Ik heb alvast genomineerd. Volgens mij moet je gewoon met de botte bijl gaan hakken wat wel en niet aan de categorie "slecht" voldoet en daar heel ondemocratisch de 1e ronde mee bouwen. Daarna kan het nog best leuk worden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat vinden jullie van het idee van een Slechtste Liedje Toernooi ?
Zie Slecht(st)e liedjes II. (Toernooisuggesties !)
Ik denk dat diverse muziekpuristen inderdaad een acute beroerte krijgen als je het totale oeuvre van Bob Dylan nomineertquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:13 schreef Zanderrr het volgende:
Echt slecht is bijv. met valse zang of vals gestemde instrumenten, maar zelfs dat kan ook weer zo z'n charme hebben.
hier niet, kut Engeland het regent natuurlijk weer.....quote:
Hier regent het ook hoor, alleen bij 24 Cquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:50 schreef bartrid het volgende:
hier niet, kut Engeland het regent natuurlijk weer.....
Ha cool, we gaan hier ook wat luister je nu oude stijl doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Hier regent het ook hoor, alleen bij 24 C![]()
* Mark zet "World of Shit" van Nailbomb op
En het regent soms nog best hard.quote:
Van welke band is dat?quote:
Ik had bijna Wet Wet Wet gezegd, maar dat zou té flauw zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:04 schreef Mark het volgende:
Van welke band is dat?
Droog t-shirt, niet droge opmerking.quote:
Juist!!!! Eindelijk!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:05 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik had bijna Wet Wet Wet gezegd, maar dat zou té flauw zijn.
Alhoewel Wishing I was lucky een erg goed nummer is.
Ga je nu zelfs al voor de Mike Patton-look?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle heeft net 20cm van zn haar af laten knippen !
Landverrader!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle heeft net 20cm van zn haar af laten knippen ! Ohja en ik hoor morcheeba - blindfold
haha als mr. Patton het een cm'tje of 10 langer laat groeien kan hij op mij lijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:04 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ga je nu zelfs al voor de Mike Patton-look?
erm dat doe ik elke 1,5 jaar hoor laat het zo knippen dat er nog een staartje in kan !quote:
Volgens mij heb je het nog steeds langer dan ik het heb dan trouwensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm dat doe ik elke 1,5 jaar hoor laat het zo knippen dat er nog een staartje in kan !
/me en dan je bericht ... zo makkelijk is het !quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het nog steeds langer dan ik het heb dan trouwens
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:11 schreef -Angel- het volgende:
Al die metal fans altijd met hun lang haar.
Oke, jij wint. Ik streep je weer weg van m'n NSB-er lijstjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit was een half jaar geleden de laatste tijd was het een stukje langer
The cat came back the very next dayquote:
holyquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:29 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb vorig jaar al haarverraad gepleegd, was m'n lange haar na 10 jaar wel een beetje zat. Gelijk radicaal gedaan, tondeuse d'r over..
Ondertussen heb ik een oudje van Dizzy Gillespie opgezet.
Leuke tent!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:40 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat is Huppelthepub in de Oude Molstraat.
Dat was ongeveer in de tijd dat half langharig #muziek het haar eraf liet halen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:29 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb vorig jaar al haarverraad gepleegd, was m'n lange haar na 10 jaar wel een beetje zat. Gelijk radicaal gedaan, tondeuse d'r over..
Ondertussen heb ik een oudje van Dizzy Gillespie opgezet.
ik vond het boek leukerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:43 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Is Hitchikers guide nu al uit in de bios? Ik dacht dat die pas 4 Augustus zou komen. Of heb je hem in de Sneak gezien? Ik ben wel erg benieuwd naar de film. Maar probeer er niet al te veel van te verwachten, want de mogelijkheid tot tegenvaller is nog steeds vrij groot.
Idem. De film was ruk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik vond het boek leuker![]()
vanzelfsprekend .. ik heb hem btw illegaal gezien
dr wordt idd niks uitgelegd .. dan is het nogal raar dat men ineens met handoeken loopt !quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:51 schreef Zanderrr het volgende:
Heh, geloof dat ie ook nog niet officieel uit is, maar we hebben 'm met de beamer bekeken van een illegaal dvdtje. Een slechte zaak natuurlijk..![]()
Ik was de enige in ons gezelschap die de boeken ook gelezen had, en gelijk ook het meest positief over de film. Er is ook wel het nodige veranderd (da's verder niet zo erg, vind ik), maar sommige grappen komen op het witte doek ook gewoon niet echt uit de verf. Al met al wel onderhoudend, maar er had ook meer in gezeten, en als je het boek niet kent, dan is er volgens mij geen touw aan vast te knopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |