abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29354259
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:08 schreef McCarthy het volgende:

[..]

in hoeveel maanden tijd??
Geen idee. Je kunt wel een gemiddelde berekenen, maar daar heb je niets aan.
pi_29354372
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:08 schreef McCarthy het volgende:

[..]

in hoeveel maanden tijd??
Denk dat POL ongeveer dubbel zo lang bezig is als die andere site (4 tegen 2 jaar). Dan nog stelt die in verhouding geen zak voor .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29354527
November 2004: 34335
Mei 2005: 24528
pi_29354710
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:34 schreef McCarthy het volgende:

[..]

waar heb je dat nou weer vandaan
Ik heb het in ieder geval bij aaah gezien
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:33:51 #80
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29354951
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb het in ieder geval bij aaah gezien
hebbes
http://aaahikwordgek.web-log.nl/log/3145140

Eh Sidekick, zou een soort mea culpa geen goed idee zijn. Beide partijen (jij VS de gebanden) beteren hun leven.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:35:58 #81
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29355024
Mag ik het eens proberen.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_29355101
Wat is dat voor onzin? Beide partijen hoeven hun leven niet te beteren wanneer één 'partij' fout is geweest, daarnaast is het onnodig, want verscheidene hateloggers hebben al aangegeven niet meer op POL te willen komen. Ik kan er niet om rouwen.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:42:15 #83
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29355227
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:38 schreef Monidique het volgende:
Wat is dat voor onzin? Beide partijen hoeven hun leven niet te beteren wanneer één 'partij' fout is geweest, daarnaast is het onnodig, want verscheidene hateloggers hebben al aangegeven niet meer op POL te willen komen. Ik kan er niet om rouwen.
feit is dat POL nu niet veel meer voorsteld. En dat zullen Breuls en Danny niet leuk vinden. Als een mea culpa of een nieuwe mod daar verandering in brengt dan moet dat maar.

De terechte woede van veel mensen jegens de multikul moet ook maar eens onderkent worden. Waarom zouden we dat alleen op stormfront mogen uiten. De op je borst klop cultuur als je iemand van "racisme" heb beschuldigt die je bij sommigen mods aantreft ...
  Admin dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:46:36 #84
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29355355
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:33 schreef McCarthy het volgende:

[..]

hebbes
http://aaahikwordgek.web-log.nl/log/3145140

Eh Sidekick, zou een soort mea culpa geen goed idee zijn. Beide partijen (jij VS de gebanden) beteren hun leven.
A) wat heeft sidekick hiermee van doen
en
B) Beide partijen (jij VS de gebanden) beteren hun leven. Ik pink even een traantje weg van ontroering
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:47:32 #85
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29355386
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

A) wat heeft sidekick hiermee van doen
en
B) Beide partijen (jij VS de gebanden) beteren hun leven. Ik pink even een traantje weg van ontroering
wil je hits hebben ja of nee.
  Admin dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:49:25 #86
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29355439
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:42 schreef McCarthy het volgende:

[..]

feit is dat POL nu niet veel meer voorsteld. En dat zullen Breuls en Danny niet leuk vinden. Als een mea culpa of een nieuwe mod daar verandering in brengt dan moet dat maar.

De terechte woede van veel mensen jegens de multikul moet ook maar eens onderkent worden. Waarom zouden we dat alleen op stormfront mogen uiten. De op je borst klop cultuur als je iemand van "racisme" heb beschuldigt die je bij sommigen mods aantreft ...
*feit is dat POL nu niet veel meer voorsteld.*
Huh?
* En dat zullen Breuls en Danny niet leuk vinden.*
HUH?!?!
*Als een mea culpa of een nieuwe mod daar verandering in brengt dan moet dat maar.*
WTF?!?!
e terechte woede van veel mensen jegens de multikul moet ook maar eens onderkent worden. *
Fijn

*Waarom zouden we dat alleen op stormfront mogen uiten.*
Ga je daar lekker heen, niet hier, niet op FOK!
e op je borst klop cultuur als je iemand van "racisme" heb beschuldigt die je bij sommigen mods aantreft ...*
Snarf
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:50:38 #87
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29355481
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:47 schreef McCarthy het volgende:

[..]

wil je hits hebben ja of nee.
Jij maakt precies dezelfde denkfout als de webloggertjes, POL is NIET FOK!
Er is meer buiten POL, echt

dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:50:59 #88
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29355491
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

*feit is dat POL nu niet veel meer voorsteld.*
Huh?
* En dat zullen Breuls en Danny niet leuk vinden.*
HUH?!?!
*Als een mea culpa of een nieuwe mod daar verandering in brengt dan moet dat maar.*
WTF?!?!
e terechte woede van veel mensen jegens de multikul moet ook maar eens onderkent worden. *
Fijn

*Waarom zouden we dat alleen op stormfront mogen uiten.*
Ga je daar lekker heen, niet hier, niet op FOK!
e op je borst klop cultuur als je iemand van "racisme" heb beschuldigt die je bij sommigen mods aantreft ...*
Snarf
daar moest je over nadenken
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:52:34 #89
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29355535
quote:
Ze maken bij Fok! een grote vergissing, minachting van de cliëntèle. Een commercieel bedrijf kan zich dat al niet permiteren, laat staan een forum dat moet overleven van page-hits. Het zal in de loop der tijd meer mensen gaan opvallen die vervolgens allemaal wegblijven, en dan hebben bijvoorbeeld SCH en tijger-m een heerlijk privé ouwehoerkamertje, waar ze heerlijk eenzijdig hun ideeën kunnen uitwisselen. Uiteindelijk kan het dan worden omgedoopt tot Indymedia II.
pi_29355555
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:42 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Ze hebben zelf al aangegeven dat ze het compleet zat zijn (overigens heeft Aaah b.v. al 3 keer definitief afscheid genomen van fok. Als ze terug willen komen ze maar met hangende pootjes van echt missen lijkt me geen sprake. Zeker wanneer er weer echt wat gaat gebeuren in de politiek komen er wel weer nieuwe users binnen. (en of ze echt weg zijn is ook nog maar de vraag ).
pi_29355572
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh?
pi_29355597
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:52 schreef McCarthy het volgende:

[..]
Ze zijn zeker bijna net zo stout als de enge linkse regering?
pi_29355621
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:38 schreef Monidique het volgende:
Mogelijk willen sommigen wel terugkomen? Ik ben er best rouwig om trouwens. Lemmeb bijvoorbeeld
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Admin dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:56:11 #94
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29355638
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:52 schreef McCarthy het volgende:

[..]
Aai ai ai, vaarwel, je bent ook gemanipuleerd door die idiote aannames en gevolgtrekkingen daar
Het ga je verder goed
FOK! gaat ten onder.
LEZEN BLINDE KIP.
FOK! is niet alleen maar POL

pi_29355649
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Mogelijk willen sommigen wel terugkomen? Ik ben er best rouwig om trouwens. Lemmeb bijvoorbeeld
Ze kunnen zo terugkomen...
  Admin dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:57:33 #96
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29355680
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze hebben zelf al aangegeven dat ze het compleet zat zijn (overigens heeft Aaah b.v. al 3 keer definitief afscheid genomen van fok. Als ze terug willen komen ze maar met hangende pootjes van echt missen lijkt me geen sprake. Zeker wanneer er weer echt wat gaat gebeuren in de politiek komen er wel weer nieuwe users binnen. (en of ze echt weg zijn is ook nog maar de vraag ).
* yvonne rent vast naar de weblogjes en gaat driftig F5-en
Nu ben jij aan de beurt

dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:58:04 #97
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29355701
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

waar slaat dit nou weer op, hoe meer hoe beter toch?
  Admin dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:59:07 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29355725
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Says who
Er zitten er een paar tussen die gewoon niet meer welkom zijn op FOK!

pi_29355743
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ze kunnen als kloon terugkomen? Of ze kunnen un-banned worden? Of nog wat anders?
pi_29355793
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

* yvonne rent vast naar de weblogjes en gaat driftig F5-en
Nu ben jij aan de beurt
Ja sorry ik ben eigenlijk een kloon van CS3 .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')