Aan de andere kant blijken ze zich nog altijd niet van Fok af te kunnen wenden best zielig hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Says who
Er zitten er een paar tussen die gewoon niet meer welkom zijn op FOK!
Voor zover ik weet heeft alleen lucida een perm-ban en kunnen de anderen dus gewoon wachten tot hun ban is afgelopen. Ze kunnen anders ook een e-mailtje sturen, die volgens hen echter niet beantwoord worden en dat zou ik kunnen begrijpen -hoewel mijn mailjes altijd netjes beantwoord worden- als de mailtjes ongeveer vergelijkbaar zijn met het vuil op de hatelogs. Hoe dan ook, ze geven aan niet meer terug te willen. Ook goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ze kunnen als kloon terugkomen? Of ze kunnen un-banned worden? Of nog wat anders?
ik zge helemaal niet dat fok ten onder gaat, ik zeg dat pol ten onder gaat. Dat is iets totaal anders. Elke beheerder van het forum wil dat het goed gaat met zijn subforum (al was het maar omdat elk subforum bijdraagt aan de hitteller) en dat gaat het nu nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aai ai ai, vaarwel, je bent ook gemanipuleerd door die idiote aannames en gevolgtrekkingen daar
Het ga je verder goed
FOK! gaat ten onder.
LEZEN BLINDE KIP.
FOK! is niet alleen maar POL
Dit is echt grote onzin aapjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:02 schreef McCarthy het volgende:
ik heb het altijd heel flauw gevonden om dit te zeggen maar ik zal het toch maar doen:
Veel POL bezoekers hebben een universitaire achtergrond en worden dan tot de orde geroepen door iemand van de HBO (verder niks mis mee hoor, info HBO is hartstikek goed). Iemand die het toch allemaal iets minder goed doorheeft.
Zo heb ik als kloontje eens een topic geopent waarin ik op leuke/filosofische manier marx onder uti wilde haalde. Sidekick snapte het maar niet en dicht ging het topicje.
het treurige is dat ze dat ze zelf nooit te horen hebben gekregen waaromquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Says who
Er zitten er een paar tussen die gewoon niet meer welkom zijn op FOK!
Jij citeert:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik zge helemaal niet dat fok ten onder gaat, ik zeg dat pol ten onder gaat. Dat is iets totaal anders. Elke beheerder van het forum wil dat het goed gaat met zijn subforum (al was het maar omdat elk subforum bijdraagt aan de hitteller) en dat gaat het nu niet
Fok!, bedrijf, forum, maar geen POL.quote:Ze maken bij Fok! een grote vergissing, minachting van de cliëntèle. Een commercieel bedrijf kan zich dat al niet permiteren, laat staan een forum dat moet overleven van page-hits. Het zal in de loop der tijd meer mensen gaan opvallen die vervolgens allemaal wegblijven, en dan hebben bijvoorbeeld SCH en tijger-m een heerlijk privé ouwehoerkamertje, waar ze heerlijk eenzijdig hun ideeën kunnen uitwisselen. Uiteindelijk kan het dan worden omgedoopt tot Indymedia II.
Och is het zo erg dat een groepje mensen dat een wel erg dominante stempel op een subforum zette even moet ophoepelen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik zge helemaal niet dat fok ten onder gaat, ik zeg dat pol ten onder gaat. Dat is iets totaal anders. Elke beheerder van het forum wil dat het goed gaat met zijn subforum (al was het maar omdat elk subforum bijdraagt aan de hitteller) en dat gaat het nu niet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij citeert:
[..]
Fok!, bedrijf, forum, maar geen POL.
Ah. Hoewel (ik ben niet tot in detail op de hoogte van FOK-polici in deze) ik niet bij allen een termijn heb gezien bij de ban. Even uit mijn hoofd: de melding over Lemmeb in MED was "en zijn Lemmeb account is 'ie ook kwijt". Mij klink dat tamelijk permanent, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft alleen lucida een perm-ban en kunnen de anderen dus gewoon wachten tot hun ban is afgelopen. Ze kunnen anders ook een e-mailtje sturen, die volgens hen echter niet beantwoord worden en dat zou ik kunnen begrijpen -hoewel mijn mailjes altijd netjes beantwoord worden- als de mailtjes ongeveer vergelijkbaar zijn met het vuil op de hatelogs. Hoe dan ook, ze geven aan niet meer terug te willen. Ook goed.
Wie zijn ze in dit geval?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het treurige is dat ze dat ze zelf nooit te horen hebben gekregen waarom
Ik kom er zelfs verscheidene tegen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:09 schreef sigme het volgende:
(Ene Monidique kom ik er ook welles tegen)
enkele mensen achter de logjesquote:
Zou het? Die zijn volgens mij stuk voor stuk heel aardig op de hoogte van hun banreden.quote:
redenen die waarschijnlijk nergens op slaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou het? Die zijn volgens mij stuk voor stuk heel aardig op de hoogte van hun banreden.
Dat is een heel ander verhaal. Als je het er niet mee eens bent is dat prima maar dat is wat anders dan niet op de hooggte zijn...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
redenen die waarschijnlijk nergens op slaan
2 van mijn bans sloegen echt helemaal nergens op
Ja hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het treurige is dat ze dat ze zelf nooit te horen hebben gekregen waarom
Euhm, met welke accounts precies?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
redenen die waarschijnlijk nergens op slaan
2 van mijn bans sloegen echt helemaal nergens op
je bent veel te goed voor mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, met welke accounts precies?
Het is sowieso een wonder dat je kunt posten
kunnen ze hier geen thread krijgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:05 schreef sizzler het volgende:
Dat mensen die logs überhaupt nog lezen. Ik vind het zo vreselijk vermoeiend worden.
ze allemaal afgaan is zoals sizzler zegt zo vermoeiendquote:
Welke titel heb jij al achter je naam staan, McCarthy?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:02 schreef McCarthy het volgende:
Veel POL bezoekers hebben een universitaire achtergrond en worden dan tot de orde geroepen door iemand van de HBO (verder niks mis mee hoor, info HBO is hartstikek goed). Iemand die het toch allemaal iets minder goed doorheeft.
"Ik heb een steen een berg opgerold en nu wil ik geld vanwege mijn arbeid" Ja hoor, een echt topic met bestaandrecht.quote:Zo heb ik als kloontje eens een topic geopent waarin ik op leuke/filosofische manier marx onder uti wilde haalde. Sidekick snapte het maar niet en dicht ging het topicje.
het gaat niet om mij het gaat om jouquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Welke titel heb jij al achter je naam staan, McCarthy?
[..]
en weer gezaktquote:"Ik heb een steen een berg opgerold en nu wil ik geld vanwege mijn arbeid" Ja hoor, een echt topic met bestaandrecht.
Toch wel je spreekt hem er op aan. Dan mag van jou toch ook zeker een voltooide academische opleiding worden verwacht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het gaat niet om mij het gaat om jou
[..]
ik ben toch geen modquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch wel je spreekt hem er op aan. Dan mag van jou toch ook zeker een voltooide academische opleiding worden verwacht?
Nee, het gaat niet over jou.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het gaat niet om mij het gaat om jou
Hmm, eigenlijk teveel die kutsmiley gebruikt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:16 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet over jou.
Je zit alleen te pimpen met je universitaire studie.
En hoe ik niet in de positie zou zijn om jou tot de orde te roepen vanwege je "universitaire achtergrond"
Ik heb mijn HBO studie afgerond, en heb een titel achter mijn naam. Jij niet, en dan durf je zelfs te komen met een al misplaatste arrogantie over het verschil in opleidingsniveau.
het gaat niet om ons 2. Het gaat om jou en de rest van de POL users.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:16 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet over jou.
Je zit alleen te pimpen met je universitaire studie.
En hoe ik niet in de positie zou zijn om jou tot de orde te roepen vanwege je "universitaire achtergrond"
Ik heb mijn HBO studie afgerond, en heb een titel achter mijn naam. Jij niet, en dan durf je zelfs te komen met een al misplaatste arrogantie over het verschil in opleidingsniveau.
hangt dus van de userbase af. In POL veel academisch geschoolden/in opleiding. Dan zou het handig zijn als de mods dat ook zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:23 schreef kLowJow het volgende:
Ik vind dat McCarthy hier wel een punt heeft eigenlijk. Een academische achtergrond zou eigenlijk een vereiste moeten zijn om modje te worden, om maar niet te spreken van (F)A's.
quote:Verder lijkt het mij ook zinnig het opleidingsniveau als verplicht veld direct onder de nick op te nemen, en de vakgebieden waar dit op van toepassing is in de sig te zetten. Zo weet je ook beter wie je in welke discussie gelijk moet geven. Scheelt een hoop onnodige frustratie en zo kan een discussie tenminste op niveau gevoerd worden.
ach ja, het verschil tussen een uni en een hbo stelt eigenlijk niks voor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat ik dus wilde zeggen is dat het opleidingsniveau niet relevant is, zeker niet wanneer het gaat tussen een universitaire en een HBO-opleiding,
dat is net zo'n kul argumentatie als dat ik niet over hoge belastingen zou mogen klagen omdat ik nog geen belasting betaalquote:maar dat het wel erg frappant is dat degene die er al meerdere malen mee naar voren is gekomen, volgens zijn eigen redenatie niet in de positie zit om het aan te kaarten.
vroeger niet nee, tegenwoordig wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:03 schreef sizzler het volgende:
Ach, in een debat over vreemdelingenzaken stond Agnes Kant eens tegenover Henk Kamp. Kant heeft een doctorstitel en Kamp heeft de havo gedaan en daarna nog wat cursussen. Toch lulde Kamp haar er behoorlijk uit en is hij een zeer gerespecteerd Kamerlid/woordvoerder/minister geweest en doet hij het nu prima op defensie. Terwijl Kant nog steeds oppositie voert onder Marijnissen.
Opleiding zegt echt niet alles.
mwa......gevaar ? ik denk dat oversteken in een woonerf nog gevaarlijker is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:33 schreef McCarthy het volgende:
[..]
vroeger niet nee, tegenwoordig wel.
btw: die kant is inderdaad een truttebol. Een gevaar voor dit land
Niet iedere mening is even waardevol. Alsof de mening van een astroloog er om doet als we het over sterrenkunde hebben. Of de mening van een vierjarige als we het over kernsplijting hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:57 schreef JackyVie het volgende:
Opleiding zegt niets.
Alsof een informaticus wat van politiek weet omdat ie naar de universiteit is geweest. Het kan, het hoeft helemaal niet zo te zijn.
Ik doe zelf een universitaire studie en ik heb soms moeite met mensen die ik dommer vind dan mezelf, maar ook zij hebben recht op hun mening want we leven in een democratie. Net zo op dit forum mag je tussen verschillende mensen geen onderscheid maken, elke mening is even waardevol, ook al kan je je soms vragen stellen bij de wijze waarop mensen tot bepaalde visies komen.
Waar is iedereen nou bang voor? De mening van een astroloog doet er wél toe. Het staat je vrij om tot de conclusie te komen dat jij het onzin vindt. Hetzelfde geldt voor een vierjarig kind: de onbevangenheid van een kind levert in sommige gevallen zeer goede vragen op, iig beter dan de immer rationele, doorgeanalyseerde (retorische) vragen van mede-discussianten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef Lyrebird het volgende:
Niet iedere mening is even waardevol. Alsof de mening van een astroloog er om doet als we het over sterrenkunde hebben. Of de mening van een vierjarige als we het over kernsplijting hebben.
Het mooie is dat als we het over politiek hebben, plots iedereen een mening heeft die ook nog eens als even waardevol wordt gezien. Onzin natuurlijk. Mensen die zich niet verdiepen in materie hebben een mening die waardeloos is.
ik verbied hem niet zijn mening te geven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:57 schreef JackyVie het volgende:
Opleiding zegt niets.
Alsof een informaticus wat van politiek weet omdat ie naar de universiteit is geweest. Het kan, het hoeft helemaal niet zo te zijn.
Ik doe zelf een universitaire studie en ik heb soms moeite met mensen die ik dommer vind dan mezelf, maar ook zij hebben recht op hun mening want we leven in een democratie. Net zo op dit forum mag je tussen verschillende mensen geen onderscheid maken, elke mening is even waardevol, ook al kan je je soms vragen stellen bij de wijze waarop mensen tot bepaalde visies komen.
Dat doe je niet. Je betrekt immers zijn opleiding erbij en die heeft niets met zijn kwaliteiten als moderator te maken. Sidekicks opleidingen, eetpatronen en hobby's hebben er niets mee te maken, want zijn kwaliteiten zijn te zien op dit forum. Letters en woorden. Daar moet je het mee doen, maar dat lijkt je niet helemaal te lukken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik verbied hem niet zijn mening te geven.
Ik zet alleen vraagtekens bij zijn kwaliteiten als mod.
ach, half rechts POL is de nek omgedraaitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:23 schreef Maerycke het volgende:
Overigens vind ik Sidekick en Sizzler het prima doen.. vooral gezien het geneuzel wat ze te verdragen krijgen.. persoonlijk zou ik dat allang spuugzat zijn geweest.
Hoe subtielquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:22 schreef Maerycke het volgende:
Wat een elitair gedrag wordt hier tentoongesteld zeg! Wat dat betreft ben ik het helemaal eens met Tup. Soms zie ik hier de mensen met de hoogste opleidingen (Althans.. ze beweren die opleiding te volgen. Het blijft een virtueel forum natuurlijk waarbij beweringen op dat gebied op geen enkele manier te controleren zijn) de meest stompzinnige dingen beweren en dat ook nog eens glashard volhouden ook al zijn ze inmiddels met 15 verschillende bronnen die het tegendeel beweren om de oren geslagen.
Opleiding zegt echt niet alles, zeker niet als het van een nog puisterige puber afkomt die bijvoorbeeld nog geen enkele werkervaring heeft opgedaan en nog bij pappie en mammie thuis woont.
Die knakkers waar jij op doelt hebben met hun over het algemeen weinig tolerante en boeiende gedrag al heel wat linkse users weg gejaagd...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ach, half rechts POL is de nek omgedraait
ik weet niet hoe geweldig dat is
ik zou het trouwens ook kut vinden als dat met links gebeurde. Heb ik niemand meer om mee te praten.
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:42 schreef McCarthy het volgende:
lemmeb en speadfreak intolerant , geloof je het zelf
De ban van sjun had niets met POL maar met FB te maken, maar als jij zo graag in de conspiracy theories van loggertjes wilt geloven, primaquote:sjun evenmin
Yep, vandaar dat ik maar een echt spel (Guild Wars) ben gaan spelen, dan is er tenminste een reden om op elkaar in te hakken, hehequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:13 schreef Tup het volgende:
Had ik hier al gezegd dat ik deze hele kwestie vind lijken op het einde van de Slinger van Foucault. Ik zou het bijna "gemankeerde werkelijkheidsbeleving" willen noemen....
De tijd die ik tegenwoordig bespaar op het bijhouden van de fok! (pardon: fok! POL ) discussies moet ik toch érgens besteden. Er zaten een paar van de betere schrijvers tussen het volk dat zich tegenwoordig hier meer of minder vrijwillig niet meer vertoont.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:05 schreef sizzler het volgende:
Dat mensen die logs überhaupt nog lezen. Ik vind het zo vreselijk vermoeiend worden.
Ehmm.. dat lijkt me niet echt het doel van het feedbacktopic.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:51 schreef McCarthy het volgende:
nog leuke nieuwtjes van die logs?
ik ga ze echt niet allemaal bij houden hoor
Mja, maar er lijkt toch een discussie uit voort te vloeien, dus hij kan wel open blijven.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:23 schreef NewOrder het volgende:
Peter Siebelt: 'Duyvendak (GL) was inbreker'
Onnodige kick van een topic van 1,5 jaar geleden.
Ik zal er even naar kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:32 schreef k_man het volgende:
Katholiek gezin keert Nederland de rug toe.
Stijl van 'discussieren' van Giorra wordt een beetje too much. Zo ongeveer elke tweede post van haar bevat een denigrerende opmerking over homo's.
Die waren toch altijd in november/december?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:59 schreef du_ke het volgende:
Is het alweer tijd voor POL awards?
Alsof verkiezingen in de politiek altijd op dezelfde tijd komen, zeg...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:27 schreef Sidekick het volgende:
De POL-verkiezingen 2003 - De uitslag
De POL-verkiezing 2004
November dus.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:36 schreef Sidekick het volgende:
Nou .. ok.
Donequote:Op zondag 21 augustus 2005 17:32 schreef du_ke het volgende:
Ach komop dat is weer zo'n kansloze discussie om je eigen ego op te poetsen. Er lopen ook al vele van dit soort topics.
Kan er geen centraal "Boehoe de staat is gevaarlijk en eng, belasting is diefstal en ik ben beter dan de rest dus wil niets betalen" topic komen? Scheelt een hoop gebagger.
Tsja, over spelfouten beginnen, over intelligentie en whatever om op elkaar te hakken noem ik geen discussieren. Ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen met opschonen, zeker omdat de TS ook nog eens doorgaat.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:38 schreef HuHu het volgende:
Sidekick...
in het topic wordt nog steeds gediscussieerd... waarom dan een slotje?
Je kan het proberen. Baad het niet, dan schaadt het niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:59 schreef McCarthy het volgende:
zal ik een topic gaan openen over de communistische trekjes in de huidige Indiase poltiek of is dat paarle voor de zwijnen.
Foei!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je kan het proberen. Baadt het niet, dan schaadt het niet.
Waarom mag zo'n topic niet in de Ganges badenquote:
He, dat is een McCarthyism.quote:
Loop maerycke nu ook al over naar de crewquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nu kan je nog openlijk een crewlid afzeiken, zometeen niet meer
Ben ik daar het type voor dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Loop maerycke nu ook al over naar de crew?
Iemand moet sizzler toch vervangen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Loop maerycke nu ook al over naar de crew?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Iemand moet sizzler toch vervangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |