*portemonnee weer terugstoptquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:23 schreef Re het volgende:
[..], net even gekocht in een vlaag van enthousiasme
met mijn uppiequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*portemonnee weer terugstopt![]()
Feli gastmet z'n hoevelen ga je daar wonen?
Oh okeequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:27 schreef Briggy het volgende:Hoi Flash, ik ben aan het koken, waar de rest is weet ik niet...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben net wakker van m'n siësta.
Na het eten ben ik wegquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeKook ze nog Briggy
Ik wacht wel tot na het eten
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Na het eten ben ik weg
Kga met PdeHoog, Steeph en Sander naar het vuurwerk in Scheveningen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel plezierIk ben een beetje half-half van plan om daar morgen met Re heen te gaan
Maak je straks een sjookeestopic?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:43 schreef Briggy het volgende:
Ik hoop dat de zonsondergang een beetje mooi wordt![]()
Ik ga morgen ook waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel plezierIk ben een beetje half-half van plan om daar morgen met Re heen te gaan
Dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:52 schreef Merel het volgende:
Dat vuurwerk is spectaculairder denk ik
Is er nog bier?quote:
Hoe raad je het....quote:
wel hoorquote:
Ik ga maffen,5 uur op morgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel hoorstuk of 5
en een fles rosee
bejje in de buurt?
Heel goed, alles gaat z'n gangetje weer!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:14 schreef stil het volgende:
hey Subhuman [afbeelding]
Hoe is het in Enschede
Nog een paar nachtjes werken en dan vakantie , dus het kan niet beterquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:21 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Heel goed, alles gaat z'n gangetje weer!
En hoe is het met jou?
dan hoop ik er wel in te liggen inmiddelsquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
mwah, valt nog mee. Ik moet om half vijf op.
pfffquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Als ik om kwart over vijf naar het werk fiets dan zie ik idd her en der een raam verlicht, vraag ik me altijd af of die persoon al of nog wakker is
mwoaaaa ik heb geen tankstation in de buurtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
meeste tankstations hebben wel grolsch hoor![]()
dan wat ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoaaaa ik heb geen tankstation in de buurt
Nog wel een fles rose though
Maar als ik die opmaak dan eh...![]()
dan gaat het ECHT mis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |