Wilde gok: Afrika Bambaataa - Pupunanny [1995]quote:Op maandag 13 juni 2005 08:46 schreef Vince22 het volgende:
Ik zoek een nummer dat in het refrein "ride the punani" heeft, het is een bubbling nummer van een jar of tien geleden.... heb alleen geen idee meer hoe het heet... iemand?
Nee volgens mij is dat em niet... Toentertijd was dat nummer in het begin van het bubbling gebeuren... ging iets van... "they just wanna riiiiiiiiiiiiiiiiiide the punahani"..........quote:Op maandag 13 juni 2005 09:29 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Wilde gok: Afrika Bambaataa - Pupunanny [1995]![]()
Bagg Worries- Ride De Punani ???quote:Op maandag 13 juni 2005 09:38 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dat em niet... Toentertijd was dat nummer in het begin van het bubbling gebeuren... ging iets van... "they just wanna riiiiiiiiiiiiiiiiiide the punahani"..........
Dat is em!!!! Thanks manquote:
2: You've Got To Hide Your Love Awayquote:Op maandag 13 juni 2005 14:25 schreef satecl het volgende:
Ik heb laatst een Movies Medley van Beatles gedownload, en zou graag weten hoe die nummers in die medley heten.
zon gaan die liedjes een beetje die ik wil weten uit die medley:
1: 'sja laaaaa'...'take it away, take it away
2: 'everwwere people stand....'heeeee, got the high you love and way'
3: 'oww o owww I-i-i-i never realise that it his to be'...'can't you sea, Can't you seeeee'
The Beatles - Movie medley [1982]quote:Op maandag 13 juni 2005 14:25 schreef satecl het volgende:
Ik heb laatst een Movies Medley van Beatles gedownload, en zou graag weten hoe die nummers in die medley heten.
zon gaan die liedjes een beetje die ik wil weten uit die medley:
1: 'sja laaaaa'...'take it away, take it away
2: 'everwwere people stand....'heeeee, got the high you love and way'
3: 'oww o owww I-i-i-i never realise that it his to be'...'can't you sea, Can't you seeeee'
Voor de mensen die de medlwy ook hebben: ik weet dat de nummers 'All You need is love', 'Hard day's night, 'Ticket to ride' en 'Get Back' erin zitten...
Wie-o-wie weet hoe die 3 nummers heten..?
Galleon -So i begin ? komt alleen uit 2002quote:Op maandag 13 juni 2005 13:29 schreef BoNi het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik alleen de clip nog kan herinneren (aangezien die nogal indruk heeft gemaakt).
In de clip wordt een vrouw wakker (donker haar), ze rolt nog wat in haar bed, gaat douchen en omkleden en uiteindelijk blijkt ze DJ te zijn (ze heeft zo'n pasje om dr nek) en gaat de deur uit...
Het is een rustig 'dancenummer' van ongeveer een jaartje geleden. Iemand enig idee???
Ja ach, maak van dat ene jaartje maar drie jaar danquote:Op maandag 13 juni 2005 16:03 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Galleon -So i begin ? komt alleen uit 2002
Franz Ferdinand - Take me outquote:Op maandag 13 juni 2005 19:03 schreef Smeich het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik hier in een club in San Francisco hoorde, dus of het bekend is in Nederland, geen idee. Anyways, ik dacht eerst dat het Robbie Williams was maar die is niet bekend in Amerika, een vriend van me die dacht dat het The Killers of The Thrills waren, maar ik ben er nog niet achter. Wat ik me kan herinneren als ik het probeer te zingen zijn kliene zinnen als "....dont you know" en op een gegeven moment hoor je ook de muziek niet meer maar dan zingt de zanger alleen dit op een moment "take me home" , waarop vervolgens de muziek weer wordt ingezet. Zo'n gaaf nummer maar rottig als je niet weet wie t is he..
Le Freak van Chicquote:Op maandag 13 juni 2005 19:48 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht, ik heb al twee dagen een nummer in m'n hoofd.
Beschrijving: het is een jaren '70 funk nummer, word redelijk veel gebruikt bij series en films, onder andere bij Van Kooten de Bie in de Jacobse en Van Es serie. Verder weet ik dat een sample eruit is gebruikt in een hiphop nummer van een paar jaar geleden.
Het kenmerkende aan het nummer is het gitaar-rifje dat gaat (in tada's en lala's) zo gaat
"ta-tada-ta-deta-ta" gevolgd door wat een vocal lijkt "chique"
Het wil niet uit mn kop dus ik moet het echt ff horen.
Nee dat is m niet, het is meer een "tjiek" geluidje aan het eind van het loopjequote:
Als het "van" Jacobse en van Es is, is het toch echt een Chic nummerquote:Op maandag 13 juni 2005 20:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee dat is m niet, het is meer een "tjiek" geluidje aan het eind van het loopje
Op de NL televisie neem ik aan?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:19 schreef Nickthedick het volgende:
Ik heb trouwens een omgekeerde vraag:
Er was vroeger een jeugdprogramma die het introdeuntje (bas) van peace sells...but who's buying van Megadeth gebruikte. Welk programma was dat?
Ja, NL-tv. Moet iig van na 1986 zijn (volgens mij '88) en volgens mij heeft het of niet lang gelopen of is het muziekje veranderd.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Op de NL televisie neem ik aan?
En wat is vroeger? Mijn vroeger (100 jaar geleden dus) of jouw vroeger (vorige week)
spelprogramma? wat precies?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:23 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, NL-tv. Moet iig van na 1986 zijn (volgens mij '88) en volgens mij heeft het of niet lang gelopen of is het muziekje veranderd.
Nee, ik dacht eerst aan PAUZE-tv of countdown, zoiets. Maar ik weet het niet zeker.quote:
tada dada dada chic chic.... dat is gewoon Chic dus of anders heb jij gedroomd dat het niet zo wasquote:Op maandag 13 juni 2005 20:24 schreef Sjoewe het volgende:
Dan zit het toch niet in van Koot en de Bie, want Chik is het niet
Als ik weer thuis ben ga ik het wel inzingen want ik begin echt licht psychotische trekjes te vertonen, ik moet het echt weten.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:26 schreef milagro het volgende:
[..]
tada dada dada chic chic.... dat is gewoon Chic dus of anders heb jij gedroomd dat het niet zo was
http://www.amazon.com/exe(...)/104-3199830-7331955quote:Op maandag 13 juni 2005 20:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik weer thuis ben ga ik het wel inzingen want ik begin echt licht psychotische trekjes te vertonen, ik moet het echt weten.
Sam Cooke - Wonderful worldquote:Op maandag 13 juni 2005 23:30 schreef justhg het volgende:
Ik zoek de artiest + titel van het liedje van het tv programma Herexamen.
Is heel bekend,maar voor mijn tijd ;-)
Abracadabra? I wanna reach out and grab ya?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:41 schreef Stpan het volgende:
Supergenant, maar ik kan er echt niet opkomen:
Jaren 80 nummer, megabekend en het refrein heeft een titel die gaat als (hocus pocus) she ...... . Maar dan niet hocus pocus, maar een andere goochelterm. Maar ik kan er maar niet opkomen, al wekenlang niet.
Steve Miller Band? en de titel van Nickthedickquote:Op maandag 13 juni 2005 23:41 schreef Stpan het volgende:
Jaren 80 nummer, megabekend en het refrein heeft een titel die gaat als (hocus pocus) she ...... . Maar dan niet hocus pocus, maar een andere goochelterm. Maar ik kan er maar niet opkomen, al wekenlang niet.
Nickthedick + chairman bij elkaar opgeteldquote:Op maandag 13 juni 2005 23:41 schreef Stpan het volgende:
Shot in the dark: Killing Joke - Love like blood [1985]quote:Op maandag 13 juni 2005 22:47 schreef JJHelder het volgende:
Voor et gemak hier het nummer, de gitaarsolo van seconde 10 tot ongeveer 40 lijkt dus heel veel op een gitaarsolo van het nummer wat ik zoek, kan iemand me helpen met titel en/of artiest??
http://members.home.nl/jj(...)s%20Like%20These.mp3
Nee da is em helaas niet, vrienden van me komt et helemaal nie bekend voor maar kweet bijna cker dat het uit een ander nummer komt, het klinkt bijna etzelfde als deze gitaarloop maar dan wat vloeiender dan die van de foo fightersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:13 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Shot in the dark: Killing Joke - Love like blood [1985]![]()
ik zei toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
Chic Cheer van Chic it was
Ik heb 'm gelijk op LP gescoord
Nu nog uitvinden wel rap nummer die gitaar lick gesampled heeft
Ik vind het een beetje lijken op The Cult - She Sells Sanctuary.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:49 schreef JJHelder het volgende:
[..]
Nee da is em helaas niet, vrienden van me komt et helemaal nie bekend voor maar kweet bijna cker dat het uit een ander nummer komt, het klinkt bijna etzelfde als deze gitaarloop maar dan wat vloeiender dan die van de foo fighters
Yeah, dat ken ik. Enige wat ik nog weet over wat ik zoek dat de zanger een neger was, hij ergens op het laatst een of andere kreet produceerde en de stijl in de trant van Fun Lovin' Criminals was, jaartal '94/'95.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zei toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!
blij dat je hebt wat je zoekt, ik zoek al jaaaaaaaaaaaaren naar een nummer waar ik niet eens meer de melodie van kan reproduceren meer, ik weet alleen dat ik bij de eerste tonen van dat nummer de dansvloer op rende meteen.
maar ik weet geen titel, geen tekst, geen melodie meer
iemand die ergens in de zomer van 1987 of 1988 in de Tahiti op Scheveningen was en mij zag rennen naar de dansvloer en nog weet op welke muziek dat was
Het nummer dat je in die reclame hoorde is:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:04 schreef brambosjesman het volgende:
vraag me nog steeeeds af of iemand weet hoe het liedje van de Laguna Beach reclame op MTV heetKUSS
Zouden ze niet wat geknipt en geplakt hebben in het nummer om het bij de reclame te laten passen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:18 schreef m021 het volgende:
Weet iemand van When The Lady Smiles (uit de I-mode reclame geloof ik), welke versie dat is? Ik heb al verschillende versies van dat nummer gedownload gekocht, maar het is steeds een andere. Single versie ipv album versie misschien?
hebben ze ook, ze slaan een heel stuk over.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:30 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Zouden ze niet wat geknipt en geplakt hebben in het nummer om het bij de reclame te laten passen?
Dat ook, ja. Maar de versie die ik hier heb, klinkt wat 'voller' (de gitarist doet meer denk ik). Die uit de reclame is kaler volgens mij.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:30 schreef Nepthys het volgende:
Zouden ze niet wat geknipt en geplakt hebben in het nummer om het bij de reclame te laten passen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |