quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:43 schreef DrDentz het volgende:
als ze achter elkaar kwamen keek ik ze allebei maar als ik moet kiezen kies ik voor hugo jah, en over "het is toch amusement!" jah duh! wat denk je dan, dat ik hier morgen een examen over krijg ofzo, natuurlijk is het amusement
Whahaha... ik snapte die opmerking al niet.... maar nadat ik het (opgenomen) Cafe de Sport heb gezien, was dat een briljante opmerking van Hugoquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef pascalheister het volgende:
Jammer dat Cees Geel niet kan, dat zou een hele leuke uitzending zijn geweest
Ik had het ook opgenomen, maar snap het nog steeds niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:59 schreef Greetings het volgende:
[..]
Whahaha... ik snapte die opmerking al niet.... maar nadat ik het (opgenomen) Cafe de Sport heb gezien, was dat een briljante opmerking van Hugo![]()
![]()
Studio Voetbal altijd.... Cafe de Sport niet echt.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het het nakijken waard morgen?
Cees Geel (ik kend hem ook niet) is een acteur die volgende week bij Cafe de Sport te gast is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het ook opgenomen, maar snap het nog steeds niet.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:07 schreef Greetings het volgende:
Hugo zei in Studio Voetbal: "we konden Cees Geel niet krijgen, dus hebben we maar Pierre van Hooijdonk" en daarmee maakte hij dus Cafe de Sport belachelijk
Dat snap ik ook niet helemaal.....het was ook nog niet gezegd op dat moment in Cafe de Sport namelijk.... maarja, hij heeft z'n bronnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe wist Hugo de studiogast van de concurent, trouwens![]()
En in absolute aantallen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Tweehonderd duizend kijkers meer dan Cafe De Sport
Cafe De Sport neigt meer naar amusement, Studio Voetbal is wel een puur praatprogramma.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:28 schreef MaxPower het volgende:
Hmm vind ik toch goede cijfers voor een praatprogramma.
Dat zou wel slim zijn ja, en Studio Sport naar 18.00quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:43 schreef MaxPower het volgende:
Ik hoop het. Ik zie cafe de sport nog wel naar prime time verhuizen om de concurrentie met Studio Voetbal uit de weg te gaan.
jeejquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Tweehonderd duizend kijkers meer dan Cafe De Sport
goeie film, dat wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
cees geel een acteur
simon....
idd schandequote:Op maandag 15 augustus 2005 12:15 schreef mordradead het volgende:
dat is een notoir voetbalkenner!! dat je die niet kent zeg
[afbeelding]
(die rechter dus)
Precies! SV blijft voor mij de absolute favoriet en wat ik heb gezien van CDS sprak mij niet aan, daarnaast is de aanwezigheid van Jack Spijkerman een reden om maar niet te gaan kijken. De kijkcijfers van CDS zullen hopelijk snel omlaag gaan, zeker als de nieuwigheid eraf is, en het niveau zo _dramatisch_ laag blijft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Cafe De Sport neigt meer naar amusement, Studio Voetbal is wel een puur praatprogramma.
Het gaat om de concurrentie en gezien de kwaliteit van gisteravond vermoed ik dat het snel zal dalen bij Talpa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |