hoezo herken baar dat zeiden onze buren ook voortdurendquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:55 schreef dwerg het volgende:
'Hey, sommige mensen willen slapen' roepen tegen Bono die met de rest van U2 bij het kampvuur Vertigo speelt.
-edit- traag forumquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:55 schreef dwerg het volgende:
'Hey, sommige mensen willen slapen' roepen tegen Bono die met de rest van U2 bij het kampvuur Vertigo speelt.
Er staat wel meer op repeatquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:36 schreef Bosbeetle twee keer het volgende:
hoezo herkenbaar dat zeiden onze buren ook voortdurenden we hadden pas een uur de eigen huis en tune op repeat staan om 3 uur
Verschijnt op Tzadik en dat is wel heel erg gaaf. Volgens mij de eerste Nederlander bij het label.quote:Misha Mengelberg has been a central figure of the Dutch Jazz/Improvisers scene since the late 1950’s. A brilliant pianist, organizer, conceptualist, composer, dadaist and eccentric leader of the ICP Orchestra, he has been an inspiration and mentor to several generations of musicians worldwide. Following up on his acclaimed piano trio recordings for the Japanese label Avant back in the early 1990’s,Misha performs with the classic downtown rhythm section of Greg Cohen (Ornette Coleman, Masada) and Ben Perowsky (Uri Caine, John Scofield). Nine original compositions in a dynamic trio setting by one of the legendaryfigures of new music.
Ik ook!!!quote:
ja, dat is voor het nostalgie-gevoel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:46 schreef Zanderrr het volgende:
Een beetje lekker forummen is er vandaag ook niet bij.. Wat gaat dat t..r..a...a...g...
En ik nu een 'telefoonrekening van fl 250,-' flasback, thnxquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:58 schreef Zanderrr het volgende:
Ik krijg er wel 33k6 telefoonmodem-flashbacks van, ja..
Ik heb een geheel vrij weekend! Ook wel eens lekker.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ook!!!
Ga je nog wat leuks doen?
Liejannuh heeft vandaag vrij genomen om op de camping haar moeder's verjaardag te vieren. Ik hoop dat het daar beter weer is dan hier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:20 schreef Jane het volgende:
Jij nog plannen?
gaaf!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:19 schreef Seborik het volgende:
Jeeej, morgen naar The Sisters of Mercy!
En dat is nog maar de tweede Testmatch in een serie van vijf. Weet waar je aan begonnen bent.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:28 schreef bartrid het volgende:
Straks de pub in voor het vervolg van Engeland - Australie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |