Denk dat POL ongeveer dubbel zo lang bezig is als die andere site (4 tegen 2 jaar). Dan nog stelt die in verhouding geen zak voorquote:
Ik heb het in ieder geval bij aaah gezienquote:
hebbesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval bij aaah gezien
feit is dat POL nu niet veel meer voorsteld. En dat zullen Breuls en Danny niet leuk vinden. Als een mea culpa of een nieuwe mod daar verandering in brengt dan moet dat maar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:38 schreef Monidique het volgende:
Wat is dat voor onzin? Beide partijen hoeven hun leven niet te beteren wanneer één 'partij' fout is geweest, daarnaast is het onnodig, want verscheidene hateloggers hebben al aangegeven niet meer op POL te willen komen. Ik kan er niet om rouwen.
A) wat heeft sidekick hiermee van doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:33 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hebbes
http://aaahikwordgek.web-log.nl/log/3145140
Eh Sidekick, zou een soort mea culpa geen goed idee zijn. Beide partijen (jij VS de gebanden) beteren hun leven.
wil je hits hebben ja of nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
A) wat heeft sidekick hiermee van doen
en
B) Beide partijen (jij VS de gebanden) beteren hun leven. Ik pink even een traantje weg van ontroering![]()
*feit is dat POL nu niet veel meer voorsteld.*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:42 schreef McCarthy het volgende:
[..]
feit is dat POL nu niet veel meer voorsteld. En dat zullen Breuls en Danny niet leuk vinden. Als een mea culpa of een nieuwe mod daar verandering in brengt dan moet dat maar.
De terechte woede van veel mensen jegens de multikul moet ook maar eens onderkent worden. Waarom zouden we dat alleen op stormfront mogen uiten. De op je borst klop cultuur als je iemand van "racisme" heb beschuldigt die je bij sommigen mods aantreft ...
Jij maakt precies dezelfde denkfout als de webloggertjes, POL is NIET FOK!quote:
daar moest je over nadenkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
*feit is dat POL nu niet veel meer voorsteld.*
Huh?
* En dat zullen Breuls en Danny niet leuk vinden.*
HUH?!?!
*Als een mea culpa of een nieuwe mod daar verandering in brengt dan moet dat maar.*
WTF?!?!e terechte woede van veel mensen jegens de multikul moet ook maar eens onderkent worden. *
Fijn
*Waarom zouden we dat alleen op stormfront mogen uiten.*
Ga je daar lekker heen, niet hier, niet op FOK!e op je borst klop cultuur als je iemand van "racisme" heb beschuldigt die je bij sommigen mods aantreft ...*
Snarf![]()
quote:Ze maken bij Fok! een grote vergissing, minachting van de cliëntèle. Een commercieel bedrijf kan zich dat al niet permiteren, laat staan een forum dat moet overleven van page-hits. Het zal in de loop der tijd meer mensen gaan opvallen die vervolgens allemaal wegblijven, en dan hebben bijvoorbeeld SCH en tijger-m een heerlijk privé ouwehoerkamertje, waar ze heerlijk eenzijdig hun ideeën kunnen uitwisselen. Uiteindelijk kan het dan worden omgedoopt tot Indymedia II.
Ze hebben zelf al aangegeven dat ze het compleet zat zijn (overigens heeft Aaah b.v. al 3 keer definitief afscheid genomen van fok. Als ze terug willen komen ze maar met hangende pootjes van echt missen lijkt me geen sprake. Zeker wanneer er weer echt wat gaat gebeuren in de politiek komen er wel weer nieuwe users binnen. (en of ze echt weg zijn is ook nog maar de vraagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:42 schreef McCarthy het volgende:
[..]
feit is dat POL nu niet veel meer voorsteld. En dat zullen Breuls en Danny niet leuk vinden. Als een mea culpa of een nieuwe mod daar verandering in brengt dan moet dat maar.
De terechte woede van veel mensen jegens de multikul moet ook maar eens onderkent worden. Waarom zouden we dat alleen op stormfront mogen uiten. De op je borst klop cultuur als je iemand van "racisme" heb beschuldigt die je bij sommigen mods aantreft ...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij maakt precies dezelfde denkfout als de webloggertjes, POL is NIET FOK!
Er is meer buiten POL, echt
Ze zijn zeker bijna net zo stout als de enge linkse regering?quote:
Mogelijk willen sommigen wel terugkomen? Ik ben er best rouwig om trouwens. Lemmeb bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:38 schreef Monidique het volgende:
Wat is dat voor onzin? Beide partijen hoeven hun leven niet te beteren wanneer één 'partij' fout is geweest, daarnaast is het onnodig, want verscheidene hateloggers hebben al aangegeven niet meer op POL te willen komen. Ik kan er niet om rouwen.
Aai ai ai, vaarwel, je bent ook gemanipuleerd door die idiote aannames en gevolgtrekkingen daarquote:
Ze kunnen zo terugkomen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Mogelijk willen sommigen wel terugkomen? Ik ben er best rouwig om trouwens. Lemmeb bijvoorbeeld![]()
* yvonne rent vast naar de weblogjes en gaat driftig F5-enquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben zelf al aangegeven dat ze het compleet zat zijn (overigens heeft Aaah b.v. al 3 keer definitief afscheid genomen van fok. Als ze terug willen komen ze maar met hangende pootjes van echt missen lijkt me geen sprake. Zeker wanneer er weer echt wat gaat gebeuren in de politiek komen er wel weer nieuwe users binnen. (en of ze echt weg zijn is ook nog maar de vraag).
waar slaat dit nou weer op, hoe meer hoe beter toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij maakt precies dezelfde denkfout als de webloggertjes, POL is NIET FOK!
Er is meer buiten POL, echt
Says whoquote:
Hoe bedoel je? Ze kunnen als kloon terugkomen? Of ze kunnen un-banned worden? Of nog wat anders?quote:
Ja sorry ik ben eigenlijk een kloon van CS3quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
* yvonne rent vast naar de weblogjes en gaat driftig F5-en
Nu ben jij aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |