Aan de andere kant blijken ze zich nog altijd niet van Fok af te kunnen wenden best zielig hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Says who
Er zitten er een paar tussen die gewoon niet meer welkom zijn op FOK!
Voor zover ik weet heeft alleen lucida een perm-ban en kunnen de anderen dus gewoon wachten tot hun ban is afgelopen. Ze kunnen anders ook een e-mailtje sturen, die volgens hen echter niet beantwoord worden en dat zou ik kunnen begrijpen -hoewel mijn mailjes altijd netjes beantwoord worden- als de mailtjes ongeveer vergelijkbaar zijn met het vuil op de hatelogs. Hoe dan ook, ze geven aan niet meer terug te willen. Ook goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ze kunnen als kloon terugkomen? Of ze kunnen un-banned worden? Of nog wat anders?
ik zge helemaal niet dat fok ten onder gaat, ik zeg dat pol ten onder gaat. Dat is iets totaal anders. Elke beheerder van het forum wil dat het goed gaat met zijn subforum (al was het maar omdat elk subforum bijdraagt aan de hitteller) en dat gaat het nu nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aai ai ai, vaarwel, je bent ook gemanipuleerd door die idiote aannames en gevolgtrekkingen daar
Het ga je verder goed
FOK! gaat ten onder.
LEZEN BLINDE KIP.
FOK! is niet alleen maar POL
Dit is echt grote onzin aapjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:02 schreef McCarthy het volgende:
ik heb het altijd heel flauw gevonden om dit te zeggen maar ik zal het toch maar doen:
Veel POL bezoekers hebben een universitaire achtergrond en worden dan tot de orde geroepen door iemand van de HBO (verder niks mis mee hoor, info HBO is hartstikek goed). Iemand die het toch allemaal iets minder goed doorheeft.
Zo heb ik als kloontje eens een topic geopent waarin ik op leuke/filosofische manier marx onder uti wilde haalde. Sidekick snapte het maar niet en dicht ging het topicje.
het treurige is dat ze dat ze zelf nooit te horen hebben gekregen waaromquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Says who
Er zitten er een paar tussen die gewoon niet meer welkom zijn op FOK!
Jij citeert:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik zge helemaal niet dat fok ten onder gaat, ik zeg dat pol ten onder gaat. Dat is iets totaal anders. Elke beheerder van het forum wil dat het goed gaat met zijn subforum (al was het maar omdat elk subforum bijdraagt aan de hitteller) en dat gaat het nu niet
Fok!, bedrijf, forum, maar geen POL.quote:Ze maken bij Fok! een grote vergissing, minachting van de cliëntèle. Een commercieel bedrijf kan zich dat al niet permiteren, laat staan een forum dat moet overleven van page-hits. Het zal in de loop der tijd meer mensen gaan opvallen die vervolgens allemaal wegblijven, en dan hebben bijvoorbeeld SCH en tijger-m een heerlijk privé ouwehoerkamertje, waar ze heerlijk eenzijdig hun ideeën kunnen uitwisselen. Uiteindelijk kan het dan worden omgedoopt tot Indymedia II.
Och is het zo erg dat een groepje mensen dat een wel erg dominante stempel op een subforum zette even moet ophoepelen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik zge helemaal niet dat fok ten onder gaat, ik zeg dat pol ten onder gaat. Dat is iets totaal anders. Elke beheerder van het forum wil dat het goed gaat met zijn subforum (al was het maar omdat elk subforum bijdraagt aan de hitteller) en dat gaat het nu niet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij citeert:
[..]
Fok!, bedrijf, forum, maar geen POL.
Ah. Hoewel (ik ben niet tot in detail op de hoogte van FOK-polici in deze) ik niet bij allen een termijn heb gezien bij de ban. Even uit mijn hoofd: de melding over Lemmeb in MED was "en zijn Lemmeb account is 'ie ook kwijt". Mij klink dat tamelijk permanent, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft alleen lucida een perm-ban en kunnen de anderen dus gewoon wachten tot hun ban is afgelopen. Ze kunnen anders ook een e-mailtje sturen, die volgens hen echter niet beantwoord worden en dat zou ik kunnen begrijpen -hoewel mijn mailjes altijd netjes beantwoord worden- als de mailtjes ongeveer vergelijkbaar zijn met het vuil op de hatelogs. Hoe dan ook, ze geven aan niet meer terug te willen. Ook goed.
Wie zijn ze in dit geval?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het treurige is dat ze dat ze zelf nooit te horen hebben gekregen waarom
Ik kom er zelfs verscheidene tegen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:09 schreef sigme het volgende:
(Ene Monidique kom ik er ook welles tegen)
enkele mensen achter de logjesquote:
Zou het? Die zijn volgens mij stuk voor stuk heel aardig op de hoogte van hun banreden.quote:
redenen die waarschijnlijk nergens op slaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou het? Die zijn volgens mij stuk voor stuk heel aardig op de hoogte van hun banreden.
Dat is een heel ander verhaal. Als je het er niet mee eens bent is dat prima maar dat is wat anders dan niet op de hooggte zijn...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
redenen die waarschijnlijk nergens op slaan
2 van mijn bans sloegen echt helemaal nergens op
Ja hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het treurige is dat ze dat ze zelf nooit te horen hebben gekregen waarom
Euhm, met welke accounts precies?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
redenen die waarschijnlijk nergens op slaan
2 van mijn bans sloegen echt helemaal nergens op
je bent veel te goed voor mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, met welke accounts precies?
Het is sowieso een wonder dat je kunt posten
kunnen ze hier geen thread krijgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:05 schreef sizzler het volgende:
Dat mensen die logs überhaupt nog lezen. Ik vind het zo vreselijk vermoeiend worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |