Dat is zo sinds het vorige topicquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:23 schreef Zanderrr het volgende:
"When the going gets tough and the stomach acids flow..."
Wat is er met die linkjes aan de hand? Lijkt wel alsof ze in een kolom staan of zo... Of is dit weer een *kuch* feature van Firefox..
Ik heb de linkjes er niet ingeplakt ... ik was lui dat heeft een aardig modmens gedaanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:32 schreef Zanderrr het volgende:
Een link naar het laatste topic ("Dag MuadDib") ontbreekt ook nog, trouwens.
Ja ja, details..
And I kissed him upside the cranium with an aluminum baseballbatquote:
nu niet meerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:32 schreef Zanderrr het volgende:
Een link naar het laatste topic ("Dag MuadDib") ontbreekt ook nog, trouwens.
Ja ja, details..
laatst even die praxis cdsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:50 schreef Zanderrr het volgende:
Zondag nog in de kroeg naar die "Bucket of Bernie Brains" cd zitten luisteren, moet zeggen dat ik die toch ook wel tof vind. Wel een hoog jam-gehalte, maar met muzikanten van het kaliber Les Claypool of Bernie Worrell maakt dat ook niet uit.
Ja vreemde carriere switch inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:08 schreef Zanderrr het volgende:
Perfect, Paro!
Praxis is ook cool ja, moet die cds ook nog steeds een keer origineel aanschaffen... Je vraagt je wel af waarom Brain en Buckethead ook nog een tijdje in Guns N Roses hebben gespeeld, hadden ze nog openstaande leningen of zo...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:50 schreef Zanderrr het volgende:
Zondag nog in de kroeg naar die "Bucket of Bernie Brains" cd zitten luisteren, moet zeggen dat ik die toch ook wel tof vind. Wel een hoog jam-gehalte, maar met muzikanten van het kaliber Les Claypool of Bernie Worrell maakt dat ook niet uit.
Ha, deze hoort bij de oefenruimte waar ik altijd met bandjes oefen, en daar mogen dus ook muzikantvriendelijke cds gedraaid worden. Verder is het hier ook doffe armoe wat kroegen betreft...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:11 schreef Bosbeetle het volgende:welke kroeg is dat trouwens ?? kroegen die ik ken komen niet verder dan een house versie van malle babbe en dergelijke
ja, het jammere is dat veel dingen erg op elkaar lijken en het dus moeilijk is het kaf van het koren te scheiden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.silent-watcher.net/billlaswell/
sodeju wat een discografie
Nee.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:22 schreef Z het volgende:
Is je liefde voor de vuurspuwer nu al gedoofd?
Kom jij het brengen ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:40 schreef Z het volgende:
Ah, gelukkig maar. Sjaal om, glaasje jus en vroeg naar bed en dan komt alles goed.
Als voormalig IKEA-medewerker kan ik je al waarschuwen dat je waarschijnlijk een wisse dood tegemoet gaat op dergelijke dagen, alhoewel de echt bloedige knokpartijen waarschijnlijk vanochtend al geweest zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het originele plan was om mij samen met een vriendin vanavond in de Plundra (.) op Woonsdag (
.)in de Ikea te begeven, maar ik zit mezelf echt af te vragen of ik daar zin in heb.
Ai.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als voormalig IKEA-medewerker kan ik je al waarschuwen dat je waarschijnlijk een wisse dood tegemoet gaat op dergelijke dagen, alhoewel de echt bloedige knokpartijen waarschijnlijk vanochtend al geweest zijn.
"Plaats broodje A onder plakje kaas B..."quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ai.
En daar eten, denk je dat dat te doen is ? (idee van vriendin, ik zie het zelf niet zo zitten).
Neem hulpstukken mes 1A en vork 1B en snijd het broodje in hapklare brokken met behulp van het bijgeleverde meetlint.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Plaats broodje A onder plakje kaas B..."
Hey, oud-collegaquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als voormalig IKEA-medewerker kan ik je al waarschuwen dat je waarschijnlijk een wisse dood tegemoet gaat op dergelijke dagen, alhoewel de echt bloedige knokpartijen waarschijnlijk vanochtend al geweest zijn.
Als je daar wilt gaan eten, moet je of erg vroeg komen (of wat later naar het restaurant gaan), of gewoon lang in de rij staan. Ik weet niet of ze dat nu nog doen, maar een tijdje terug hadden ze speciale acties in het restaurant op woonsdagen met dingen als 'tweede maaltijd gratis' of 'het eten is gratis als je minstens voor zo en zoveel geld meubels gekocht hebt'. Reken er maar in ieder geval op dat het druk is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ai.
En daar eten, denk je dat dat te doen is ? (idee van vriendin, ik zie het zelf niet zo zitten).
Toen ik nog in Eindhoven woonde en werkte, waren ze inderdaad fantastisch. Nadat ik naar Duiven was overgeplaatst heb ik geen gehaktbal meer opgekregen; op de een of andere manier smaakten ze naar rubber, het was alsof je op een stuiterbal zat te knauwen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hey, oud-collega
en de zweedse gehaktballetjes zijn meesterlijk trouwens
Naar Zweden om dichter bij de bron van zoveel taalkundige creativiteit te zitten?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:37 schreef dwerg het volgende:
Als woonsdag ooit in de Van Dale wordt opgenomen, emigreer ik.
Ik vind "plundra" minstens net zo stom. Wat is er mis met het woord "uitverkoop" ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:37 schreef dwerg het volgende:
Als woonsdag ooit in de Van Dale wordt opgenomen, emigreer ik.
Daar hebben ze vast ook een wønsdåg, inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Naar Zweden om dichter bij de bron van zoveel taalkundige creativiteit te zitten?
Weet je wanneer ze pas vies zijn......na een dag in de spoelkeuken werkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Toen ik nog in Eindhoven woonde en werkte, waren ze inderdaad fantastisch. Nadat ik naar Duiven was overgeplaatst heb ik geen gehaktbal meer opgekregen; op de een of andere manier smaakten ze naar rubber, het was alsof je op een stuiterbal zat te knauwen.
Of het oud-Hollandse 'sale'.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vind "plundra" minstens net zo stom. Wat is er mis met het woord "uitverkoop" ?
Daarom werkte ik ook bij de klantenservice.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Weet je wanneer ze pas vies zijn......na een dag in de spoelkeuken werken
Dan krijg je geen balletje meer naar binnen
Ik was er altijd uitzendkracht, dan kreeg je zo'n mooi overhemd. Zo eentje die ooit net zo geel was als die (oude) Heinekenkratjes, maar die dan ondertussen gebroken wit met gaten was. En dan ook of 2 maten te klein of 2 maten te groot. Nee, dan zag je er sexy uitquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Daarom werkte ik ook bij de klantenservice.
Al waren die gele polos best erg.![]()
Polo's die twee maten te groot zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik was er altijd uitzendkracht, dan kreeg je zo'n mooi overhemd. Zo eentje die ooit net zo geel was als die (oude) Heinekenkratjes, maar die dan ondertussen gebroken wit met gaten was. En dan ook of 2 maten te klein of 2 maten te groot. Nee, dan zag je er sexy uit![]()
strakquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:43 schreef Seborik het volgende:
Sonderangebot is dan nog wel een schitterend woord. In Antwerpen is het overal 'Solden'
Ik kwam er gisteren na jaren achter dat ik in m'n Khanate-hoesje een cd heb zitten die niet van Khanate is en dat het eigenlijk een cd is van Godflesh en dat terwijl ik de hele tijd die cd van Khanate zo goed vond, maar nu dus Godflesh blijkt te zijn.
Vervloekt zij de verkoper in De Boudisque waar ik twee jaar geleden die cd gekocht heb, vervloekt zijn de bands die compleet wit egale cd's uitbrengen zonder opdruk (en het is ook m'n eigen stomme schuld, want ik heb nooit bij de tracklist stilgestaan). Wat een raar verhaal.
Nu heb ik hem gisteren bij NLStore besteld, want ik wil die cd van Khanate graag hebben.
bewaren want daar staan remixes op die nergens anders te vinden zijn. Erg goeie cd ook.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:59 schreef Seborik het volgende:
Messiah.
hij is in ieder geval vrij lastig te krijgen en ik heb er 15 pond voor neergelegd bij HMV......quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:03 schreef Seborik het volgende:
Is het dan een 'zeldzaam' plaatje ofzo? Met die remixes...
Nou ja, ik zou er nu toch niet meer mee terug gaan. Ze zien me al aankomen na twee jaar.
in heel Belgie is het "solden!", liefst in een zo groot mogelijk lettertype.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:43 schreef Seborik het volgende:
Sonderangebot is dan nog wel een schitterend woord. In Antwerpen is het overal 'Solden'
(beter laat dan nooit)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:12 schreef bartrid het volgende:
De kroeg waar ik in Den Haag heen ging op woensdagavond draaide Motorpsycho en allerhande andere zeer goede muziek. EN verzoekjes
Cool. Geef ze dan aub een stevige schop onder de kont voor al die magere platen van de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:58 schreef Cynic het volgende:
hallo
Ik speel met mijn band in het voorprogramma van Paradise Lost
Dat is Huppelthepub in de Oude Molstraat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Anton het volgende:
[..]
(beter laat dan nooit)
Welke tent is dat? Een vriendin van me wil me overtuigen dat den haag geen kutstad is. Als dat haar niet lukt wil ik wel ergens heen waarvan ik zelf weet dat ik me niet helemaal dood verveel
whehe, lijkt me een goed idee.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:37 schreef Summoner het volgende:
[..]
Cool. Geef ze dan aub een stevige schop onder de kont voor al die magere platen van de afgelopen jaren.![]()
Whehehe.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:40 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat is Huppelthepub in de Oude Molstraat.
Wist niet dat ze bij IKEA ook gestampte muisjes hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, ik ben gisteren alsnog gewoon wel naar de Ikea geweest. En dit heb ik gekocht:
[afbeelding]
Ik vind dat je als TS zoiets 'altijd' zelf moet organiseren Audrey, er kan nogal wat werk in gaan zitten maar je bent er zelf mee begonnenquote:Het zelf organiseren heb ik niet echt tijd voor, maar ik wil het wel proberen.
Ik kijk het gewoon even aan. Ik zal mijn best doen, maar als ik denk "quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:20 schreef Beathoven het volgende:
Het idee is leuk, maar een beetje te algemeen als je 't mij vraagt. De nummers die je noemde waren allemaal nog van vorig jaar en dit jaar en de lijst is nog niet eens compleet. Tel daar alle slechte nummers bij op tot diep in de jaren '50 en je hebt volgens mij echt een lijst van hier tot aan moskou
Hier komen echt bakken en bakken met slechte nummers uit waar volgens mij ook heel wat nummers in staan die net op het randje zitten omdat ze niet 'echt' slecht zijn. Dragos din tei of hoe het ook mag heten vond ik bijvoorbeeld niet slecht, de compositie deugt en het is aanstekelijk. Het nummer is misschien 1x leuk als je 'm hoort maar je werd er op het laatst mee doodgegooid.
[..]
Ik vind dat je als TS zoiets 'altijd' zelf moet organiseren Audrey, er kan nogal wat werk in gaan zitten maar je bent er zelf mee begonnen
Oss is ver weg !quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:58 schreef Cynic het volgende:
hallo
Ik speel met mijn band in het voorprogramma van Paradise Lost
Of mag dat hier niet?
verder weg voor mij dan voor jouquote:
Hehe in de DVD van animals should not try to act like people zie je die bas nog zonder die 'haak' eraan, die heeft hij er later aan laten maken voor het evenwichtquote:
Wie is het?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:51 schreef -Angel- het volgende:
Kijk even naar mijn avatar, ben er namelijk zeer blij mee.
Hassle the hoff?quote:
Ik zie dat ik mijn zonnebril nog op heb... kijk maar:quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik zie iemand die blank is, wat zie jij?
ik zie iemand die een slechte imitatie van leonard nimoy probeert te maken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef -Angel- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik zie iemand die een slechte imitatie van leonard nimoy probeert te maken.
Dat je zelf niet eens ziek wordt van die onzin zegquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef -Angel- het volgende:
[..]
geweldige naam voor een kroegquote:
Enjoyquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:03 schreef AudreyHepburn het volgende:. Morgenochtend vertrek ik voor een weekendje naar Keulen.
.
Hasta la vista, muziek !
ik was bloedserieusquote:
hasta la pasta Audreyquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:03 schreef AudreyHepburn het volgende:. Morgenochtend vertrek ik voor een weekendje naar Keulen.
.
Hasta la vista, muziek !
Dat is programmeurs eigen. Zowel het lanterfanten als de wens van anderen om kop en romp te scheidenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:56 schreef Seborik het volgende:
Je doet me denken aan een programmeur wiens kop ik wel op een staak zou willen zetten. Die man heeft lanterfanten een nieuwe dimensie gegeven.
klinkt alsnog als een omschrijving van mij, hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:56 schreef Seborik het volgende:
Je doet me denken aan een programmeur wiens kop ik wel op een staak zou willen zetten. Die man heeft lanterfanten een nieuwe dimensie gegeven.
Ik heb alvast genomineerd. Volgens mij moet je gewoon met de botte bijl gaan hakken wat wel en niet aan de categorie "slecht" voldoet en daar heel ondemocratisch de 1e ronde mee bouwen. Daarna kan het nog best leuk worden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat vinden jullie van het idee van een Slechtste Liedje Toernooi ?
Zie Slecht(st)e liedjes II. (Toernooisuggesties !)
Ik denk dat diverse muziekpuristen inderdaad een acute beroerte krijgen als je het totale oeuvre van Bob Dylan nomineertquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:13 schreef Zanderrr het volgende:
Echt slecht is bijv. met valse zang of vals gestemde instrumenten, maar zelfs dat kan ook weer zo z'n charme hebben.
hier niet, kut Engeland het regent natuurlijk weer.....quote:
Hier regent het ook hoor, alleen bij 24 Cquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:50 schreef bartrid het volgende:
hier niet, kut Engeland het regent natuurlijk weer.....
Ha cool, we gaan hier ook wat luister je nu oude stijl doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Hier regent het ook hoor, alleen bij 24 C![]()
* Mark zet "World of Shit" van Nailbomb op
En het regent soms nog best hard.quote:
Van welke band is dat?quote:
Ik had bijna Wet Wet Wet gezegd, maar dat zou té flauw zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:04 schreef Mark het volgende:
Van welke band is dat?
Droog t-shirt, niet droge opmerking.quote:
Juist!!!! Eindelijk!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:05 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik had bijna Wet Wet Wet gezegd, maar dat zou té flauw zijn.
Alhoewel Wishing I was lucky een erg goed nummer is.
Ga je nu zelfs al voor de Mike Patton-look?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle heeft net 20cm van zn haar af laten knippen !
Landverrader!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle heeft net 20cm van zn haar af laten knippen ! Ohja en ik hoor morcheeba - blindfold
haha als mr. Patton het een cm'tje of 10 langer laat groeien kan hij op mij lijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:04 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ga je nu zelfs al voor de Mike Patton-look?
erm dat doe ik elke 1,5 jaar hoor laat het zo knippen dat er nog een staartje in kan !quote:
Volgens mij heb je het nog steeds langer dan ik het heb dan trouwensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm dat doe ik elke 1,5 jaar hoor laat het zo knippen dat er nog een staartje in kan !
/me en dan je bericht ... zo makkelijk is het !quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het nog steeds langer dan ik het heb dan trouwens
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:11 schreef -Angel- het volgende:
Al die metal fans altijd met hun lang haar.
Oke, jij wint. Ik streep je weer weg van m'n NSB-er lijstjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit was een half jaar geleden de laatste tijd was het een stukje langer
The cat came back the very next dayquote:
holyquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:29 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb vorig jaar al haarverraad gepleegd, was m'n lange haar na 10 jaar wel een beetje zat. Gelijk radicaal gedaan, tondeuse d'r over..
Ondertussen heb ik een oudje van Dizzy Gillespie opgezet.
Leuke tent!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:40 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat is Huppelthepub in de Oude Molstraat.
Dat was ongeveer in de tijd dat half langharig #muziek het haar eraf liet halen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:29 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb vorig jaar al haarverraad gepleegd, was m'n lange haar na 10 jaar wel een beetje zat. Gelijk radicaal gedaan, tondeuse d'r over..
Ondertussen heb ik een oudje van Dizzy Gillespie opgezet.
ik vond het boek leukerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:43 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Is Hitchikers guide nu al uit in de bios? Ik dacht dat die pas 4 Augustus zou komen. Of heb je hem in de Sneak gezien? Ik ben wel erg benieuwd naar de film. Maar probeer er niet al te veel van te verwachten, want de mogelijkheid tot tegenvaller is nog steeds vrij groot.
Idem. De film was ruk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik vond het boek leuker![]()
vanzelfsprekend .. ik heb hem btw illegaal gezien
dr wordt idd niks uitgelegd .. dan is het nogal raar dat men ineens met handoeken loopt !quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:51 schreef Zanderrr het volgende:
Heh, geloof dat ie ook nog niet officieel uit is, maar we hebben 'm met de beamer bekeken van een illegaal dvdtje. Een slechte zaak natuurlijk..![]()
Ik was de enige in ons gezelschap die de boeken ook gelezen had, en gelijk ook het meest positief over de film. Er is ook wel het nodige veranderd (da's verder niet zo erg, vind ik), maar sommige grappen komen op het witte doek ook gewoon niet echt uit de verf. Al met al wel onderhoudend, maar er had ook meer in gezeten, en als je het boek niet kent, dan is er volgens mij geen touw aan vast te knopen.
maar d'r is vast een versie met alle delen in 1 boekquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:20 schreef Mark het volgende:
Boeken: trilogie in 5 delen
die leen ik je als ik je die mötley crüe bio terug geefquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
maar d'r is vast een versie met alle delen in 1 boek
Goed idee!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die leen ik je als ik je die mötley crüe bio terug geef
Ik had een hele mooie uitgave van deel 1 en wou ze alle 5 in die vorm .. zijn ze in die vorm maar t/m 2 uitgebracht ... toen heb ik die ultimate maar gekochtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:23 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, ik heb zo'n cheapo omnibusversie, 'The Ultimate Hitchhikers Guide' o.i.d.
Die Dirk Gently-boeken vond ik trouwens ook wel leuk.
Joe Jackson's autobiografie is verbazingwekkend goed. Zelfde droge humor en zelfspot die je ook in zijn teksten terugvindt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:34 schreef Cynic het volgende:
Wat zijn trouwens nog een beetje leuke bio's van muzikanten?
Heb nu die van Jim Morrisson, Motley Crue en Marilyn Manson gelezen, erg goed geschreven.
Da's ook waar. Het is bij mij eigenlijk zo dat ik na het lezen ineens de muziek ook meer kan waarderenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:09 schreef Zanderrr het volgende:
Nou ja, als het maar aardig leesvoer is, dan maakt het me eigenlijk ook niet zoveel uit of ik de muziek van de artiest in kwestie goed vind.
* Mark vermoedt Rex Gildo's Fiesta Mexicanaquote:Op zondag 31 juli 2005 04:43 schreef webfreak het volgende:
hossa! hossaa![/me]
* Beathoven geeft nog een rondjequote:Op zondag 31 juli 2005 04:43 schreef webfreak het volgende:
* jaaaaahaaalalaaalalala!!!... hossa! hossaa!
als we dan toch in de kroegsfeer zitten
Correct!quote:Op zondag 31 juli 2005 07:10 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark vermoedt Rex Gildo's Fiesta Mexicana
Die schijnt wel goed te zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:03 schreef Cynic het volgende:
Die van Herman Brood ben ik dan weer niet erg in geïnteresseerd
Ja, hoe moet onder andere ik anders wetenwie wat waar?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:55 schreef Liejannuh het volgende:
moet er nog een apart topic komen voor de cd plundermeet?
Die van Marilyn Manson is inderdaad erg interessant. Ik ben ook door mijn vriendenkring voor gek verklaard dat ik dat ding uberhaupt aan het lezen was, ("Jij ? Marilyn Manson ? Dat vind je toch helemaal niet leuk ?") maar ik heb wel iets met die man. Hij intrigeert me op de een of andere manier. Mocht iemand m willen lezen, dan kan ie m van mij lenen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:34 schreef Cynic het volgende:
Wat zijn trouwens nog een beetje leuke bio's van muzikanten?
Heb nu die van Jim Morrisson, Motley Crue en Marilyn Manson gelezen, erg goed geschreven.
Wát ! Dat heb ik dus compleet gemist !quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:29 schreef Zanderrr het volgende:
Je kunt er beter maar snel mee beginnen.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:55 schreef Liejannuh het volgende:
moet er nog een apart topic komen voor de cd plundermeet?
Dat had ik begrepen. Maar dat is idd niet leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:58 schreef Z het volgende:
Het gaat om bestanden met 20000+ variabelen, en de syntax die ik draai leest een bestand in in SPSS. Vooral het draaien van de Value Labels duurt erg lang ... Die .sav bestanden zijn ook belachelijk groot, 50mb
En het gaat echt om een imbeciel onderzoek, totaal oninteressant, althans, dat vind ik. maar dat maakt het werk er niet leuker op...
Vroegah, toen SPSS nog een Dos programma was, duurde het draaien van syntaxten altijd uren, de hele dag werken aan een syntax, 's avonds voor je weg ging de syntax draaien en dan maar hopen dat je geen tikfoutjes had gemaakt... Met elke update wordt SPSS wel wat sneller, maar dit soort dingen blijven vreselijk lang duren ...
Ik zit te wachten op mijn Discoverer query. Laten we samen wachten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef Z het volgende:
SPSS is een briljant programma, alleen een beetje traag op het moment.
Die van mij is er bijna. En dan denk je "Hoi, hij is er bijna !", maar dan gaat ie langzamer en langzamer, om op 1 sec. over te blijven hangen. En als ie dan afgeteld is naar nul is ie nog niet klaar en gaat ie vrolijk doortellen. So much voor schattingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:17 schreef Z het volgende:
Koel.2 uur 56 minuten en counting.
Alsjeblieft. Zeg dat niet waar ik bij ben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:22 schreef Z het volgende:
Spiraaltjes werken overigens niet, daar ben ik het levende bewijs van
Hoe krijg je dat? Ik wil dat mijn vriendin dat ook krijgt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Zeg dat niet waar ik bij ben.
* AudreyHepburn heeft een welhaast panische angst om zwanger te worden. De zwangerschapsversie van arachnafobie/claustrofobie enz. zullen we maar zeggen.
Ik heb een natuurlijke antipathie jegens kinderen. Geerfd van mijn vader.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat? Ik wil dat mijn vriendin dat ook krijgt.
Die begint de laatste weken opeens over dat ze toch wel snel kindjes wil en biologische klokken en dat soort ellende
Dan nog. Ik ben een mietje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:29 schreef Z het volgende:
Dat was 31 jaar en een beetje geleden, de kwaliteit van de anticonceptiemiddelen is ondertussen natuurlijk enorm gestegen!
Maar vriendin moest tot voorkort ook niets hebben van kinderen. Tot voorkort dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb een natuurlijke antipathie jegens kinderen. Geerfd van mijn vader.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar vriendin moest tot voorkort ook niets hebben van kinderen. Tot voorkort dus
't Oefenen is wel leuk inderdaad. Alleen is dat mens sneaky genoeg om per ongeluk expres de pil te vergeten en dan zit ik opeens met zo'n klein huilfabriekje straks.quote:
IEUW.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Oefenen is wel leuk inderdaad. Alleen is dat mens sneaky genoeg om per ongeluk expres de pil te vergeten en dan zit ik opeens met zo'n klein huilfabriekje straks.
Woorden schieten me tekort voor dat soort sneakinessquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Oefenen is wel leuk inderdaad. Alleen is dat mens sneaky genoeg om per ongeluk expres de pil te vergeten en dan zit ik opeens met zo'n klein huilfabriekje straks.
Ja, precies, je kunt er heel veel mee, maar een nadeel van SPSS is, dat je niet altijd direct een overzicht hebt op de berekeningen en je niet altijd direct kunt zien of je alles goed hebt ingevoerd e.d. en dat is best naar wanneer je tientallen variabelen hebt en allerlei interactie-effecten, maar voor de rest is het geweldig. Toch prefereer ik voor bijvoorbeeld regressie-analyses AMOS en padmodellen, omdat je daarbij direct kunt zien wat er gebeurt en de output overzichtelijker wordt opgesteld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef Z het volgende:
SPSS is een briljant programma, alleen een beetje traag op het moment.
Oe, voordat iedereen denkt dat m'n vriendin een valse heks is. Ik overdrijf een beetje hoor. 't Is alleen wel zo dat als ze iets in d'r hoofd heeft dat dat ook moet gebeuren. Gelukkig is er voor kinderen onlangs nog een deadline van 2 a 3 jaar gezet...... Daarna gaan we verder ruzieenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Woorden schieten me tekort voor dat soort sneakiness.
Ik gebruik SPSS meer voor 'data-manipulatie', een kant die niet veel mensen van SPSS kennen, dus geen statistiek maar variabelen maken, samenvoegen, veranderen, uit elkaar trekken, mergen aggregeren, enz. door het schrijven van loopjes, macro's enz, enz. En af en toe een klein beetje statistiek.quote:
En sinds wanneer heeft jouw vader er last van?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb een natuurlijke antipathie jegens kinderen. Geerfd van mijn vader.
Ik zeg altijd dat mijn vader een zielsgelukkig leven zou hebben gehad zonder kinderen. He's just not the type.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:08 schreef Mark het volgende:
[..]
En sinds wanneer heeft jouw vader er last van?
Niet als je het goed doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Een baby maken kost minder tijd verdomme !.
.
.
quote:
hehe nou AU3 klonk relaxter toen ze nog studierdequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:02 schreef Seborik het volgende:
Ja, net of je dan een vorm van rust hebt.
Kijk, dat zijn nou leuke dingen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:04 schreef Z het volgende:
[..]
Ik gebruik SPSS meer voor 'data-manipulatie', een kant die niet veel mensen van SPSS kennen, dus geen statistiek maar variabelen maken, samenvoegen, veranderen, uit elkaar trekken, mergen aggregeren, enz. door het schrijven van loopjes, macro's enz, enz. En af en toe een klein beetje statistiek.
die rust ga je toch niet gebruiken om platgeliebt te wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iedereen is hier al de hele dag over z'n theewater van dat koelincident, maar het wordt maar niet rustig hier. Gisteren zijn de halfjaarcijfers gepubliceerd, en iedereen zit nu te kankeren en te konkelen over de voorgenomen plannen, er zijn mensen ontslagen en er is gereorganizeerd, en ik word helemaal iemel van het gekibbel en geroddel.
IK WIL RUST !
Ja, omdat je studeren kan doen op momenten dat jij daar het beste voor in vorm bent. En in mijn geval was dat nooit 8 uur 's ochtends. Ik werk 's avonds veel beter. En als je studeert kun je ook gewoon in de bieb gaan zitten, waar niemand op discosterkte aan het zeiken is over halfjaarcijfers. En je bent niet iets aan het doen waarvan je je na een paar weken afvraagt waarom ze er geen macro of query voor schrijven omdat het echt té eentonig is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:02 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe nou AU3 klonk relaxter toen ze nog studierde
Jajajajjajajajaja, snel je tekst veranderen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:22 schreef dwerg het volgende:
Goedemorgen muziek.
Ik ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jajajajjajajajaja, snel je tekst veranderen!
Ik heb echt wel gezien wat er stond hoor!
Ik ook, en wat moet ik nu met mij reactie ...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jajajajjajajajaja, snel je tekst veranderen!
Ik heb echt wel gezien wat er stond hoor!
FOUT!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:30 schreef dwerg het volgende:
Even hoopte ik dat er nog niemand wakker was.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, omdat je studeren kan doen op momenten dat jij daar het beste voor in vorm bent. En in mijn geval was dat nooit 8 uur 's ochtends. Ik werk 's avonds veel beter. En als je studeert kun je ook gewoon in de bieb gaan zitten, waar niemand op discosterkte aan het zeiken is over halfjaarcijfers. En je bent niet iets aan het doen waarvan je je na een paar weken afvraagt waarom ze er geen macro of query voor schrijven omdat het echt té eentonig is.
Mapje aanmaken, gegevens exporteren in dat mapje vanuit de database, gegevens vervolgens importeren in Access, exporteren naar Word, kopiëren naar de juiste hokjes in een Excel-model, en dan vervolgens dat model opslaan in het eerdergenoemde mapje. Dat ben ik nou al een paar weken aan het doen.
Geef mij maar studeren.
Oh en over de liefde: hij zit inmiddels in Hattem, aan de IJssel bij Zwolle. Allemaal harstikke leuk, maar dan komt ie vrijdag eventjes terug om die avond of zaterdagmorgen weer weg te gaan naar Goor. (. Ik hockeyde vroeger nog weleens tegen Goor, en ze HEBBEN me daar toch een spraaktgebrek. Stond die coach aan de kant van het veld: "Kom op Goah, we gaan d'r voah !") En dan is ie een week weg, en dan zie ik hem weer een tijd niet omdat ik weer stervensdruk ben met verhuizen en wat al niet als ie weer terug is. Niet dat ik denk dat jullie de locatie van mijn teerbeminde wat zal boeien, maar ik moet toch IETS doen om empathie op te wekken.
.
Wie is deze Lola ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:01 schreef Tokus het volgende:
sebbo! het schijnt dat Lola in de griekse Penthouse gaat staan. die moet je natuurlijk wel kopen dan he!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:16 schreef Seborik het volgende:
http://www.helena-michaelsen.com/
Helena, de heks van Imperia. Ril.
Als het nou een transseksueel zou zijn geweest, dan kon je nog zeggen "Goh, 't is niet helemaal goed gegaan he ?".quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:16 schreef Seborik het volgende:
http://www.helena-michaelsen.com/
Helena, de heks van Imperia. Ril.
Bestaat er al een Vanessa topic? Of is Cosmick mij voor geweestquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:18 schreef Zanderrr het volgende:
Ze ziet er uit als de Connie Breukhoven van de metal..
Of in dat nieuwe Doe-het-zelf-forumquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:05 schreef Zanderrr het volgende:
Geen idee, misschien in Babes & Hunks?
Vanessa in Babes & Hunks???? In de `welke celebrity vind jij lelijk' thread dan toch welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:05 schreef Zanderrr het volgende:
Geen idee, misschien in Babes & Hunks?
De enige reeële plek voor een Vanessatopic lijkt me KLB.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of in dat nieuwe Doe-het-zelf-forum
Nee hoor, geit, be my guest!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:20 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Bestaat er al een Vanessa topic? Of is Cosmick mij voor geweest.
vergane glorie topicquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:07 schreef bartrid het volgende:
[..]
Vanessa in Babes & Hunks???? In de `welke celebrity vind jij lelijk' thread dan toch wel
Eerder het Platgekeesde Graftakken Topic, als het aan mij ligt.quote:
platgekeesdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Eerder het Platgekeesde Graftakken Topic, als het aan mij ligt.
Gevraagd: het was dus "Fucked by Rock" over Zodiac Mindwarpquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:43 schreef Mark het volgende:
Doc noemde laatst een hele heftige biografie, even denken welke dat ook alweer was (het was een band iig). Anders vraag ik het hem van de week even
Maar hoezo eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar hoezo eigenlijk?
Je zag in Audioscrobbler dat ik twee keer de extended version van "upside down" van Vanessa heb gedraaid en jij vindt dat ik daarom topics over haar moet openen
hoezo herken baar dat zeiden onze buren ook voortdurendquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:55 schreef dwerg het volgende:
'Hey, sommige mensen willen slapen' roepen tegen Bono die met de rest van U2 bij het kampvuur Vertigo speelt.
-edit- traag forumquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:55 schreef dwerg het volgende:
'Hey, sommige mensen willen slapen' roepen tegen Bono die met de rest van U2 bij het kampvuur Vertigo speelt.
Er staat wel meer op repeatquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:36 schreef Bosbeetle twee keer het volgende:
hoezo herkenbaar dat zeiden onze buren ook voortdurenden we hadden pas een uur de eigen huis en tune op repeat staan om 3 uur
Verschijnt op Tzadik en dat is wel heel erg gaaf. Volgens mij de eerste Nederlander bij het label.quote:Misha Mengelberg has been a central figure of the Dutch Jazz/Improvisers scene since the late 1950’s. A brilliant pianist, organizer, conceptualist, composer, dadaist and eccentric leader of the ICP Orchestra, he has been an inspiration and mentor to several generations of musicians worldwide. Following up on his acclaimed piano trio recordings for the Japanese label Avant back in the early 1990’s,Misha performs with the classic downtown rhythm section of Greg Cohen (Ornette Coleman, Masada) and Ben Perowsky (Uri Caine, John Scofield). Nine original compositions in a dynamic trio setting by one of the legendaryfigures of new music.
Ik ook!!!quote:
ja, dat is voor het nostalgie-gevoel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:46 schreef Zanderrr het volgende:
Een beetje lekker forummen is er vandaag ook niet bij.. Wat gaat dat t..r..a...a...g...
En ik nu een 'telefoonrekening van fl 250,-' flasback, thnxquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:58 schreef Zanderrr het volgende:
Ik krijg er wel 33k6 telefoonmodem-flashbacks van, ja..
Ik heb een geheel vrij weekend! Ook wel eens lekker.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ook!!!
Ga je nog wat leuks doen?
Liejannuh heeft vandaag vrij genomen om op de camping haar moeder's verjaardag te vieren. Ik hoop dat het daar beter weer is dan hier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:20 schreef Jane het volgende:
Jij nog plannen?
gaaf!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:19 schreef Seborik het volgende:
Jeeej, morgen naar The Sisters of Mercy!
En dat is nog maar de tweede Testmatch in een serie van vijf. Weet waar je aan begonnen bent.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:28 schreef bartrid het volgende:
Straks de pub in voor het vervolg van Engeland - Australie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |