Akcent - Kyliequote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Partyman het volgende:
Nummertje 144 was vol dus hier verder![]()
Goed topic dit
zit nml. ook nog met een nummer waarvan ik de titel cq artiest niet weet nml. het is zo'n typisch zomers nummer en je hoort hem nu regelmatig op de radio.. het nummer is oorspronklijk van een roemeense band maar door een andere artiest overgenomen en in het engels ingezongen ...
meer info heb ik niet ? iemand enig id ?
thxs !
C Sixty Four - On A Good Thing ? maar ik denk eerder aan Uniting Nations-You and mequote:Op maandag 18 juli 2005 18:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zoek zo'n nummer, zag het laatst op TMF ofzo met zo'n heel hoog call on me gehalt, qua muziek dan. Het was verder een hele vrolijke clip met allemaal mensen die stonden te dansen, maar die je dan alleen maar zwart zag. En af en toe een gast er doorheen die van die rare moves maakte...Het was geen So much love to give en ook niet into your eyes... sorry voor de gebrekkige info...
Audio Bullys - Shot you downquote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Nashje het volgende:
Gisteren geinig nummertje gehoord, volgens mij op 538. Het is iets met 'Shut me down' ofzo en 'Bang bang'.
Praise Cats - Shined on me ?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef Miranda27 het volgende:
Ik ga morgen op vakantie en ik wil zo graag nog een mp3 mee nemen maar ik weet niet welke titel het heeft.
Het is de groep die een aantal jaar geleden een nummer uitbracht met een clip met heel veel beeste.
Het was een clip me een huisje en een auto met katten enzo.
Nu is er een nummer van volgens mij dezelfde groep wat ik mooit vind maar ik weet de titel niet,
Help!!
Bedankt alvast
Outkast - Miss Jackson?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef Miranda27 het volgende:
Ik ga morgen op vakantie en ik wil zo graag nog een mp3 mee nemen maar ik weet niet welke titel het heeft.
Het is de groep die een aantal jaar geleden een nummer uitbracht met een clip met heel veel beeste.
Het was een clip me een huisje en een auto met katten enzo.
Nu is er een nummer van volgens mij dezelfde groep wat ik mooit vind maar ik weet de titel niet,
Help!!
Bedankt alvast
KT Tunstall -" Black Horse & The Cherry Tree "?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:46 schreef sijkweiv het volgende:
Ik zoek ook een nummer waarvan ik de titel en de artiest niet van weet. Wel weet ik dat het door een vrouw gezongen wordt en een zomerhit schijnt te worden. Er komt vaak No, no no no in het nummer voor. Dacht eerst dat het van Shania Twain o.i.d maar kan van haar geen nummers vinden die er op lijken.
Dude, met een telefoon opnemen is tot daar aan toe, maar onder water?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:14 schreef blup het volgende:
met telefoon opgenomen..
klinkt heel onduidelijk, maar als je hem kent moet je hem wel herkennen
tis een vrij relaxed reggea achtig liedje
http://www.trancevibez.com/wieweet.mp3
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dude, met een telefoon opnemen is tot daar aan toe, maar onder water?.
Oke...gezien dat blub blub blub: K3 - Blub, ik ben een vis?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dude, met een telefoon opnemen is tot daar aan toe, maar onder water?.
The O'Jays - For The Love Of The Money dacht ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Weet iemand hoe het nr heet dat bij Trumps Troonopvolger de titelsong was? Ik hoorde het op vakantie op de radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |