abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29355817
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Says who
Er zitten er een paar tussen die gewoon niet meer welkom zijn op FOK!
Aan de andere kant blijken ze zich nog altijd niet van Fok af te kunnen wenden best zielig hoor .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:02:39 #102
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29355838
ik heb het altijd heel flauw gevonden om dit te zeggen maar ik zal het toch maar doen:
Veel POL bezoekers hebben een universitaire achtergrond en worden dan tot de orde geroepen door iemand van de HBO (verder niks mis mee hoor, info HBO is hartstikek goed). Iemand die het toch allemaal iets minder goed doorheeft.

Zo heb ik als kloontje eens een topic geopent waarin ik op leuke/filosofische manier marx onder uti wilde haalde. Sidekick snapte het maar niet en dicht ging het topicje.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_29355845
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ze kunnen als kloon terugkomen? Of ze kunnen un-banned worden? Of nog wat anders?
Voor zover ik weet heeft alleen lucida een perm-ban en kunnen de anderen dus gewoon wachten tot hun ban is afgelopen. Ze kunnen anders ook een e-mailtje sturen, die volgens hen echter niet beantwoord worden en dat zou ik kunnen begrijpen -hoewel mijn mailjes altijd netjes beantwoord worden- als de mailtjes ongeveer vergelijkbaar zijn met het vuil op de hatelogs. Hoe dan ook, ze geven aan niet meer terug te willen. Ook goed.
pi_29355879
.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:06:33 #105
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29355942
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Aai ai ai, vaarwel, je bent ook gemanipuleerd door die idiote aannames en gevolgtrekkingen daar
Het ga je verder goed
FOK! gaat ten onder.
LEZEN BLINDE KIP.
FOK! is niet alleen maar POL
ik zge helemaal niet dat fok ten onder gaat, ik zeg dat pol ten onder gaat. Dat is iets totaal anders. Elke beheerder van het forum wil dat het goed gaat met zijn subforum (al was het maar omdat elk subforum bijdraagt aan de hitteller) en dat gaat het nu niet
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_29355951
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:02 schreef McCarthy het volgende:
ik heb het altijd heel flauw gevonden om dit te zeggen maar ik zal het toch maar doen:
Veel POL bezoekers hebben een universitaire achtergrond en worden dan tot de orde geroepen door iemand van de HBO (verder niks mis mee hoor, info HBO is hartstikek goed). Iemand die het toch allemaal iets minder goed doorheeft.

Zo heb ik als kloontje eens een topic geopent waarin ik op leuke/filosofische manier marx onder uti wilde haalde. Sidekick snapte het maar niet en dicht ging het topicje.
Dit is echt grote onzin aapje .
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:07:57 #107
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29355998
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Says who
Er zitten er een paar tussen die gewoon niet meer welkom zijn op FOK!
het treurige is dat ze dat ze zelf nooit te horen hebben gekregen waarom
pi_29356009
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ik zge helemaal niet dat fok ten onder gaat, ik zeg dat pol ten onder gaat. Dat is iets totaal anders. Elke beheerder van het forum wil dat het goed gaat met zijn subforum (al was het maar omdat elk subforum bijdraagt aan de hitteller) en dat gaat het nu niet
Jij citeert:
quote:
Ze maken bij Fok! een grote vergissing, minachting van de cliëntèle. Een commercieel bedrijf kan zich dat al niet permiteren, laat staan een forum dat moet overleven van page-hits. Het zal in de loop der tijd meer mensen gaan opvallen die vervolgens allemaal wegblijven, en dan hebben bijvoorbeeld SCH en tijger-m een heerlijk privé ouwehoerkamertje, waar ze heerlijk eenzijdig hun ideeën kunnen uitwisselen. Uiteindelijk kan het dan worden omgedoopt tot Indymedia II.
Fok!, bedrijf, forum, maar geen POL.
pi_29356041
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Och is het zo erg dat een groepje mensen dat een wel erg dominante stempel op een subforum zette even moet ophoepelen?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:09:34 #110
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29356050
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Jij citeert:
[..]

Fok!, bedrijf, forum, maar geen POL.

is POL een onderdeel van FOK ja of nee
pi_29356052
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

Voor zover ik weet heeft alleen lucida een perm-ban en kunnen de anderen dus gewoon wachten tot hun ban is afgelopen. Ze kunnen anders ook een e-mailtje sturen, die volgens hen echter niet beantwoord worden en dat zou ik kunnen begrijpen -hoewel mijn mailjes altijd netjes beantwoord worden- als de mailtjes ongeveer vergelijkbaar zijn met het vuil op de hatelogs. Hoe dan ook, ze geven aan niet meer terug te willen. Ook goed.
Ah. Hoewel (ik ben niet tot in detail op de hoogte van FOK-polici in deze) ik niet bij allen een termijn heb gezien bij de ban. Even uit mijn hoofd: de melding over Lemmeb in MED was "en zijn Lemmeb account is 'ie ook kwijt". Mij klink dat tamelijk permanent, maar dat kan aan mij liggen.

Ik weet ook niet welke logs allemaal door jou onder de hatelogs geschaard worden, en ik weet niet wie er allemaal een ban hebben, maar er zijn ook logs door niet-gebande leden (geweest) die jij daar mogelijk toe rekent. In iedergeval vind ik het niet allemaal vuil, wat er op de verschillende logs zoal staat. (Ene Monidique kom ik er ook welles tegen )
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_29356076
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Wie zijn ze in dit geval?
pi_29356093
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:09 schreef sigme het volgende:

(Ene Monidique kom ik er ook welles tegen )
Ik kom er zelfs verscheidene tegen!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:12:23 #114
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29356134
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wie zijn ze in dit geval?
enkele mensen achter de logjes
pi_29356248
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:12 schreef McCarthy het volgende:

[..]

enkele mensen achter de logjes
Zou het? Die zijn volgens mij stuk voor stuk heel aardig op de hoogte van hun banreden.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:18:06 #116
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29356312
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zou het? Die zijn volgens mij stuk voor stuk heel aardig op de hoogte van hun banreden.
redenen die waarschijnlijk nergens op slaan

2 van mijn bans sloegen echt helemaal nergens op
pi_29356350
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Dat is een heel ander verhaal. Als je het er niet mee eens bent is dat prima maar dat is wat anders dan niet op de hooggte zijn...
  Admin dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:43:55 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29357130
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Ja hoor
Dat hebben ze wel
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 2 augustus 2005 @ 14:00:01 #119
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29357680
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Euhm, met welke accounts precies?
Het is sowieso een wonder dat je kunt posten
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_29357897
Dat mensen die logs überhaupt nog lezen. Ik vind het zo vreselijk vermoeiend worden. Alles wat hier gebeurt wordt zoveel mogelijk zwart gemaakt. Er worden hele complottheoriëen bedacht over wat er al dan niet achter de schermen gebeurt en uitspraken worden naar de eigen wrange visie geattribueerd en onderbouwd met axioma's die eenvoudigweg niet waar zijn. De creatieve sprongen die gemaakt worden om steeds toch maar iets nieuws te kunnen posten zijn soms vermakelijk, maar daar houdt het wel bij op.

Alsof ik me zou laten ringeloren door Sidekick.
Alsof het aan de politieke mening ligt of je een ban krijgt.
Alsof moderators een eigen agenda hebben.

Zwaar overtrokken allemaal. Eigenlijk zou je een soort open dag achter de schermen moeten houden. Dat users voor een dagje mee kunnen lezen. Ik denk dat heel wat users van een koude kermis thuis komen. De eerste reactie die ik als mod had was ook: "Nou, .... is dit alles??"
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_29361916
Hoe staat het eigenlijk met Nordcore? Probeert die nog wel eens terug te komen of valt hij tegenwoordig niet meer zo op ?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:11:10 #122
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29361978
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Euhm, met welke accounts precies?
Het is sowieso een wonder dat je kunt posten
je bent veel te goed voor mij
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:17:57 #123
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29362206
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:05 schreef sizzler het volgende:
Dat mensen die logs überhaupt nog lezen. Ik vind het zo vreselijk vermoeiend worden.
kunnen ze hier geen thread krijgen
lekker compact bij elkaar

edit: wat zeg ik, een heel subforum moeten we ze geven
pi_29362393
Ze hebben hun eigen logjes al .
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:25:24 #125
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29362439
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:23 schreef du_ke het volgende:
Ze hebben hun eigen logjes al .
ze allemaal afgaan is zoals sizzler zegt zo vermoeiend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')