Ja! Dat is 'm!! Bedankt!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Street Spirit misschien. Staat me iets van bij.
niemand?!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
hoi!
ik ben opzoek naar dit soort muziek, weet iemand paar namen voor me? of albums?
en dan ben ik niet opzoek naar die hippe turken muziek of tarkan ofzo, echt dit soort! iemand?
en let niet op de hoge piepjes soms, de guns en knallen, heb dit met teamspeak opgenomen tijdens tactical ops (deze muziek zat in de map)
Ben niet echt thuis is die muziek, maar een nummer dat ik ken, wat daar het dichtste bij komt is Sting - Desert Rosequote:
het is niet andre rieu helaasquote:Op zondag 31 juli 2005 01:44 schreef Qunix het volgende:
Hallo iedereen
Ik ben op zoek naar een nummer dat wordt gedraait in stadions bij wedstrijden. Het begint met een wals waar iedereen met zijn flaggetje mee kan zwaaien. Daarna wordt de wals een 4/4 beat (soort dance iederkwart een keer boem) En uiteraard mee zingen : la la la la laaaaal lalalalala enz...
Helaas zit er geen text in alleen maar "la".
[[url=http://xs39.xs.to/pics/05306/AAAA0273.JPG]afbeelding][/url]
Ajax - Arsenal (29-07-05)
Het valt niet mee om t uit te leggen maar het is een klasiek nummer waar voornamelijk een trompet erin de melodie begeleid. Wat ik alleen nog kan zeggen is dat bij de wedstrijd Ajax - Arsenal en FC Porto - Boca Juniors aan het begin werd gespeeld. Toen moest iedereen zijn flaggetje pakken en mee zingen/ zwaaien om hun te verwelkomen. Dat nummer zoek ik.![]()
Wie kan me helpen?
bvd
Die ken ik alleen van carnavalquote:Op zondag 31 juli 2005 21:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
het is niet andre rieu helaas
hier op de achtergrond hoor je hem
http://rapidshare.de/file(...)_dus_bedoel.mp3.html
die zoek ik... bvd
en kan je misschien vertellen hoe t nummer heet ?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die ken ik alleen van carnaval![]()
. In het orgineel hoort er wel tekst bij volgens mij
Ik ga eens bij een paar mensen langsquote:Op zondag 31 juli 2005 21:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
en kan je misschien vertellen hoe t nummer heet ?
Assekruus - Slavenkoorquote:Op zondag 31 juli 2005 01:44 schreef Qunix het volgende:
Hallo iedereen
Ik ben op zoek naar een nummer dat wordt gedraait in stadions bij wedstrijden. Het begint met een wals waar iedereen met zijn flaggetje mee kan zwaaien. Daarna wordt de wals een 4/4 beat (soort dance iederkwart een keer boem) En uiteraard mee zingen : la la la la laaaaal lalalalala enz...
Helaas zit er geen text in alleen maar "la".
...
Het valt niet mee om t uit te leggen maar het is een klasiek nummer waar voornamelijk een trompet erin de melodie begeleid. Wat ik alleen nog kan zeggen is dat bij de wedstrijd Ajax - Arsenal en FC Porto - Boca Juniors aan het begin werd gespeeld. Toen moest iedereen zijn flaggetje pakken en mee zingen/ zwaaien om hun te verwelkomen. Dat nummer zoek ik.![]()
Wie kan me helpen?
bvd
Zoek anders eens op Cheb Khaled, of Taha, of Faudel, of Cheb Mami..quote:
En waarom zou dat niet het origineel zijn?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:18 schreef Lovechild het volgende:
Hallo allen,
Voor mijn lief, die het zoeken moe is, ben ik op zoek naar de titel/uitvoerende van het originele nummer Stille Willy (B.B. Band). Wie helpt me op weg? Bedankt alvast...
Omdat het origineel niet in het Nederlands is. Zegt hij...quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet het origineel zijn?
Bedoel je misschien Gasolina van Daddy Yankee?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:25 schreef hayder het volgende:
Hallo
Ik zoek een nummer maar weet de titel niet!.
Kan iemand mij helpen.
ik weet alleen dat er esorita of sorita in staat maar dat is de titel niet.
Tsja het is in ieder geval geschreven door 2 nederlanders Wittenberg/Buemer. Denk dat zijn zoektocht erg lang wordt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Omdat het origineel niet in het Nederlands is. Zegt hij...
Oh echt joh? We kwamen de naam Buemer inderdaad tegen in de zoektocht, maar ook dat de B.B. Band begon als een coverband. Dus vandaar dat ik dacht dat lief wel goed zat met zijn overtuiging dat hij het ooit in het engels heeft gehoord.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tsja het is in ieder geval geschreven door 2 nederlanders Wittenberg/Buemer. Denk dat zijn zoektocht erg lang wordt.
Kameraad van mij had het nummer in de auto.. hij zou hem opzoeken voor mij.quote:Op maandag 25 juli 2005 @ 18:39 schreef ReVu het volgende:
Ik was afgelopen zaterdag in plan c en daar draaide de dj een dance versie van airwolf... Klonk best vet zeg maar!
Weet iemand van wie die is? Het is niet de techno-versie trouwens...
Silent Willyquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:45 schreef Lovechild het volgende:
Dus vandaar dat ik dacht dat lief wel goed zat met zijn overtuiging dat hij het ooit in het engels heeft gehoord.
harstike bedankt lovechild dat is hem heel goed van jouquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Bedoel je misschien Gasolina van Daddy Yankee?
Kan me nl voorstellen dat dat klinkt als esorita of sorita. Het is het nummer dat bij Alex Fm hoort.
quote:
Graag gedaan! Lekker nummer he?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:20 schreef hayder het volgende:
[..]
harstike bedankt lovechild dat is hem heel goed van jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |