Jan Wauters was lang een ware held en een echt sporticoon hier, zeker als een match op de commerciele zender kwam en Jan Wauters die op de radio becommentarieerde zette menig Vlaming zijn tv op mute en zijn radio aan ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:24 schreef tong80 het volgende:
Mijn vraag aan de Belg Joost was of Jan Wauters net als Frank Raes in België niet als ideale comentator word gezien in hun eigen studio voetbal. Net als Frank Raes en Luc Nilis in Nederland wel worden gewaardeerd.
ah dat wist ik niet eens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Misschien ga ik, nu de Belgische publieke omroep de rechten van het Belgische voetbal heeft, wel wat meer naar die programma's kijken.
Er is zelfs elke week de zondag om 18h een wedstrijd live op Canvas te bekijken ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet eens.
Goed nieuws![]()
Speelt AZ morgen of zondag dan alquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:44 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dan hoop ik van harte dat ie heeft gewonnen dat weekend![]()
Nou, ik zoek me lens naar op die site waar ik kan reageren. Dus dat valt meequote:Op zondag 7 augustus 2005 23:05 schreef rotskibo het volgende:
Neeeeeeee, niet interactief.................![]()
Perridon is een enge nare manquote:
Niks mis met Van Gaal.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:41 schreef rubbereend het volgende:
fijn dat van Gaal ff rechtzet dat hij gewoon goed functioneerde bij ajax en dat koeman daar niets te zoeken had.
idd prachtige vent, jammer dat hij alleen maar bij kutclubs heeft gewerktquote:
Barcelona een kutclub? Ik ben zelf Valencia-fan, maar om Barcelona nou een kutclub te noemenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd prachtige vent, jammer dat hij alleen maar bij kutclubs heeft gewerkt
Ik denk dat de Kansas City Wizards niet uit Hartford, Connecticut komenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:58 schreef pekel het volgende:
Beenhakker heeft 't niet naar z'n zin in de stad van de Kansas City Wizards
Eens.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Youri was weer helemaal uitgeluld. Hij heeft geen lijntjes, geen inzicht, nietszeggend. Je kan er net zo goed een willekeurige dronken stamgast van het cafe op de hoek neerzetten.
zn vader is nog ergerquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:18 schreef Siemerink het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom mensen graag naar die Mulder jr. kijken. Vreselijke kerel.
Misschien wel een oefenpot.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk dat de Kansas City Wizards niet uit Hartford, Connecticut komen![]()
bellen met van Raaij lijkt me dan leukerquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:05 schreef cultheld het volgende:
Bellen met Van Muiswinkel. Dan vind ik die Johan Cruijff imitatie toch een stuk leuker
Inderdaad, maar wat een intimiderend varken is het toch.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:34 schreef Suijk het volgende:
Louis levert wel altijd interessante tv op.
Maar daar is mee te leven,zo'n veredeld oefenpotjequote:Op maandag 8 augustus 2005 02:05 schreef pascalheister het volgende:
en dan Arsenal ook nog verliezen, wat een dag DG
Ja, maar ik kon die avond niet...quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk dat de Kansas City Wizards niet uit Hartford, Connecticut komen![]()
Youri was weer helemaal uitgeluld. Hij heeft geen lijntjes, geen inzicht, nietszeggend. Je kan er net zo goed een willekeurige dronken stamgast van het cafe op de hoek neerzetten.
Dat vond ik juist totaal niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:11 schreef CloudStrife het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat Youri echt geowned werd door van Gaal. Wat een sukkel die Youri.
Ben wel benieuwd welk programma dan meer kijkers zal trekkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 22.55 met Guus Hiddink, tegelijk met Cafe de Sport op Talpa.
Ik zap tussen Zomergasten door ook even naar Café de Sport en neem Studio Voetbal op de video op.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:24 schreef Suijk het volgende:
Ik ga toch voor Cafe de Sport. Hiddink boeit me weinig en ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe programma.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Jack: "zometeen, onafgebroken drie kwartier Studio Voetbal".
whahaquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Jack: "zometeen, onafgebroken drie kwartier Studio Voetbal".
Wanneer komt dat? Dan schakel ik ff over..quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:54 schreef rotskibo het volgende:
Hugo heeft een paar leuke nieuwtjes
Zoals ik al eerder zei, ik moet zeggen dat ze best creatief omgaan met het niet meer hebben van de echte voetbal beelden; enerzijds dus met radio fragmenten, anderszijds met algemeen voetbal nieuws (Zoals nu de rechtzaken).quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:01 schreef pascalheister het volgende:
gaan ze nu langs de lijn fragmenten gebruiken i.p.v. beelden
Marco was het ook niet eens met die play-offs hoor...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
MArco moet niet huilen, zijn KNVB is met die onzin van de Play Offs begonnen....... dat is de oorzaak van t kwaad
dat klopt dan moet Marco zn invloed maar eens gaan gebruiken, onzin om af te geven op de clubs.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:05 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Marco was het ook niet eens met die play-offs hoor...
in ieder geval, Studio Voetbal is voor de serieuze voetballiefhebber en dat programma op Talpa is meer luchtig. En heeft beelden.
dat was domquote:
En ook zo "onverwacht".quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef rubbereend het volgende:beetje kinderachtig om de hele tijd op Talpa af te gaan zitten geven
Ja. maar wel jammer dat een beetje administratie zoiets kan veroorzaken. Als het nog een kwestie is van "vergeten" who cares??quote:
Juist niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef rubbereend het volgende:beetje kinderachtig om de hele tijd op Talpa af te gaan zitten geven
Bedoel je de opmerking van Hugo dat ze wat meer positief moesten zijn ? Dat was niet de klacht van Talpa, maar van de KNVB.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef rubbereend het volgende:beetje kinderachtig om de hele tijd op Talpa af te gaan zitten geven
Humberto maakte anders toenet nog een opmerking over Studio Sport.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:39 schreef 456 het volgende:
Gelukkig doet Talpa dat niet met Studio Sport.
Kvond het een prima uitzending.
Niet voor het eerst dat PSV administratief in de fout gaat, herinner me nog iets met RvN en Addo die niet op tijd aangemeld waren voor de Uefa Cup o.i.d.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:38 schreef HeatWave het volgende:
Ja. maar wel jammer dat een beetje administratie zoiets kan veroorzaken. Als het nog een kwestie is van "vergeten" who cares??
Opzet was er niet in het spel toch?
waarom zou je dan regels hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja. maar wel jammer dat een beetje administratie zoiets kan veroorzaken. Als het nog een kwestie is van "vergeten" who cares??
Opzet was er niet in het spel toch?
haal RvN maar weg, dat was Addo, maargoed niemand is perfect dus zoiets kan gebeuren...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:46 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Niet voor het eerst dat PSV administratief in de fout gaat, herinner me nog iets met RvN en Addo die niet op tijd aangemeld waren voor de Uefa Cup o.i.d.
hij was de meest overschatte voetballer van Nederland en, v.Bommel moest in zijn plaats in Oranje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:52 schreef Radegast het volgende:
Wat zei Hugo Borst nou over Sneijder?
We hebben hier te maken met eren insider zo te horenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist niet.
De NOS maakt kwaliteit en weet waar ze over praten. Talpa maakt commerciele bagger en lullen maar wat in het rond!
Waarom? Iedereen kan zien dat de NOS mensen in hun programma's hebben die kennis hebben van voetbal. Bij Talpa is dat niet zo (Jack S, Humberto (beetje maybe) en Dennis.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:12 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met eren insider zo te horen![]()
Die wist natuurlijk ook niet wat hij moest verwachten. Had ook niet het idee dat hij zich daar helemaal happy voelde, hoewel ik maar 10 minuten gezien heb.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
De enige met voetbalkennis was Gert-Jan Verbeek, snap alleen niet dat ie zich tot dat niveau verlaagt.
VI heeft het met gaten, is dat dan hoogstaand? beetje amusement mag wel hoor, het is maar een spelletje.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:13 schreef DrDentz het volgende:
ben blij dat ik dit heb gekeken ipv talpa, heb laatste stukje talpa gezien maar wat een shitschijt, beetje op duiven schieten met jack spijkerman
Er is voor mij een groot verschil tussen amusement en nieuws met een knipoog.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:12 schreef HeatWave het volgende:
beetje amusement mag wel hoor, het is maar een spelletje.
jawel, maar het is wel weer een gevalletje lekker schoppen tegen alles.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Er is voor mij een groot verschil tussen amusement en nieuws met een knipoog.
ja hoor, van mij welquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:20 schreef DrDentz het volgende:
huh? kijk er naar dan.. ik mag toch wel zeggen dat studio voetbal me meer interesseert dan schieten op duiven met jack spijkerman![]()
Kopspijkers zonder humor met reclameblokken van een minuut of 6?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:17 schreef HeatWave het volgende:
De reclame is kut, toegegeven, maar verder vind ik het allemaal wel ok.
Hij weet meer dan Spijkerman, droplul.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:21 schreef DrDentz het volgende:
hugo borst is wel hoogstaand zeker, wijsneus![]()
Ik wel.quote:
Nou en? SV was er altijd al en daar keek iedereen naar, dat kan nu nog steeds. Je kan nu alleen kiezen, en CdS duurt langer dus je kan daar na SV nnog ff naar kijken. Je hoeft toch niet perse alles te zien?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel.
Dat Kut Talpa programmeert Kopspijkers tegenover Studio Voetbal.
Er zijn weinig mensen die de moeite nemen om beide programma's te bekijken.
Wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:30 schreef HeatWave het volgende:
Je hoeft toch niet perse alles te zien?
Dat kan alleen maar de kwaliteit ten goede komen, concurrentie is voor de consument altijd goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:31 schreef OnlineGokker het volgende:
Het probleem van Studio Voetbal is nu wel dat ze iedere week voor goeie gasten moeten zorgen en hopen op relletjes zodat ze 3 kwartier kunnen vol lullen![]()
Concurentie is niet per definitie goed. Daarom zitten we nu met die kutzooi van Talpa opgescheept.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar de kwaliteit ten goede komen, concurrentie is voor de consument altijd goed.
opgescheept is subjectief, ik vind het verder niet erg op de reclame na. En wedstrijden kijk ik wel op versatelquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Concurentie is niet per definitie goed. Daarom zitten we nu met die kutzooi van Talpa opgescheept.
NEC-Utrecht, of whatever de openingswedstrijd voor de reclame was.
Gefeliciteerd, u bent de twintigduizendste abonnee,quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:37 schreef HeatWave het volgende:
En wedstrijden kijk ik wel op versatel.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:43 schreef DrDentz het volgende:
als ze achter elkaar kwamen keek ik ze allebei maar als ik moet kiezen kies ik voor hugo jah, en over "het is toch amusement!" jah duh! wat denk je dan, dat ik hier morgen een examen over krijg ofzo, natuurlijk is het amusement
Whahaha... ik snapte die opmerking al niet.... maar nadat ik het (opgenomen) Cafe de Sport heb gezien, was dat een briljante opmerking van Hugoquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef pascalheister het volgende:
Jammer dat Cees Geel niet kan, dat zou een hele leuke uitzending zijn geweest
Ik had het ook opgenomen, maar snap het nog steeds niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:59 schreef Greetings het volgende:
[..]
Whahaha... ik snapte die opmerking al niet.... maar nadat ik het (opgenomen) Cafe de Sport heb gezien, was dat een briljante opmerking van Hugo![]()
![]()
Studio Voetbal altijd.... Cafe de Sport niet echt.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het het nakijken waard morgen?
Cees Geel (ik kend hem ook niet) is een acteur die volgende week bij Cafe de Sport te gast is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het ook opgenomen, maar snap het nog steeds niet.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:07 schreef Greetings het volgende:
Hugo zei in Studio Voetbal: "we konden Cees Geel niet krijgen, dus hebben we maar Pierre van Hooijdonk" en daarmee maakte hij dus Cafe de Sport belachelijk
Dat snap ik ook niet helemaal.....het was ook nog niet gezegd op dat moment in Cafe de Sport namelijk.... maarja, hij heeft z'n bronnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe wist Hugo de studiogast van de concurent, trouwens![]()
En in absolute aantallen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Tweehonderd duizend kijkers meer dan Cafe De Sport
Cafe De Sport neigt meer naar amusement, Studio Voetbal is wel een puur praatprogramma.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:28 schreef MaxPower het volgende:
Hmm vind ik toch goede cijfers voor een praatprogramma.
Dat zou wel slim zijn ja, en Studio Sport naar 18.00quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:43 schreef MaxPower het volgende:
Ik hoop het. Ik zie cafe de sport nog wel naar prime time verhuizen om de concurrentie met Studio Voetbal uit de weg te gaan.
jeejquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Tweehonderd duizend kijkers meer dan Cafe De Sport
goeie film, dat wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
cees geel een acteur
simon....
idd schandequote:Op maandag 15 augustus 2005 12:15 schreef mordradead het volgende:
dat is een notoir voetbalkenner!! dat je die niet kent zeg
[afbeelding]
(die rechter dus)
Precies! SV blijft voor mij de absolute favoriet en wat ik heb gezien van CDS sprak mij niet aan, daarnaast is de aanwezigheid van Jack Spijkerman een reden om maar niet te gaan kijken. De kijkcijfers van CDS zullen hopelijk snel omlaag gaan, zeker als de nieuwigheid eraf is, en het niveau zo _dramatisch_ laag blijft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Cafe De Sport neigt meer naar amusement, Studio Voetbal is wel een puur praatprogramma.
Het gaat om de concurrentie en gezien de kwaliteit van gisteravond vermoed ik dat het snel zal dalen bij Talpa.
Mwa, ff wennen denk ik. Gisteren vond ik het niet bijzonder, want het grootste gedeelte van de tijd moest worden gebruikt om Leo bij te praten over de gebeurtenissen van de afgelopen voetbalweek. (of was dat de bedoeling?) Verder had ik het niet erg gevonden als Guus zich wat meer in het gesprek had gemengd, maar die was gisteren nog te chagrijnig van afgelopen zaterdag I guess.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:57 schreef snellejelle het volgende:
wat vinden jullie van Leo Beenhakker in de uitzending elke week? ik vind het wel grappig allemaal
ik zou nog bijna voor CG kiezenquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht tot en met gisteren dat het van Muiswinkel ws vorige week
Verder een lekkere uitzending met voetbalkenners. Wat een verschil met dat koffietijdprogramma op TALPA. Volgende week kiezen tussen Cees Geel ( WTF ) en Pierre lijkt me een makkie.
Ik dacht echt tot midden zijn gesprekje zondag nog dat het een imitator was ...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:57 schreef snellejelle het volgende:
wat vinden jullie van Leo Beenhakker in de uitzending elke week? ik vind het wel grappig allemaal
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik dacht echt tot midden zijn gesprekje zondag nog dat het een imitator was ...![]()
ik vind het juist van humor getuigen dat hij aan zoiets meedoetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die vent is echt een parodie van zichzelf geworden![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:06 schreef mordradead het volgende:
ik had liever cees geel aan de telefoon gezien
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik dacht echt tot midden zijn gesprekje zondag nog dat het een imitator was ...![]()
NAC kan niet meer betalen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:37 schreef pberends het volgende:
Pierre is veel meer waard. Verder goed dat ie terug is.
Z'n zoontje is autistisch.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:46 schreef Toad het volgende:
WTF is dat toch met die Borst. Waarom is die man zo cynisch en verbitterd.
En zelf speelt Borst in Shamelessquote:
daar keek ik ook al zo raar naarquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:46 schreef Greetings het volgende:
[..]
En zelf speelt Borst in Shameless
Trouwens, zwaar irritant dat er op de achtergrond alle dagen van de week stonden... Waar sloeg dat in godsnaam op?![]()
Dat is mijn antwoord op zijn vraag.quote:
Ik zie niet echt in waarom je daarom zo verbitterd moet doen...quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is mijn antwoord op zijn vraag.
Borst is serieus daardoor zo verbitterd geworden, heb ik een keer in de HP/De Tijd gelezen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in waarom je daarom zo verbitterd moet doen...
Je moet niet alles geloven wat je leest.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Borst is serieus daardoor zo verbitterd geworden, heb ik een keer in de HP/De Tijd gelezen.
Oh.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Borst is serieus daardoor zo verbitterd geworden, heb ik een keer in de HP/De Tijd gelezen.
Interview.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest.
Alweer verkeerd begrijpend le-zen gedaan dus?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:03 schreef cultheld het volgende:
Sorry, ik heb dat boek niet gelezen, maar uit dat interview bleek wel degelijk dat hij verbitterd is omdat zijn zoontje autistisch is. Hij vindt 't wel "een prachtkind" maar baalt ook als een stekker. Maar ik zal zijn boek eens lezen: Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer verkeerd begrijpend le-zen gedaan dus?
Raad je zijjn laatste boek weer een aan.
'Over Vaders en Zonen'
ja dat was lachen, verder vond ik het een beetje een mindere aflevering.. zoveel had pierre niet te vertellen....quote:
Pierre is gewoon een sukkelquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:11 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Vond deze aflevering ook minder dan de vorige, Pierre was een minder leuke gast dan ik had verwacht...misschien had hij nog teveel last van z'n rib.
Goed onderbouwd.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:26 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Pierre is gewoon een sukkel![]()
ja hugo was grappigquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:06 schreef ASroma het volgende:
belangrijk transfer nieuws "martin van geel haalt secetaresse van AZ naar Ajax!"
![]()
Normaal is hij nooit van vies van een beetje humor, gister was ie wel erg serieus...maar om hem nou een sukkel te noemen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:26 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Pierre is gewoon een sukkel![]()
Hij vond toch ook nog dat ie wel van waarde kon zijn voor Oranje of zoiets ?!quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:20 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Normaal is hij nooit van vies van een beetje humor, gister was ie wel erg serieus...maar om hem nou een sukkel te noemen.
idd hij is zijn humor nog niet verlorenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:58 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Hij vond toch ook nog dat ie wel van waarde kon zijn voor Oranje of zoiets ?!![]()
Volgens mij zei hij het in de verleden tijd; iets van 'dat hoorde we zojuist bij Tom'quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit een idee gehad of Studio Voetbal live is, of opgenomen is.
Kan me herinneren dat ze het in het verleden weleens over wedstrijden in spanje hadden die vrij laat gespeeld worden. Dat geeft een argument over een "live"-programma.
Aan de andere kant dacht ik dat van Gelder net tegen Yuri zei "maar dat horen we dadelijk bij Tom", toen ze het over de mening van Yuri over de klassieker. Dat duid er dan misschien weer op dat ze het opnemen voor de reguliere uitzending van 20:30.
Iemand anders een idee hoe het zit?
Heel nederland 1 2 3 en talpaquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:15 schreef Noca het volgende:
Ik vind vant schip een beetje statisch overkomen hier
ned 1 doet t hier gewoon maar bizar dat 2,3 en 10 eruti liggenquote:
Nederland 1 doet het overigens wel nog. Evengoed wel opvallenda dat Ned. 2 en 3 plus Talpa uitvallen. Bliksem instalg?quote:
Is volgens mij niet zo toevallig. Zijn net de drie zenders die iets live aan het uitzenden zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ned 1 doet t hier gewoon maar bizar dat 2,3 en 10 eruti liggen
Het zijn (waarschijnlijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ned 1 doet t hier gewoon maar bizar dat 2,3 en 10 eruti liggen
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eigenlijk deed Talpa het gewoon, maar de NOS wil gewoon niet dat er geschakeld wordt naar Cafe de Sport![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is volgens mij niet zo toevallig. Zijn net de drie zenders die iets live aan het uitzenden zijn.
Eigenlijk deed Talpa het gewoon, maar de NOS wil gewoon niet dat er geschakeld wordt naar Cafe de Sport![]()
Talpa heeft ondertussen iets anders opgestart.
Eurosport doet t gewoon hierquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:27 schreef 456 het volgende:
[..]
![]()
Britse zenders en Eurosport liggen ook op hun gat.
Of zet gewoon voetbal op.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:30 schreef 456 het volgende:
Wat een X-files deuntjes zeg. Zet dan gewoon radio1 op ofzo
dat krijg je met de bondscoach erbijquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:20 schreef Erasmusch het volgende:
Gelul over oranje altijd...
Was dat de bondscoach joh?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:36 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
dat krijg je met de bondscoach erbij![]()
Inderdaad. Who cares. Als het WK nou voor de deur stond, oké, maar 'we' gaan tegen Romenië en Armenië ofzo spelen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:20 schreef Erasmusch het volgende:
Gelul over oranje altijd...
ik vond de opmerking van Hugo aan het begin van deel twee wel leuk: er zal wel een mol aan de kabels hebben gezetenquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
Toch wel een aardige uitzending, ondanks de lange onderbreking.
idd tis ook weer rustig bij ajax dus weinig bijzonders vanavond.quote:Op zondag 4 september 2005 15:23 schreef Zwansen het volgende:
blind, saaie lul. Zal wel niks spectaculairs opleveren.
En over Sneijder idd.quote:Op zondag 4 september 2005 15:53 schreef Ricky_ het volgende:
Gaap gaap. Er is niks aan de hand rondom Ajax, dus het zal wel over Champions League of Rosenberg gaan.
quote:Op zondag 4 september 2005 22:19 schreef rubbereend het volgende:
gaan ze zeker weer de hele uitzending over ajax praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |