quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
hoi!
ik ben opzoek naar dit soort muziek, weet iemand paar namen voor me? of albums?
en dan ben ik niet opzoek naar die hippe turken muziek of tarkan ofzo, echt dit soort! iemand?
en let niet op de hoge piepjes soms, de guns en knallen, heb dit met teamspeak opgenomen tijdens tactical ops (deze muziek zat in de map)
KT Tunstall - Black Horse And The Cherry Treequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:57 schreef sannuh het volgende:
Ik zoek dat liedje wat een vrouw zingt met heel kort haar en met een gitaar. Het is een beetje pittige muziek funky-achtig... Ik ken alleen de clip maar hoe het nummer gaat weet ik ff niet meer precies.
Iemand?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:36 schreef Christine het volgende:
[..]
ster.nl werkt dus gewoon niet hier he. Je kan zoeken tot je een ons weegt, maar er komen geen zoekresultaten.
Werkt het bij iemand anders wel? Ik wil heel graag weten welke muziek bij Rexona Aloë Vera zit.
Bedankt!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
KT Tunstall - Black Horse And The Cherry Tree
probeer dan eens te zoeken op:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:03 schreef 2cv het volgende:
Is em nie helaas ...
Voor zover ik heb kunnen vinden zijn alle muziek voor reclames van Rexona speciaal voor de comercials geproduceerd. Dus geen bestaande liedjes.quote:
Zoeken op kassameisjes dacht ik zo op de radio te horen..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:29 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
probeer dan eens te zoeken op:
De Vliegende Panters - Vamos a Salou [2005]
[afbeelding]
want hetgeen jij beschrijft zijn echt de Kassameisjes/ Vliegende Panters (afgelopen dinsdag - 's middags - radio 2 gehoord?)
www.allmusic.com en dan zoeken op naam A. Ik had ze zo gevondenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:09 schreef sannuh het volgende:
Je hebt zo'n rock/punk band die A heet, maar wat is een bekend nr. van ze, want ik zoek dat dus op google maarja met A kom je niet ver
Oke thanks!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:12 schreef Mark het volgende:
[..]
www.allmusic.com en dan zoeken op naam A. Ik had ze zo gevonden
black eyed peas - dont phunk with my heartquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:30 schreef EggsTC het volgende:
Makkelijke , ben alleen de naam vergeten :
I wonder if i take u home, would u still be in love babeeeeh
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
hoi!
ik ben opzoek naar dit soort muziek, weet iemand paar namen voor me? of albums?
en dan ben ik niet opzoek naar die hippe turken muziek of tarkan ofzo, echt dit soort! iemand?
en let niet op de hoge piepjes soms, de guns en knallen, heb dit met teamspeak opgenomen tijdens tactical ops (deze muziek zat in de map)
Sorry, krijg hem niet gevonden, weet iemand hem nog uit zijn/haar hoofd???quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:03 schreef Mark het volgende:
Volgens mij vorige topic nog gevraagd: Help ik zoek een nummer-artiest deel 145
Fairground Attraction - Perfect?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:55 schreef spinnetje het volgende:
Hoi weet iemand hier, de uitvoerende en de naam van het liedje, waarvan ik alleen weet dat er het zinnetje in voorkomt als refrein "it`s got to be perfect"
Die laatste... euhm.. steve winwood - valerie misschien?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:42 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek de uitvoerende van het nummer Video Killed the Radio Star. Het is een bekend nummer van The Buggles, maar ik hoorde laatst een uitvoering gezongen door een man met een redelijk zware stem. Iemand zei dat dit Rod Stewart was. Kan dit? (trouwens, ff een vraagje tussendoor. Was hij nou van The Small Faces?)
Wie weet wie dit zong? Een zware mannenstem dus.
Verder zoek ik nog een nummer met daarin de tekst (ongeveer):
"Take me to Valeriaaaa" ofzo, dit is echt een heel vage omschrijving, zo klonk het tenminste. Het werd gezongen door een man, en op de achtergrond hoorde je geregeld een paar mannen "oeoeoeoeoe" zachtjes zingen. Iemand?
BVHD!
A heeft maar 1 hitje gehad: Nothing naar mijn weten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:09 schreef sannuh het volgende:
Je hebt zo'n rock/punk band die A heet, maar wat is een bekend nr. van ze, want ik zoek dat dus op google maarja met A kom je niet ver
Yesss!!!!!! dat is hem kon er maar niet op komen thanksquote:
Poker Pets feat Nate James Lovin' Youquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:20 schreef Lidia het volgende:
Ik zoek het lied van een clip met van die poppetjes gemaakt van klei, die dan de clip van Eric Prydz met Call On Me nadoen, Out Of Touch en Satisfaction en andere clips 'sexy' clips.
Ze zingen iets van: I'll always keep on loving baby...
Jaa, dat is em, dankjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:30 schreef furanku het volgende:
[..]
Poker Pets feat Nate James Lovin' You
Ik doelde op het antwoord/link van Impry. Verder waren het bij mijn weten idd de kassameisjes. De tittel kan ook best kloppen (ik start WinMX op) en het was ook op Radio 2 (stond de hele vakantie aan).quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:29 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
probeer dan eens te zoeken op:
De Vliegende Panters - Vamos a Salou [2005]
[afbeelding]
want hetgeen jij beschrijft zijn echt de Kassameisjes/ Vliegende Panters (afgelopen dinsdag - 's middags - radio 2 gehoord?)
Kijk hier ff misschien staat hij er tussen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:42 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek de uitvoerende van het nummer Video Killed the Radio Star. Het is een bekend nummer van The Buggles, maar ik hoorde laatst een uitvoering gezongen door een man met een redelijk zware stem. Iemand zei dat dit Rod Stewart was. Kan dit? (trouwens, ff een vraagje tussendoor. Was hij nou van The Small Faces?)
Wie weet wie dit zong? Een zware mannenstem dus.
Written In The Stars - LeAnn Rimes & Elton John?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:05 schreef keijz het volgende:
Ik zoek de titel van de 'Plaat en zijn Verhaal' van Radio Veronica van afgelopen vrijdag... een liedje van Elton John, duet met een vrouw...niet Dont Go Breaking My Heart...
Die clip ken ik wel, mooie clipquote:Op zondag 31 juli 2005 00:08 schreef baquelappe het volgende:
Ik zoek het nummer Satellite of love van iemand, maar kan niet op de artiest komen. Het is een nogal veel gecovered nummer dus het maakt het wat lastiger. Het is een vrij trage en recente versie, zat een beat in en de clip was een computer animatie een flowerpower raket, Russische en Amerikaanse raket.
Wie kent hem?
Heb ff gegoogled en ik kom uit bij deze namen:quote:Op zondag 31 juli 2005 00:08 schreef baquelappe het volgende:
Ik zoek het nummer Satellite of love van iemand, maar kan niet op de artiest komen. Het is een nogal veel gecovered nummer dus het maakt het wat lastiger. Het is een vrij trage en recente versie, zat een beat in en de clip was een computer animatie een flowerpower raket, Russische en Amerikaanse raket.
Wie kent hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |