Alsof verkiezingen in de politiek altijd op dezelfde tijd komen, zeg...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:27 schreef Sidekick het volgende:
De POL-verkiezingen 2003 - De uitslag
De POL-verkiezing 2004
November dus.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:36 schreef Sidekick het volgende:
Nou .. ok.
Donequote:Op zondag 21 augustus 2005 17:32 schreef du_ke het volgende:
Ach komop dat is weer zo'n kansloze discussie om je eigen ego op te poetsen. Er lopen ook al vele van dit soort topics.
Kan er geen centraal "Boehoe de staat is gevaarlijk en eng, belasting is diefstal en ik ben beter dan de rest dus wil niets betalen" topic komen? Scheelt een hoop gebagger.
Tsja, over spelfouten beginnen, over intelligentie en whatever om op elkaar te hakken noem ik geen discussieren. Ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen met opschonen, zeker omdat de TS ook nog eens doorgaat.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:38 schreef HuHu het volgende:
Sidekick...
in het topic wordt nog steeds gediscussieerd... waarom dan een slotje?
Je kan het proberen. Baad het niet, dan schaadt het niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:59 schreef McCarthy het volgende:
zal ik een topic gaan openen over de communistische trekjes in de huidige Indiase poltiek of is dat paarle voor de zwijnen.
Foei!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je kan het proberen. Baadt het niet, dan schaadt het niet.
Waarom mag zo'n topic niet in de Ganges badenquote:
He, dat is een McCarthyism.quote:
Loop maerycke nu ook al over naar de crewquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nu kan je nog openlijk een crewlid afzeiken, zometeen niet meer
Ben ik daar het type voor dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Loop maerycke nu ook al over naar de crew?
Iemand moet sizzler toch vervangen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Loop maerycke nu ook al over naar de crew?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Iemand moet sizzler toch vervangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |