Kijk, dat zijn nou leuke dingen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:04 schreef Z het volgende:
[..]
Ik gebruik SPSS meer voor 'data-manipulatie', een kant die niet veel mensen van SPSS kennen, dus geen statistiek maar variabelen maken, samenvoegen, veranderen, uit elkaar trekken, mergen aggregeren, enz. door het schrijven van loopjes, macro's enz, enz. En af en toe een klein beetje statistiek.
die rust ga je toch niet gebruiken om platgeliebt te wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iedereen is hier al de hele dag over z'n theewater van dat koelincident, maar het wordt maar niet rustig hier. Gisteren zijn de halfjaarcijfers gepubliceerd, en iedereen zit nu te kankeren en te konkelen over de voorgenomen plannen, er zijn mensen ontslagen en er is gereorganizeerd, en ik word helemaal iemel van het gekibbel en geroddel.
IK WIL RUST !
Ja, omdat je studeren kan doen op momenten dat jij daar het beste voor in vorm bent. En in mijn geval was dat nooit 8 uur 's ochtends. Ik werk 's avonds veel beter. En als je studeert kun je ook gewoon in de bieb gaan zitten, waar niemand op discosterkte aan het zeiken is over halfjaarcijfers. En je bent niet iets aan het doen waarvan je je na een paar weken afvraagt waarom ze er geen macro of query voor schrijven omdat het echt té eentonig is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:02 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe nou AU3 klonk relaxter toen ze nog studierde
Jajajajjajajajaja, snel je tekst veranderen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:22 schreef dwerg het volgende:
Goedemorgen muziek.
Ik ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jajajajjajajajaja, snel je tekst veranderen!
Ik heb echt wel gezien wat er stond hoor!
Ik ook, en wat moet ik nu met mij reactie ...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jajajajjajajajaja, snel je tekst veranderen!
Ik heb echt wel gezien wat er stond hoor!
FOUT!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:30 schreef dwerg het volgende:
Even hoopte ik dat er nog niemand wakker was.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, omdat je studeren kan doen op momenten dat jij daar het beste voor in vorm bent. En in mijn geval was dat nooit 8 uur 's ochtends. Ik werk 's avonds veel beter. En als je studeert kun je ook gewoon in de bieb gaan zitten, waar niemand op discosterkte aan het zeiken is over halfjaarcijfers. En je bent niet iets aan het doen waarvan je je na een paar weken afvraagt waarom ze er geen macro of query voor schrijven omdat het echt té eentonig is.
Mapje aanmaken, gegevens exporteren in dat mapje vanuit de database, gegevens vervolgens importeren in Access, exporteren naar Word, kopiëren naar de juiste hokjes in een Excel-model, en dan vervolgens dat model opslaan in het eerdergenoemde mapje. Dat ben ik nou al een paar weken aan het doen.
Geef mij maar studeren.
Oh en over de liefde: hij zit inmiddels in Hattem, aan de IJssel bij Zwolle. Allemaal harstikke leuk, maar dan komt ie vrijdag eventjes terug om die avond of zaterdagmorgen weer weg te gaan naar Goor. (. Ik hockeyde vroeger nog weleens tegen Goor, en ze HEBBEN me daar toch een spraaktgebrek. Stond die coach aan de kant van het veld: "Kom op Goah, we gaan d'r voah !") En dan is ie een week weg, en dan zie ik hem weer een tijd niet omdat ik weer stervensdruk ben met verhuizen en wat al niet als ie weer terug is. Niet dat ik denk dat jullie de locatie van mijn teerbeminde wat zal boeien, maar ik moet toch IETS doen om empathie op te wekken.
.
Wie is deze Lola ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:01 schreef Tokus het volgende:
sebbo! het schijnt dat Lola in de griekse Penthouse gaat staan. die moet je natuurlijk wel kopen dan he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |