Mwa, ff wennen denk ik. Gisteren vond ik het niet bijzonder, want het grootste gedeelte van de tijd moest worden gebruikt om Leo bij te praten over de gebeurtenissen van de afgelopen voetbalweek. (of was dat de bedoeling?) Verder had ik het niet erg gevonden als Guus zich wat meer in het gesprek had gemengd, maar die was gisteren nog te chagrijnig van afgelopen zaterdag I guess.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:57 schreef snellejelle het volgende:
wat vinden jullie van Leo Beenhakker in de uitzending elke week? ik vind het wel grappig allemaal
ik zou nog bijna voor CG kiezenquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht tot en met gisteren dat het van Muiswinkel ws vorige week
Verder een lekkere uitzending met voetbalkenners. Wat een verschil met dat koffietijdprogramma op TALPA. Volgende week kiezen tussen Cees Geel ( WTF ) en Pierre lijkt me een makkie.
Ik dacht echt tot midden zijn gesprekje zondag nog dat het een imitator was ...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:57 schreef snellejelle het volgende:
wat vinden jullie van Leo Beenhakker in de uitzending elke week? ik vind het wel grappig allemaal
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik dacht echt tot midden zijn gesprekje zondag nog dat het een imitator was ...![]()
ik vind het juist van humor getuigen dat hij aan zoiets meedoetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die vent is echt een parodie van zichzelf geworden![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:06 schreef mordradead het volgende:
ik had liever cees geel aan de telefoon gezien
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik dacht echt tot midden zijn gesprekje zondag nog dat het een imitator was ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |