Skee-Lo - I Wishquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:35 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik zoek een liedje waar telkens een stukje gerapt wordt, en de eerste twee zinnen zijn:
I wish I was taller
I wish I was a baller
Zo iets. Iemand een idee?
Rod heeft inderdaad bij the Small Faces gezeten, maar dat werd toen hij erbij kwam the Faces. Hij heeft overigens geen zware stem, dus lijkt me stug dat je hem zoekt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:54 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek de uitvoerende van het nummer Video Killed the Radio Star. Het is een bekend nummer van The Buggles, maar ik hoorde laatst een uitvoering gezongen door een man met een redelijk zware stem. Iemand zei dat dit Rod Stewart was. Kan dit? (trouwens, ff een vraagje tussendoor. Was hij nou van The Small Faces?)
Wie weet wie dit zong? Een zware mannenstem dus.
De Presidents Of The USA hebben het nummer ook gespeeld/uitgebracht.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Rod heeft inderdaad bij the Small Faces gezeten, maar dat werd toen hij erbij kwam the Faces. Hij heeft overigens geen zware stem, dus lijkt me stug dat je hem zoekt.
De Presidents of the United States of America hebben een cover opgenomen voor de film "The Wedding Singer", misschien bedoel je die?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:54 schreef PAA-053 het volgende:
Nog een poging
Ik zoek de uitvoerende van het nummer Video Killed the Radio Star. Het is een bekend nummer van The Buggles, maar ik hoorde laatst een uitvoering gezongen door een man met een redelijk zware stem.
De 'zang' lijkt op het begin nummer van de film troy. Misschien heb je er wat aan, maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef Leatherneck het volgende:
Wie mij kan vertellen hoe het eerste nummer heet, wat in dit filmpje wordt gedraaid, zou ik heel dankbaar zijn!
Filmpje: http://www.gougoule.com/bonus/basejump.php
Alvast bedankt.
die is al eens eerder langsgekomen, volgens mij is het een nummer van Juno Reactor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef Leatherneck het volgende:
Wie mij kan vertellen hoe het eerste nummer heet, wat in dit filmpje wordt gedraaid, zou ik heel dankbaar zijn!
Filmpje: http://www.gougoule.com/bonus/basejump.php
Alvast bedankt.
even gezocht, het schijnt Masters of the universe te zijn..quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:40 schreef Leatherneck het volgende:
Bedankt voor de tip SilverBullet.
En bartrid ook bedankt, ik zal eens wat nummers checken van Juno Reactor.
Joe South/Deep Purple - Hush wellicht?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:40 schreef mark_03 het volgende:
Zat zojuist op BVN TV naar Theater van het Sentiment te kijken... er werd een nummer gedraaid onder het item over de badpakken in 1964... zo'n typisch 60's nummer dat begint met een vrij traag
na na na na na na na na.
Weet niet of iem,and het ook gezien heeft, maar ben dus op zoek naar de titel (ga er niet vanuit dat het nananana heet) en artiest. Alvast bedankt.
Nee, dat is 'm niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
Joe South/Deep Purple - Hush wellicht?
Dat is 'm ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:43 schreef danni het volgende:
The Bar-Kays - Soul Finger????
Bedankt allemaal, ik ga dit rijtje wel even helemaal af, er zit weinig anders opquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:07 schreef furanku het volgende:
Steam - Na Na Na Na Hey Goodbye
Beide niet... te uptempo... het is een heel rustig nummer, meedeinbaar om het zo maar te zeggenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:10 schreef Neleos het volgende:
Gokje - Wilson Pickett - Land Of A Thousand Dances?
Je omschrijving doet me denken aan de Mamas & the Papas, waarom weet ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[..]
Beide niet... te uptempo... het is een heel rustig nummer, meedeinbaar om het zo maar te zeggen.
In dat straatje zou je 'm best kunnen plaatsen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:36 schreef Fling het volgende:
[..]
Je omschrijving doet me denken aan de Mamas & the Papas, waarom weet ik niet
En als je zoekt op 'Pulp'?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:57 schreef Dandilion het volgende:
hoi, ik was afgelopen zaterdag in een indie club in Engeland en ze draaiden ze een nummer, mijn vriend zei dat ik die moest downloaden, maar ik kan er nergens wat over vinden het gaat om de volgende band:
Pope met het nummer baby of babies.
via google krijg ik alleen maar over de paus. :-(
Sue Thompson - Norman [1962] en je kunt em vinden op m'n MsNquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:34 schreef jevric het volgende:
De zanger van het Engelse liedje Norman. Willeke Alberti zong het in het Nederlands, zie http://www.sleurink.nl/so(...)orman_songtekst.html
Maar wie de Engelse versie, en misschien; waar kan ik 'm vinden?
oh yeah...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:59 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
The Game ft 50cent
Hate it or love it.???
Stand by me - sam cookquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:31 schreef PAA-053 het volgende:
Trouwens, iemand een idee over dit:
Een nummer waarin een man telkens een zin uitspreekt/zingt, gevolgd door een pauze, en dan weer een zin uitspreekt. Het is wel ritmisch, en licht melodieus. Een van de zinnen die hij zegt is: "Stand by me".
Deze is volgens mij de nieuwe van inderdaad Ciara en Ludacris, hij heet Oh volgens mij...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef renz0r het volgende:
Ik zie een R&B nummer.
De clip is samen met een man, hij lijkt op Ludacris. Tja, clip in de nacht met een auto en een danspodium zoals bij de vele R&Bclips.
Bij dat podium hangt de C...Ik denk aan Ciara???Het is iig een negerin.
Ze zingt ook iets van 'ooowww sitting here by the phone
Wie o wie helpt mij
En het nummer uit de nieuwe reclame van Head in Shoulders...dat je een man en vrouw op de strand/ zee ziet rondrommelen.
Wolfgang Amadeus Mozart - Requiem K.626 in D mineur ( Lacrimosa)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:00 schreef Christine het volgende:
Zeg, ik luister naar de Anthem van sensations white 2003, maar de melodie is toch van een klassiek nr? Nu vraag ik me af van welk nummer dat is.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef PankPinther het volgende:
ik heb in de afgelopen maanden al een aantal keer een vrij relaxed nummer met 50 cent voorbij horen komen
ik heb nu zo onderhand ieder nummer beluisterd van de albums "the massacre" en "get rich or die tryin" maar daar zittie volgens mij niet tussen.
misschien dattie met iemand anders mee doet?
kortom ik zoek dus nummers van/featuring 50 cent die de afgelopen maanden in de hitlijsten hebben gestaan
bij voorbaat dank...
Emjay's -M.S.N.[Make Some Noise]quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:31 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet op het tv spotje van Dance Valley 2005
Is een beetje trance-achtig...
thnx
Damn, ik had het ook gelijk aan jou kunnen vragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Wolfgang Amadeus Mozart - Requiem K.626 in D mineur ( Lacrimosa)
Volgens mij is het iets van Lenny Kravitzquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:57 schreef Fe2O3 het volgende:
Uit welk liedje is de gitaarmuziek gejat uit het nummer Guitar damage van Nick Skitz
Het is zoooo bekend maar kanner nie op komen ~:-/
Euhm een sample staat hier http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF161235-01-01-01.mp3 het zit een beetje door het eerste stuk heen gemixt in deze versie
Dat is hem!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Stand by me - sam cook
(is door veel verschillende artiesten uitgebracht, kan zijn dat je een andere versie zoekt)
Level 42 - Tracie [1988]quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:53 schreef QQelleQ het volgende:
Ik was gisteren aan het winkellen en toen draaide ze ergens op de achtergrond een liedje dat me op een soort van manier vaag bekend voor kwam (jahjah lekker duidelijk enz).
Het was een langzaam liedje gezongen door een man (wiens stem mij dus bekend voorkwam als iemand uit de jaren '80/'90) en in het refrein zong er een vrouw de tweede stem, het liedje ging over "Tracey " en dat hij???( of misschien wel zi,j het was wel een man die het zong)) dood was gegaan...
google op tracey leverde niet echt het resultaat...
wie helpt??
Dat is mn nietquote:
harry vermeegen - 1,2,3,4 dennis bier?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef Krizzol het volgende:
beetje onduidelijke vraag dit ik herinner me ook vrij weinig van het nummer, als ik hem hoor weet ik meteen of het dat liedje is
maar de clip is met veel water en het is niet james blunt met beautifull
en volgens mij droeg hij een regenjas
My doorbell.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:22 schreef MissBliss het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet van the White Stripes dat je de laatste dagen steeds langs hoorde komen in de aankondiging van hun concert op MTV?
Wat snel! Dank jequote:
De Vliegende Panters - Vamos a Salou [2005]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:06 schreef RSM het volgende:
van wie is het nummer Vamos a Salou? Kan er niets over vinden, was zondag avond op tv, tussen het zomercarnaval en zomergasten op de NPS.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:56 schreef ruby het volgende:
Is dat niet het nummer Teardrops van Massive Attack?
Echt hilarisch,quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:44 schreef kolonel het volgende:
heb hier een melodie gefluit:
http://members.lycos.nl/stoomboot2003/gezocht.wav
wie weet van wie dit liedje is of hoe de naam is?
geweldig bedankt!
Somebody Told Me?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:08 schreef Houzer het volgende:
Ik hoorde net op 538 een nummer van the killers?
Het nummer is een beetje de style van Underworld - born slippy.
Hoe heet dat nummer?
Dat is hem niet, ik kom erachter dat hij niet eens van de killers is.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
Somebody Told Me?
oh nee op 538, dan was dat nummer vast alweer te oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |