ja, dat is hem, kan niet andersquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:05 schreef milagro het volgende:
[..]
De ristorante pizza (van dr. Oetker, met mozzarella)?
Maar zo ja dan weten we nog niets
Bedoel je misschien Amarillo van Tony Christie?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:16 schreef Butra het volgende:
Iemand toevallig een idee welk nummer is gebruikt in de nieuwe reclame van Bavaria over dat dat merk tegenwoordig op NS-stations te koop is? Ik hoorde dat nummer laatst ook toen ik op Sky Sports darten zat te kijken, en Peter Manley dat nummer gebruikte om het podium op te komen. Bij Sky wisten ze het ook niet, dus ik had de hoop eigenlijk al opgegeven, totdat de Bavaria reclame net opeens voorbij kwam..
Dank!![]()
Als ik dat nummer na ga doen klinkt het een beetje debiel.
Jaaa! Dankje.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bedoel je misschien Amarillo van Tony Christie?
Liedje
Voor Bavaria word het gezongen door Albert West btw.
My pleasurequote:
Ik heb hem al!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:29 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Ik zoek het nummer, wat als eerste, aan het einde van de dvd (aftiteling) van Kill Bill 1 gespeeld wordt.. superrelaxte melodie!
Weet iemand hoe dat nummer heet?
Bedankt alvast!![]()
daar zitten nogal wat melodietjes in zo'n showquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:08 schreef newyorkcity het volgende:
ik zoek een nummer waarvan hans teeuwen ook gebruik van maakt in zijn show hard en zielig geloof ik, ik geloof dat het ook een thema is van een tv show... leuk melodietje
Het origineel is Procol Harum - A whiter shade of palequote:Op donderdag 16 juni 2005 13:30 schreef fibberish het volgende:
Dit nummer schijnt bekend te zijn. Ik ken het niet, maar 'k zou wel graag willen weten van wie het is.
hmmm ja.. Is eigenlijk vrij aan het begin, en hij danst er erg achterlijk op... maar da's ook altijd.. hij zwaat heel hard met z'n armen en dan maakt ie van die loopbewegingen..quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar zitten nogal wat melodietjes in zo'n show
Keane - Bedshappedquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:14 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zoek de naam van het liedje en eventueel bandnaam van een liedje met een videoclip (vrij recent) als een (klei)animatie, waarin een eenzaam figuur rondloopt in een stad en andere figuurtjes ziet die opeens veranderen in enge figuurtjes. Volgens mij gaat het refrein iets als "I'm looking away..."
Alvast bedankt!
Dankjewel!quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het origineel is Procol Harum - A whiter shade of pale
Wie de verkrachting heeft gedaan weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |