abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29575778
Maar goed, ik ga ff rennen naar m'n werk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29575782
Goedesmorgens!

Ik ben gisteren naar het vuurwerkfestival in Scheveningen geweest, en ben ook ff langs beelden aan zee gelopen.

















Een mooi fotootje met ISO 400. Je ziet ook ineens dat de vrouw op de voorgrond aan het morphen is.


Ik ga naar het strand en ik neem mee... Een plastic zak op een statief! Nee, de beste man had een veel geylere cam dan ik, een een statief kan ik ook wel gebruiken. Sommige vuurwerkfoto's zijn niet helemaal steady.














Dat was deel 1. Zeer mooi, geen idee welk land.


Effe lekker slapen onder een paal met te veel woordgrapjes.










En dat was show twee, Italië. Die kwamen op het bijster originele idee om vuurwerk in zee te gooien. Dat was wel cool.
pi_29575791
Gaaaaaaaaaaaaaf Toeps!! Die beelden, is dat iets tijdelijks? Vorige keer dat ik er was heb ik zoiets niet gezien....
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29575808
Nee hoor, die staan er al een tijd.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 07:48:43 #55
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29575836
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 07:34 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!

Ik ben gisteren naar het vuurwerkfestival in Scheveningen geweest, en ben ook ff langs beelden aan zee gelopen.

En dat was show twee, Italië. Die kwamen op het bijster originele idee om vuurwerk in zee te gooien. Dat was wel cool.
Prachtig
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 07:50:33 #56
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29575842
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 07:31 schreef Dr_Flash het volgende:
tering zeg Wat is er precies aan de hand met dat ding?

Enneh ALTIJD de tas DICHT doen Met de gesp op zn minst
Yep weet ik Flash, maar dat hij zijn oren niet open heeft
Daarnaast kijkt ie ook niet even
Beschadiging aan de body (alleen waar je em met de rechter hand meer vast pakt) voor de rest valt het mee.
Daarnaast beschadiging aan het glas, scheurtje bovenin + een zwart stip vlakbij.
Goddomme wat baal ik zeg.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 07:50:41 #57
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29575843
Mogguh!

Fles

Mooie foto's Toeps een beetje een overkill aan de voorwerkfoto's imo maar mij is het nog niet gelukt om foto's van vuurwerk te maken

Deze vind ik mooi, maar het liefst zou ik al die mensen uit beeld schoppen


eigenlijkzou het net zo moeten gaan als in die reclame, dat iedereen aan de kant gaat omdat jemidden op straat een foto aan het maken bent
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29575852
Ach, die mensen storen me niet zo. Net als dat koppeltje op die foto met dat grote haring-etende beeld. Hoort er een beetje bij, vind ik.

Ik had trouwens nog veel meer vuurwerkfoto's. Ik moet eens leren selecteren, want vaak vinden anderen hele andere foto's mooi dan ik.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 07:53:39 #59
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 07:56:16 #60
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29575877
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 07:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben maffen
trustuh slapen ben net wakker....

ligt het aan mij of is het animo voor de wedstrijd de laatste tijd ingekakt?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 07:57:57 #61
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29575887
Jah ik ben nog even vroeg uit men bed gegaan voor foto's schieten, mja dat liep niet echt goed af.
Foto's komen vanmiddag, of kijk hier als je niet kunt wachten
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:05:40 #62
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29575925
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 07:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jah ik ben nog even vroeg uit men bed gegaan voor foto's schieten, mja dat liep niet echt goed af.
Foto's komen vanmiddag, of kijk hier als je niet kunt wachten
5 is een lekkere plaat
maf die weerkaatsende zon .....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29575975
Die 5 is inderdaad best vet speedy
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29576027
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 07:50 schreef Puckzzz het volgende:
Fles

Deze vind ik mooi, maar het liefst zou ik al die mensen uit beeld schoppen
[afbeelding]

eigenlijkzou het net zo moeten gaan als in die reclame, dat iedereen aan de kant gaat omdat jemidden op straat een foto aan het maken bent
Hey Puckzzz

Ik denk dat je op een mooie zondagochtend wel redelijk mensloze foto's kunt maken daar, maar dan moet je daar dus blijven slapen bij iemand of je bioritme even aan de wilgen hangen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:24:49 #65
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29576049


Deze dus
Jullie mogen ze gerust plaatsen hoor
Grote versie op aanvraag verkrijgbaar

Trouwens, schade van D70 valt mee.
Door de stevige body wat die heeft is alleen de body beschadigt.
De 70-300 mm lens is ook alles in orde, ik had de zonnekap erop te zitten en die heeft de klap opgevangen gelukkig
Trouwens deze foto is met de 70-300 mm lens genomen, lekker dingentje is het zeg voor niet al te veel geld
pi_29576067
Lijkt wel ergens in Botswana of zo SPeed
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:28:18 #67
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29576092
Jah nu je het zegt.
Lijkt net of deze foto niet in NL is gemaakt
trots op deze foto is
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:32:45 #68
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:28:17 #69
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29576917
mijn tante is vannacht overleden, ik hoor het net...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29576981
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
mijn tante is vannacht overleden, ik hoor het net...
Gecondoleerd Puckzzz
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:34:11 #71
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29577018
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:31 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Gecondoleerd Puckzzz
Thnx, het doet me meer dan ik had verwacht. Ik had eigenlijk de laatste jaren door woonafstand enzo niet zoveel contact meer met hun. Maar het was wel zo'n beetje de leukste tante van die kant van de familie...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29577050
Het is en blijft balen. Maar je doet er niets tegen.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_29577193
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
mijn tante is vannacht overleden, ik hoor het net...
Oi vrouwke toch Gecondoleerd meis

*knuffel geeft
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29577792
hee trouwens: ik zie dat dat vuurwerkfestival nog tot en met morgen duurt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29578351
Mogguh, kater, duizelig, schade aan mijn hand (ben gevallen) en eeehhh ..... tja, ik duik mijn bed weer in.
.
En gecondoleerd Puckzzz.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:01:30 #76
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29578975
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 07:34 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!

Ik ben gisteren naar het vuurwerkfestival in Scheveningen geweest, en ben ook ff langs beelden aan zee gelopen.
Die beelden zijn gaaf
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_29578990
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
hee trouwens: ik zie dat dat vuurwerkfestival nog tot en met morgen duurt
Jaa! Ik ga als het goed is vanavond weer, en ik hoop voor die tijd nog ff een statiefje te kopen.

  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:52:18 #78
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29579465
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
mijn tante is vannacht overleden, ik hoor het net...
gecondoleerd
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:55:33 #79
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29579503
@ Puckzzz, gecondoleerd

Mooie foto's Toeps, ik zou vanavond naar het vuurwerk gaan met PdeHoog, maar het onweert en regent nu echt vreselijk
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_29579649
Jeetje Puckzzz Gecondoleerd
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:55 schreef Briggy het volgende:

Mooie foto's Toeps, ik zou vanavond naar het vuurwerk gaan met PdeHoog, maar het onweert en regent nu echt vreselijk
Nu ja, maar misschien vanavond niet Zo wel, dan maken we er gewoon een leuk avondje bij jou van Filmpje meenemen Heb hier Gettysburg nog liggen. Duurt maar 4 uur
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:17:19 #81
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29579790
Hoi P.

Ik hoop dat het vanaaf droog is, we zien wel. Ennuh... kheb filmpies zat liggen hoor
Kmoet alleen nog ff kijken wat we gaan eten, als je zelf een verzoekie heb, hoor ik het graag
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_29579861
Mijn batterijen zijn stom! Of mijn camera... Hij zegt telkens dat mijn verse oplaadbare batterijen leeg zijn.
Nou ja, misschien moet je ze eerst opladen of zo?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:31:51 #83
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29579938
Als de batterijen nieuw zijn moet je ze altijd eerst opladen.
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_29580141
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:31 schreef Briggy het volgende:
Als de batterijen nieuw zijn moet je ze altijd eerst opladen.
Ah, dat verklaart een hoop.

Wel stom, trouwens.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:41:07 #85
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29581266


sorry Toeps

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:22:44 #86
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29582002
Speedy Wie laat er zijn tas nu open met camera zomaar liggen? Nooooooit meer doen! Gelukje bij een ongelukje dat de schade meevalt. Maar je hebt wel mooie foto's gemaakt.

Toeps, leuk overzicht van het vuurwerk. Leuk ook dat je niet alleen het vuurwerk in de lucht erop hebt, maar ook een deel van de pier. Dat geeft meteen meer de grootsheid van het vuurwerk aan. Jammer dat je nog geen statief had, probeer anders een muurtje ofzo als je dat kan vinden.

Puckzzz, gecondoleerd, dikke knuf...
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_29582035
Toeps!!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29582795
Ik weet niet zo goed waar ik mijn vraag moet stellen, maar een heel topic is teveel van het goede, dus lijkt mij dit wel een goede plek.

Ik wil graag mijn zelfgemaakte sieraden fotograferen, alleen het resultaat laat te wensen over.
Heeft iemand hier tips voor, bijvoorbeeld wat voor achtergrond, hoe het zit met de flits (anders weerkaatst het gauw in de kralen) e.d.?
Alvast bedankt!

[ Bericht 1% gewijzigd door Sabrina1981 op 12-08-2005 16:41:52 ]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:39:16 #89
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29583307
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik mijn vraag moet stellen, maar een heel topic is teveel van het goede, dus lijkt mij dit wel een goede plek.

Ik wil graag mijn zelfgemaakte foto's fotograferen, alleen het resultaat laat te wensen over.
Heeft iemand hier tips voor, bijvoorbeeld wat voor achtergrond, hoe het zit met de flits (anders weerkaatst het gauw in de kralen) e.d.?
Alvast bedankt!
dank allemaal

Sabrina: Foto's fotograferen en reflecterende kralen? ik snap je niet...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29583335
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:39 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dank allemaal

Sabrina: Foto's fotograferen en reflecterende kralen? ik snap je niet...
Ik zal het even verbeteren in sieraden. Ik wil sieraden fotograferen.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:50:31 #91
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29583488
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:41 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik zal het even verbeteren in sieraden. Ik wil sieraden fotograferen.
owwwwww

Neem een paar spots en zet je flitser uit. Leg een zwart stuk papier op tafel en zorg dat die ook een stuk omhoog staat als een soort muurtje, niet vouwen maar hol laten lopen. dan heb je geen overgang tussen ondergrond en achtergrond. Je kunt ook stof gebruiken, is in principe mooier want zwart papier wordt gauw bruin op de foto. zorg voor een redelijke afstand tussen de achtergrond en je voorwerp, van links een spotje erop en van rechts een spotje erop. Moet lukken denk ik zorg er ook voor dat je sieraden niet liggen maar een beetje rechtop 'staan' ( leunen ofzo).
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:58:05 #92
262 Re
Kiss & Swallow
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:02:05 #93
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29583666
Hoi!

* Sub was net bij een leuk tweedehandszaakje voor camera's hier in Enschede.

Die man heeft leuke dingen staan! Wel een apart figuur maar dat moet je maar op de koop toenemen.
pi_29583747
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:07:10 #95
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29583750
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29583851
Ga je nou verhuizen Re, bedoel je dat?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:20:00 #97
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29583984
feli feli wat nou feli?

Ik zie "VRAAGPRIJS"

Dat duidt niet op iets waar "Feli" op z'n plaats is
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:23:13 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29583992
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je nou verhuizen Re, bedoel je dat?
, net even gekocht in een vlaag van enthousiasme
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:26:35 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29584046
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:20 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit feli
dank u dank u en evt nog ruimte voor studiootje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')