abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:39:58 #201
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29594858
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:39 schreef Offy het volgende:

[..]

Ik voel me zwaar beledigd




Hoi Offy!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:41:32 #202
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_29594905
Pfff....Klein jongetje
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:43:04 #203
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29594935
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:41 schreef Offy het volgende:
Pfff....Klein jongetje
Ik bespeur enige frustratie!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:44:31 #204
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29594981
Wat is het streefgetal woensdag Sub??
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:44:34 #205
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_29594984
Wacht maar tot jij 22 bent!

Hoe dan ook, Offy gaat ook slapen

Truste iedereen
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:45:26 #206
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_29595004
Oh, nu heb ik het verklapt
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:45:38 #207
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29595009
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:44 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is het streefgetal woensdag Sub??
Wat Offy zegt!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:46:03 #208
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29595022
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:45 schreef Offy het volgende:
Oh, nu heb ik het verkapt
Mannen maken nooit een probleem van hun leeftijd.
pi_29595031
slaap lekker Offy (klein meisje) en Sub (klein jongetje)
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:47:41 #210
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_29595055
Hahah

Weltrusten oh oude, wijze HGT
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:48:32 #211
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29595072
Weltrusten lieve FOTmensjes!

Mij nu niet meer wakker maken, okee?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:50:54 #212
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29595115
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:48 schreef Subhuman het volgende:
Weltrusten lieve FOTmensjes!

Mij nu niet meer wakker maken, okee? [/sub
hij sliep kennelijk al voordat hij het laatste teken had ingetiept

[sub] en gauw corrigeren he Sub? Foei
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29595122
Pssst, Sub ... je bent er nog steeds
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:52:58 #214
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29595152
Doet Fok nou raar of doe ik iets verkeerd?

de eerste regel heb ik zonder subs gedaan, maar die is ook klein, en de tweede regel staat [sub] voor
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:53:10 #215
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29595157
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:50 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

hij sliep kennelijk al voordat hij het laatste teken had ingetiept

en gauw corrigeren he Sub? Foei


Al mijn posts dienen perfect te zijn!
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Pssst, Sub ... je bent er nog steeds


Laat me toch eens slapen!

  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:54:07 #216
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29595179
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:52 schreef Puckzzz het volgende:
Doet Fok nou raar of doe ik iets verkeerd?

de eerste regel heb ik zonder subs gedaan, maar die is ook klein, en de tweede regel staat [sub] voor
laatmaar ik snap het al
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:54:11 #217
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_29595181
-edit: oh, je was er al
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:57:48 #218
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29595274
Weltrusten allemaal!

Ja, nu echt!
pi_29595326
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:57 schreef Subhuman het volgende:
Weltrusten allemaal!

Ja, nu echt!

Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:00:49 #220
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_29595337
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:57 schreef Subhuman het volgende:
Weltrusten allemaal!
Truste Subbie
quote:
Ja, nu echt!
Ojah, ik ging ook slapen

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_29595348
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 02:00 schreef Offy het volgende:

[..]

Truste Subbie
[..]

Ojah, ik ging ook slapen


Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:07:40 #222
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29595483
we zijn de nachtploeg voorbij gestreefd
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29595625
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 02:07 schreef Puckzzz het volgende:
we zijn de nachtploeg voorbij gestreefd
Ik ben ook eens weg, maar niet naar bed.
* Het-Gele-Teken gaat Brussel een bezoekje brengen.

tot later (misschien)

Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:38:50 #224
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29595989
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 02:07 schreef Puckzzz het volgende:
we zijn de nachtploeg voorbij gestreefd
die is nog bezig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!Fotograaf zaterdag 13 augustus 2005 @ 04:59:39 #225
73911 ultra_ivo
pi_29597318
ochtendploeg meldt
Goeiemorgen allemaal
pi_29597540
goedemorgen Ivo alweer vroeg aan het werk
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_29597592
Moppersmurf is wakker.
pi_29597964
ja goeiemorgen

mijn hoofdje doet een beetje au
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29598197
mwoaa ik ga maar gewoon douchen en een bak Oploskoffie zetten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:31:09 #230
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29598509
oploskoffie...?

morguh, wekker deed het niet geloof ik, maar goed, koffie dus
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_29598653
is ook weekend en oploskoffie is gewoon vakantiegevoel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:25:14 #232
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29599288
Goedemorgen,

Kopje thee en wat te eten...
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_29599433
mogge Fot
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
is ook weekend en oploskoffie is gewoon vakantiegevoel
weekeinde als in vrij
niet dus
moet lekker werken

nah zo erg is het nu ook weer niet, maar ben dus niet vrij
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_29599477
ik ga me vast even wat lekkers klaarmaken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:38:27 #235
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29599488
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:35 schreef kwiebuske het volgende:
mogge Fot
[..]

weekeinde als in vrij
niet dus
moet lekker werken

nah zo erg is het nu ook weer niet, maar ben dus niet vrij
Niet vrij..achossie...werken...hm..lang geleden, en ik hoef nog steeds niet
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_29599508
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:38 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Niet vrij..achossie...werken...hm..lang geleden, en ik hoef nog steeds niet
Ga jij nou maar gewoon foto's maken, met al die vrijetijd van je
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29599605
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:11 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

hij blijft leuk !!

maarreh ik ben nog maar op 1 meeting geweest, dus ik ken niet alle mensen van gezicht hier. Wie is die meneer? Ik dacht dat het PdH was
Dit vind ik nou een beetje jammer
ja ja, trage reactie.....ik heb gisteravond mijn PC niet eens meer opgestart na het vuurwerk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:44:19 #238
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29599619
Mogguh!!

Hoe laat begint dat vuurwerk vanavond in Scheveningen? Misschien dat vriendje en ik er ook heengaan
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:45:36 #239
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29599652
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dit vind ik nou een beetje jammer
ja ja, trage reactie.....ik heb gisteravond mijn PC niet eens meer opgestart na het vuurwerk
Sowwie

* Puckzzz herrinert zich een zinnetje : Don't assume, it makes an ass out of u and me
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29599676
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!

Hoe laat begint dat vuurwerk vanavond in Scheveningen? Misschien dat vriendje en ik er ook heengaan
Dat begint om 22.00 uur Mocht je ernaartoe gaan, zorg dat je er om een uurtje of 8 bent en parkeer NIET in een parkeergarage.....er stonden wat rijen mensen daar Volg de bordjes naar het Zwarte Pad. Da's helemaal achteraan, maar goed te doen verder Gisteren om 21.00 uur waren er nog plekken, maar reken er voor vandaag niet op
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_29599693
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!

Hoe laat begint dat vuurwerk vanavond in Scheveningen? Misschien dat vriendje en ik er ook heengaan
22:00 China, 23:00 Turkije, 23:30 de grote prijsuitreiking. Zorgmaar dat je er op tijd bent
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:47:53 #242
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29599699
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ga jij nou maar gewoon foto's maken, met al die vrijetijd van je
Ow maar ik maak ook foto's hoor, de camera zit zowat aan me verkleefd. Dacht ik gister eens sociaal te doen en níet de hele tijd met camera rond te lopen op de bbq, zijn ze allemaal verontwaardigd...maak jij geen foto's? tja....
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_29599705
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:45 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Sowwie

* Puckzzz herrinert zich een zinnetje : Don't assume, it makes an ass out of u and me


this is me
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:49:26 #244
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29599730
Waar moeten we dan parkeren??

Ik ken Scheveningen helemaal niet, Zwarte Pad Ik ben er 1 keer geweest en toen liepen we lekker over een hele lange boulevard met allemaal tentjes, ik neem aan dat het daar is
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:49:28 #245
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29599731
Mensen, het gaat vanavond regenen hoor...dat vuurwerk wordt helemaal niks
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:51:03 #246
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29599756
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:49 schreef pea4fun het volgende:
Mensen, het gaat vanavond regenen hoor...dat vuurwerk wordt helemaal niks
Zeker weten? Hier is de lucht nog strak blauw
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29599782
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
Waar moeten we dan parkeren??

Ik ken Scheveningen helemaal niet, Zwarte Pad Ik ben er 1 keer geweest en toen liepen we lekker over een hele lange boulevard met allemaal tentjes, ik neem aan dat het daar is
Je rijdt de Utrechtsebaan af. Aan het einde rechtsaf, daarna eerste links (bij de stoplichten) en alsmaar rechtdoor blijven rijden richting Scheveningen-strand. Je ziet vanzelf de parkeerroute

Hou wel rekening met regen, zoals pea al zei Enneh....er is aan het begin van de stad ook een P+R ingericht voor het vuurwerkfestival.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_29599791
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:38 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Niet vrij..achossie...werken...hm..lang geleden, en ik hoef nog steeds niet
ook Uw tijd komt wel weer
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:55:04 #249
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29599832
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:51 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Zeker weten? Hier is de lucht nog strak blauw
NOG EEN DEPRESSIE EN DAN...
Een groot deel van de zaterdag verloopt droog;slechts heel lokaal ontstaat een buitje. Ook is er wat zon. Op de Wadden- eilanden wordt het 18°C, in Limburg 22. Er staat niet veel wind. Later in de middag raakt het bewolkt en vanavond gaat het alweer flink regenen. Morgen vallen talrijke en pittige buien met kans op onweer, hagel en windvlagen. Na het weekeinde gaat het eindelijk de goede kant op. Vanaf dinsdag blijft het droog, komt er meer zon en stijgt het kwik geleidelijk tot zomerse waarden
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:56:34 #250
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29599866
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:53 schreef kwiebuske het volgende:

[..]

ook Uw tijd komt wel weer
Nog 2 weken, en na dit weekend wordt het gewoon mooi weer
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')