quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Jack: "zometeen, onafgebroken drie kwartier Studio Voetbal".
whahaquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Jack: "zometeen, onafgebroken drie kwartier Studio Voetbal".
Wanneer komt dat? Dan schakel ik ff over..quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:54 schreef rotskibo het volgende:
Hugo heeft een paar leuke nieuwtjes
Zoals ik al eerder zei, ik moet zeggen dat ze best creatief omgaan met het niet meer hebben van de echte voetbal beelden; enerzijds dus met radio fragmenten, anderszijds met algemeen voetbal nieuws (Zoals nu de rechtzaken).quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:01 schreef pascalheister het volgende:
gaan ze nu langs de lijn fragmenten gebruiken i.p.v. beelden
Marco was het ook niet eens met die play-offs hoor...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
MArco moet niet huilen, zijn KNVB is met die onzin van de Play Offs begonnen....... dat is de oorzaak van t kwaad
dat klopt dan moet Marco zn invloed maar eens gaan gebruiken, onzin om af te geven op de clubs.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:05 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Marco was het ook niet eens met die play-offs hoor...
in ieder geval, Studio Voetbal is voor de serieuze voetballiefhebber en dat programma op Talpa is meer luchtig. En heeft beelden.
dat was domquote:
En ook zo "onverwacht".quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef rubbereend het volgende:beetje kinderachtig om de hele tijd op Talpa af te gaan zitten geven
Ja. maar wel jammer dat een beetje administratie zoiets kan veroorzaken. Als het nog een kwestie is van "vergeten" who cares??quote:
Juist niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef rubbereend het volgende:beetje kinderachtig om de hele tijd op Talpa af te gaan zitten geven
Bedoel je de opmerking van Hugo dat ze wat meer positief moesten zijn ? Dat was niet de klacht van Talpa, maar van de KNVB.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef rubbereend het volgende:beetje kinderachtig om de hele tijd op Talpa af te gaan zitten geven
Humberto maakte anders toenet nog een opmerking over Studio Sport.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:39 schreef 456 het volgende:
Gelukkig doet Talpa dat niet met Studio Sport.
Kvond het een prima uitzending.
Niet voor het eerst dat PSV administratief in de fout gaat, herinner me nog iets met RvN en Addo die niet op tijd aangemeld waren voor de Uefa Cup o.i.d.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:38 schreef HeatWave het volgende:
Ja. maar wel jammer dat een beetje administratie zoiets kan veroorzaken. Als het nog een kwestie is van "vergeten" who cares??
Opzet was er niet in het spel toch?
waarom zou je dan regels hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja. maar wel jammer dat een beetje administratie zoiets kan veroorzaken. Als het nog een kwestie is van "vergeten" who cares??
Opzet was er niet in het spel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |