Pierre is gewoon een sukkelquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:11 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Vond deze aflevering ook minder dan de vorige, Pierre was een minder leuke gast dan ik had verwacht...misschien had hij nog teveel last van z'n rib.
Goed onderbouwd.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:26 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Pierre is gewoon een sukkelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja hugo was grappigquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:06 schreef ASroma het volgende:
belangrijk transfer nieuws "martin van geel haalt secetaresse van AZ naar Ajax!"
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Normaal is hij nooit van vies van een beetje humor, gister was ie wel erg serieus...maar om hem nou een sukkel te noemen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:26 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Pierre is gewoon een sukkelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij vond toch ook nog dat ie wel van waarde kon zijn voor Oranje of zoiets ?!quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:20 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Normaal is hij nooit van vies van een beetje humor, gister was ie wel erg serieus...maar om hem nou een sukkel te noemen.
idd hij is zijn humor nog niet verlorenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:58 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Hij vond toch ook nog dat ie wel van waarde kon zijn voor Oranje of zoiets ?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij zei hij het in de verleden tijd; iets van 'dat hoorde we zojuist bij Tom'quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit een idee gehad of Studio Voetbal live is, of opgenomen is.
Kan me herinneren dat ze het in het verleden weleens over wedstrijden in spanje hadden die vrij laat gespeeld worden. Dat geeft een argument over een "live"-programma.
Aan de andere kant dacht ik dat van Gelder net tegen Yuri zei "maar dat horen we dadelijk bij Tom", toen ze het over de mening van Yuri over de klassieker. Dat duid er dan misschien weer op dat ze het opnemen voor de reguliere uitzending van 20:30.
Iemand anders een idee hoe het zit?
Heel nederland 1 2 3 en talpaquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:15 schreef Noca het volgende:
Ik vind vant schip een beetje statisch overkomen hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd, erg gekquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heel nederland 1 2 3 en talpaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ned 1 doet t hier gewoon maar bizar dat 2,3 en 10 eruti liggenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heel nederland 1 2 3 en talpaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Complot van RTL en SBSquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Nederland 1 doet het overigens wel nog. Evengoed wel opvallenda dat Ned. 2 en 3 plus Talpa uitvallen. Bliksem instalg?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Is volgens mij niet zo toevallig. Zijn net de drie zenders die iets live aan het uitzenden zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ned 1 doet t hier gewoon maar bizar dat 2,3 en 10 eruti liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop