Prachtigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:34 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!
Ik ben gisteren naar het vuurwerkfestival in Scheveningen geweest, en ben ook ff langs beelden aan zee gelopen.
En dat was show twee, Italië. Die kwamen op het bijster originele idee om vuurwerk in zee te gooien. Dat was wel cool.
Yep weet ik Flash, maar dat hij zijn oren niet open heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:31 schreef Dr_Flash het volgende:
tering zegWat is er precies aan de hand met dat ding?
Enneh ALTIJD de tas DICHT doenMet de gesp op zn minst
trustuhquote:
5 is een lekkere plaatquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jah ik ben nog even vroeg uit men bed gegaan voor foto's schieten, mja dat liep niet echt goed af.
Foto's komen vanmiddag, of kijk hier als je niet kunt wachten
Hey Puckzzzquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:50 schreef Puckzzz het volgende:
Fles
Deze vind ik mooi, maar het liefst zou ik al die mensen uit beeld schoppen
[afbeelding]
eigenlijkzou het net zo moeten gaan als in die reclame, dat iedereen aan de kant gaat omdat jemidden op straat een foto aan het maken bent![]()
Gecondoleerd Puckzzzquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
mijn tante is vannacht overleden, ik hoor het net...
Thnx, het doet me meer dan ik had verwacht. Ik had eigenlijk de laatste jaren door woonafstand enzo niet zoveel contact meer met hun. Maar het was wel zo'n beetje de leukste tante van die kant van de familie...quote:
Oi vrouwke tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
mijn tante is vannacht overleden, ik hoor het net...
Die beelden zijn gaafquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:34 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!
Ik ben gisteren naar het vuurwerkfestival in Scheveningen geweest, en ben ook ff langs beelden aan zee gelopen.
Jaa! Ik ga als het goed is vanavond weer, en ik hoop voor die tijd nog ff een statiefje te kopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
hee trouwens: ik zie dat dat vuurwerkfestival nog tot en met morgen duurt
gecondoleerdquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
mijn tante is vannacht overleden, ik hoor het net...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |