abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29584254
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:23 schreef Re het volgende:

[..]

, net even gekocht in een vlaag van enthousiasme
*portemonnee weer terugstopt



Feli gast met z'n hoevelen ga je daar wonen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:01:29 #102
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29584630
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

*portemonnee weer terugstopt



Feli gast met z'n hoevelen ga je daar wonen?
met mijn uppie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_29584785
tering, hoezo ineens? Nou ja, ik hoor het verhaal morgen wel anders
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29585491
Eten is alweer op en nee het was niet erg gezond
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29585608
waar is iedereen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:27:39 #106
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29585940
1x is wel genoeg
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:27:51 #107
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29585943
Hoi Flash, ik ben aan het koken, waar de rest is weet ik niet...
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
  FOK!Fotograaf vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:32:58 #108
73911 ultra_ivo
pi_29586016
Ben net wakker van m'n siësta.
pi_29586030
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:27 schreef Briggy het volgende:
Hoi Flash, ik ben aan het koken, waar de rest is weet ik niet...
Oh okee Kook ze nog Briggy Ik wacht wel tot na het eten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29586069
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben net wakker van m'n siësta.
Zit je in Brazilië of zo?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:36:10 #111
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29586072
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh okee Kook ze nog Briggy Ik wacht wel tot na het eten
Na het eten ben ik weg
Kga met PdeHoog, Steeph en Sander naar het vuurwerk in Scheveningen.
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_29586109
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:36 schreef Briggy het volgende:

[..]

Na het eten ben ik weg
Kga met PdeHoog, Steeph en Sander naar het vuurwerk in Scheveningen.
Veel plezier Ik ben een beetje half-half van plan om daar morgen met Re heen te gaan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  FOK!Fotograaf vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:42:53 #113
73911 ultra_ivo
pi_29586163
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zit je in Brazilië of zo?
Nee, dat niet
Vroege dienst deze week, en ook de volgende week. Half zes beginnen.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:43:11 #114
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29586170
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Veel plezier Ik ben een beetje half-half van plan om daar morgen met Re heen te gaan
Dankje...
Gelukkig is het weer een stuk beter dan vanmiddag het zonnetje schijnt zelfs
Ik hoop dat de zonsondergang een beetje mooi wordt
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_29586268
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:43 schreef Briggy het volgende:


Ik hoop dat de zonsondergang een beetje mooi wordt
Maak je straks een sjookeestopic?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:18:58 #116
331 Merel
Be here now.
pi_29586811
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Veel plezier Ik ben een beetje half-half van plan om daar morgen met Re heen te gaan
Ik ga morgen ook waarschijnlijk Alleen om te kijken, niet om foto's te maken, want mijn (doodsimpele) fototoestel is stuk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_29587083
Oh dan gaan we gewoon jou fotograferen Merel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:52:42 #118
331 Merel
Be here now.
pi_29587554
Dat vuurwerk is spectaculairder denk ik
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:57:23 #119
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29587657
Hoi!
pi_29587667
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 20:52 schreef Merel het volgende:
Dat vuurwerk is spectaculairder denk ik
Dat zien we dan wel weer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:04:32 #121
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_29587840
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat zien we dan wel weer
Is er nog bier?
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_29587880
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 21:04 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Is er nog bier?
Heb je dorst
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:08:14 #123
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_29587941
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 21:05 schreef stil het volgende:

[..]

Heb je dorst
Hoe raad je het....
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_29587964
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 21:04 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Is er nog bier?
wel hoor stuk of 5 en een fles rosee bejje in de buurt?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:13:11 #125
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29588043
Hey Stil!

Lang niet gezien.
pi_29588088
hey Subhuman

Hoe is het in Enschede
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:19:08 #127
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_29588188
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

wel hoor stuk of 5 en een fles rosee bejje in de buurt?
Ik ga maffen,5 uur op morgen
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_29588215
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 21:19 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Ik ga maffen,5 uur op morgen
goffeju

Doe je stil?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:21:30 #129
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29588243
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 21:14 schreef stil het volgende:
hey Subhuman [afbeelding]

Hoe is het in Enschede
Heel goed, alles gaat z'n gangetje weer!

En hoe is het met jou?
pi_29588275
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 21:21 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Heel goed, alles gaat z'n gangetje weer!

En hoe is het met jou?
Nog een paar nachtjes werken en dan vakantie , dus het kan niet beter
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:25:42 #131
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29588331


Mijn vakantie zit er alweer op helaas...
  FOK!Fotograaf vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:26:47 #132
73911 ultra_ivo
pi_29588362
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 21:19 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Ik ga maffen,5 uur op morgen
mwah, valt nog mee. Ik moet om half vijf op.
pi_29588381
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 21:26 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

mwah, valt nog mee. Ik moet om half vijf op.
dan hoop ik er wel in te liggen inmiddels
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:28:29 #134
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29588411
hmmm ik ging om 1/2 5 naar me nest
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!Fotograaf vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:32:59 #135
73911 ultra_ivo
pi_29588530
Als ik om kwart over vijf naar het werk fiets dan zie ik idd her en der een raam verlicht, vraag ik me altijd af of die persoon al of nog wakker is
pi_29588531
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 21:28 schreef Re het volgende:
hmmm ik ging om 1/2 5 naar me nest
uitgejetlagd inmiddels? Hee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:48:55 #137
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29588954
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

uitgejetlagd inmiddels? Hee
ja begint te komen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:52:24 #138
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29589044
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 21:48 schreef Re het volgende:

[..]

ja begint te komen
je heb een week om bij te komen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29589207
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 21:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Als ik om kwart over vijf naar het werk fiets dan zie ik idd her en der een raam verlicht, vraag ik me altijd af of die persoon al of nog wakker is
pfff nou welterusten maar vast dan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  FOK!Fotograaf vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:16:41 #140
73911 ultra_ivo
pi_29589615
Is nog niet nodig hoor, een siesta van dik 3 uur is genoeg om er nog tot vlak voor middernacht tegen te kunnen
pi_29590342
mijn laatste biertje is aangebroken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:46:55 #142
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29590358
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn laatste biertje is aangebroken
meeste tankstations hebben wel grolsch hoor
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29590630
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 22:46 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

meeste tankstations hebben wel grolsch hoor
mwoaaaa ik heb geen tankstation in de buurt

Nog wel een fles rose though


Maar als ik die opmaak dan eh...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:10:50 #144
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29591002
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

mwoaaaa ik heb geen tankstation in de buurt

Nog wel een fles rose though


Maar als ik die opmaak dan eh...
dan wat ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:11:48 #145
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:13:46 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29591077
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:10 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

dan wat ?
dan ken die morgen nix doen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:21:40 #147
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29591248
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:13 schreef Re het volgende:

[..]

dan ken die morgen nix doen
is dat dan nodig?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29591405
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:10 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

dan wat ?
dan gaat het ECHT mis.

En dan moet je de verhalen van Re horen

En het is een best jong, maar DAT gun ik 'm niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:31:46 #149
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29591540
moet volgende week toch wat conversatie materiaal hebben re voor volgende week regel je met Armani/darkmanta maar moet jij nog iets weten over wat ik aan kleding draag e.d. of wat ( zonder dat armani het krijgt te weten uiteraard ) laat ff wat weten dan mail ik je van de week
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:33:34 #150
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29591583
Ik heb nog drie kratten in de schuur staan
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:36:13 #151
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29591649
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:31 schreef _evenstar_ het volgende:
moet volgende week toch wat conversatie materiaal hebben re voor volgende week regel je met Armani/darkmanta maar moet jij nog iets weten over wat ik aan kleding draag e.d. of wat ( zonder dat armani het krijgt te weten uiteraard ) laat ff wat weten dan mail ik je van de week
spannende dingen in het verschiet?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:37:45 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29591696
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:31 schreef _evenstar_ het volgende:
moet volgende week toch wat conversatie materiaal hebben re voor volgende week regel je met Armani/darkmanta maar moet jij nog iets weten over wat ik aan kleding draag e.d. of wat ( zonder dat armani het krijgt te weten uiteraard ) laat ff wat weten dan mail ik je van de week
is goed we gaan contact hebben enzo ... spannend he
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:38:00 #153
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29591701
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:36 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

spannende dingen in het verschiet?
bruiloft en een lieve re die foto's komt maken volgende week even oefenen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:40:18 #154
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29591765
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:38 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

bruiloft en een lieve re die foto's komt maken volgende week even oefenen
dat oefenen hebben jij en je toekomstige hubby al succesvol afgerond
op je linkje geklikt ja feli
Maar Re gaat het vastleggen? Leuk!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:43:12 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29591834
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:37 schreef Re het volgende:

[..]

is goed we gaan contact hebben enzo ... spannend he
jaaaaaaaaaaa
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29591842
Heuj ik laat me niet djonke voeruh voor julie senzaadsiezugt jah
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:45:34 #157
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29591902
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:40 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dat oefenen hebben jij en je toekomstige hubby al succesvol afgerond
op je linkje geklikt ja feli
Maar Re gaat het vastleggen? Leuk!!
dat hoeven we niet meer te oefenen nee
en samen op foto's plakken doen we ook al alleen gaat het voornamelijk om de locatie
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:46:00 #158
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29591912
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Heuj ik laat me niet djonke voeruh voor julie senzaadsiezugt jah
Oeh Fles, laat die Rose nog maar ff dicht
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:46:00 #159
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29591913
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Heuj ik laat me niet djonke voeruh voor julie senzaadsiezugt jah
tssK niet eens
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:47:12 #160
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29591944
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Heuj ik laat me niet djonke voeruh voor julie senzaadsiezugt jah
biertje.. oh nee rozeetje dan?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_29591996
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Oeh Fles, laat die Rose nog maar ff dicht
jei ben zoown jalourz vrauwmensch

die wille allemaal mein drank leegzuipuh

zatlappe zijn jullie wijfuh

ALLEMAAL
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:51:45 #162
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29592080
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

jei ben zoown jalourz vrauwmensch

die wille allemaal mein drank leegzuipuh

zatlappe zijn jullie wijfuh

ALLEMAAL
pffffffff Ik tiep nog recht en heb lekker meer bier dan jij in huis

En een fles Rose zo PUH!!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29592095
suiperds
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:52:39 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29592105
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

jei ben zoown jalourz vrauwmensch

die wille allemaal mein drank leegzuipuh

zatlappe zijn jullie wijfuh

ALLEMAAL
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_29592121
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:51 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

pffffffff Ik tiep nog recht en heb lekker meer bier dan jij in huis

En een fles Rose zo PUH!!!
Jonghuh ik kan nnoch piriema over eene regte lijn lope


Astie maar gewoon twaaluf meter breet iss
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29592211
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:52 schreef Re het volgende:

[..]

aallus met lang haar zijn jaloerze wijfuh
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:59:04 #167
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29592286
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

aallus met lang haar zijn jaloerze wijfuh
zei de homo met zijn crewcut
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:00:55 #168
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29592342
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

aallus met lang haar zijn jaloerze wijfuh
je heb het er maar moeilijk mee he
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29592498
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:00 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

je heb het er maar moeilijk mee he


Zullie moete mij niet

maar in plaatszs van gewoon de balle hebbe om te zegge "Flez je benne kneuz, we moette je nie" gaan ze maar gewoon laag en smerig en agterbakxs doen

teringwijfuh
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:10:33 #170
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29592570
nou lekker humeurtje weer hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:17:10 #171
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29592731
hij loopt met een been op de stoep en de ander in de gooot en als ie dat niet dan istie morgen dood al is het maar omdat die het niet laten kan
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29592982
* Het-Gele-Teken is weer thuis
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:37:55 #173
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29593267
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

zei de homo met zijn crewcut
U loopt op zeer dun ijs, mevrouw!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:39:02 #174
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29593294
* Briggy is ook weer thuis

Het vuurwerk was top en het weer gelukkig ook... kga nu eerst mijn foto's kijken.
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:40:42 #175
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29593332
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:37 schreef RonaldV het volgende:

[..]

U loopt op zeer dun ijs, mevrouw!
welke van de twee slaat op jou dan? ik gok op de crewcut aangezien ik weet dat je een vrouw hebt
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29593371
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:40 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

welke van de twee slaat op jou dan? ik gok op de crewcut aangezien ik weet dat je een vrouw hebt
eaux nou ben IK ineenz de homo??

Jullie wijfe zein alluhmaal hutzellufde
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:42:27 #177
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29593376
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:40 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

welke van de twee slaat op jou dan? ik gok op de crewcut aangezien ik weet dat je een vrouw hebt
Correct. Waarmee ik maar even wil aangeven dat het één niet automagies het ander betekent.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:42:51 #178
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29593386
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:39 schreef Briggy het volgende:
* Briggy is ook weer thuis

Het vuurwerk was top en het weer gelukkig ook... kga nu eerst mijn foto's kijken.
Jaaaa Foto's van Briggy
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:43:54 #179
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29593414
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

eaux nou ben IK ineenz de homo??

Jullie wijfe zein alluhmaal hutzellufde
Jij ging slapen! ksssssst!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29593458
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:43 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Jij ging slapen! ksssssst!!
jaaaaaaaaaaaa
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:46:58 #181
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29593491
Crewcuts zijn OK, olé-oléé!

- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_29593601
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:46 schreef RonaldV het volgende:
Crewcuts zijn OK, olé-oléé!

[afbeelding]
die foto is zoooooooo cool
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:52:33 #183
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29593618
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

die foto is zoooooooo cool
En jij op slag weer nuchter
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_29593632
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:52 schreef RonaldV het volgende:

[..]

En jij op slag weer nuchter
O je bedoelt dat je het geloofde??
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29593657
naah ik ga slapen dus

Net nou het eindelijk weer lekker vlot wordt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:54:00 #186
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29593663
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

O je bedoelt dat je het geloofde??
Kut.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_29593786
Biertje voor die man

ik ga slapen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29593801
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
naah ik ga slapen dus

Net nou het eindelijk weer lekker vlot wordt
Heeft het één dan niets met het andere te maken?
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:07:01 #189
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29593990
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:59 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Heeft het één dan niets met het andere te maken?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:11:33 #190
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29594095
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:46 schreef RonaldV het volgende:
Crewcuts zijn OK, olé-oléé!

[afbeelding]
hij blijft leuk !!

maarreh ik ben nog maar op 1 meeting geweest, dus ik ken niet alle mensen van gezicht hier. Wie is die meneer? Ik dacht dat het PdH was
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:12:34 #191
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29594120
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:11 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

hij blijft leuk !!

maarreh ik ben nog maar op 1 meeting geweest, dus ik ken niet alle mensen van gezicht hier. Wie is die meneer? Ik dacht dat het PdH was
Hij is lang, dus zal wel De Hoog heten?

It is I, RonaldV
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:14:22 #192
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29594167
Weltrusten allemaal!

  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:17:42 #193
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_29594259
Trusten Sub

Mijn foto's zijn mooi geworden, ik ben tevreden
Kga nu eerst ff slapen, morgen tijd zat om te bewerken
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:33:24 #194
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29594679
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:17 schreef Briggy het volgende:
Trusten Sub

Mijn foto's zijn mooi geworden, ik ben tevreden
Kga nu eerst ff slapen, morgen tijd zat om te bewerken
Dat doet ze met opzet Als Bri tevreden is zullen wij morgen smullen van een paar mooie foto's

Ronald: eindelijk een gezicht bij de naam
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29594692
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:14 schreef Subhuman het volgende:
Weltrusten allemaal!

Je bent helemaal nog niet gaan slapen sub
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:35:01 #196
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29594716
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:34 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Je bent helemaal nog niet gaan slapen sub
hij is vroeg he?

Zal hij oud worden?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:38:06 #197
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29594801
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:34 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Je bent helemaal nog niet gaan slapen sub
Hè, wat?
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:35 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

hij is vroeg he?

Zal hij oud worden?
Ja, woensdag, dan word ik oud!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:38:29 #198
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29594809
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:35 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

hij is vroeg he?

Zou hij oud worden?
waar komt deze lege post vandaan
heb ik weer op verkeerde knopjes zitten klikken?

[ Bericht 19% gewijzigd door Puckzzz op 13-08-2005 01:43:06 (lege post....vaaaaaaaaaaaaaag) ]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29594827
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:35 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

hij is vroeg he?

Zal hij oud worden?
Ik begin ook oud te worden en merk er niets van
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:39:23 #200
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_29594839
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:38 schreef Subhuman het volgende:
Ja, woensdag, dan word ik oud!
Ik voel me zwaar beledigd
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')