Wat Offy zegt!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:44 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is het streefgetal woensdag Sub??
hij sliep kennelijk al voordat hij het laatste teken had ingetieptquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:48 schreef Subhuman het volgende:
Weltrusten lieve FOTmensjes!
Mij nu niet meer wakker maken, okee?![]()
[/sub
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hij sliep kennelijk al voordat hij het laatste teken had ingetiept
en gauw corrigeren he Sub? Foei
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Pssst, Sub ... je bent er nog steeds
laatmaar ik snap het alquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:52 schreef Puckzzz het volgende:
Doet Fok nou raar of doe ik iets verkeerd?
de eerste regel heb ik zonder subs gedaan, maar die is ook klein, en de tweede regel staat [sub] voor
Truste Subbiequote:
Ojah, ik ging ook slapenquote:Ja, nu echt!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:00 schreef Offy het volgende:
[..]
Truste Subbie![]()
[..]
Ojah, ik ging ook slapen
Ik ben ook eens weg, maar niet naar bed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:07 schreef Puckzzz het volgende:we zijn de nachtploeg voorbij gestreefd
die is nog bezigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:07 schreef Puckzzz het volgende:we zijn de nachtploeg voorbij gestreefd
weekeinde als in vrijquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
is ook weekenden oploskoffie is gewoon vakantiegevoel
Niet vrij..achossie...werken...hm..lang geleden, en ik hoef nog steeds nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:35 schreef kwiebuske het volgende:
mogge Fot
[..]
weekeinde als in vrij![]()
niet dus
moet lekker werken![]()
![]()
nah zo erg is het nu ook weer niet, maar ben dus niet vrij
Ga jij nou maar gewoon foto's maken, met al die vrijetijd van jequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet vrij..achossie...werken...hm..lang geleden, en ik hoef nog steeds niet
Dit vind ik nou een beetje jammerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]hij blijft leuk !!
maarreh ik ben nog maar op 1 meeting geweest, dus ik ken niet alle mensen van gezicht hier. Wie is die meneer? Ik dacht dat het PdH was
Sowwiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een beetje jammer![]()
![]()
ja ja, trage reactie.....ik heb gisteravond mijn PC niet eens meer opgestart na het vuurwerk
Dat begint om 22.00 uurquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Hoe laat begint dat vuurwerk vanavond in Scheveningen? Misschien dat vriendje en ik er ook heengaan
22:00 China, 23:00 Turkije, 23:30 de grote prijsuitreiking. Zorgmaar dat je er op tijd bentquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Hoe laat begint dat vuurwerk vanavond in Scheveningen? Misschien dat vriendje en ik er ook heengaan
Ow maar ik maak ook foto's hoor, de camera zit zowat aan me verkleefd. Dacht ik gister eens sociaal te doen en níet de hele tijd met camera rond te lopen op de bbq, zijn ze allemaal verontwaardigd...maak jij geen foto's? tja....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon foto's maken, met al die vrijetijd van je
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sowwie
* Puckzzz herrinert zich een zinnetje : Don't assume, it makes an ass out of u and me
Zeker weten? Hier is de lucht nog strak blauwquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:49 schreef pea4fun het volgende:
Mensen, het gaat vanavond regenen hoor...dat vuurwerk wordt helemaal niks
Je rijdt de Utrechtsebaan af. Aan het einde rechtsaf, daarna eerste links (bij de stoplichten) en alsmaar rechtdoor blijven rijden richting Scheveningen-strand. Je ziet vanzelf de parkeerroutequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
Waar moeten we dan parkeren??
Ik ken Scheveningen helemaal niet, Zwarte PadIk ben er 1 keer geweest en toen liepen we lekker over een hele lange boulevard met allemaal tentjes, ik neem aan dat het daar is
ook Uw tijd komt wel weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet vrij..achossie...werken...hm..lang geleden, en ik hoef nog steeds niet
NOG EEN DEPRESSIE EN DAN...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zeker weten? Hier is de lucht nog strak blauw
Nog 2 weken, en na dit weekend wordt het gewoon mooi weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |