Dit gaat niet echt lukken of wel? Tevens Tvpquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:39 schreef Koepert het volgende:
Gegroet
Ik zoek het volgende: (nou komt eerst de uitleg )
In Qontrol 2012 was volledig in .WMA te downloaden, dat heb ik gedaan, en heb nu de set van Isaac op staan; die duurt 60.05 min ( Week_14_Isaac_In_Qontrol_2012.wma ) en begint met n soort brul en dan zo'n Qdance stem, "First Stage bla bla bla Final Stage: Total Domination"EN DAN!!! komt er een stukje piano: Wie Weet Hoe dat stukje heet, en of het uit een bestaand nummer komt
Mijn dank is alvast groot
Ik weet dat ie lastig is, Maar echt helemaal niemand n idee??
Die eer komt bibikuif22 toe, ik heb slecht de laatste post van het vorige topic gekopieerdquote:Op zondag 26 juni 2005 14:07 schreef fonz55 het volgende:
Charmian, Thanks a lot! Ik had al zo'n vermoeden dat het weer een remake van een oudere versie was gezien de herkenbare sound van toen. Het enige lastige was dat ik hem nergens in de lijsten terug kon vinden.
Captain Jack van Captain Jackquote:Op zondag 26 juni 2005 22:29 schreef maxamius het volgende:
ik zoek een nummer met iets van captain joe het kan ook best dat het nummer zo heet.
Adverteerder/merk: KPN Telecomquote:Op zondag 26 juni 2005 23:30 schreef Parvus het volgende:
Het nummertje uit de KPN reclame (die voor digitale televisie geloof ik) met die rennende neger dat op het eind z'n hele huis vol zit...
Dr is wel een remake-bonkbonk-ding uit van "Owner of a lonely heart" van Yes. Inderdaad een Max Graham-mix. Bedoeludie?quote:Op maandag 27 juni 2005 02:02 schreef blieblie het volgende:
Ik hoorde gisteren in de kroeg een remix van Toto's "Africa" die qua stijl op een product leek van Max Graham (qua sound deed ie me aan "Owner of the lonely heart" denken").
Iemand enig idee welk nummer en van wie het is??
Dj Sputnik- Africa ?? Wilde gok hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 02:02 schreef blieblie het volgende:
Ik hoorde gisteren in de kroeg een remix van Toto's "Africa" die qua stijl op een product leek van Max Graham (qua sound deed ie me aan "Owner of the lonely heart" denken").
Iemand enig idee welk nummer en van wie het is??
Ik bedoelde een remake-bonkbonk-ding van "Africa" van Toto welke qua stijl (van de bonk bonk die er achter gezet is) best veel leek op Owner of a lonely heart "van" Max Grahamquote:Op maandag 27 juni 2005 09:02 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dr is wel een remake-bonkbonk-ding uit van "Owner of a lonely heart" van Yes. Inderdaad een Max Graham-mix. Bedoeludie?
Wat is de stijl van het nummer?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:29 schreef maxamius het volgende:
ik zoek een nummer met iets van captain joe het kan ook best dat het nummer zo heet.
Lick feat. Kentucky Martha - I'm the girl of your dreams [1995]quote:Op zondag 26 juni 2005 23:08 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ben op zoek naar een geloof ik al een wat ouder dancenummertje, met een vrouw die zingt 'Im the girl of/in your dreams...you're my one desire'. Verder rapt er nog een man doorheen...
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:07 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Marcus Levin – 2 Take me away [2005] kan ook nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |