tja....quote:
en ik maar denken dat ik een topic mistequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
he??? die link gaat ook naar dit topic??
Sorry, ik kon het niet latenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maar dat andere topic kan ik niet vinden...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, met hier bedoel je dat andere topicquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja goed, hoe dan ook, hier verder
Dat nadeel heb ik dus vooral bij binnen concertfotografie. Waar het licht meestal niet echt fijn is. Voor buiten fotografie zou ik dan wel met de 2.0 kunnen werken?? Want ik heb al een 75-300 F4-5,6 UltraSonic lens van Canon. Dan zou ik die externder niet nodig hoeven hebben>??quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi he
HMaster, Briggy heeft de 1.4-extender en dat vind ik best relaxed werken. Het wordt dan een 280mm F4 en dat is nog voldoende lichtsterk om lekker in de dierentuin bezig te zijn. Een 2x maakt de boel gelijk zo groot met zoveel lichtverlies.
Ik ben inderdaad zeer tevreden over de 70-200 met 1.4...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi he
HMaster, Briggy heeft de 1.4-extender en dat vind ik best relaxed werken. Het wordt dan een 280mm F4 en dat is nog voldoende lichtsterk om lekker in de dierentuin bezig te zijn. Een 2x maakt de boel gelijk zo groot met zoveel lichtverlies.
N'aaf Briggyquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zeer tevreden over de 70-200 met 1.4...
Kheb eventueel wel voorbeeldfoto's van de combi![]()
Ooooh... een goedenavond allemaal trouwens
Dank jequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:38 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ik vind de foto's van Flash met een 300 en 2x ook erg goed meevallen.
IN principe wel jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef HMaster-II het volgende:
Het is dus wel te doen om de 2x erbij te kopen, maar het is meer voor buiten gebruik ? Als ik het zo concludeer
Neem jij nog een pilskequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN principe wel jaals je licht ZAT hebt is het goed te doen
licht ZAT zeg ik je
Aangezien ik op ISO 200 nog zwaar overbelichte foto's had met een F5.0 denk ik dat ik daarvoor geen probleem ga maken..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN principe wel jaals je licht ZAT hebt is het goed te doen
licht ZAT zeg ik je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |