Ik denk dat de Kansas City Wizards niet uit Hartford, Connecticut komenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:58 schreef pekel het volgende:
Beenhakker heeft 't niet naar z'n zin in de stad van de Kansas City Wizards
Eens.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Youri was weer helemaal uitgeluld. Hij heeft geen lijntjes, geen inzicht, nietszeggend. Je kan er net zo goed een willekeurige dronken stamgast van het cafe op de hoek neerzetten.
zn vader is nog ergerquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:18 schreef Siemerink het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom mensen graag naar die Mulder jr. kijken. Vreselijke kerel.
Misschien wel een oefenpot.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk dat de Kansas City Wizards niet uit Hartford, Connecticut komen![]()
bellen met van Raaij lijkt me dan leukerquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:05 schreef cultheld het volgende:
Bellen met Van Muiswinkel. Dan vind ik die Johan Cruijff imitatie toch een stuk leuker
Inderdaad, maar wat een intimiderend varken is het toch.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:34 schreef Suijk het volgende:
Louis levert wel altijd interessante tv op.
Maar daar is mee te leven,zo'n veredeld oefenpotjequote:Op maandag 8 augustus 2005 02:05 schreef pascalheister het volgende:
en dan Arsenal ook nog verliezen, wat een dag DG
Ja, maar ik kon die avond niet...quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk dat de Kansas City Wizards niet uit Hartford, Connecticut komen![]()
Youri was weer helemaal uitgeluld. Hij heeft geen lijntjes, geen inzicht, nietszeggend. Je kan er net zo goed een willekeurige dronken stamgast van het cafe op de hoek neerzetten.
Dat vond ik juist totaal niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:11 schreef CloudStrife het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat Youri echt geowned werd door van Gaal. Wat een sukkel die Youri.
Ben wel benieuwd welk programma dan meer kijkers zal trekkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 22.55 met Guus Hiddink, tegelijk met Cafe de Sport op Talpa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |