Jan Wauters was lang een ware held en een echt sporticoon hier, zeker als een match op de commerciele zender kwam en Jan Wauters die op de radio becommentarieerde zette menig Vlaming zijn tv op mute en zijn radio aan ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:24 schreef tong80 het volgende:
Mijn vraag aan de Belg Joost was of Jan Wauters net als Frank Raes in België niet als ideale comentator word gezien in hun eigen studio voetbal. Net als Frank Raes en Luc Nilis in Nederland wel worden gewaardeerd.
ah dat wist ik niet eens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Misschien ga ik, nu de Belgische publieke omroep de rechten van het Belgische voetbal heeft, wel wat meer naar die programma's kijken.
Er is zelfs elke week de zondag om 18h een wedstrijd live op Canvas te bekijken ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet eens.
Goed nieuws![]()
Speelt AZ morgen of zondag dan alquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:44 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dan hoop ik van harte dat ie heeft gewonnen dat weekend![]()
Nou, ik zoek me lens naar op die site waar ik kan reageren. Dus dat valt meequote:Op zondag 7 augustus 2005 23:05 schreef rotskibo het volgende:
Neeeeeeee, niet interactief.................![]()
Perridon is een enge nare manquote:
Niks mis met Van Gaal.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:41 schreef rubbereend het volgende:
fijn dat van Gaal ff rechtzet dat hij gewoon goed functioneerde bij ajax en dat koeman daar niets te zoeken had.
idd prachtige vent, jammer dat hij alleen maar bij kutclubs heeft gewerktquote:
Barcelona een kutclub? Ik ben zelf Valencia-fan, maar om Barcelona nou een kutclub te noemenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd prachtige vent, jammer dat hij alleen maar bij kutclubs heeft gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |