Sitting, waiting, wishing (met de achteruitlopende clip)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:08 schreef lelibel het volgende:
Ik zag net op tv die reclame van die cd van Jack Johnson (in between dreams) en ik zoek dat liedje wat hij daar in zingt, de 2e van de dacht ik ook 2. Die is wel redelijk bekent dacht ik.... Ik hoef niet gelijk de hele cd, dus vandaar de vraag.
nee dat vroegen al meer kennisen. het is alles wat ik weet!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:10 schreef shredder het volgende:
[..]
Echt hilarisch,maar ik heb geen idee. Misschien iets langer fluiten?
achteruitlopende clip? klinkt als coldplayquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Sitting, waiting, wishing (met de achteruitlopende clip)
iemand?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:18 schreef dabadbass het volgende:
K-liber heeft een nummer gemaakt: Viben
Die melodie die je in dat nummer hoort, daar is ook een ander soort lounge nummer meegemaakt, alleen wordt die melodie dan gespeeld met een saxofoon of iets dergelijks.
Iemand die weet waar ik het over heb?![]()
He shoots, he scores!quote:
Je weet zeker dat je niet The Cardigans - My Favourite Game bedoelt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
ik zoek een nummertje van Roxette. Ik kan er weinig over vertellen, behalve dat er in de clip een auto voorkomt, die o.a. over een verlaten Amerikaanse woestijnweg rijdt. Het is een redelijk bekend nummer. Iemand?
BVHD!
The Boss Hoss - Hot In Herequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:01 schreef Cerby het volgende:
ik zoek een cover van nelly´s ´hot in herre´, hij was pas geleden nog op mtv met het prog. brand new, in die clip zie je paar van die western kerels in een auto rondkarren, weet alleen de naam van die groep niet.
Joyride?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
ik zoek een nummertje van Roxette. Ik kan er weinig over vertellen, behalve dat er in de clip een auto voorkomt, die o.a. over een verlaten Amerikaanse woestijnweg rijdt. Het is een redelijk bekend nummer. Iemand?
BVHD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |