Jack Johnson - Sitting,Waiting,Wishingquote:Op maandag 25 juli 2005 17:31 schreef Leatherneck het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Wat ik weet is dat in de clip alles achterwaarts gaat, maar de zanger zingt wel gewoon "normaal" (en hij speelt ook gitaar). Uit de tekst weet ik nog dat ie iets zingt als: "always playing the fool".. Of iets in die zin.
Kan iemand me helpen?
plan c in rotterdam????quote:Op maandag 25 juli 2005 18:39 schreef ReVu het volgende:
Ik was afgelopen zaterdag in plan c en daar draaide de dj een dance versie van airwolf... Klonk best vet zeg maar!
Weet iemand van wie die is? Het is niet de techno-versie trouwens...![]()
E-Type - Campione 2000.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:00 schreef TheFrankey het volgende:
ik zoek dat nummer van het EK voetbal in 2000..... zon dance nummertje van die langharige weirdo
iets met kamipoenen ole ole ola
ofzo
Niemand?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:44 schreef Westermarck het volgende:
Ik zoek een nummer van Rammstein. Het gaat zo van 'Ant ich flieg' of zoiets. Ik geloof ook dat het woord 'jeden nacht' of iets gelijkaardigs erin zit.
Heb je een stukje lyric?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet dat nummer van Sting met dat vage kermis muziekje er door heen?
Het zou me niets verbazen als dat Radiohead - Creep is.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:01 schreef Joppy het volgende:
Ik zoek een redelijk bekend nummer dat ik vandaag hoorde op Veronica. Zelf ken ik het nummer wel, op gehoor zeg maar, maar de titel en artiest zijn mij ontschoten.
Het 'refrein' : She's so (fucking?) special, gevolgt door stevig gitaarwerk.
Iemand die mij kan helpen?
Kan bijna niet anders lijkt me...quote:Op maandag 25 juli 2005 21:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als dat Radiohead - Creep is.
Ja, natuurlijk!quote:Op maandag 25 juli 2005 21:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als dat Radiohead - Creep is.
Moon over Bourbon street misschien?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet dat nummer van Sting met dat vage kermis muziekje er door heen?
tering wat heb ik lang naar dat nr gezocht, dat het van kylie minogue was..., achteraf had ik hem al een maand op mn pc staanquote:
Komt me zeer bekend voor....Denk dat je "Rushing" bedoeld....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:01 schreef Piaf het volgende:
dance nummer
een vent die zingt, beetje lichte stem
Iets met " You half Russian, Rusing all over me" (geloof ik)
daarnaast, in zn lichte stem 'I dont wanna, feeeel *iets onverstaanbaars* (nice?)
en daarna , opnieuw die 'I dont wanna, feeeel *iets onverstaanbaars* (ik denk 'good' hier)
iemand die weet wat ik bedoel?
Thanks! Het is hemquote:Op maandag 25 juli 2005 17:50 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
@ yootje:
het is idd en machine head nummer, maar ik kan f niet bedenken welke
ff gegoogled, het moet None But My Own zijn:
E-|-----------------------------------1-|
B-|-----------------------------------1-|
G-|-------------------------------------|
D-|-------------------------------------|
A-|--2-2-2-2--2-2-2--2-2-3-0-2----|
D-|--2-2-2-2--2-2-2--2-2-3-0-2----|
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:10 schreef furanku het volgende:
[..]
Scott MacKenzie - San Francisco![]()
Oh wacht.. na tuurlijk die domme remix, van the global deejays![]()
Hebben die mannen dan twee liedjes met de titel Ohne Dich?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:47 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Dat is Ohne Dich - Rammstein
http://www.lyrics007.com/(...)20Dich%20Lyrics.html
The Pogues - Fiestaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:34 schreef klaarover het volgende:
Ik zoek een buitengewoon feestelijk nummer, jaren 80 denk ik.
Het werd/wordt veel gedraaid op alternatieve/punk/folk feesten, het is een beetje Rowwen Heze achtig. De lead-melodie wordt gespeeld op toeters, en wordt telkens weer herhaald.
Het meest kenmerkende van het nummer is de break, waarin de lead-melodie heel langzaam wordt ingezet, en daarna weer opbouwt naar het originele (moordend snelle) tempo.
niemand..?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:37 schreef satecl het volgende:
in de film space jam komt er een liedje in op de achtergrond voor in het volgende fragmetn:
ze spelen die wedstrijd en dan zijn de looney Tunes heel goed geworden en an schieten 2 tunes(die kale en nog iemand) in zwarte pak tanden eruit van zon buitenaards wezen...
wie weet hoe dat nummer heet die je dna op de achtergrond hoor...er wordt niet in gezongen op dat moment(gitaar d8 ik)...?
Niemand?????quote:Op zondag 24 juli 2005 19:32 schreef femmerink het volgende:
Ik zoek een dance nummer met de volgende tekst: "I feel so free, cause summerlove has gone."
Als iemand me kan helpen zou je me erg gelukkig maken! Het is iig niet het nummer remember van Summerlove.
Staat hij hier?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:37 schreef satecl het volgende:
in de film space jam komt er een liedje in op de achtergrond voor in het volgende fragmetn:
ze spelen die wedstrijd en dan zijn de looney Tunes heel goed geworden en an schieten 2 tunes(die kale en nog iemand) in zwarte pak tanden eruit van zon buitenaards wezen...
wie weet hoe dat nummer heet die je dna op de achtergrond hoor...er wordt niet in gezongen op dat moment(gitaar d8 ik)...?
zou het niet weten...het is gewoon een heeeel bekend deuntje...beetje cowboy-stylequote:
"Misirlou"quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:39 schreef satecl het volgende:
[..]
zou het niet weten...het is gewoon een heeeel bekend deuntje...beetje cowboy-style
"I don't like mondays" van The boomtown rats.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:27 schreef Leatherneck het volgende:
Hey, ik ben ook weer is op zoek naar een nummer. Uit de lyrics weet ik het volgende stuk: "Tell me why.... I don't like Monday's... Tell me why... I don't like Monday's"
Vrij bekend denk ik, maar ik zou niet weten welk nummer het is.
Alvast bedankt.
thanx!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
DJ José - Stepping To The Beat
Dankquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"I don't like mondays" van The boomtown rats.
quote:I see you comb your hair
and gimme that grin.
It's making me spin now,
spinnin' within.
Before I melt like snow,
I say Hello
How do you do!
I love the way you undress now.
Baby begin.
Do your caress, honey, my heart's in a mess.
I love your blue-eyed voice,
like Tiny Tim shines thru.
How do you do!
Well, here we are crackin' jokes in the corner of our mouths
and I feellike I'm laughing in a dream.
If I was young I could wait outside your school
cos your face is like the cover of a magazine.
How do you do,
do you do,
the things that you do.
No one I know could ever keep up with you.
How do you do!
Did it ever make sense to you to say Bye
Bye Bye?
I see you in that chair with perfect skin.
Well, how have you been, baby, livin' in sin?
Hey, I gotta know,
did you say Hello
How do you do?
Well, here we are spending time in the louder part of town
and it feels like everything's surreal.
When I get old I will wait outside your house
cos your hands have got the power meant to heal.
How do you do..
nee, maar imbd misschien wel: http://www.imdb.com/title/tt0328538/soundtrackquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:44 schreef -Trinity- het volgende:
Op zoek naar de naam van het nummer dat in Thirteen (film) wordt gespeeld rond de 21, 22 minuten na het begin terwijl ze allemaal high zijn en door de tuinsproeiers rennen in van die oranje vestjes. De lyrics zijn niet echt duidelijk, iets in de richting van "One two, one two pick it together.." en even later "Have to, have to pick it together *blablabla* whoooohohohooo"
Iemand die het herkent?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |