Daddy Yankee - Gasolinaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:11 schreef Poogie het volgende:
ik zoek een liedje wat ik de laatste tijd al een paar keer op de radio hoor
Het is soort van bubbling=dance muziek
Jé hoort zo'n vrouwachtige stem veeel het woord "gasoline" oid zeggen
Tussendoor hoor je ook ineens een motorgeluid, en dan is het ff stil en dan gaat de muziek weer verder.
Weet iemand welke ik bedoel?
mijn dank is grootquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Daddy Yankee - Gasolina
(mijn aanrader: Daddy Yankee ft Pitbull & N.O.R.E. - Gasolina (remix))
Dat is em iddquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje lijken op The Cult - She Sells Sanctuary.
Cobra Style by Teddybearsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:52 schreef Ripster het volgende:
Weet iemand hoe het nummer uit deze Heineken-commercial heet?
http://expanic2.kapper.ne(...)wnloads/heineken.mov
dan moet je even dit of het vorige topic doorspitten, die is al verschillende keren langsgekomen en sorry ik kan me hem niet herinneren (het is in ieder geval dat stuke uit kill bill)quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:10 schreef wackmaniac het volgende:
Waarschijnlijk weet iedereen dit, maar ik even niet. Ik zoek een dance nummer met een vrouw die een heel wijsje fluit met een onnoemelijk in-je-hoofd-blijf-hangen gehalte.
Anyone??
Uit mijn hoofd: United DJs Of The World - San Fransiscoquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:37 schreef satecl het volgende:
Wie weet hoe de trance remix heet(en van wie die is) van het liedje 'Mamas And The Papas - If You're Going To San Francisco'...?
The Global Deejays - The sound of San Fransisco [2004]quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:01 schreef wackmaniac het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd: United DJs Of The World - San Fransisco
Was dat niet door Benny Benassi?quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:37 schreef satecl het volgende:
Wie weet hoe de trance remix heet(en van wie die is) van het liedje 'Mamas And The Papas - If You're Going To San Francisco'...?
*Kuch* De eerste versie (en dus het origineel) is van Julie Felix (ook 1967), welke het 3 maanden eerder opnam, dan Scott. Dat de Mama's & Papa's genoemd worden is niet gek: Scott kreeg het nummer van de schrijver ervan: John Phillips, ooit stichter van M&P.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:31 schreef UFOtje het volgende:
De remix is dus inderdaad van Global Deejays - The Sound of San Francisco en het orgineel van Scott McKenzie - San Francisco
Nee, dat klopt. En Scott McKenzie is later ook nog zanger geworden van The Mama's & Papa's.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:47 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
*Kuch* De eerste versie (en dus het origineel) is van Julie Felix (ook 1967), welke het 3 maanden eerder opnam, dan Scott. Dat de Mama's & Papa's genoemd worden is niet gek: Scott kreeg het nummer van de schrijver ervan: John Phillips, ooit stichter van M&P.
Mooi: dan verwijzen we de volgende keer gewoon naar: Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 141quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. En Scott McKenzie is later ook nog zanger geworden van The Mama's & Papa's.
Maar Scott McKenzie is wel degene die er de grootste hit mee heeft gehad en er ook het meest bekend mee is geworden.
Roger Alan Wade-If You're Gonna Be Dumbquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:49 schreef BlackJack het volgende:
Wie weet van welk nummer de volgende tekst is:
"I don't know much, but I know enough,
If you're gonna be dumb, you gotta be though"
(ongeveer)
De zanger klinkt als Johnny Cash.
Dat is mquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Roger Alan Wade-If You're Gonna Be Dumb
audio bully's weer?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe heet dat nummer wat nu dancesmash is bij 538
My baby shot me down en trance er achter aan enzo.
Ik herken hetquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:49 schreef tillaard het volgende:
Gehoord op piratenzender 'De bende van 8' uit Almelo:
een (live)nummertje van een Nederlandse zanger / cabaretier? Onbekende voor mij.
het begint met iets als 'gooide ik laatst een kwartje in een telefooncel, komt er een kroket uit'. En daarna herhaalt ie steeds een soort refrein: 'ik drukte op het knopje aan de linkerkant, keek toen door het gaatje aan de rechterkant. Daar ziet u een lipje, en trekt u daar maar aan, en . . . '
Wie herkent dit??
Lakme Flower Duet van Leo Delibesquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:50 schreef Hakna het volgende:
Hey mensen,
Een paar jaar geleden (jaar of 6) was er een reclamespot over een fotoalbum met een opgroeiend meisje. Dit meisje verongelukt hierna, en worden in het fotoalbum allemaal zwarte (lege) bladzijden getoont. Hier zit klassieke achtergrondmuziek bij. Heeft iemand deze reclamespot, of een link hiervan, of weet iemand de naam van het nr wat hierin afgespeeld word?
Mvg
Dennis
iets meer info?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:21 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummertje dat je hoort in de reclame van die Pizza's (italiaanse muziek)
Je ziet een prachtige italiaanse vrouw die een hapje van der pizza neemtquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:24 schreef milagro het volgende:
[..]
iets meer info?
welke reclame, wat zie je.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:26 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Je ziet een prachtige italiaanse vrouw die een hapje van der pizza neemt![]()
En even denken, ben het merk vergeten.. die vrouw leid je af![]()
hmm. moeilijk..quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:38 schreef milagro het volgende:
[..]
is er iets van tekst wat je kan neerzetten, desnoods fonetisch
Die reclame van Ristorante pizza? (Iglo meen ik) op die brug? "Smaakt net als bij die Ekte(echte dusquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:26 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Je ziet een prachtige italiaanse vrouw die een hapje van der pizza neemt![]()
En even denken, ben het merk vergeten.. die vrouw leid je af![]()
ff googlen op de lyricsquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:43 schreef YoGi_Berra het volgende:
Nummer achter dit filmpje
http://www.fliqs.com/display.php?m=4569
Ik zat met "Island in The Sun" en verder kwam ik nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:46 schreef timbob het volgende:
[..]
ff googlen op de lyrics
Weezer - Island In The Sun
Hip, Hip
Hip, Hip
Hip, Hip
Hip, Hip
When your on a holiday, you can't find
the words to say
all the things that come to you and
I wanna feel it to,
On an island in the sun, we'll be playing and having fun,
and it makes me feel so fine
I can't control my brain
WEEZER Island in the Sunquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:43 schreef YoGi_Berra het volgende:
Nummer achter dit filmpje
http://www.fliqs.com/display.php?m=4569
ja!quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die reclame van Ristorante pizza? (Iglo meen ik) op die brug? "Smaakt net als bij die Ekte(echte dus) Italiaan"
Nee, klinkt niet italiaans, maar ik kan het mis hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:01 schreef milagro het volgende:
Dr. Oetker pizza?
Hieroquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:55 schreef Chara het volgende:
ik zoek me helemaal een ongeluk naar een mp3tje van Dit is een vrolijk liedje nanananna enz van Dennis...
Wie heeft hem toevallig op de pc staan!!
De ristorante pizza (van dr. Oetker, met mozzarella)?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:02 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nee, klinkt niet italiaans, maar ik kan het mis hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |