oh yeah...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:59 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
The Game ft 50cent
Hate it or love it.???
Stand by me - sam cookquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:31 schreef PAA-053 het volgende:
Trouwens, iemand een idee over dit:
Een nummer waarin een man telkens een zin uitspreekt/zingt, gevolgd door een pauze, en dan weer een zin uitspreekt. Het is wel ritmisch, en licht melodieus. Een van de zinnen die hij zegt is: "Stand by me".
Deze is volgens mij de nieuwe van inderdaad Ciara en Ludacris, hij heet Oh volgens mij...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef renz0r het volgende:
Ik zie een R&B nummer.
De clip is samen met een man, hij lijkt op Ludacris. Tja, clip in de nacht met een auto en een danspodium zoals bij de vele R&Bclips.
Bij dat podium hangt de C...Ik denk aan Ciara???Het is iig een negerin.
Ze zingt ook iets van 'ooowww sitting here by the phone
Wie o wie helpt mij
En het nummer uit de nieuwe reclame van Head in Shoulders...dat je een man en vrouw op de strand/ zee ziet rondrommelen.
Wolfgang Amadeus Mozart - Requiem K.626 in D mineur ( Lacrimosa)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:00 schreef Christine het volgende:
Zeg, ik luister naar de Anthem van sensations white 2003, maar de melodie is toch van een klassiek nr? Nu vraag ik me af van welk nummer dat is.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef PankPinther het volgende:
ik heb in de afgelopen maanden al een aantal keer een vrij relaxed nummer met 50 cent voorbij horen komen
ik heb nu zo onderhand ieder nummer beluisterd van de albums "the massacre" en "get rich or die tryin" maar daar zittie volgens mij niet tussen.
misschien dattie met iemand anders mee doet?
kortom ik zoek dus nummers van/featuring 50 cent die de afgelopen maanden in de hitlijsten hebben gestaan
bij voorbaat dank...
Emjay's -M.S.N.[Make Some Noise]quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:31 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet op het tv spotje van Dance Valley 2005
Is een beetje trance-achtig...
thnx
Damn, ik had het ook gelijk aan jou kunnen vragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Wolfgang Amadeus Mozart - Requiem K.626 in D mineur ( Lacrimosa)
Volgens mij is het iets van Lenny Kravitzquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:57 schreef Fe2O3 het volgende:
Uit welk liedje is de gitaarmuziek gejat uit het nummer Guitar damage van Nick Skitz
Het is zoooo bekend maar kanner nie op komen ~:-/
Euhm een sample staat hier http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF161235-01-01-01.mp3 het zit een beetje door het eerste stuk heen gemixt in deze versie
Dat is hem!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Stand by me - sam cook
(is door veel verschillende artiesten uitgebracht, kan zijn dat je een andere versie zoekt)
Level 42 - Tracie [1988]quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:53 schreef QQelleQ het volgende:
Ik was gisteren aan het winkellen en toen draaide ze ergens op de achtergrond een liedje dat me op een soort van manier vaag bekend voor kwam (jahjah lekker duidelijk enz).
Het was een langzaam liedje gezongen door een man (wiens stem mij dus bekend voorkwam als iemand uit de jaren '80/'90) en in het refrein zong er een vrouw de tweede stem, het liedje ging over "Tracey " en dat hij???( of misschien wel zi,j het was wel een man die het zong)) dood was gegaan...
google op tracey leverde niet echt het resultaat...
wie helpt??
Dat is mn nietquote:
harry vermeegen - 1,2,3,4 dennis bier?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef Krizzol het volgende:
beetje onduidelijke vraag dit ik herinner me ook vrij weinig van het nummer, als ik hem hoor weet ik meteen of het dat liedje is
maar de clip is met veel water en het is niet james blunt met beautifull
en volgens mij droeg hij een regenjas
My doorbell.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:22 schreef MissBliss het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet van the White Stripes dat je de laatste dagen steeds langs hoorde komen in de aankondiging van hun concert op MTV?
Wat snel! Dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |