haal RvN maar weg, dat was Addo, maargoed niemand is perfect dus zoiets kan gebeuren...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:46 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Niet voor het eerst dat PSV administratief in de fout gaat, herinner me nog iets met RvN en Addo die niet op tijd aangemeld waren voor de Uefa Cup o.i.d.
hij was de meest overschatte voetballer van Nederland en, v.Bommel moest in zijn plaats in Oranje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:52 schreef Radegast het volgende:
Wat zei Hugo Borst nou over Sneijder?
We hebben hier te maken met eren insider zo te horenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist niet.
De NOS maakt kwaliteit en weet waar ze over praten. Talpa maakt commerciele bagger en lullen maar wat in het rond!
Waarom? Iedereen kan zien dat de NOS mensen in hun programma's hebben die kennis hebben van voetbal. Bij Talpa is dat niet zo (Jack S, Humberto (beetje maybe) en Dennis.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:12 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met eren insider zo te horenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die wist natuurlijk ook niet wat hij moest verwachten. Had ook niet het idee dat hij zich daar helemaal happy voelde, hoewel ik maar 10 minuten gezien heb.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
De enige met voetbalkennis was Gert-Jan Verbeek, snap alleen niet dat ie zich tot dat niveau verlaagt.
VI heeft het met gaten, is dat dan hoogstaand? beetje amusement mag wel hoor, het is maar een spelletje.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:13 schreef DrDentz het volgende:
ben blij dat ik dit heb gekeken ipv talpa, heb laatste stukje talpa gezien maar wat een shitschijt, beetje op duiven schieten met jack spijkerman
Er is voor mij een groot verschil tussen amusement en nieuws met een knipoog.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:12 schreef HeatWave het volgende:
beetje amusement mag wel hoor, het is maar een spelletje.
jawel, maar het is wel weer een gevalletje lekker schoppen tegen alles.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Er is voor mij een groot verschil tussen amusement en nieuws met een knipoog.
ja hoor, van mij welquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:20 schreef DrDentz het volgende:
huh? kijk er naar dan.. ik mag toch wel zeggen dat studio voetbal me meer interesseert dan schieten op duiven met jack spijkermanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kopspijkers zonder humor met reclameblokken van een minuut of 6?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:17 schreef HeatWave het volgende:
De reclame is kut, toegegeven, maar verder vind ik het allemaal wel ok.
Hij weet meer dan Spijkerman, droplul.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:21 schreef DrDentz het volgende:
hugo borst is wel hoogstaand zeker, wijsneusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wel.quote:
Nou en? SV was er altijd al en daar keek iedereen naar, dat kan nu nog steeds. Je kan nu alleen kiezen, en CdS duurt langer dus je kan daar na SV nnog ff naar kijken. Je hoeft toch niet perse alles te zien?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel.
Dat Kut Talpa programmeert Kopspijkers tegenover Studio Voetbal.
Er zijn weinig mensen die de moeite nemen om beide programma's te bekijken.
Wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:30 schreef HeatWave het volgende:
Je hoeft toch niet perse alles te zien?
Dat kan alleen maar de kwaliteit ten goede komen, concurrentie is voor de consument altijd goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:31 schreef OnlineGokker het volgende:
Het probleem van Studio Voetbal is nu wel dat ze iedere week voor goeie gasten moeten zorgen en hopen op relletjes zodat ze 3 kwartier kunnen vol lullenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Concurentie is niet per definitie goed. Daarom zitten we nu met die kutzooi van Talpa opgescheept.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar de kwaliteit ten goede komen, concurrentie is voor de consument altijd goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
opgescheept is subjectief, ik vind het verder niet erg op de reclame na. En wedstrijden kijk ik wel op versatelquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Concurentie is niet per definitie goed. Daarom zitten we nu met die kutzooi van Talpa opgescheept.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
NEC-Utrecht, of whatever de openingswedstrijd voor de reclame was.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Drop is lekker, toch?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:34 schreef DrDentz het volgende:
droplulom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefeliciteerd, u bent de twintigduizendste abonnee,quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:37 schreef HeatWave het volgende:
En wedstrijden kijk ik wel op versatelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:43 schreef DrDentz het volgende:
als ze achter elkaar kwamen keek ik ze allebei maar als ik moet kiezen kies ik voor hugo jah, en over "het is toch amusement!" jah duh! wat denk je dan, dat ik hier morgen een examen over krijg ofzo, natuurlijk is het amusement
Whahaha... ik snapte die opmerking al niet.... maar nadat ik het (opgenomen) Cafe de Sport heb gezien, was dat een briljante opmerking van Hugoquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef pascalheister het volgende:
Jammer dat Cees Geel niet kan, dat zou een hele leuke uitzending zijn geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had het ook opgenomen, maar snap het nog steeds niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:59 schreef Greetings het volgende:
[..]
Whahaha... ik snapte die opmerking al niet.... maar nadat ik het (opgenomen) Cafe de Sport heb gezien, was dat een briljante opmerking van Hugoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Studio Voetbal altijd.... Cafe de Sport niet echt.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het het nakijken waard morgen?
Cees Geel (ik kend hem ook niet) is een acteur die volgende week bij Cafe de Sport te gast is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het ook opgenomen, maar snap het nog steeds niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:07 schreef Greetings het volgende:
Hugo zei in Studio Voetbal: "we konden Cees Geel niet krijgen, dus hebben we maar Pierre van Hooijdonk" en daarmee maakte hij dus Cafe de Sport belachelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat snap ik ook niet helemaal.....het was ook nog niet gezegd op dat moment in Cafe de Sport namelijk.... maarja, hij heeft z'n bronnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe wist Hugo de studiogast van de concurent, trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop