Prachtigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:34 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!
Ik ben gisteren naar het vuurwerkfestival in Scheveningen geweest, en ben ook ff langs beelden aan zee gelopen.
En dat was show twee, Italië. Die kwamen op het bijster originele idee om vuurwerk in zee te gooien. Dat was wel cool.
Yep weet ik Flash, maar dat hij zijn oren niet open heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:31 schreef Dr_Flash het volgende:
tering zegWat is er precies aan de hand met dat ding?
Enneh ALTIJD de tas DICHT doenMet de gesp op zn minst
trustuhquote:
5 is een lekkere plaatquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jah ik ben nog even vroeg uit men bed gegaan voor foto's schieten, mja dat liep niet echt goed af.
Foto's komen vanmiddag, of kijk hier als je niet kunt wachten
Hey Puckzzzquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:50 schreef Puckzzz het volgende:
Fles
Deze vind ik mooi, maar het liefst zou ik al die mensen uit beeld schoppen
[afbeelding]
eigenlijkzou het net zo moeten gaan als in die reclame, dat iedereen aan de kant gaat omdat jemidden op straat een foto aan het maken bent![]()
Gecondoleerd Puckzzzquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
mijn tante is vannacht overleden, ik hoor het net...
Thnx, het doet me meer dan ik had verwacht. Ik had eigenlijk de laatste jaren door woonafstand enzo niet zoveel contact meer met hun. Maar het was wel zo'n beetje de leukste tante van die kant van de familie...quote:
Oi vrouwke tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
mijn tante is vannacht overleden, ik hoor het net...
Die beelden zijn gaafquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:34 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!
Ik ben gisteren naar het vuurwerkfestival in Scheveningen geweest, en ben ook ff langs beelden aan zee gelopen.
Jaa! Ik ga als het goed is vanavond weer, en ik hoop voor die tijd nog ff een statiefje te kopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
hee trouwens: ik zie dat dat vuurwerkfestival nog tot en met morgen duurt
gecondoleerdquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
mijn tante is vannacht overleden, ik hoor het net...
Nu ja, maar misschien vanavond nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:55 schreef Briggy het volgende:
Mooie foto's Toeps, ik zou vanavond naar het vuurwerk gaan met PdeHoog, maar het onweert en regent nu echt vreselijk![]()
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:31 schreef Briggy het volgende:
Als de batterijen nieuw zijn moet je ze altijd eerst opladen.
dank allemaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik mijn vraag moet stellen, maar een heel topic is teveel van het goede, dus lijkt mij dit wel een goede plek.
Ik wil graag mijn zelfgemaakte foto's fotograferen, alleen het resultaat laat te wensen over.
Heeft iemand hier tips voor, bijvoorbeeld wat voor achtergrond, hoe het zit met de flits (anders weerkaatst het gauw in de kralen) e.d.?
Alvast bedankt!
Ik zal het even verbeteren in sieraden. Ik wil sieraden fotograferen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dank allemaal
Sabrina: Foto's fotograferen en reflecterende kralen?ik snap je niet...
owwwwwwquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik zal het even verbeteren in sieraden. Ik wil sieraden fotograferen.
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je nou verhuizen Re, bedoel je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |