quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:51 schreef innerSheep het volgende:hoe kut het nummer van galaga en da cloot ook is, ik vroeg me af of iemand wist van wie de melodie is in "what do you say to the DJ"....
Ik ken het origineel van DJ Vlok (=Peter van Vlokhoven). Vlok was ooit dj bij Totaal 94.9 FM, een dance station in Nijmegen. Die coupletten en teksten werden oorspronkelijk ingezongen/ ingerapt op het instrumentaal van Twenty 4 Seven's Keep on trying.
Als dat nummer live in de studio gedaan werd, kon je naar de studio bellen: op het moment dat Vlok riep What do you say to the dj?, gooide hij de telefoon de uitzending in voor het antwoord: FUCK YOU. Meestal als dat geroepen moest worden, werd dat gedaan door steeds weer iemand anders!!! Zo veel werd er tijdens die show gebeld: je hoefde de telefoon maar neer te leggen of hij ging alweer!.
Indien gewenst kan ik een fragment hiervan online zetten ter audiovisuele ondersteuning.
![]()
De Sample welke Galaga's versie heeft, komt van King Bee's - Back by dope demand [1990]
[ Bericht 2% gewijzigd door Muziekstad2000 op 07-07-2005 13:45:43 ]