We hebben hier te maken met eren insider zo te horenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist niet.
De NOS maakt kwaliteit en weet waar ze over praten. Talpa maakt commerciele bagger en lullen maar wat in het rond!
Waarom? Iedereen kan zien dat de NOS mensen in hun programma's hebben die kennis hebben van voetbal. Bij Talpa is dat niet zo (Jack S, Humberto (beetje maybe) en Dennis.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:12 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met eren insider zo te horen![]()
Die wist natuurlijk ook niet wat hij moest verwachten. Had ook niet het idee dat hij zich daar helemaal happy voelde, hoewel ik maar 10 minuten gezien heb.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
De enige met voetbalkennis was Gert-Jan Verbeek, snap alleen niet dat ie zich tot dat niveau verlaagt.
VI heeft het met gaten, is dat dan hoogstaand? beetje amusement mag wel hoor, het is maar een spelletje.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:13 schreef DrDentz het volgende:
ben blij dat ik dit heb gekeken ipv talpa, heb laatste stukje talpa gezien maar wat een shitschijt, beetje op duiven schieten met jack spijkerman
Er is voor mij een groot verschil tussen amusement en nieuws met een knipoog.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:12 schreef HeatWave het volgende:
beetje amusement mag wel hoor, het is maar een spelletje.
jawel, maar het is wel weer een gevalletje lekker schoppen tegen alles.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Er is voor mij een groot verschil tussen amusement en nieuws met een knipoog.
ja hoor, van mij welquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:20 schreef DrDentz het volgende:
huh? kijk er naar dan.. ik mag toch wel zeggen dat studio voetbal me meer interesseert dan schieten op duiven met jack spijkerman![]()
Kopspijkers zonder humor met reclameblokken van een minuut of 6?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:17 schreef HeatWave het volgende:
De reclame is kut, toegegeven, maar verder vind ik het allemaal wel ok.
Hij weet meer dan Spijkerman, droplul.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:21 schreef DrDentz het volgende:
hugo borst is wel hoogstaand zeker, wijsneus![]()
Ik wel.quote:
Nou en? SV was er altijd al en daar keek iedereen naar, dat kan nu nog steeds. Je kan nu alleen kiezen, en CdS duurt langer dus je kan daar na SV nnog ff naar kijken. Je hoeft toch niet perse alles te zien?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel.
Dat Kut Talpa programmeert Kopspijkers tegenover Studio Voetbal.
Er zijn weinig mensen die de moeite nemen om beide programma's te bekijken.
Wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:30 schreef HeatWave het volgende:
Je hoeft toch niet perse alles te zien?
Dat kan alleen maar de kwaliteit ten goede komen, concurrentie is voor de consument altijd goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:31 schreef OnlineGokker het volgende:
Het probleem van Studio Voetbal is nu wel dat ze iedere week voor goeie gasten moeten zorgen en hopen op relletjes zodat ze 3 kwartier kunnen vol lullen![]()
Concurentie is niet per definitie goed. Daarom zitten we nu met die kutzooi van Talpa opgescheept.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar de kwaliteit ten goede komen, concurrentie is voor de consument altijd goed.
opgescheept is subjectief, ik vind het verder niet erg op de reclame na. En wedstrijden kijk ik wel op versatelquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Concurentie is niet per definitie goed. Daarom zitten we nu met die kutzooi van Talpa opgescheept.
NEC-Utrecht, of whatever de openingswedstrijd voor de reclame was.
Gefeliciteerd, u bent de twintigduizendste abonnee,quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:37 schreef HeatWave het volgende:
En wedstrijden kijk ik wel op versatel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |