Ik zap tussen Zomergasten door ook even naar Café de Sport en neem Studio Voetbal op de video op.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:24 schreef Suijk het volgende:
Ik ga toch voor Cafe de Sport. Hiddink boeit me weinig en ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe programma.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Jack: "zometeen, onafgebroken drie kwartier Studio Voetbal".
whahaquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Jack: "zometeen, onafgebroken drie kwartier Studio Voetbal".
Wanneer komt dat? Dan schakel ik ff over..quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:54 schreef rotskibo het volgende:
Hugo heeft een paar leuke nieuwtjes
Zoals ik al eerder zei, ik moet zeggen dat ze best creatief omgaan met het niet meer hebben van de echte voetbal beelden; enerzijds dus met radio fragmenten, anderszijds met algemeen voetbal nieuws (Zoals nu de rechtzaken).quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:01 schreef pascalheister het volgende:
gaan ze nu langs de lijn fragmenten gebruiken i.p.v. beelden
Marco was het ook niet eens met die play-offs hoor...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
MArco moet niet huilen, zijn KNVB is met die onzin van de Play Offs begonnen....... dat is de oorzaak van t kwaad
dat klopt dan moet Marco zn invloed maar eens gaan gebruiken, onzin om af te geven op de clubs.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:05 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Marco was het ook niet eens met die play-offs hoor...
in ieder geval, Studio Voetbal is voor de serieuze voetballiefhebber en dat programma op Talpa is meer luchtig. En heeft beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |