NAC kan niet meer betalen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:37 schreef pberends het volgende:
Pierre is veel meer waard. Verder goed dat ie terug is.
Z'n zoontje is autistisch.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:46 schreef Toad het volgende:
WTF is dat toch met die Borst. Waarom is die man zo cynisch en verbitterd.
En zelf speelt Borst in Shamelessquote:
daar keek ik ook al zo raar naarquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:46 schreef Greetings het volgende:
[..]
En zelf speelt Borst in Shameless
Trouwens, zwaar irritant dat er op de achtergrond alle dagen van de week stonden... Waar sloeg dat in godsnaam op?![]()
Dat is mijn antwoord op zijn vraag.quote:
Ik zie niet echt in waarom je daarom zo verbitterd moet doen...quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is mijn antwoord op zijn vraag.
Borst is serieus daardoor zo verbitterd geworden, heb ik een keer in de HP/De Tijd gelezen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in waarom je daarom zo verbitterd moet doen...
Je moet niet alles geloven wat je leest.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Borst is serieus daardoor zo verbitterd geworden, heb ik een keer in de HP/De Tijd gelezen.
Oh.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Borst is serieus daardoor zo verbitterd geworden, heb ik een keer in de HP/De Tijd gelezen.
Interview.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest.
Alweer verkeerd begrijpend le-zen gedaan dus?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:03 schreef cultheld het volgende:
Sorry, ik heb dat boek niet gelezen, maar uit dat interview bleek wel degelijk dat hij verbitterd is omdat zijn zoontje autistisch is. Hij vindt 't wel "een prachtkind" maar baalt ook als een stekker. Maar ik zal zijn boek eens lezen: Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer verkeerd begrijpend le-zen gedaan dus?
Raad je zijjn laatste boek weer een aan.
'Over Vaders en Zonen'
ja dat was lachen, verder vond ik het een beetje een mindere aflevering.. zoveel had pierre niet te vertellen....quote:
Pierre is gewoon een sukkelquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:11 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Vond deze aflevering ook minder dan de vorige, Pierre was een minder leuke gast dan ik had verwacht...misschien had hij nog teveel last van z'n rib.
Goed onderbouwd.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:26 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Pierre is gewoon een sukkel![]()
ja hugo was grappigquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:06 schreef ASroma het volgende:
belangrijk transfer nieuws "martin van geel haalt secetaresse van AZ naar Ajax!"
![]()
Normaal is hij nooit van vies van een beetje humor, gister was ie wel erg serieus...maar om hem nou een sukkel te noemen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:26 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Pierre is gewoon een sukkel![]()
Hij vond toch ook nog dat ie wel van waarde kon zijn voor Oranje of zoiets ?!quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:20 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Normaal is hij nooit van vies van een beetje humor, gister was ie wel erg serieus...maar om hem nou een sukkel te noemen.
idd hij is zijn humor nog niet verlorenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:58 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Hij vond toch ook nog dat ie wel van waarde kon zijn voor Oranje of zoiets ?!![]()
Volgens mij zei hij het in de verleden tijd; iets van 'dat hoorde we zojuist bij Tom'quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit een idee gehad of Studio Voetbal live is, of opgenomen is.
Kan me herinneren dat ze het in het verleden weleens over wedstrijden in spanje hadden die vrij laat gespeeld worden. Dat geeft een argument over een "live"-programma.
Aan de andere kant dacht ik dat van Gelder net tegen Yuri zei "maar dat horen we dadelijk bij Tom", toen ze het over de mening van Yuri over de klassieker. Dat duid er dan misschien weer op dat ze het opnemen voor de reguliere uitzending van 20:30.
Iemand anders een idee hoe het zit?
Heel nederland 1 2 3 en talpaquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:15 schreef Noca het volgende:
Ik vind vant schip een beetje statisch overkomen hier
ned 1 doet t hier gewoon maar bizar dat 2,3 en 10 eruti liggenquote:
Nederland 1 doet het overigens wel nog. Evengoed wel opvallenda dat Ned. 2 en 3 plus Talpa uitvallen. Bliksem instalg?quote:
Is volgens mij niet zo toevallig. Zijn net de drie zenders die iets live aan het uitzenden zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ned 1 doet t hier gewoon maar bizar dat 2,3 en 10 eruti liggen
Het zijn (waarschijnlijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ned 1 doet t hier gewoon maar bizar dat 2,3 en 10 eruti liggen
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eigenlijk deed Talpa het gewoon, maar de NOS wil gewoon niet dat er geschakeld wordt naar Cafe de Sport![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is volgens mij niet zo toevallig. Zijn net de drie zenders die iets live aan het uitzenden zijn.
Eigenlijk deed Talpa het gewoon, maar de NOS wil gewoon niet dat er geschakeld wordt naar Cafe de Sport![]()
Talpa heeft ondertussen iets anders opgestart.
Eurosport doet t gewoon hierquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:27 schreef 456 het volgende:
[..]
![]()
Britse zenders en Eurosport liggen ook op hun gat.
Of zet gewoon voetbal op.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:30 schreef 456 het volgende:
Wat een X-files deuntjes zeg. Zet dan gewoon radio1 op ofzo
dat krijg je met de bondscoach erbijquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:20 schreef Erasmusch het volgende:
Gelul over oranje altijd...
Was dat de bondscoach joh?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:36 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
dat krijg je met de bondscoach erbij![]()
Inderdaad. Who cares. Als het WK nou voor de deur stond, oké, maar 'we' gaan tegen Romenië en Armenië ofzo spelen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:20 schreef Erasmusch het volgende:
Gelul over oranje altijd...
ik vond de opmerking van Hugo aan het begin van deel twee wel leuk: er zal wel een mol aan de kabels hebben gezetenquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
Toch wel een aardige uitzending, ondanks de lange onderbreking.
idd tis ook weer rustig bij ajax dus weinig bijzonders vanavond.quote:Op zondag 4 september 2005 15:23 schreef Zwansen het volgende:
blind, saaie lul. Zal wel niks spectaculairs opleveren.
En over Sneijder idd.quote:Op zondag 4 september 2005 15:53 schreef Ricky_ het volgende:
Gaap gaap. Er is niks aan de hand rondom Ajax, dus het zal wel over Champions League of Rosenberg gaan.
quote:Op zondag 4 september 2005 22:19 schreef rubbereend het volgende:
gaan ze zeker weer de hele uitzending over ajax praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |