en hier maar verder.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:20 schreef IBL het volgende:
Weten jullie hoe het nummer heet dat ontzettend op het nummer van Elton John - Your Song lijkt? Het lijkt op een Nederlandse vertaling van dit nummer. Iemand enig idee?![]()
Guess again.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:47 schreef Summoner het volgende:
Arcee, je was twintig minuten eerder, maar ik durf PaRo's topic niet te sluiten omdat hij af en toe van die beangstigende driftbuien heeft.
Help ik zoek een nummer-artiest deel 146
Mark - Dit Lied Is Voor Jouquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:20 schreef IBL het volgende:
Weten jullie hoe het nummer heet dat ontzettend op het nummer van Elton John - Your Song lijkt? Het lijkt op een Nederlandse vertaling van dit nummer. Iemand enig idee?
Mijn dankquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:30 schreef Mark het volgende:
Voor de tigste keer:
Adverteerder/merk: Menzis
Product: Verzekeringen
Titel commercial: Introductie
Reclamebureau: N=5 i.s.m. Massive Music
Eerste uitzending: 17 mei 2005
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Somewhere Over The Rainbow
Uitvoerende(n): Israel Kamakawiwo'ole
www.ster.nl
Nina Simone is ook een cover.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:08 schreef la-nina het volgende:
wie zingt het origineel van 'Feeling Good' :
"Birds flying high you know how I feel
Sun in the sky you know how I feel
Reeds driftin’ on by you know how I feel "
Ik bedoel dus niet Muse of Jamie Cullum,
volgens mij is t Billie Holliday ofzo?
[edit=hebbes] nina simone dus![]()
Nee slechts een reden waarom ik geen nieuw topic heb geopendquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:22 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Het - Ik heb geen zin om op te staan [1965] ..... Oh... het is geen cryptogram ...![]()
En gevonden: Clinic - The Equaliser.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:44 schreef ik het volgende:
Op zoek naar de naam van het nummer dat in Thirteen (film) wordt gespeeld rond de 21, 22 minuten na het begin terwijl ze allemaal high zijn en door de tuinsproeiers rennen in van die oranje vestjes. De lyrics zijn niet echt duidelijk, iets in de richting van "One two, one two pick it together.." en even later "Have to, have to pick it together *blablabla* whoooohohohooo"
Iemand die het herkent?
Prodigy - Out Of Spacequote:Op donderdag 28 juli 2005 19:14 schreef renz0r het volgende:
Nog 1 een oudje maar vergeten
Je hoort als eerste
: I'm going to send someone out of space, to find a other race (ofzo)
Oeh goeie!quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:47 schreef Houzer het volgende:
Ik zoek eigenlijk een sample van het geluid dat die tripod's maken uit war of the world, dat harde gezaag van ze.
Lijkt me erg kewl om in een intro voor een feesje te gebruiken
Leek ook erg op een scheepshoorn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:47 schreef Houzer het volgende:
Ik zoek eigenlijk een sample van het geluid dat die tripod's maken uit war of the world, dat harde gezaag van ze.
Wanneer komt dat geluidje (welk gedeelte van de film)?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:47 schreef Houzer het volgende:
Alstie tripods eraan komen hoor je ze keihard zoemen, dat geluid moet ik hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wanneer komt dat geluidje (welk gedeelte van de film)?
Ik denk alsdie robotten opzich geluid maken, signalen geven ofzo...Hoor je een harde hoorn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wanneer komt dat geluidje (welk gedeelte van de film)?
Das een idee ja, maar voordat die film binnen is ben ik weer 2 dagen verder.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:52 schreef renz0r het volgende:
[..]
Oeh goeie!
[inkoppertje]
Open downloadprogramma, insert na selecteren: movie: War of the worlds, download file.. en geluid eruit rippen
[/inkoppertje]
1. Prologuequote:Op donderdag 28 juli 2005 19:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Alstie tripods eraan komen hoor je ze keihard zoemen, dat geluid moet ik hebben.
Is een aantal keer.
Ja bij die ene plekquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
1. Prologue
2. The Ferry Scene
3. Reaching the Country
4. The Intersection Scene
5. Ray and Rachel
6. Escape from the City
7. Probing the Basement
8. Refugee Status
9. The Attack On the Car
10. The Separation of the Family
11. The Confrontation With Ogilvy
12. The Return to Boston
13. Escape from the Basket
14. The Reunion
15. Epilogue
Waar gebeurt het?
al op ster.nl gekeken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:33 schreef 2NutZ het volgende:
HEY!
ik zoek de naam van de artiest en de naam van het nummer dat die artiest doet van de KPN reclame van 'het zorgelooste abbenoment' ( met o.a. die doolhof waar een kerel in et midden ligt en die andere erges loopt en ze bellen dan )
Weet iemand dit?
Jaquote:
Muziekstijl: poprock dacht ik zoquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef Christine het volgende:
Ik zoek niet echt een nummer of een artiest... maar ik wil graag weten of de muziekstijl van Keane, Coldplay en Daniel Powter ook een naam heeft. En welke nummers in dezelfde stijl leuk zijn.
Phantom Planet - California (tenminste dat vond ik m.b.v. Googlequote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:46 schreef Leatherneck het volgende:
hey,
heeft iemand een idee hoe het nummer heet of wie de artiest is van de begintune van de serie
"the OC"?
alvast bedankt!
thanx!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:47 schreef HV het volgende:
[..]
Phantom Planet - California (tenminste dat vond ik m.b.v. Google)
ster.nl werkt dus gewoon niet hier he. Je kan zoeken tot je een ons weegt, maar er komen geen zoekresultaten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:08 schreef FFantaghiro het volgende:
mensen ik zoek de naam van het nummer wat bij de reclame van Mach 4 (of 3 geen idee, is voor een vriendin van me) gedraait word, de band was ze al achter, de counting crows
nu de naam nog van het nummer
Thnx anywayz
Mylo - In My Armsquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:14 schreef renz0r het volgende:
2 songs, namelijk:
Een dance/ lounge remix van Betty davis eyes waarmee vooral de melodie wordt gebruikt.
Populair op Malta.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:47 schreef Houzer het volgende:
Idemquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:36 schreef Koepert het volgende:
teeeeeeeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehtje
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
hoi!
ik ben opzoek naar dit soort muziek, weet iemand paar namen voor me? of albums?
en dan ben ik niet opzoek naar die hippe turken muziek of tarkan ofzo, echt dit soort! iemand?
en let niet op de hoge piepjes soms, de guns en knallen, heb dit met teamspeak opgenomen tijdens tactical ops (deze muziek zat in de map)
KT Tunstall - Black Horse And The Cherry Treequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:57 schreef sannuh het volgende:
Ik zoek dat liedje wat een vrouw zingt met heel kort haar en met een gitaar. Het is een beetje pittige muziek funky-achtig... Ik ken alleen de clip maar hoe het nummer gaat weet ik ff niet meer precies.
Iemand?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:36 schreef Christine het volgende:
[..]
ster.nl werkt dus gewoon niet hier he. Je kan zoeken tot je een ons weegt, maar er komen geen zoekresultaten.
Werkt het bij iemand anders wel? Ik wil heel graag weten welke muziek bij Rexona Aloë Vera zit.
Bedankt!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
KT Tunstall - Black Horse And The Cherry Tree
probeer dan eens te zoeken op:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:03 schreef 2cv het volgende:
Is em nie helaas ...
Voor zover ik heb kunnen vinden zijn alle muziek voor reclames van Rexona speciaal voor de comercials geproduceerd. Dus geen bestaande liedjes.quote:
Zoeken op kassameisjes dacht ik zo op de radio te horen..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:29 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
probeer dan eens te zoeken op:
De Vliegende Panters - Vamos a Salou [2005]
[afbeelding]
want hetgeen jij beschrijft zijn echt de Kassameisjes/ Vliegende Panters (afgelopen dinsdag - 's middags - radio 2 gehoord?)
www.allmusic.com en dan zoeken op naam A. Ik had ze zo gevondenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:09 schreef sannuh het volgende:
Je hebt zo'n rock/punk band die A heet, maar wat is een bekend nr. van ze, want ik zoek dat dus op google maarja met A kom je niet ver
Oke thanks!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:12 schreef Mark het volgende:
[..]
www.allmusic.com en dan zoeken op naam A. Ik had ze zo gevonden
black eyed peas - dont phunk with my heartquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:30 schreef EggsTC het volgende:
Makkelijke , ben alleen de naam vergeten :
I wonder if i take u home, would u still be in love babeeeeh
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
hoi!
en dan ben ik niet opzoek naar die hippe turken muziek of tarkan ofzo, echt dit soort! iemand?
en let niet op de hoge piepjes soms, de guns en knallen, heb dit met teamspeak opgenomen tijdens tactical ops (deze muziek zat in de map)
Sorry, krijg hem niet gevonden, weet iemand hem nog uit zijn/haar hoofd???quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:03 schreef Mark het volgende:
Volgens mij vorige topic nog gevraagd: Help ik zoek een nummer-artiest deel 145
Fairground Attraction - Perfect?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:55 schreef spinnetje het volgende:
Hoi weet iemand hier, de uitvoerende en de naam van het liedje, waarvan ik alleen weet dat er het zinnetje in voorkomt als refrein "it`s got to be perfect"
Die laatste... euhm.. steve winwood - valerie misschien?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:42 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek de uitvoerende van het nummer Video Killed the Radio Star. Het is een bekend nummer van The Buggles, maar ik hoorde laatst een uitvoering gezongen door een man met een redelijk zware stem. Iemand zei dat dit Rod Stewart was. Kan dit? (trouwens, ff een vraagje tussendoor. Was hij nou van The Small Faces?)
Wie weet wie dit zong? Een zware mannenstem dus.
Verder zoek ik nog een nummer met daarin de tekst (ongeveer):
"Take me to Valeriaaaa" ofzo, dit is echt een heel vage omschrijving, zo klonk het tenminste. Het werd gezongen door een man, en op de achtergrond hoorde je geregeld een paar mannen "oeoeoeoeoe" zachtjes zingen. Iemand?
BVHD!
A heeft maar 1 hitje gehad: Nothing naar mijn weten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:09 schreef sannuh het volgende:
Je hebt zo'n rock/punk band die A heet, maar wat is een bekend nr. van ze, want ik zoek dat dus op google maarja met A kom je niet ver
Yesss!!!!!! dat is hem kon er maar niet op komen thanksquote:
Poker Pets feat Nate James Lovin' Youquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:20 schreef Lidia het volgende:
Ik zoek het lied van een clip met van die poppetjes gemaakt van klei, die dan de clip van Eric Prydz met Call On Me nadoen, Out Of Touch en Satisfaction en andere clips 'sexy' clips.
Ze zingen iets van: I'll always keep on loving baby...
Jaa, dat is em, dankjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:30 schreef furanku het volgende:
[..]
Poker Pets feat Nate James Lovin' You
Ik doelde op het antwoord/link van Impry. Verder waren het bij mijn weten idd de kassameisjes. De tittel kan ook best kloppen (ik start WinMX op) en het was ook op Radio 2 (stond de hele vakantie aan).quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:29 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
probeer dan eens te zoeken op:
De Vliegende Panters - Vamos a Salou [2005]
[afbeelding]
want hetgeen jij beschrijft zijn echt de Kassameisjes/ Vliegende Panters (afgelopen dinsdag - 's middags - radio 2 gehoord?)
Kijk hier ff misschien staat hij er tussen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:42 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek de uitvoerende van het nummer Video Killed the Radio Star. Het is een bekend nummer van The Buggles, maar ik hoorde laatst een uitvoering gezongen door een man met een redelijk zware stem. Iemand zei dat dit Rod Stewart was. Kan dit? (trouwens, ff een vraagje tussendoor. Was hij nou van The Small Faces?)
Written In The Stars - LeAnn Rimes & Elton John?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:05 schreef keijz het volgende:
Ik zoek de titel van de 'Plaat en zijn Verhaal' van Radio Veronica van afgelopen vrijdag... een liedje van Elton John, duet met een vrouw...niet Dont Go Breaking My Heart...
Die clip ken ik wel, mooie clipquote:Op zondag 31 juli 2005 00:08 schreef baquelappe het volgende:
Ik zoek het nummer Satellite of love van iemand, maar kan niet op de artiest komen. Het is een nogal veel gecovered nummer dus het maakt het wat lastiger. Het is een vrij trage en recente versie, zat een beat in en de clip was een computer animatie een flowerpower raket, Russische en Amerikaanse raket.
Wie kent hem?
Heb ff gegoogled en ik kom uit bij deze namen:quote:Op zondag 31 juli 2005 00:08 schreef baquelappe het volgende:
Ik zoek het nummer Satellite of love van iemand, maar kan niet op de artiest komen. Het is een nogal veel gecovered nummer dus het maakt het wat lastiger. Het is een vrij trage en recente versie, zat een beat in en de clip was een computer animatie een flowerpower raket, Russische en Amerikaanse raket.
Wie kent hem?
Dat zal wel iets als Geen House, maar Strauss zijn van Andre Rieu.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:44 schreef Qunix het volgende:
Hallo iedereen
Ik ben op zoek naar een nummer dat wordt gedraait in stadions bij wedstrijden. Het begint met een wals waar iedereen met zijn flaggetje mee kan zwaaien. Daarna wordt de wals een 4/4 beat (soort dance iederkwart een keer boem) En uiteraard mee zingen : la la la la laaaaal lalalalala enz...
Helaas zit er geen text in alleen maar "la".
[[url=http://xs39.xs.to/pics/05306/AAAA0273.JPG]afbeelding][/url]
Ajax - Arsenal (29-07-05)
Het valt niet mee om t uit te leggen maar het is een klasiek nummer waar voornamelijk een trompet erin de melodie begeleid. Wat ik alleen nog kan zeggen is dat bij de wedstrijd Ajax - Arsenal en FC Porto - Boca Juniors aan het begin werd gespeeld. Toen moest iedereen zijn flaggetje pakken en mee zingen/ zwaaien om hun te verwelkomen. Dat nummer zoek ik.![]()
Wie kan me helpen?
bvd
Sugar Lee Hooper - De wandelclub [1995]quote:Op zondag 31 juli 2005 13:30 schreef satecl het volgende:
ik zoek de titel van een nummer van suger lee hooper die zo gaat: 'Wij izjn dol op de bossen, dara kunnen we hossen, daar in de bossen'
hoe heet deze titel..?
Ik snap welk nummer je bedoelt...wordt ook vaak in apres ski tenten gedraait...zaal ff voor je kijken of ik hem op me computer heb...om te kijken hoe die heet...quote:Op zondag 31 juli 2005 01:44 schreef Qunix het volgende:
Hallo iedereen
Ik ben op zoek naar een nummer dat wordt gedraait in stadions bij wedstrijden. Het begint met een wals waar iedereen met zijn flaggetje mee kan zwaaien. Daarna wordt de wals een 4/4 beat (soort dance iederkwart een keer boem) En uiteraard mee zingen : la la la la laaaaal lalalalala enz...
Het valt niet mee om t uit te leggen maar het is een klasiek nummer waar voornamelijk een trompet erin de melodie begeleid. Wat ik alleen nog kan zeggen is dat bij de wedstrijd Ajax - Arsenal en FC Porto - Boca Juniors aan het begin werd gespeeld. Toen moest iedereen zijn flaggetje pakken en mee zingen/ zwaaien om hun te verwelkomen. Dat nummer zoek ik.![]()
Wie kan me helpen?
bvd
Elton John, & Dionne Warwick, Stevie Wonder & Gladys Knight - That's what friends are for [1985]quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:05 schreef keijz het volgende:
Ik zoek de titel van de 'Plaat en zijn Verhaal' van Radio Veronica van afgelopen vrijdag... een liedje van Elton John, duet met een vrouw...niet Dont Go Breaking My Heart...
Al d*wnload je ff dat nummer van andre rieu - strauss medley...dan komt het deintje op het begin...maar er is ook een andere versie..die ze tegenwoordig bij voetbalwedstrijden gebruiken, maar die kan ik neit vinden..quote:Op zondag 31 juli 2005 13:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik snap welk nummer je bedoelt...wordt ook vaak in apres ski tenten gedraait...zaal ff voor je kijken of ik hem op me computer heb...om te kijken hoe die heet...
Scooter - Shake that [2004]quote:Op zondag 31 juli 2005 14:11 schreef DUSHI82 het volgende:
Ik zoek een instrumentaal techno liedje dat, volgens mij, vorig jaar een hitje was. Ik weet niet zeker of het Scooter is, maar het gaat als volgt:
Tu-tu-tu-tudu-du-tu-tu tu-rut-tu-tu-tudu-ru-tu-tu...iemand?
Nope, is 'em niet. Wel een lekker nummer trouwens, en bedankt voor de mogelijkheidquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:13 schreef furanku het volgende:
[..]
Die laatste... euhm.. steve winwood - valerie misschien?
Ik denk dat het idd Scooter is, met Maria (I Like It Loud).quote:Op zondag 31 juli 2005 14:11 schreef DUSHI82 het volgende:
Ik zoek een instrumentaal techno liedje dat, volgens mij, vorig jaar een hitje was. Ik weet niet zeker of het Scooter is, maar het gaat als volgt:
Tu-tu-tu-tudu-du-tu-tu tu-rut-tu-tu-tudu-ru-tu-tu...iemand?
quote:Alright everybody
Tie you shoes
Yeah
The third chapter has just begun
From the H to the P
On da mic you will see
The people's champ that's me
Yeah
Skibadee, skibadanger
I am the rear rager
Hit them with the raw for sure
Now bun your draw
Yeah
Come on
Aaargh...
Wat origineel weer van de Marshall Masters is[1997] ... jaja!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik denk dat het idd Scooter is, met Maria (I Like It Loud).
En wat een sterke tekst trouwens...
[..]
ok bedanktquote:Op zondag 31 juli 2005 13:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Al d*wnload je ff dat nummer van andre rieu - strauss medley...dan komt het deintje op het begin...maar er is ook een andere versie..die ze tegenwoordig bij voetbalwedstrijden gebruiken, maar die kan ik neit vinden..
Street Spirit misschien. Staat me iets van bij.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:05 schreef drumsab het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer van Radiohead: zielig liedje, is laatst ook voor een reclame gebruikt. Ik dacht eerst aan exit song, maar dat is een ander zielig liedje van hen. Wie helpt?
Anders wellicht "Always hardcore"? Maar geen van beide is instrumentaal, die peroxide-figuur moet zo nodig weer zijn scheur open doenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:26 schreef Neleos het volgende:
Ik denk dat het idd Scooter is, met Maria (I Like It Loud).
DJ Deekline Presents Cut & Run - Outta Space.mp3quote:Op zondag 31 juli 2005 17:01 schreef ruby het volgende:
Ik heb 'm nu een paar keer gehoord en nu wil ik weten ook.
Het gaat om een remake van het nummer van The Prodigy - Out of Space. Alleen is ie deze keer ingezongen door andere gasten (negroide mannen, dat hoor je) en de muziek is waanzinnig lekker en nog dansbaarder dan dat nummer van The Prodigy vind ik. Ik kan het niet echt uitleggen, maar misschien komt het je toch bekend voor.
Bedankt alvast.
Ja! Dat is 'm!! Bedankt!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Street Spirit misschien. Staat me iets van bij.
niemand?!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
hoi!
Ben niet echt thuis is die muziek, maar een nummer dat ik ken, wat daar het dichtste bij komt is Sting - Desert Rosequote:
het is niet andre rieu helaasquote:Op zondag 31 juli 2005 01:44 schreef Qunix het volgende:
Hallo iedereen
Wie kan me helpen?
bvd
Die ken ik alleen van carnavalquote:Op zondag 31 juli 2005 21:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
het is niet andre rieu helaas
hier op de achtergrond hoor je hem
http://rapidshare.de/file(...)_dus_bedoel.mp3.html
die zoek ik... bvd
en kan je misschien vertellen hoe t nummer heet ?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die ken ik alleen van carnaval![]()
. In het orgineel hoort er wel tekst bij volgens mij
Ik ga eens bij een paar mensen langsquote:Op zondag 31 juli 2005 21:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
en kan je misschien vertellen hoe t nummer heet ?
Assekruus - Slavenkoorquote:Op zondag 31 juli 2005 01:44 schreef Qunix het volgende:
Hallo iedereen
...
Wie kan me helpen?
bvd
Zoek anders eens op Cheb Khaled, of Taha, of Faudel, of Cheb Mami..quote:
En waarom zou dat niet het origineel zijn?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:18 schreef Lovechild het volgende:
Hallo allen,
Voor mijn lief, die het zoeken moe is, ben ik op zoek naar de titel/uitvoerende van het originele nummer Stille Willy (B.B. Band). Wie helpt me op weg? Bedankt alvast...
Omdat het origineel niet in het Nederlands is. Zegt hij...quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet het origineel zijn?
Bedoel je misschien Gasolina van Daddy Yankee?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:25 schreef hayder het volgende:
Hallo
Ik zoek een nummer maar weet de titel niet!.
Kan iemand mij helpen.
ik weet alleen dat er esorita of sorita in staat maar dat is de titel niet.
Tsja het is in ieder geval geschreven door 2 nederlanders Wittenberg/Buemer. Denk dat zijn zoektocht erg lang wordt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Omdat het origineel niet in het Nederlands is. Zegt hij...
Oh echt joh? We kwamen de naam Buemer inderdaad tegen in de zoektocht, maar ook dat de B.B. Band begon als een coverband. Dus vandaar dat ik dacht dat lief wel goed zat met zijn overtuiging dat hij het ooit in het engels heeft gehoord.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tsja het is in ieder geval geschreven door 2 nederlanders Wittenberg/Buemer. Denk dat zijn zoektocht erg lang wordt.
Kameraad van mij had het nummer in de auto.. hij zou hem opzoeken voor mij.quote:Op maandag 25 juli 2005 @ 18:39 schreef ReVu het volgende:
Ik was afgelopen zaterdag in plan c en daar draaide de dj een dance versie van airwolf... Klonk best vet zeg maar!
Weet iemand van wie die is? Het is niet de techno-versie trouwens...
Silent Willyquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:45 schreef Lovechild het volgende:
Dus vandaar dat ik dacht dat lief wel goed zat met zijn overtuiging dat hij het ooit in het engels heeft gehoord.
harstike bedankt lovechild dat is hem heel goed van jouquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Bedoel je misschien Gasolina van Daddy Yankee?
Kan me nl voorstellen dat dat klinkt als esorita of sorita. Het is het nummer dat bij Alex Fm hoort.
quote:
Graag gedaan! Lekker nummer he?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:20 schreef hayder het volgende:
[..]
harstike bedankt lovechild dat is hem heel goed van jou![]()
Istie niet in de war met iets anders dat supernederlands lijkt. Andre Hazes of zo (Zij gelooft in mij)?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, dat suggereerde ik ook al toen hij zelf nog aan het zoeken was!
Maar volgens hem gaat het verder helemaal niet over een Willy (in de versie die hij in gedachten heeft he!).
Zoek je een franse hitparade op.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:55 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben net terug van vakantie in Frankrijk en daar draaide ze heel de tijd hetzelfde (franstalige) nummer. Ik weet niet meer hoe de tekst gaat maar weet iemand misschien welke nummers er nu echt "in" zijn in Frankrijk?
En dan alle 40 nummers downloaden?quote:
Ja, dat ie in de war is/was moet haast wel. Hij zei het zelf ook al toen ik hem opbelde om de bevindingen alhier te vertellen. Wel jammer, ik had hem graag verrastquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Istie niet in de war met iets anders dat supernederlands lijkt. Andre Hazes of zo (Zij gelooft in mij)?
Skee-Lo - I wishquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:35 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik zoek een liedje waar telkens een stukje gerapt wordt, en de eerste twee zinnen zijn:
I wish I was taller
I wish I was a baller
Zo iets. Iemand een idee?
Skee-Lo - I Wishquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:35 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik zoek een liedje waar telkens een stukje gerapt wordt, en de eerste twee zinnen zijn:
I wish I was taller
I wish I was a baller
Zo iets. Iemand een idee?
Rod heeft inderdaad bij the Small Faces gezeten, maar dat werd toen hij erbij kwam the Faces. Hij heeft overigens geen zware stem, dus lijkt me stug dat je hem zoekt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:54 schreef PAA-053 het volgende:
De Presidents Of The USA hebben het nummer ook gespeeld/uitgebracht.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Rod heeft inderdaad bij the Small Faces gezeten, maar dat werd toen hij erbij kwam the Faces. Hij heeft overigens geen zware stem, dus lijkt me stug dat je hem zoekt.
De Presidents of the United States of America hebben een cover opgenomen voor de film "The Wedding Singer", misschien bedoel je die?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:54 schreef PAA-053 het volgende:
Nog een poging
Ik zoek de uitvoerende van het nummer Video Killed the Radio Star. Het is een bekend nummer van The Buggles, maar ik hoorde laatst een uitvoering gezongen door een man met een redelijk zware stem.
De 'zang' lijkt op het begin nummer van de film troy. Misschien heb je er wat aan, maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef Leatherneck het volgende:
Wie mij kan vertellen hoe het eerste nummer heet, wat in dit filmpje wordt gedraaid, zou ik heel dankbaar zijn!
Filmpje: http://www.gougoule.com/bonus/basejump.php
Alvast bedankt.
die is al eens eerder langsgekomen, volgens mij is het een nummer van Juno Reactor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef Leatherneck het volgende:
Wie mij kan vertellen hoe het eerste nummer heet, wat in dit filmpje wordt gedraaid, zou ik heel dankbaar zijn!
Filmpje: http://www.gougoule.com/bonus/basejump.php
Alvast bedankt.
even gezocht, het schijnt Masters of the universe te zijn..quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:40 schreef Leatherneck het volgende:
Bedankt voor de tip SilverBullet.
En bartrid ook bedankt, ik zal eens wat nummers checken van Juno Reactor.
Joe South/Deep Purple - Hush wellicht?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:40 schreef mark_03 het volgende:
Zat zojuist op BVN TV naar Theater van het Sentiment te kijken... er werd een nummer gedraaid onder het item over de badpakken in 1964... zo'n typisch 60's nummer dat begint met een vrij traag
na na na na na na na na.
Weet niet of iem,and het ook gezien heeft, maar ben dus op zoek naar de titel (ga er niet vanuit dat het nananana heet) en artiest. Alvast bedankt.
Nee, dat is 'm niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
Joe South/Deep Purple - Hush wellicht?
Dat is 'm ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:43 schreef danni het volgende:
The Bar-Kays - Soul Finger????
Bedankt allemaal, ik ga dit rijtje wel even helemaal af, er zit weinig anders opquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:07 schreef furanku het volgende:
Steam - Na Na Na Na Hey Goodbye
Beide niet... te uptempo... het is een heel rustig nummer, meedeinbaar om het zo maar te zeggenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:10 schreef Neleos het volgende:
Gokje - Wilson Pickett - Land Of A Thousand Dances?
Je omschrijving doet me denken aan de Mamas & the Papas, waarom weet ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[..]
Beide niet... te uptempo... het is een heel rustig nummer, meedeinbaar om het zo maar te zeggen.
In dat straatje zou je 'm best kunnen plaatsen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:36 schreef Fling het volgende:
[..]
Je omschrijving doet me denken aan de Mamas & the Papas, waarom weet ik niet
En als je zoekt op 'Pulp'?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:57 schreef Dandilion het volgende:
hoi, ik was afgelopen zaterdag in een indie club in Engeland en ze draaiden ze een nummer, mijn vriend zei dat ik die moest downloaden, maar ik kan er nergens wat over vinden het gaat om de volgende band:
Pope met het nummer baby of babies.
via google krijg ik alleen maar over de paus. :-(
Sue Thompson - Norman [1962] en je kunt em vinden op m'n MsNquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:34 schreef jevric het volgende:
De zanger van het Engelse liedje Norman. Willeke Alberti zong het in het Nederlands, zie http://www.sleurink.nl/so(...)orman_songtekst.html
Maar wie de Engelse versie, en misschien; waar kan ik 'm vinden?
oh yeah...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:59 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
The Game ft 50cent
Hate it or love it.???
Stand by me - sam cookquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:31 schreef PAA-053 het volgende:
Trouwens, iemand een idee over dit:
Een nummer waarin een man telkens een zin uitspreekt/zingt, gevolgd door een pauze, en dan weer een zin uitspreekt. Het is wel ritmisch, en licht melodieus. Een van de zinnen die hij zegt is: "Stand by me".
Deze is volgens mij de nieuwe van inderdaad Ciara en Ludacris, hij heet Oh volgens mij...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef renz0r het volgende:
Ik zie een R&B nummer.
De clip is samen met een man, hij lijkt op Ludacris. Tja, clip in de nacht met een auto en een danspodium zoals bij de vele R&Bclips.
Bij dat podium hangt de C...Ik denk aan Ciara???Het is iig een negerin.
Ze zingt ook iets van 'ooowww sitting here by the phone
Wie o wie helpt mij
En het nummer uit de nieuwe reclame van Head in Shoulders...dat je een man en vrouw op de strand/ zee ziet rondrommelen.
Wolfgang Amadeus Mozart - Requiem K.626 in D mineur ( Lacrimosa)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:00 schreef Christine het volgende:
Zeg, ik luister naar de Anthem van sensations white 2003, maar de melodie is toch van een klassiek nr? Nu vraag ik me af van welk nummer dat is.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef PankPinther het volgende:
ik heb in de afgelopen maanden al een aantal keer een vrij relaxed nummer met 50 cent voorbij horen komen
ik heb nu zo onderhand ieder nummer beluisterd van de albums "the massacre" en "get rich or die tryin" maar daar zittie volgens mij niet tussen.
misschien dattie met iemand anders mee doet?
kortom ik zoek dus nummers van/featuring 50 cent die de afgelopen maanden in de hitlijsten hebben gestaan
bij voorbaat dank...
Emjay's -M.S.N.[Make Some Noise]quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:31 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet op het tv spotje van Dance Valley 2005
Is een beetje trance-achtig...
thnx
Damn, ik had het ook gelijk aan jou kunnen vragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Wolfgang Amadeus Mozart - Requiem K.626 in D mineur ( Lacrimosa)
Volgens mij is het iets van Lenny Kravitzquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:57 schreef Fe2O3 het volgende:
Uit welk liedje is de gitaarmuziek gejat uit het nummer Guitar damage van Nick Skitz
Het is zoooo bekend maar kanner nie op komen ~:-/
Euhm een sample staat hier http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF161235-01-01-01.mp3 het zit een beetje door het eerste stuk heen gemixt in deze versie
Dat is hem!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Stand by me - sam cook
(is door veel verschillende artiesten uitgebracht, kan zijn dat je een andere versie zoekt)
Level 42 - Tracie [1988]quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:53 schreef QQelleQ het volgende:
Ik was gisteren aan het winkellen en toen draaide ze ergens op de achtergrond een liedje dat me op een soort van manier vaag bekend voor kwam (jahjah lekker duidelijk enz).
Het was een langzaam liedje gezongen door een man (wiens stem mij dus bekend voorkwam als iemand uit de jaren '80/'90) en in het refrein zong er een vrouw de tweede stem, het liedje ging over "Tracey " en dat hij???( of misschien wel zi,j het was wel een man die het zong)) dood was gegaan...
google op tracey leverde niet echt het resultaat...
wie helpt??
Dat is mn nietquote:
harry vermeegen - 1,2,3,4 dennis bier?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef Krizzol het volgende:
beetje onduidelijke vraag dit ik herinner me ook vrij weinig van het nummer, als ik hem hoor weet ik meteen of het dat liedje is
maar de clip is met veel water en het is niet james blunt met beautifull
en volgens mij droeg hij een regenjas
My doorbell.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:22 schreef MissBliss het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet van the White Stripes dat je de laatste dagen steeds langs hoorde komen in de aankondiging van hun concert op MTV?
Wat snel! Dank jequote:
De Vliegende Panters - Vamos a Salou [2005]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:06 schreef RSM het volgende:
van wie is het nummer Vamos a Salou? Kan er niets over vinden, was zondag avond op tv, tussen het zomercarnaval en zomergasten op de NPS.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:56 schreef ruby het volgende:
Is dat niet het nummer Teardrops van Massive Attack?
Echt hilarisch,quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:44 schreef kolonel het volgende:
heb hier een melodie gefluit:
http://members.lycos.nl/stoomboot2003/gezocht.wav
wie weet van wie dit liedje is of hoe de naam is?
geweldig bedankt!
Somebody Told Me?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:08 schreef Houzer het volgende:
Ik hoorde net op 538 een nummer van the killers?
Het nummer is een beetje de style van Underworld - born slippy.
Hoe heet dat nummer?
Dat is hem niet, ik kom erachter dat hij niet eens van de killers is.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
Somebody Told Me?
oh nee op 538, dan was dat nummer vast alweer te oud
Wat moet ik me voorstellen bij een diepe groove?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:26 schreef GaRleC het volgende:
Ik zoe een nummer van volgens mij St.Germain.
Het is een beete Jazz 8tig en je hoort de hele tijd een diepe groove.
Best bekent nummer.
toch niet Vriendschap is een illusie van Het Goede doel?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:46 schreef Viper_74 het volgende:
en dat NLse nr, vriendschap gaat het over, wat ie waard is enzo
Charmian weet jij vast wel
Sitting, waiting, wishing (met de achteruitlopende clip)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:08 schreef lelibel het volgende:
Ik zag net op tv die reclame van die cd van Jack Johnson (in between dreams) en ik zoek dat liedje wat hij daar in zingt, de 2e van de dacht ik ook 2. Die is wel redelijk bekent dacht ik.... Ik hoef niet gelijk de hele cd, dus vandaar de vraag.
nee dat vroegen al meer kennisen. het is alles wat ik weet!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:10 schreef shredder het volgende:
[..]
Echt hilarisch,maar ik heb geen idee. Misschien iets langer fluiten?
achteruitlopende clip? klinkt als coldplayquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Sitting, waiting, wishing (met de achteruitlopende clip)
iemand?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:18 schreef dabadbass het volgende:
K-liber heeft een nummer gemaakt: Viben
Die melodie die je in dat nummer hoort, daar is ook een ander soort lounge nummer meegemaakt, alleen wordt die melodie dan gespeeld met een saxofoon of iets dergelijks.
Iemand die weet waar ik het over heb?![]()
He shoots, he scores!quote:
Je weet zeker dat je niet The Cardigans - My Favourite Game bedoelt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
ik zoek een nummertje van Roxette. Ik kan er weinig over vertellen, behalve dat er in de clip een auto voorkomt, die o.a. over een verlaten Amerikaanse woestijnweg rijdt. Het is een redelijk bekend nummer. Iemand?
BVHD!
The Boss Hoss - Hot In Herequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:01 schreef Cerby het volgende:
ik zoek een cover van nelly´s ´hot in herre´, hij was pas geleden nog op mtv met het prog. brand new, in die clip zie je paar van die western kerels in een auto rondkarren, weet alleen de naam van die groep niet.
Joyride?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
ik zoek een nummertje van Roxette. Ik kan er weinig over vertellen, behalve dat er in de clip een auto voorkomt, die o.a. over een verlaten Amerikaanse woestijnweg rijdt. Het is een redelijk bekend nummer. Iemand?
BVHD!
Joyride???quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
BVHD!
Haaaah, kep hem op de pc, en dat is umquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Sitting, waiting, wishing (met de achteruitlopende clip)
Manu Chao - Me Gustas Tuquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:41 schreef Aryan_S het volgende:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen:
Vandaag rond 10.30 was er een spaanstalig nummer op een radiozender, ik weet alleen niet welke. Skyradio was het niet (ik heb de playlist al bekeken) en van de overige radio zenders weet ik het niet. Volgens mij hoorde ik het woord corazon erin.
Culo van Pitbull ofquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:02 schreef masterjoost87 het volgende:
hoi, ik kom net terug uit Lloret, en daar draaiden ze heel vaak een nummer, en dat zoek ik.. het gebruikt de beat van move your body van nina sky, en op een gegeven moment schreeuwt een mannenstem dan iets, maar ik weet niet wat.. lekker vaagjes weer.. maar miss dat iemand het toch herkent?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:45 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Culo van Pitbull of
Pull up van Mr Vegas.
je moet het ff proberen
Daddy Yankee- Corazones misschien? wilde gokquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:41 schreef Aryan_S het volgende:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen:
Vandaag rond 10.30 was er een spaanstalig nummer op een radiozender, ik weet alleen niet welke. Skyradio was het niet (ik heb de playlist al bekeken) en van de overige radio zenders weet ik het niet. Volgens mij hoorde ik het woord corazon erin.
Jem - Theyquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Kinz het volgende:
Op 3fm is ie elke ochtend wel op, 't begint met een soort van koor
de mannen doen steeds heel kort en laag 'Pah'
en de vrouwen doen dan redelijk hoog 'PahPaaaaahDah' De stem komt me erg bekend voor en is geloof ik van iemand van een gothic/metalband. Het is geen metal nummer maar best wel relaxed. Zit een hele relaxte beat in. Kan iemand mij vertellen hoe 't nummer heet?
Lil' Louis - Club Lonely [1992]quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:57 schreef rickystyle het volgende:
Ik zoek het nummer dat hiermee begint:
vrouwenstem: Hello i'm on the list
negerstem: What list !?
vrouwenstem: The DJ's list !
weet iemand hoe die heet ??
Ook een leuk nummer, maar dat was hem niet. Ik heb hem eindelijk gevonden:quote:
Als ik de titel zou weten dan hoefde ik hier niet te zijn, toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:39 schreef Charmian het volgende:
Wat is de titel van het nummer?
Toch niet Cotton Eye Joe van Rednex he ???quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:01 schreef kaasvaak het volgende:
Ik ben net terug van een zonnige vakantie uit zuid frankrijk en daardraaide ze steeds een soort cowboy liedje : ready to come from ready to go ready to come from (given,captain) (i,jo) laatste weet ik niet zeker. weet iemand welk nummer dat is.
Ik heb 't zelf opgenomen.. LIVE @ Alanyaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:35 schreef Nicje het volgende:
staat de titel er gewoon niet bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |