ach, half rechts POL is de nek omgedraaitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:23 schreef Maerycke het volgende:
Overigens vind ik Sidekick en Sizzler het prima doen.. vooral gezien het geneuzel wat ze te verdragen krijgen.. persoonlijk zou ik dat allang spuugzat zijn geweest.
Hoe subtielquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:22 schreef Maerycke het volgende:
Wat een elitair gedrag wordt hier tentoongesteld zeg! Wat dat betreft ben ik het helemaal eens met Tup. Soms zie ik hier de mensen met de hoogste opleidingen (Althans.. ze beweren die opleiding te volgen. Het blijft een virtueel forum natuurlijk waarbij beweringen op dat gebied op geen enkele manier te controleren zijn) de meest stompzinnige dingen beweren en dat ook nog eens glashard volhouden ook al zijn ze inmiddels met 15 verschillende bronnen die het tegendeel beweren om de oren geslagen.
Opleiding zegt echt niet alles, zeker niet als het van een nog puisterige puber afkomt die bijvoorbeeld nog geen enkele werkervaring heeft opgedaan en nog bij pappie en mammie thuis woont.
Die knakkers waar jij op doelt hebben met hun over het algemeen weinig tolerante en boeiende gedrag al heel wat linkse users weg gejaagd...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ach, half rechts POL is de nek omgedraait
ik weet niet hoe geweldig dat is
ik zou het trouwens ook kut vinden als dat met links gebeurde. Heb ik niemand meer om mee te praten.
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:42 schreef McCarthy het volgende:
lemmeb en speadfreak intolerant , geloof je het zelf
De ban van sjun had niets met POL maar met FB te maken, maar als jij zo graag in de conspiracy theories van loggertjes wilt geloven, primaquote:sjun evenmin
Yep, vandaar dat ik maar een echt spel (Guild Wars) ben gaan spelen, dan is er tenminste een reden om op elkaar in te hakken, hehequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:13 schreef Tup het volgende:
Had ik hier al gezegd dat ik deze hele kwestie vind lijken op het einde van de Slinger van Foucault. Ik zou het bijna "gemankeerde werkelijkheidsbeleving" willen noemen....
De tijd die ik tegenwoordig bespaar op het bijhouden van de fok! (pardon: fok! POL ) discussies moet ik toch érgens besteden. Er zaten een paar van de betere schrijvers tussen het volk dat zich tegenwoordig hier meer of minder vrijwillig niet meer vertoont.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:05 schreef sizzler het volgende:
Dat mensen die logs überhaupt nog lezen. Ik vind het zo vreselijk vermoeiend worden.
Ehmm.. dat lijkt me niet echt het doel van het feedbacktopic.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:51 schreef McCarthy het volgende:
nog leuke nieuwtjes van die logs?
ik ga ze echt niet allemaal bij houden hoor
Mja, maar er lijkt toch een discussie uit voort te vloeien, dus hij kan wel open blijven.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:23 schreef NewOrder het volgende:
Peter Siebelt: 'Duyvendak (GL) was inbreker'
Onnodige kick van een topic van 1,5 jaar geleden.
Ik zal er even naar kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:32 schreef k_man het volgende:
Katholiek gezin keert Nederland de rug toe.
Stijl van 'discussieren' van Giorra wordt een beetje too much. Zo ongeveer elke tweede post van haar bevat een denigrerende opmerking over homo's.
Die waren toch altijd in november/december?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:59 schreef du_ke het volgende:
Is het alweer tijd voor POL awards?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |