje dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
jei ben zoown jalourz vrauwmenschquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh Fles, laat die Rose nog maar ff dicht
pffffffff Ik tiep nog recht en heb lekker meer bier dan jij in huisquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jei ben zoown jalourz vrauwmensch
die wille allemaal mein drank leegzuipuh
zatlappe zijn jullie wijfuh
ALLEMAAL
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jei ben zoown jalourz vrauwmensch
die wille allemaal mein drank leegzuipuh
zatlappe zijn jullie wijfuh
ALLEMAAL
Jonghuh ik kan nnoch piriema over eene regte lijn lopequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
pffffffff Ik tiep nog recht en heb lekker meer bier dan jij in huis![]()
En een fles Rose zo PUH!!!![]()
aallus met lang haar zijn jaloerze wijfuhquote:
zei de homo met zijn crewcutquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aallus met lang haar zijn jaloerze wijfuh
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aallus met lang haar zijn jaloerze wijfuh
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]je heb het er maar moeilijk mee he
![]()
U loopt op zeer dun ijs, mevrouw!quote:
welke van de twee slaat op jou dan? ik gok op de crewcut aangezien ik weet dat je een vrouw hebtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
U loopt op zeer dun ijs, mevrouw!![]()
eaux nou ben IK ineenz de homo??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke van de twee slaat op jou dan? ik gok op de crewcut aangezien ik weet dat je een vrouw hebt![]()
Correct. Waarmee ik maar even wil aangeven dat het één niet automagies het ander betekent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke van de twee slaat op jou dan? ik gok op de crewcut aangezien ik weet dat je een vrouw hebt![]()
Jaaaa Foto's van Briggyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:39 schreef Briggy het volgende:
* Briggy is ook weer thuis
Het vuurwerk was top en het weer gelukkig ook... kga nu eerst mijn foto's kijken.
Jij ging slapen! ksssssst!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eaux nou ben IK ineenz de homo??
Jullie wijfe zein alluhmaal hutzellufde![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:46 schreef RonaldV het volgende:
Crewcuts zijn OK, olé-oléé!
[afbeelding]
En jij op slag weer nuchterquote:
Kut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O je bedoelt dat je het geloofde??
Heeft het één dan niets met het andere te maken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
naah ik ga slapen dus
Net nou het eindelijk weer lekker vlot wordt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:59 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Heeft het één dan niets met het andere te maken?![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:46 schreef RonaldV het volgende:
Crewcuts zijn OK, olé-oléé!
[afbeelding]
Hij is lang, dus zal wel De Hoog heten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]hij blijft leuk !!
maarreh ik ben nog maar op 1 meeting geweest, dus ik ken niet alle mensen van gezicht hier. Wie is die meneer? Ik dacht dat het PdH was
Dat doet ze met opzetquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:17 schreef Briggy het volgende:
Trusten Sub
Mijn foto's zijn mooi geworden, ik ben tevreden![]()
Kga nu eerst ff slapen, morgen tijd zat om te bewerken
hij is vroeg he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:34 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je bent helemaal nog niet gaan slapen sub![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:34 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je bent helemaal nog niet gaan slapen sub![]()
Ja, woensdag, dan word ik oud!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hij is vroeg he?
Zal hij oud worden?
waar komt deze lege post vandaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hij is vroeg he?
Zou hij oud worden?
Ik begin ook oud te worden en merk er niets vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hij is vroeg he?
Zal hij oud worden?
Ik voel me zwaar beledigdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |