al op ster.nl gekeken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:33 schreef 2NutZ het volgende:
HEY!
ik zoek de naam van de artiest en de naam van het nummer dat die artiest doet van de KPN reclame van 'het zorgelooste abbenoment' ( met o.a. die doolhof waar een kerel in et midden ligt en die andere erges loopt en ze bellen dan )
Weet iemand dit?
Jaquote:
Muziekstijl: poprock dacht ik zoquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef Christine het volgende:
Ik zoek niet echt een nummer of een artiest... maar ik wil graag weten of de muziekstijl van Keane, Coldplay en Daniel Powter ook een naam heeft. En welke nummers in dezelfde stijl leuk zijn.
Phantom Planet - California (tenminste dat vond ik m.b.v. Googlequote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:46 schreef Leatherneck het volgende:
hey,
heeft iemand een idee hoe het nummer heet of wie de artiest is van de begintune van de serie
"the OC"?
alvast bedankt!
thanx!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:47 schreef HV het volgende:
[..]
Phantom Planet - California (tenminste dat vond ik m.b.v. Google)
ster.nl werkt dus gewoon niet hier he. Je kan zoeken tot je een ons weegt, maar er komen geen zoekresultaten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:08 schreef FFantaghiro het volgende:
mensen ik zoek de naam van het nummer wat bij de reclame van Mach 4 (of 3 geen idee, is voor een vriendin van me) gedraait word, de band was ze al achter, de counting crows
nu de naam nog van het nummer
Thnx anywayz
Mylo - In My Armsquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:14 schreef renz0r het volgende:
2 songs, namelijk:
Een dance/ lounge remix van Betty davis eyes waarmee vooral de melodie wordt gebruikt.
Populair op Malta.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:47 schreef Houzer het volgende:
Ik zoek eigenlijk een sample van het geluid dat die tripod's maken uit war of the world, dat harde gezaag van ze.
Lijkt me erg kewl om in een intro voor een feesje te gebruiken
Idemquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:36 schreef Koepert het volgende:
teeeeeeeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehtje
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
hoi!
ik ben opzoek naar dit soort muziek, weet iemand paar namen voor me? of albums?
en dan ben ik niet opzoek naar die hippe turken muziek of tarkan ofzo, echt dit soort! iemand?
en let niet op de hoge piepjes soms, de guns en knallen, heb dit met teamspeak opgenomen tijdens tactical ops (deze muziek zat in de map)
KT Tunstall - Black Horse And The Cherry Treequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:57 schreef sannuh het volgende:
Ik zoek dat liedje wat een vrouw zingt met heel kort haar en met een gitaar. Het is een beetje pittige muziek funky-achtig... Ik ken alleen de clip maar hoe het nummer gaat weet ik ff niet meer precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |