Joyride???quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
ik zoek een nummertje van Roxette. Ik kan er weinig over vertellen, behalve dat er in de clip een auto voorkomt, die o.a. over een verlaten Amerikaanse woestijnweg rijdt. Het is een redelijk bekend nummer. Iemand?
BVHD!
Haaaah, kep hem op de pc, en dat is umquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Sitting, waiting, wishing (met de achteruitlopende clip)
Manu Chao - Me Gustas Tuquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:41 schreef Aryan_S het volgende:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen:
Vandaag rond 10.30 was er een spaanstalig nummer op een radiozender, ik weet alleen niet welke. Skyradio was het niet (ik heb de playlist al bekeken) en van de overige radio zenders weet ik het niet. Volgens mij hoorde ik het woord corazon erin.
Culo van Pitbull ofquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:02 schreef masterjoost87 het volgende:
hoi, ik kom net terug uit Lloret, en daar draaiden ze heel vaak een nummer, en dat zoek ik.. het gebruikt de beat van move your body van nina sky, en op een gegeven moment schreeuwt een mannenstem dan iets, maar ik weet niet wat.. lekker vaagjes weer.. maar miss dat iemand het toch herkent?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:45 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Culo van Pitbull of
Pull up van Mr Vegas.
je moet het ff proberen
Daddy Yankee- Corazones misschien? wilde gokquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:41 schreef Aryan_S het volgende:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen:
Vandaag rond 10.30 was er een spaanstalig nummer op een radiozender, ik weet alleen niet welke. Skyradio was het niet (ik heb de playlist al bekeken) en van de overige radio zenders weet ik het niet. Volgens mij hoorde ik het woord corazon erin.
Jem - Theyquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Kinz het volgende:
Op 3fm is ie elke ochtend wel op, 't begint met een soort van koor
de mannen doen steeds heel kort en laag 'Pah'
en de vrouwen doen dan redelijk hoog 'PahPaaaaahDah' De stem komt me erg bekend voor en is geloof ik van iemand van een gothic/metalband. Het is geen metal nummer maar best wel relaxed. Zit een hele relaxte beat in. Kan iemand mij vertellen hoe 't nummer heet?
Lil' Louis - Club Lonely [1992]quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:57 schreef rickystyle het volgende:
Ik zoek het nummer dat hiermee begint:
vrouwenstem: Hello i'm on the list
negerstem: What list !?
vrouwenstem: The DJ's list !
weet iemand hoe die heet ??
Ook een leuk nummer, maar dat was hem niet. Ik heb hem eindelijk gevonden:quote:
Als ik de titel zou weten dan hoefde ik hier niet te zijn, toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:39 schreef Charmian het volgende:
Wat is de titel van het nummer?
Toch niet Cotton Eye Joe van Rednex he ???quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:01 schreef kaasvaak het volgende:
Ik ben net terug van een zonnige vakantie uit zuid frankrijk en daardraaide ze steeds een soort cowboy liedje : ready to come from ready to go ready to come from (given,captain) (i,jo) laatste weet ik niet zeker. weet iemand welk nummer dat is.
Ik heb 't zelf opgenomen.. LIVE @ Alanyaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:35 schreef Nicje het volgende:
staat de titel er gewoon niet bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |