abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29861953
Vond deze aflevering ook minder dan de vorige, Pierre was een minder leuke gast dan ik had verwacht...misschien had hij nog teveel last van z'n rib.
pi_29862183
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:11 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Vond deze aflevering ook minder dan de vorige, Pierre was een minder leuke gast dan ik had verwacht...misschien had hij nog teveel last van z'n rib.
Pierre is gewoon een sukkel
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_29862786
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:26 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Goed onderbouwd.
sig verwijderd door FA
pi_29862815
belangrijk transfer nieuws "martin van geel haalt secetaresse van AZ naar Ajax!"

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

heb weer genoten, ondanks dat pierre nauwelijks interessant was
pi_29862895
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:06 schreef ASroma het volgende:
belangrijk transfer nieuws "martin van geel haalt secetaresse van AZ naar Ajax!"

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ja hugo was grappig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
hij had iig meer transfernieuws dan cees geel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_29863075
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:26 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Normaal is hij nooit van vies van een beetje humor, gister was ie wel erg serieus...maar om hem nou een sukkel te noemen.
pi_29863676
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:20 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Normaal is hij nooit van vies van een beetje humor, gister was ie wel erg serieus...maar om hem nou een sukkel te noemen.
Hij vond toch ook nog dat ie wel van waarde kon zijn voor Oranje of zoiets ?!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_29863737
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:58 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Hij vond toch ook nog dat ie wel van waarde kon zijn voor Oranje of zoiets ?!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
idd hij is zijn humor nog niet verloren
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30061237
Schop
pi_30061446
Ik heb eigenlijk nooit een idee gehad of Studio Voetbal live is, of opgenomen is.

Kan me herinneren dat ze het in het verleden weleens over wedstrijden in spanje hadden die vrij laat gespeeld worden. Dat geeft een argument over een "live"-programma.

Aan de andere kant dacht ik dat van Gelder net tegen Yuri zei "maar dat horen we dadelijk bij Tom", toen ze het over de mening van Yuri over de klassieker. Dat duid er dan misschien weer op dat ze het opnemen voor de reguliere uitzending van 20:30.

Iemand anders een idee hoe het zit?
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zondag 28 augustus 2005 @ 23:12:07 #236
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_30061562
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit een idee gehad of Studio Voetbal live is, of opgenomen is.

Kan me herinneren dat ze het in het verleden weleens over wedstrijden in spanje hadden die vrij laat gespeeld worden. Dat geeft een argument over een "live"-programma.

Aan de andere kant dacht ik dat van Gelder net tegen Yuri zei "maar dat horen we dadelijk bij Tom", toen ze het over de mening van Yuri over de klassieker. Dat duid er dan misschien weer op dat ze het opnemen voor de reguliere uitzending van 20:30.

Iemand anders een idee hoe het zit?
Volgens mij zei hij het in de verleden tijd; iets van 'dat hoorde we zojuist bij Tom'
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  zondag 28 augustus 2005 @ 23:15:48 #237
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30061616
Ik vind vant schip een beetje statisch overkomen hier
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30061634
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:15 schreef Noca het volgende:
Ik vind vant schip een beetje statisch overkomen hier
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Heel nederland 1 2 3 en talpa
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 28 augustus 2005 @ 23:17:57 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30061649
Storinkje.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30061652
M'n beeld? Wat doe je?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hoi.
  zondag 28 augustus 2005 @ 23:19:42 #241
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_30061676
stroomstoring? ned 2, 3 en talpa plat
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zondag 28 augustus 2005 @ 23:19:42 #242
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30061677
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Idd, erg gek
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
2000 light years from home
  zondag 28 augustus 2005 @ 23:19:50 #243
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_30061680
Talpa en Ned 3 hebben er ook last van.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 augustus 2005 @ 23:19:59 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30061681
quote:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ned 1 doet t hier gewoon maar bizar dat 2,3 en 10 eruti liggen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30061691
quote:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Complot van RTL en SBS
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hoi.
  zondag 28 augustus 2005 @ 23:21:32 #246
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_30061697
quote:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nederland 1 doet het overigens wel nog. Evengoed wel opvallenda dat Ned. 2 en 3 plus Talpa uitvallen. Bliksem instalg?
Ik poep op AZ Alkmaar.
  zondag 28 augustus 2005 @ 23:22:53 #247
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_30061712
Ik denk dat we er zo achter gaan komen of het live is of opgenomen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_30061724
Dwaze vaders.
Hoi.
pi_30061734
Ned 1 werkt gewoon
pi_30061735
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ned 1 doet t hier gewoon maar bizar dat 2,3 en 10 eruti liggen
Is volgens mij niet zo toevallig. Zijn net de drie zenders die iets live aan het uitzenden zijn.

Eigenlijk deed Talpa het gewoon, maar de NOS wil gewoon niet dat er geschakeld wordt naar Cafe de Sport
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Talpa heeft ondertussen iets anders opgestart.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop