abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:23:36 #151
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29389625
Overigens vind ik Sidekick en Sizzler het prima doen.. vooral gezien het geneuzel wat ze te verdragen krijgen.. persoonlijk zou ik dat allang spuugzat zijn geweest.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:28:04 #152
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29389790
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:23 schreef Maerycke het volgende:
Overigens vind ik Sidekick en Sizzler het prima doen.. vooral gezien het geneuzel wat ze te verdragen krijgen.. persoonlijk zou ik dat allang spuugzat zijn geweest.
ach, half rechts POL is de nek omgedraait
ik weet niet hoe geweldig dat is

ik zou het trouwens ook kut vinden als dat met links gebeurde. Heb ik niemand meer om mee te praten.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:34:20 #153
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29390003

Mijn hart bloedt.. Nee, echt! Werkelijk waar!

Overigens kan ik ook de linkse users nauwelijks meer tellen die inmiddels zijn verdwenen door de hoeveelheid rechtse users (wat een ballenterm is dat toch ook, dat links/rechts geneuzel) die alles en iedereen overschreeuwden. Boeiend! Stuur een email met uitleg naar fok, laat je unbannen en ga dan weer vrolijk verder met discussieren. Hoeveel feedbacktopics zijn er inmiddels wel niet gevuld met dit gezeur? Het is maar een forum hoor.. niet het echte leven.
pi_29390150
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:22 schreef Maerycke het volgende:
Wat een elitair gedrag wordt hier tentoongesteld zeg! Wat dat betreft ben ik het helemaal eens met Tup. Soms zie ik hier de mensen met de hoogste opleidingen (Althans.. ze beweren die opleiding te volgen. Het blijft een virtueel forum natuurlijk waarbij beweringen op dat gebied op geen enkele manier te controleren zijn) de meest stompzinnige dingen beweren en dat ook nog eens glashard volhouden ook al zijn ze inmiddels met 15 verschillende bronnen die het tegendeel beweren om de oren geslagen.

Opleiding zegt echt niet alles, zeker niet als het van een nog puisterige puber afkomt die bijvoorbeeld nog geen enkele werkervaring heeft opgedaan en nog bij pappie en mammie thuis woont.
Hoe subtiel Maerycke .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29390171
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ach, half rechts POL is de nek omgedraait
ik weet niet hoe geweldig dat is

ik zou het trouwens ook kut vinden als dat met links gebeurde. Heb ik niemand meer om mee te praten.
Die knakkers waar jij op doelt hebben met hun over het algemeen weinig tolerante en boeiende gedrag al heel wat linkse users weg gejaagd...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:42:34 #156
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29390254
lemmeb en speadfreak intolerant , geloof je het zelf
sjun evenmin
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_29392345
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:42 schreef McCarthy het volgende:
lemmeb en speadfreak intolerant , geloof je het zelf
Ja.
quote:
sjun evenmin
De ban van sjun had niets met POL maar met FB te maken, maar als jij zo graag in de conspiracy theories van loggertjes wilt geloven, prima
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:13:25 #158
99433 Tup
Tupperwaar
pi_29393124
Zowel links als rechts toont zich als kinderachtige "slachtoffers". Vrijwel iedereen vindt dat hij/zij gelijk heeft en maakt van een leuk tijdverdrijf een halszaak. Bezie nou eens de zaken in perspectief: Fok! is lollig, meer niet. Wíl je echt iets aan je leven veranderen -bijvoorbeeld niet meer naar Fok!- besteedt dan eens wat meer tijd aan je vriend(in), je kinderen, je buren, je familie of ga naar lezingen, lees een boek, ga naar een film, schrijf een weblog en laat iedereen in zijn/haar waarde.

Was getekend, cs3

Had ik hier al gezegd dat ik deze hele kwestie vind lijken op het einde van de Slinger van Foucault. Ik zou het bijna "gemankeerde werkelijkheidsbeleving" willen noemen....
Wasserwunderland
pi_29398698
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:13 schreef Tup het volgende:

Had ik hier al gezegd dat ik deze hele kwestie vind lijken op het einde van de Slinger van Foucault. Ik zou het bijna "gemankeerde werkelijkheidsbeleving" willen noemen....
Yep, vandaar dat ik maar een echt spel (Guild Wars) ben gaan spelen, dan is er tenminste een reden om op elkaar in te hakken, hehe
pi_29419131
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:05 schreef sizzler het volgende:
Dat mensen die logs überhaupt nog lezen. Ik vind het zo vreselijk vermoeiend worden.
De tijd die ik tegenwoordig bespaar op het bijhouden van de fok! (pardon: fok! POL ) discussies moet ik toch érgens besteden. Er zaten een paar van de betere schrijvers tussen het volk dat zich tegenwoordig hier meer of minder vrijwillig niet meer vertoont.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:51:51 #161
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29421669
nog leuke nieuwtjes van die logs ?
ik ga ze echt niet allemaal bij houden hoor
pi_29422344
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:51 schreef McCarthy het volgende:
nog leuke nieuwtjes van die logs ?
ik ga ze echt niet allemaal bij houden hoor
Ehmm.. dat lijkt me niet echt het doel van het feedbacktopic.

Bovendien lijkt het me sowieso niet gewenst om de blogs hier te gaan bespreken omdat het gros van de bloggers hier niet kan reageren. Als je wilt reageren op wat er zich daar afspeelt of wat daar wordt gezegd doe dat dan gewoon daar. Laten we het hier dan over interessantere dingen hebben. Zoals POLitiek!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zondag 7 augustus 2005 @ 14:23:53 #163
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_29485852
Peter Siebelt: 'Duyvendak (GL) was inbreker'
Onnodige kick van een topic van 1,5 jaar geleden.
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:06:41 #164
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29487352
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 14:23 schreef NewOrder het volgende:
Peter Siebelt: 'Duyvendak (GL) was inbreker'
Onnodige kick van een topic van 1,5 jaar geleden.
Mja, maar er lijkt toch een discussie uit voort te vloeien, dus hij kan wel open blijven.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:12:44 #165
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29525627
1e levensbehoeften

de eerste 4 reacties mogen gewist worden
De 1e was leuk, de 2e, 3e en 4e niet meer.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:14:39 #166
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29525660
en de 5e ook
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:50:52 #167
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29526245
Done.
pi_29567321
Katholiek gezin keert Nederland de rug toe.

Stijl van 'discussieren' van Giorra wordt een beetje too much. Zo ongeveer elke tweede post van haar bevat een denigrerende opmerking over homo's.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:43:07 #169
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29567569
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:32 schreef k_man het volgende:
Katholiek gezin keert Nederland de rug toe.

Stijl van 'discussieren' van Giorra wordt een beetje too much. Zo ongeveer elke tweede post van haar bevat een denigrerende opmerking over homo's.
Ik zal er even naar kijken.
pi_29757613
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:43 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik zal er even naar kijken.
Altijd leuk om te lezen idd.
pi_29762824
Is het alweer tijd voor POL awards?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 21:01:04 #172
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29762883
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:59 schreef du_ke het volgende:
Is het alweer tijd voor POL awards?
Die waren toch altijd in november/december?
pi_29762914
Is het zo? Het lijkt me alweer een tijd geleden maar het kan best.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 21:27:39 #174
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29763828
pi_29763916
Ok dan zien we tegen die tijd wel weer .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')